هنگامیکه جابرزاده آیین نامه مجاهدین و ارتش رجوی و صدام را توضیح می داد، مرده بود

0
2099

مسعود رجوی و محمد علی جابرزاده در نشریه مجاهد شماره 599 نوشته اند که اگر مورد سفارش! رهبری سازمان مجاهدین نبودم، مطابق آیین نامه ارتش آزادیبخش من را تکه تکه و یک گلوله حرامم می کردند، اکنون ممکن است که آقای مسعود رجوی پاسخ دهند که چندین نفر از اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین که مورد سفارش! نبودند یا محظوراتی برایشان وجود نداشته، طبق آیین نامه ارتش آزادیبخش تکه تکه یا با گلوله اعدام شده اند؟

هنگامیکه جابرزاده آیین نامه مجاهدین و ارتش رجوی و صدام را توضیح می داد، مرده بود

محمد حسین سبحانی ـ 12.02.2017

محمد علی جابرزاده یکی از مهمترین عناصر شکل گیری فرقه گرایی ، خشونت و سرکوب در سازمان مجاهدین خلق در گذشت. او مرد ولی از خود خاطرات بسیار تلخی را بر جای گذاشت. وی یکی از عناصر اصلی سکوبگر  در جلسه به قول مسعود رجوی ” تعیین تکلیف ” من در سازمان مجاهدین خلق به تاریخ ششم شهریور 1371 بود. جابرزاده در میان مردان و مهوش سپهری در میان زنان جایگاه یک ” سرلومپن شکنجه گر ” را برای سرکوب اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین راداشتند. من برای او چیزی بیشتر از ابراهیم ذاکری سرزندانبان فرقه رجوی و نادر رفیعی نژاد نمی خواهم که در مقاله هایی هنگام مرگ آنها  توضیح داده ام. اما محمد علی جابرزاده با همه مهارت و توانمندی هایی که در  سرکوب و شکل دهی دیکتاتوری و فرقه گرایی در سازمان مجاهدین داشت،  روزگاری چنان  تو دهنی ” حقوق بشری ” خورد که تلو تلو خوران مجلبور شد در خرداد 1381 آیین نامه مجاهدین خلق و ارتش رجوی و صدام حسین را توضیح دهد و اعتراف کند. خواندن همین اعتراف او  و تشریح آیین نامه سرکوب برای جابرزاده و رجوی کافیست.

بخشی از مطلب ” بازتاب ابوغریب و نگاهی به فرهنگ فرقه ها ” به نقل ار سایت ایران اینترلینک ـ سوم سپتامبر 2007

http://www.iran-interlink.org/fa/?mod=view&id=3099

سازمان مجاهدین در جای دیگر ماهیت خود مبنی بر سرکوب، زندان و حتی اعدام اعضای منتقد و معترض نشان داده، و به فرموده مسعود رجوی و دست نوشته محمد علی جابرزاده در نشریه ۵۹۹ صفحه ۴ چنین آورده است:

jaberzade-ayinname artesh azadibakhsh

طور که در کلیشه بالا مشاهده کردید، مسعود رجوی و محمد علی جابرزاده در نشریه مجاهد شماره 599 نوشته اند که اگر مورد سفارش! رهبری سازمان مجاهدین نبودم، مطابق آیین نامه ارتش آزادیبخش من را تکه تکه و یک گلوله حرامم می کردند، اکنون ممکن است که آقای مسعود رجوی پاسخ دهند که چندین نفر از اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین که مورد سفارش! نبودند یا محظوراتی برایشان وجود نداشته، طبق آیین نامه ارتش آزادیبخش تکه تکه یا با گلوله اعدام شده اند؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://www.youtube.com/watch?v=McuGkWUlscg&t=18s

 

       

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید