علی جهانی: نگاهی به پیام مریم عضدانلو بخاطر مرگ محمد علی جابر زاده

0
575

نگاهی به پیام مریم عضدانلو بخاطر مرگ محمد علی جابر زاده

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هجدهم فوریه ۲۰۱۷:… شما نیروهای سازمان حق دارید بپرسید از این خانم که می خواهد نقش رهبری سازمان را در فقدان شوهر مرحومش بازی کند ؛ که چرا بجای اینکه در مقابل این اعلام این خبر مهم از طرف ترکی فیصل که بیش از هشت ماه ازش می گذرد نه تنها هیچ شاف سازی برای شما نکرده است بلکه همواره به هر بهانه ای سعی می کند … 

https://www.youtube.com/watch?v=_t5KH17qqbo&t=1118s

از بغداد تا تیرانا، سه دهه دربدری مجاهدین (کیهان لندن)

لینک به منبع

نگاهی به پیام مریم عضدانلو به خاطر مرگ جابر زاده

علی جهانی

علی جهانی

در بیست سوم بهمن امسال سران فرقه رجوی در پاریس خبر مرگ یکی از سران جنایتکار این فرقه تروریستی را اعلام کردند . ایشان محمد علی جابر زاده انصاری با نام مستعار قاسم بودند که از سران فرقه و مسئول ستاد تبلیغات سازمان شامل نشریه و رادیو و سیمای به اصطلاح آزادی بود . وی در هنگام مرگ  ۶۸ سال داشت که بیشتر اعضا و نیروهای به اصطلاح ارتش آزادی بخش این فرقه مثل ایشان مسن و سالخورده هستند . همچنین ایشان نقش مهمی در سانسور و ایجاد خفقان و سرکوب ناراضیان در سازمان داشت و من یادم هست که در نشستهای طعمه با عربده کشی نیروهای نگون بخت را وادار به اطاعت از فرامین ظالمانه رجوی می کرد . بله ایشان سرپردگی کامل به رجوی داشت و خودش هم یک قربانی بود که نیروهای تحت مسئولیتش را قربانی می کرد و به همین دلیل هم هست که مریم عضدانلو در پیامش از سپردگی کاملش به رجوی اشاره کرده است .

حال با این مقدمه می خواستم نگاهی بیندازم به پیام مریم عضدانلو بخاطر مرگ ایشان و نکاتی را در این رابطه اشاره کنم .

یکم : اینکه همانطور که در بالا اشاره کردم خانم عضدانلو به سرپردگی کاملش تا پایان عمرش به رجوی اشاره کرده است که این سرپردگی همان شریک جرم بودن در تمام جنایات و خیانت های رجوی علیه مردم ایران و نیروهای سازمان می باشد که ایشان در نقش مسئول تبلیغات سازمان با ایجاد سانسور خفقان مانع رسیدن اطلاعات واقعی از بیرون به نیروها می شد و  در این رابطه مخالف تماس خانوادها با نیروها بود و همانند سدی بود که  از رسیدن هر گونه اطلاعات و آگاهی به نیروها جلوگیری می کرد .

دوم: خانم عضدانلو در این پیامش فوت ایشان را به رجوی تسلیت گفته است واقعا خیلی مضحک و خنده دار هست و ایشان به یک مرده فوت یکی از مریدانش را تسلیت گفته است . من از ایشان می پرسم مگر چند وقت پیش شیخ عربستانی در مراسم شما از ایشان بعنوان مرحوم یاد نکرد ؟ و شما چرا تا بحال در این رابطه و این خبر بسیار مهم هیچ موضعگیری نکرده اید ؟ و حالا با شیادی خاصی که از شوهر مفقود تان به ارث برده اید می خواهید بدینوسیله  اعلام کنید که ایشان هنوز زنده است . اگر واقعا زنده است کجاست چرا از مخفیگاه بیرون نمی آید و چرا در مقابل مسایل و اتفاقات مهمی نظیر اخراج از عراق موضعگیری نکرده است و چرا هیچ پیام تصویری ازش بیرون نمی دهید و هزاران چرا و سئوال دیگر که در ذهن نیروهای سازمان مستقر در کمپ تیرانا وجود دارد .

سوم: نکته بسیار مهمی که داشتم و آنهم خطاب به نیروهای مسئله دار در کمپ تیرانا اینکه همان گونه که در جریان هستید ؛ می بینید که چطور مثل همیشه علی رغم اینکه به دروغ  ادعا می کنند که در سر در سازمان نوشته شده است فدا و صداقت ؛ نه تنها ذره ای صداقت حتی با نیروهای  سازمان ندارند بلکه از دادن کمترین اطلاعات به نیروها خودداری کرده و همه اش با دروغ و دغل می خواهند همچنان شما را سرکار گذاشته و در تشکیلات نگه دارند تا بعد از فوت تان برای شما اشک تمساح بریزند و اعلام خبر مرگ رجوی در مراسم سالیانه فرقه در پاریس توسط ترکی فیصل را همچنان مخفی نگه دارد .

لذا شما نیروهای سازمان حق دارید بپرسید از این خانم که می خواهد نقش رهبری سازمان را در فقدان شوهر مرحومش بازی کند ؛ که چرا بجای اینکه در مقابل این اعلام این خبر مهم از طرف ترکی فیصل که بیش از هشت ماه ازش می گذرد نه تنها هیچ شاف سازی برای شما نکرده است بلکه همواره به هر بهانه ای سعی می کند نشان دهد که ایشان هنوز زنده است ؟ و درست به همین دلیل هم برای فریب شما مرگ جابر زاده را به یک مرده تسلیت گفته است تا شما فکر کنید که رجوی هنوز زنده است .

در پایان می خواستم خطاب به ایشان عرض کنم که شما با این اصرار ورزیدن ها و وانمود کردن ها که ایشان هنوز زنده هستند بسیار ناشیانه عمل کرده و اگر کسی هم تا بحال شک داشته باشد که ایشان هنوز زنده هستند شکش بر طرف شده و می فهمد که او مرده است و این مسئله در نیروهای سازمان مستقر در کمپ تیرانا  هم ضریب می خورد و نه تنها نمی توانید با این عدم شفاف سازی مرگ شوهر تان جلوی ریزش نیرویی و جریان پر شتاب مسئله داری را در تشکیلات پوسیده و رو به زوال تان را بگیرید بلکه بدان دامن زده و موج ریزش نیرویی را شتاب بیشتری می بخشید .

*** 

Wesley Martin Mojahedin Khalq Rajavi cult 2Wesley Martin at a paid gathering of Mojahedin Khalq Rajavi cult promoting Saddam’s Private Army

NEW YORK, NY - JANUARY 11: President-elect Donald Trump speaks at a news cenference at Trump Tower on January 11, 2017 in New York City. This is Trump's first official news conference since the November elections. (Photo by Spencer Platt/Getty Images)

Trump Is At War With Iran, Not ISIS
Trump clearly has no intention of defeating terrorism.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید