گروه رجویه نمی تواند ما را پی نخود سیاه بفرستد!ا

0
599

گروه رجویه نمی تواند ما را پی نخود سیاه بفرستد!ا 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، چهاردهم فوریه ۲۰۱۷:…  زدن کشتی های ما درخلیج فارس ، اهدای گاز شیمیایی توسط آلمان به عراق ، جنایت کم نظیر حمله به هواپیمای مسافربری ما و … ، جنگ نیست و آیا میخواستید بمب اتمی را هم پیرایه ی آن بکنند؟؟!! البته درنقشه ی استراتژیک آمریکا ، حمله به ۷ کشور در دستور کار بود و هست که برهم خوردن تعادل …

https://www.youtube.com/watch?v=hAOyO6soql0&t=130s

https://www.youtube.com/watch?v=5WVbEWFdV4c&t=17s

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

http://iran-interlink.org

گروه رجویه نمی تواند ما را پی نخود سیاه بفرستد!

۲۵/۱۱/۱۳۹۵

 این فرقه ی منحط وبی وطن، این بار شخصی بنام فربد رضانیا را به میدان فرستاده تا با نوشتن مقاله ای  به مردم توصیه کند که مثل گذشته دچار اشتباه نشوید که نظام سلطه وتابعیت را دشمن اصلی خود تصور کرده و این بارآخوندها را – که مثل همیشه یک کاسه فرض کرده وازتعدد تعلق طبقاتی آنها چیزی نمی گوید یا اصلا از تحلیل مربوطه عاجز است – دشمن اصلی خود بدانید.

عنوان نوشته ی مطول این مرید رجوی – که مانند رئیس اش دیگر اعتقادی به وجود امپریالیزم ندارد-  ” ریاست جمهوری ترامپ و داستانی تکراری ” که خواستم نگاهی اجمالی بدان انداخته باشم.

او می نویسد :

” انتخابات ریاست جمهوری امریکا که هرچهار سال یکبار برگزار میشود ظاهرا دارای آنچنان اهمیتی هست که به مهمترین خبر روز دنیا تبدیل میشود… اما این توجه به انتخابات امریکا در ایران آخوندی و مطبوعاتش از نوع دیگریست . وقتی در ایران انقلاب شد جیمی کارتر رئیس جمهور امریکا بود و اینطور که حالا معلوم شده جناب کارتر و خمینی روابط حسنه ای با هم داشتند و اطرافیان خمینی مدام با نمایندگان کارترحشر و نشر میکردند. در هر صورت چند ماه بعد از پیروزی انقلاب چماقداران پیرو خمینی به اسم دانشجو به سفارت امریکا حمله کردند وهمه کارکنان سفارت امریکا را گروگان گرفتند. همزمان آخوندها و در راسشان خمینی دجال مردم را به ” همه با هم” علیه آمریکای جهانخوار دعوت میکردند و برادران حزب توده هم مدام به در و دیوار آفیش و اطلاعیه میچسباندند که ” خطر حمله امریکا جدیست، متحد شویم”.

آمریکا زمانی نصف ثروت جهان را دراختیار داشت وحالا هم نزدیک به ربع آن را که بازهم قابل ملاحظه است وبنابراین طبیعی است که انتخابات این کشور مورد توجه جهانیان قرار گیرد وبخصوص ازاین نظر که دهه هاست که سیستم آمریکا خود را صاحب تمامی جهان میداند ودرطول این مدت ، به ۷۰ کشور جهان حمله ی نظامی کرده ویا کودتاهایی درآن براه انداخته است!

این از این!

ثانیا ، این جوانان واقعا هم دانشجو بودند و خیلی از آنها درحال حیات هستند ودرست زمانی به سفارت آمریکا حمله کردند که آمریکا شاه را به کشورش راه داد واین دانشجویان که انقلاب خود را نوپا وشکننده می دانستند ، ازترس حمایت احتمالی آمریکا برای شاه که کودتایی انجام دهد، اعتراض خود را باین شکل به نمایش گذاشتند.

عجیب اینکه درتبریز هم ، کونسولگری آمریکا وجود داشت واین بار این نیروهای هوادار مجاهدین بودن که دست به موازی کاری زده وآنجا را اشغال کردند!

تا حوالی اعلام جنگ مسلحانه توسط مسعود رجوی، سازمان وقت مجاهدین خلق بیشتر ازهمه وبطور شبانه روزی ازاین اشغال سفارت دفاع مکرد وبا حضور مرتب درجلوی سفارت خانه ، بهانه ای برای تبلیغ کیش شخصیت بنفع مسعودرجوی بدست میآورد!

اتفاقا همین مجاهدین، زمانی که صحبت از مذاکره برای رها شدن گروگان ها می رفت، تظاهرات براه انداخته و میگفتند که این گروگان ها نه فقط آزاد نگردند، بلکه محاکمه وتیرباران هم بشوند!!

شعارهای مشترک آنها با فدائیان هنوز هم دریادها مانده است ” هفتاد هزار کشته، صدها هزار زخمی، هرگز نباید سازش “!

با این وجود ،این مرید رجوی چرا میخواهد این افتخارات گذشته ی سازمان سابق مجاهدین خلق را از آن  بزداید ؟؟!!

من اگر آدم بی انصافی باشم ، درهمینجا میتوام ادعا کنم که جمهوری خواهان آمریکا هم که خواهان عدم رفع مشکل وآزادی گروگان ها بودند ، این توصیه ها را کرده بودند وبنابراین ، سازمان مجاهدین آن زمان ، دوست ویا جیره خوار حزب جمهوری خواه آمریکا بوده است که البته نمی گویم چون بی انصاف نیستم !

درادامه :

” … از فردای انتخاب ریگان آخوندها بالای منبر رفتند … خطر حمله نظامی آمریکا خیلی جدیست،همه با هم، متحد شویم”… خلخالی جلاد اسیر زخمی را روی برانکارد اعدام میکرد و همزمان حزب توده و اکثریت به خلخالی رای میدادند تا وحدتشان علیه “خطر حمله نظامی امریکای جنایتکار، حفظ شود”.

زمانی که خلخالی احکام اعدام را صادر میکرد، اکثریتی وجود نداشت و این شخص روی برانکارد که دردرگیری مسلحانه دستگیر شده واعدام شد ، از سازمان فدائیان بود  آیا شما واقعا تاریخ را اینگونه مینویسید؟!

همچنین :

” … جوانان مجاهد و مبارز زیر شکنجه های لاجوردی ملعون جان میدادند و حزب توده و اکثریت اطلاعیه صادر میکردند که “ضد انقلاب را به کمیته های انقلاب معرفی کنید” چون ” خطر آمریکا خیلی جدیست و باید متحد شد” آخر سر هم حمله نظامی که نشد … “.

درست تراین است که وقتی گروه هایی ازکودتاگران سلطنت طلب و اعضای گروه های درگیر در جنگ کردستان ، اعدام میشدند ، کسی مجاهدین را ضدانقلاب نمی دانست وآنها را اعدام نمیکرد وبلکه  برعکس، مجاهدین گروهی بودند که از بیشترین امکانات آزادی نسبی موجود ( درعین نسبیت اش بزرگترین آزادی دیده شده در تاریخ کشورمان ) بهره مند بودند وشما به عبث با تغییر روزها وسال های حوادث تلخی که درکشور رخ داد، به آمریکا چراغ سبز می دهید که ازاول هم این کاره نبوده اید و خاطره ی ” مرحوم ساری قلی خان ” را بیاد ما میاندازید!

درادامه ی این تحلیل طلائی میخوانیم :

” … بعد از کلینتون نوبت به ریاست جمهوری بوش پسر رسید. بوش پسر هم البته خطرش جدی بود و جنگ راه انداخت ولی نه با اخوندها، با آخوندها ساخت و پاخت کرد و به انها امتیاز داد تا به عراق حمله کند “.

ریگان وکارتر در فریب صدام احمق درحمله ی نظامی تمام عیار به خاک کشور ما ، کار خودشان را کردند و آیا اینهمه خسارت مادی و معنوی وارده به دو کشور همسایه ، شما را راضی نمیکند و شما نام آنرا شوخی دانسته و معتقدید که آمریکا کاری برعلیه ما نکرد؟!

زدن کشتی های ما درخلیج فارس ، اهدای گاز شیمیایی توسط آلمان به عراق ، جنایت کم نظیر حمله به هواپیمای مسافربری ما و … ، جنگ نیست و آیا میخواستید بمب اتمی را هم پیرایه ی آن بکنند؟؟!!

البته درنقشه ی استراتژیک آمریکا ، حمله به ۷ کشور دردستور کار بود و هست که برهم خوردن تعادل نظامی وجهانی به ضرر آمریکا ، کار را غیر ممکن یا لااقل قدری به درازا کشاند وشما را بی طاقت!

ایران هم جزو این ۷ کشور است که مثلث امپریالیستی ، با محاسبه ی سود وزیان حاصله درعراق وبا لحاظ اینکه ایران سه برابر عراق وسعت و به همان نسبت جمعیت دارد ودارای دورشته سلسله جبال زاگرس والبرز که متجاوز را با مشقات زیادی برخوردار میکند ، هنوز نتوانسته به ایران حمله کرده واینقدر شما رجوی ها را گرفتار یاس وخشم نموده است!

آخه شما بدبخت ها ، امکان حضور دریک جنگ نیابتی مانند آنچه که درسوریه روی داده، نداشته و نقشه های آمریکا برای تجاوز به ایران برهم زدید!!

آفرین براین ضعف شما که بهتر از هرقدرتی برای شما بوده وبرای مردم هم سودمند تراست!

درادامه:

” بعد از جرج بوش پسر نوبت به جناب باراک حسین اوباما رسید، این جناب رئیس جمهور جدید اصلا به این دلیل ارای آورد که گفته بود ارتش امریکا را از عراق و افغانستان خارج میکند و قول داده بود که من بعد با هیچکس نجنگد. این رئیس جمهور شماره ۴۴ از همان روز اول نشان داد که هیچ خطری برای حکومت ولایت فقیه ندارد و هنوز دو روز بیشتر از ریاستش نگذشته بود که به ولی فقیه نامه فدایت شوم نوشت و بعد که مردم در تظاهرات سال ٨٨ شعار دادند که “اوباما، یا با اونا یا با ما” با صدای بلند اعلام کرد که نخیر دولت من در کنار “اونا” ایستاده است…”.

او دردرجه ی اول با شعار ” امید ” واشتغال برنده ی انتخابات شد  والبته در لیبی هم بسختی جنگید واوضاع آنجا وبطورکلی افریقا را برای مدت نامعلوم وخیم ساخت .

داعش درزمان او ظهور وقدرت یافت وبدین ترتیب به قول های خود وفا نکرد ودر حل بحران بزرگ مالی ۲۰۰۸، فقط به بانکداران بزرگ کمک کرد ومردم عدای ( لااقل ۸۰ درصد مردم آمریکا ) را گذاشت که کلاه شان همچنان پس معرکه بماند!

در دوران این کارگزار شایسته ی یک در صدی های متنعم جهان ، شکار مردم با هواپیماهای بدون سرنشین و بدون سرو صدا باب شد وهم اوست که جنگ های نیابتی را آغاز کرد تا آمریکا صدمات انسانی و مالی کمتری ببیند و دیگران این هزینه ها را تقبل کنند!

اوباما بیشترین تحریم ها را علیه مردم ایران اعمال کرد وحتی قصد حمله ی نظامی به کشور ماراهم داشت که مسئولین دوراندیش وقت پنتاگون به اوگفتند که این کار به ۵۰۰هزار نفر سرباز احتیاج دارد وبا این وضع ارتشی درداخل آمریکا نمیماند!

کسانی که درجریان تظاهرات انتخابات ۸۸شعار مورد تاکید شما را دادند ، جناح راست وآمریکائی- اسرائیلی جنبش سبز را نمایندگی میکردند وحالا هم در رسانه های آمریکا خوش می درخشند و معلوم بود که این شعارها چه نتایج وخیمی می توانست داشته باشد!

اصلا کار این عده که آن شعار را می دادند ، خائنانه بود و دعوت به دخالت آمریکا درامور داخلی ایران را دربطن خود داشت وحتما شعار مردم نبود واوباما نه میتوانست ونمی خواست که شعار این اقلیت گمراه یا خائن را جدی گرفته ودرامور داخلی ایران دخالت صریحی بکند!

درپایان :

” در سایتهای افراد بی نام و بد نام که عموما هم مستقل و هم منفرد هستند هم صدها مقاله منتشر شد در مورد خطر جدی حمله نظامی آمریکا و ضرورت “همه با هم” ومماشات و ساخت و پاخت با رژیم ولایت فقیه برای جلوگیری از جنگ. در دوران ریاست اوباما هم نه تنها جنگی نشد بلکه اوباما برای جلوگیری از “خطر جدی حمله خودش” دست پاسداران وحشی رژیم ولایت فقیه را باز گذاشت تا مردم بیگناه سوریه را به خاک و خون بکشند و در منطقه هر جنایتی میخواهند بکنند و میلیونها دلار پول نقد را هم سوار هواپیما کرد و مستقیم به بیت ولی فقیه فرستاد تا برای حزب الله لبنان و حشد شعبی عراق و حوثی های یمن و حماس اسلحه و مهمات بخرد “.

بلی! جلوگیری ازجنگ وظیفه ی هرانسان وطن دوست وشرافتمندی است وکسانی که به این افراد وبخاطر این شعارهایشان حمله میکنند، ازشرافت وعرق ملی تهی گشته اند!

دیگر اینکه اوباما درسوریه چه کاری نکرد که میتوانست بکند؟!

تاسیس و تجهیز صدها هزار نفر با انواع سلاح های مدرن برای تجزیه ی سوریه، کار کمی بوده که او بطور مستقیم وغیر مستقیم درسوریه کرد؟!

 تاسیس وتجهیز گروه های بی وطن یا ضد وطنی که شمار ، تجهیزات وامکاناتشان بارها ازارتش سوریه بیشتر بود؟؟!!

حمله ی نظامی مستقیم به سوریه کار سختی است وآنگاه ممکن است که اوباما وجانشین اش باید پیه یک جنگ اتمی وجهانی را به تن خود بمالند وآنهم در زمانه ای که دراین زمینه برتری خود را ازدست داده اند ونتیجه ی چنین جنگی ازبین رفتن همه – ازجمله خود اوباما و ثروتمندان افسانه ای نازپرورده – است.

شمااین توقع را از اوباما واکنون ازترامپ دارید؟!

چون اززندگی سیر شده و میخواهید بقیه ی مردم جهان هم همراه شما بمیرند؟!

صابر

https://www.youtube.com/watch?v=M9kPRsZPnN0&t=311s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید