رجویه در اگرهایی می نشیند که نمیتوان نشست !

0
594

اما باند رجوی که نه سر ونه ته پیاز است ، احتیاجی باین درایت لازم ندارد و آنقدر وقیح تشریف دارد که از خبر وحرف تایید نشده ی دیروزش ، با کمال پرروئی صرفنظر کرده و توضیخی دربرابر این گاف های بزرگش ندهد!من برای دادن نمونه ها واینکه حرف ، حرف خودم نباشد ، ناگزیر به آوردن متن سخنرانی ابتدائی دونالد ترامپ وهم متن تحلیل کوتاهی که توسط یک منبع غیر حکومتی منتشر شده میباشم تا ضمن یاد آوری این  که صورتی در زیر دارد انچه دربالاستی ، ثابت کنم که حرف ها و اخبار وتحلیل های رجویه ، ازچه بی اعتباری منحصر بفرد برخوردارند و .

رجویه دراگرهایی می نشیند که نمیتوان نشست !

ارسال شده از طرف آقای صابر ، با تشکر از ایشان ـ 06.02.2017

18/11/1395

باند منحط وضد ملی رجوی ، درکنار جنجال های موشک ایران و دیوانه بازی های ترامپ درمورد لغو ویزاها ، چند روزی روزگار گذراند که عاقبت ودستآوردی بیش از چندروز دل مشغولی برایش نداشت!

هم ازاینکه رهبران ومسئولین جمهوری اسلامی تیزهوشی نشان داده وجنجال را به اندازه ی کافی بی اثر کردند و هم کماکان روشن نیست که ترامپ چرا باید این کارها را که در تعارض کامل با اولین سخنرانی اش میباشد ، بکند؟!

باند رجوی میباست دندان روی جگر بگذارد که نتوانست وناچار به یاوه گویی ورعایت سنت همیشگی خود شد!

درمورد اول سرمقاله ی روزنامه ی حکومتی جمهوری اسلامی با عنوان هنر مقابله با خودسری های ترامپ به حد کافی درتایید این عقلانیت است که عقل رجوی ها توان پیش بینی آنرا نداشت.

درقسمتی ازاین مقاله آورده شده است :

هنر دیپلماسی ایجاب می کند که نباید مواضع اتخاذ شده خارج از عرف و منطق باشد تا خود به معضل تازه ای منجر نشود، در چنین شرایطی افراد غیرمسئول از ورود به مسائلی که در قلمرو و مسئولیت آنها نیست بپرهیزند .

درمورد دوم باید همیشه باین سئوال پاسخ داد که ترامپ که یک کنسرواتیو ( محافظه کار سنتی ) بوده ، به چه میزان تحت فشار مضاعف نئو کنسرواتیو ها ست؟؟

آیا حزب جموریخواه که پشت اورا درجریان انتخابات خالی کرده بود وعمدتا به سوی کلینتون جهش برداشته بود ، موفق شده که ترامپ را بزانو درآورد؟

درهر صورت، بازهم زوداست که درمورد پاره ای ازکارهای او که سرگرم تسویه در سرویس های امنیتی آمریکاست و ، اظهار نظر قطعی کرد وروی اقدامات مقطعی اش که مرتب پیشروی وعقب نشینی میکند ، حساب قابل اعتمادی باز کرد.

اما باند رجوی که نه سر ونه ته پیاز است ، احتیاجی باین درایت لازم ندارد و آنقدر وقیح تشریف دارد که از خبر وحرف تایید نشده ی دیروزش ، با کمال پرروئی صرفنظر کرده و توضیخی دربرابر این گاف های بزرگش ندهد!

من برای دادن نمونه ها واینکه حرف ، حرف خودم نباشد ، ناگزیر به آوردن متن سخنرانی ابتدائی دونالد ترامپ وهم متن تحلیل کوتاهی که توسط یک منبع غیر حکومتی منتشر شده میباشم تا ضمن یاد آوری این که صورتی در زیر دارد انچه دربالاستی ، ثابت کنم که حرف ها و اخبار وتحلیل های رجویه ، ازچه بی اعتباری منحصر بفرد برخوردارند و ….

سخنرانی دونالد ترامپ در مراسم تحلیف مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا با حضور ۹۰۰ هزارتن از شهروندان این کشور و چهار رئیس جمهور پیشین، برگزار شد.

وی در سخنرانی خود، دولت قبلی و کل سیستم سیاسی دوران گذشته در واشینگتن را مورد انتقاد قرار داد و گفت: امروز ما نه تنها قدرت را از یک دولت به دولت دیگر منتقل می کنیم یا از یک حزب به حزب دیگر, بلکه ما این قدرت را از واشینگتن دی. سی می گیریم و به شما مردم منتقل می کنیم.

مدتهای مدیدی یک گروه کوچک در پایتخت کشورمان امتیازات دولت را با خود برده در حالیکه مردم هزینه اش را تحمل کرده اند. واشنگتن در رونق بسر برد اما مردم در این ثروت سهیم نشدند. سیاستمداران سود بردند اما مشاغل نادیده گرفته شدند و کارخانجات بسته ماندند اما نظام خودش را و نه شهروندان کشورمان را حفظ کرد.ترامپ در ادامه افزود: همه اینها درست در همینجا و همین الان تغییر می کند زیرا این لحظه, لحظه شماست و متعلق به شماست. به هر کسی متعلق است که به اینجا آمده است به هر کس که در سراسر آمریکا این مراسم را می بیند. این روز شما و این جشن شماست و ایالات متحده آمریکا کشور شماست….مردان و زنان فراموش شده کشور ما دیگر فراموش شده نخواهند بود. ثروت طبقه متوسط ما از خانه هایشان کنده شده و سپس در سراسر جهان توزیع شده است. ولی این گذشته است و اکنون ما تنها رو به آینده مینگریم و از امروز به بعد نگرش جدیدی کشور ما را اداراه خواهد کرد.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد که تروریسم برخاسته از اسلام افراطی را با متحد کردن جهان متمدن، از روی کره زمین پاک خواهد کرد.

وی گفت: «ما اتحادهای قدیمی را تقویت و اتحادهای جدیدی ایجاد خواهیم کرد و جهان متمدن را علیه تروریسم اسلام افراطی متحد می‌کنیم که ما آن‌را به‌طور کامل از روی زمین پاک خواهیم کرد».

پایان نقل سخنان ترامپ

و:

چند روز جنجال با سوژه تحریم های جدید ایران از سوی امریکا و تهدید موشکی ایران که با واکنش ملایم راس هرم حاکمیت در جمهوری اسلامی همراه بود فروکش کرد. با اعلام تصمیم ایران برای صدور ویزا برای کشتی گیران و شطرنج بازان امریکائی برای ورود به ایران باد آن بادکنکی که بی. بی. سی و سی. ان. ان پس از جنجال بر سر ویزای امریکا هوا کرده بودند نیز کم کم خالی شد. حتی روز گذشته در امریکا اعلام شد که آزمایش های موشکی ایران خلاف برجامنیست. درعین حال حقایق جدال بسیار مهم اقتصادی جاری میان امریکا و اروپا نیز برای مردم بتدریج از پرده بیرون افتاده و برای آنها معلوم شده که جنگ اصلی درکجاست و برای چیست و چگونه به مردم و بویژه ایرانی ها آدرس عوضی میدهند. دو سرمقاله روزگذشته روزنامه جمهوری اسلامی و روزنامه ایران که هر دو روزنامه های رسمی حکومتی و دولتی هستند بر محور حفظ خونسردی و عبور آرام از کنار جنجال ها نوشته و منتشر شد. .. تاکنون موضع گیری رئیس مجلس و برخی نمایندگان مجلس نیز نشان داده است که پشت دست حریف (رسانه های امریکا و اروپا) خوانده شده است. کافی است سری روی شبکه های اجتماعی و پیام های مردم از داخل کشور زده شود تا این یقین کامل شود که مردم ایران بسیار هوشیارانه و سریع به عمق رویدادها پی برده اند و آنها که تصورمی کردند کسی نخواهد بود که تعادل منطقی را در جمهوری اسلامی حفظ کند، حالا خود باید ببینندالبته و با کمال تاسف هنوز بسیاری از ایرانیان خارج از کشور که از صحنه اصلی دور و با نگرانی های مردم ایران بیگانه اند اسیر بازی های تبلیغاتی و جنجالی رسانه های امریکائی و اروپائی باقی مانده اند که تصور نمی شود این عقب ماندگی از آگاهی و درک واقعیات نیز زیاد ادامه یابد .

پایان نقل قول

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید