آیا این برخورد قاطع؟! رجویه را راضی کرد؟!

0
403

اولا ایران بعنوان طرف اصلی قضیه اصل ادعا را قبول نداشته ومدعی است که سیستم این موشک برای حمل کلاهک های هسته ای طراحی نشده وایران که مخالف تولید سلاح هسته ایست ، نفعی دراینگونه طراحی کردن موشک نداشته ودلیلی برای ساختن اینگونه ی آن وجود ندارد. ثانیا اغلب اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد ، این اقدام ایران را نقض برجام ندانسته وقطعنامه ای دراین خصوص صادر نکردند. ثالثا نماینده ی روسیه بطور صریحی ، این اتهام بر علیه ایران را رد کرد. رابعا ، ایران بدلیل ماده تبصره های گنجانده شده دربرجام ، قادر به مدرنیته کردن نیروی هوایی خود نیست وبنابراین با تولید این نوع موشک ها، درصدد رفع این نقص وایجاد قدرت بازدارندگی نسبی بوده  که حقی است برسمیت شناخته شده برای تمامی دولت های جهان.

آیا این برخورد قاطع؟! رجویه را راضی کرد؟!

ارسالی از سوی آقای حمید تبریزی ، با تشکر از ایشان ـ 05.02.2017

یکشنبه 17/11/1395

https://www.youtube.com/watch?v=xX-pPcTh_0Y&feature=youtu.be

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران که نام صوری و پر طمطراق تر باند رجوی است ، بیانیه ای با عنوان :  ” برخورد قاطع با نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی آخوندها لازمه صلح و آرامش در منطقه “ منتشر کرده که درقسمتی از آن میخوانیم :

” مقاومت ایران بر ضرورت برخورد قاطع با رژیم آخوندی به‌خاطر نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت و ادامه تولید و آزمایش موشکهای بالستیک با توان حمل کلاهک هسته‌یی تأکید می‌کند. این لازمه صلح و آرامش و ممانعت از ادامه جنگ‌افروزیهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران در منطقه است. در سالهای گذشته نیز سکوت جامعه بین‌المللی در مقابل نقض مستمر قطعنامه‌های شورای امنیت از سوی این رژیم، کمک شایانی به پیشرفت پروژه‌های اتمی آن و نزدیک شدنش به بمب اتمی کرد “.

اولا ایران بعنوان طرف اصلی قضیه اصل ادعا را قبول نداشته ومدعی است که سیستم این موشک برای حمل کلاهک های هسته ای طراحی نشده وایران که مخالف تولید سلاح هسته ایست ، نفعی دراینگونه طراحی کردن موشک نداشته ودلیلی برای ساختن اینگونه ی آن وجود ندارد.

ثانیا اغلب اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد ، این اقدام ایران را نقض برجام ندانسته وقطعنامه ای دراین خصوص صادر نکردند.

ثالثا نماینده ی روسیه بطور صریحی ، این اتهام بر علیه ایران را رد کرد.

رابعا ، ایران بدلیل ماده تبصره های گنجانده شده دربرجام ، قادر به مدرنیته کردن نیروی هوایی خود نیست وبنابراین با تولید این نوع موشک ها، درصدد رفع این نقص وایجاد قدرت بازدارندگی نسبی بوده  که حقی است برسمیت شناخته شده برای تمامی دولت های جهان.

خامسا ، این ایران نبوده که ژاپن تسلیم شده در پایان جنگ دوم جهانی را بمباران اتمی کند وبموجب آن پرونده دار شده و حساسیت خاصی روی آن باشد وتنبیهاتی که اینگونه کشورها محکوم به آن باشند، شامل او گردد!!

درهر صورت ، امیدوارم که قاطعیت نشان دادن های ذکر شده ، راضی تان سازد هموطنان فرقوی واصحاب کهفی من!

اما اصل قضیه چیز دیگری بوده و دعوا بر سر یک موشک نیست درزمانی که پاکستان دربغل گوش ما دست به آزمایش بزرگ اتمی زد!!

دعوا بر سر تسلیم کامل ایران و محاصره ی دیگران ازاین طریق است.

کاری که درزمان دنیای تک قطبی رخ نداد، ممکن است در ایام چند قطبی شدن جهان، غیر قابل دسترس تر باشد!

همچنین تمامی  این جنجال سازی ها  برای پوشاندن مسائل مهمتری هم هست که در جریان است ورجویه بعنوان هیزم کش بدبخت بطور نیابتی وارد عمل شد !!

من بصلاح دیدم که نوشته ام را با نقل قول ازنوشته ی یک هموطن تیزهوش وباریک بین خاتمه دهم:

” فریب کارزاری که از سه روز پیش و به بهانه آزمایش موشکی ایران سی ان ان شروع کرده و بی بی سی دنبالش را گرفته نباید خورد. آنها از سه روز پیش، جنجال “بی تجربه بودن ترامپ، ابله بودن ترامپ، خارجی ستیزی و زن ستیزی ترامپ و…” را رها کرده و بر محور تحریک علیه ایران، اوکراین و روسیه سیاست تبلیغاتی خود را تنظیم کرده اند تا پس از یک ماجراجوئی نظامی علیه شرق اوکراین و یا ایران، ساز ظهور “فاشیسم” را به صدا در آورند. تمام این جنجال ها برای بی خبر نگهداشتن مردم جهان از عمق مسائل است. فریب جنجال ها را نخوریم و فراموش نکنیم که ترامپ برای نجات امریکا از سقوط و احیای قدر قدرتی امریکا آمده و بحران داخلی امریکا و تضاد و رقابت میان امریکا و اروپا شاید فرصتی شود برای نجات بشریت از دوزخی که در دو دهه گذشته همه شان با هم برای بشریت بوجود آوردند “. پایان نقل قول

حمید تبریزی

https://www.youtube.com/watch?v=xX-pPcTh_0Y&feature=youtu.be

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید