تحلیل رجوی ها ازکنفرانس مونیخ نادرست وخوش خیالانه بوده است!

0
662

تحلیل رجوی ها ازکنفرانس مونیخ نادرست وخوش خیالانه بوده است!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیستم فوریه ۲۰۱۷:…  شرایط جهانی ومنطقه ای درست برعکس آنچه رجویه می پندارد ویا بصورت دروغین درصدد حقنه کردن آنست . شرایط منطقه ای و حتی جهانی در سوریه و … آنگونه بهم خورد که ایران یکی از برندگان آن شد و بنابراین جایی برای عقب نشینی و … ، از مواضع اصولی و دوراندیشانه اش وجود ندارد و ایران … 

https://www.youtube.com/watch?v=fjhkUmBtYK4&t=8s

http://iran-interlink.org

تحلیل رجوی ها ازکنفرانس مونیخ نادرست وخوش خیالانه بوده است!

دوشنبه  ۰۲/۱۲/۱۳۹۵

سخن روزرسانه ی عمده ی این باند ضدبشری ، ” رژیم در کنفرانس مونیخ به‌دنبال چیست “؟ نام دارد و درقسمتی از آن چنین میبینیم :

” کنفرانس امنیتی مونیخ طی روزهای شنبه۳۰بهمن و یکشنبه اول اسفند در جریان است و مسائل حاد جهانی هم‌چون بحران آتش‌بس و جنگ سوریه، مسأله پناهندگان، موضوع اوکراین در دستور کار آن قرار دارد تلویزیون رژیم نیز طی گزارشی اعلام کرد وزیر خارجه رژیم در رأس هیأتی به این کنفرانس رفته است. ظریف به‌رغم اشاره به بحرانهای جهانی که روی میز کنفرانس امنیتی مونیخ قرار گرفته و با اشاره تحولات جامعه جهانی بعد از انتخابات آمریکا و تحولات اروپا که «همه اینها شرایط را بسیار پیچیده کرده» به‌طور مضحکی مدعی شد که «جمهوری اسلامی حرف جدیدی برای گفتن دارد. این «حرف تازه» چه می‌تواند باشد؟ آنهم در شرایطی که رسانه‌ها و مهره‌های باند رفسنجانی – روحانی از «رئیس‌جمهور تازه نفس آمریکا» و «سیاستهای تند و تیزش در قبال» رژیم ایران ابراز وحشت می‌کنند “.

جلسات کنفرانس باتمام رسید وتوقعات جهانخواران را چنانکه خواهد آمد، برآورد نکرد و توقعات بچه گانه ی باند رجوی را نیز ایضا!

یک دست دیدن دولت ترامپ-  که این دولت حاصل تضادهای درون حکومتی آمریکا وطبقات حاکم آنست – تنها درتصورات ذهن گچ گرفته ی وابستگان رجوی میتواند وجود داشته باشد !

درست تر آنست که ترامپ در مقابل دولت پنهانی قرار دارد که روز بروز عرصه را براو تنگ میکنند وب ا این حال ، این رئیس جمهور غیر نرمال آمریکا ، کماکان دست به افشاگری هایی میزند که درتاریخ آمریکا بی نظیر است و مردم جهان مشاهده می کنند که با چه موجود خبیثی مانند سیستم آمریکائی مواجه بوده اند!

این یکی ازدستآوردهای ترامپ است که البته بعید هم نیست که مثل کندی سر به نیست شود و …

دراین مورد که ایران نمیتواند شکست خورده ی این کنفرانس باشد ، به یک خبر منتشره از منابع خارج از رسانه های بین المللی مسلط و تحت سیطره ی صهیونیزم ، توجه فرمایید :

” کنفرانس امنیتی مونیخ، مانند سالهای گذشته شامل دو پدیده علنی و غیر علنی بود.در بخش علنی این کنفرانس وزرای خارجه بسیاری از کشورها و از جمله آلمان و روسیه و امریکا سخنرانی کردند و به چند سئوال خبرنگاران نیز پاسخ گفتند.مواضع رسمی و بی برگ و بار. اما در بخش غیر علنی آن که در اتاق های بسته صورت گرفت ظاهرا خیلی خبرها بوده است.از جمله درباره مناسبات امریکا و روسیه، امریکا و آلمان، اینده اوکرائین و جلوگیری از ادامه حرکت سینه خیز ناتو تا مرزهای شرقی روسیه. تا ظهر دیروز هنوز معلوم نبود به چه نتایجی دست یافته شده است. اما از ظهر دیروز کم کم اشارات به این نتایج انتشار یافت.در پایان روز اول کنفرانس مونیخ کاخ کرملین تصمیمی را بصورت فرمان پوتین منتشر کرد که نشان داد روسیه مصمم به رسیدن به نتیجه در کنفرانس مونیخ است. بموجب این فرمان، روسیه تا آستانه اعلام قطعی شناسائی شرق اوکرائین بعنوان یک کشور مستقل پیش رفت، که معنای آن اعزام نیروهای نظامی روسیه به یک کشور مستقل و براساس خواست دولت آن کشور می توانست باشد. در فرمان پوتین آمده است: مدارک شخصی اهالی دنباس ( جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسگ) را روسیه به رسمیت می شناسد. یعنی پاسپورت، کارت شناسایی، مدارک تحصیلی و دیگر مدارک هویتی ساکنان شرق اوکرائین در حد همین مدارک در جمهوری روسیه اعتبار قانونی دارد و رفت و آمد آنها به داخل روسیه مانند شهروندان روسیه آزاد است. در این فرمان تاکید شد: “این فرمان تا زمانی که اوضاع جنگی در این مناطق ادامه دارد و حکومت اکراین اعلام ترک مخاصمه نکند و صلح بر قرار نشود اعتبار خواهد داشت.”. انتشار این نامه در پایان نخستین روز کنفرانس مونیخ و در حالی که وزیر خارجه روسیه درحال مذاکرات چند جانبه بود حجت را برای آلمان و امریکا و ناتو تمام کرد که روسیه فقط نیم گام دیگر لازم دارد تا رسما شرق اوکرائین را یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد “.

پایان نقل قول

وحال نشانه ی بهم خوردن تعادل جهانی وعقب نشینی اروپای مزور را که به هر ترتیب میخواست با ایجاد جنگ ، مانع گفتگوهای اصولی برای برقراری صلح درجهان شود وبجای موفق شدن دراین نقشه ی شیطانی خود ، مجبور به خاصه خرجی هایی هم شد، ، نظاره کنید :

” کنفرانس مونیخ با قبول همکاری آلمان با روسیه بر سر جنگ اکرائین، عقب کشیدن نیروهای نظامی و تعهد دوباره بر سر اجرای توافقنامه “مینسک” یک گام عملی برای کاهش نگرانی های ناشی از یک جنگ هولناک میان روسیه و ناتو به پایان رسید. مطابق توافقنامه مینسک باید آتش بس اکرائین رعایت شده و با نظارت بین المللی در شرق اوکرائین انتخابات برگزار شود تا معلوم شود مردم این منطقه اوکرائین طالب چه آینده ای هستند. صدراعظم آلمان “مرکل” که فعلا بیش از همه نگران آینده مناسبات اقتصادی و نظامی و سیاسی با دولت ترامپ در امریکاست شخصا قول همکاری داد. از سوی دیگر وزیر دفاع آلمان که در روز اول با توپ پر در کنفرانس شرکت کرده بود در روز دوم کوتاه آمده و ضمن قبول پرداخت ۲۷ میلیارد دلار کمک مالی به ناتو از امریکا گله کرد که نباید دوستان قدیمی را رها کرده و بدنبال متحدان تازه برود.اشاره او به نزدیکی احتمالی امریکا با روسیه بود. همچنین معاون رئیس جمهور امریکا نیز در دیدار با رئیس جمهور اکرائین مسئله پیوستن شبه جزیره کریمه به جمهوری فدراتیو روسیه را اینگونه مطرح کرد: “بهرحال نمی توان منکر شد که اکثریت مردم این شبه جزیره به پیوستن به روسیه رای داده اند.”

پایان نقل قول

بدین ترتیب ، دراین کنفرانس قطعنامه ای برعلیه ایران صادر نشده و عملا ثابت گردیده که تضادهای موجود درمسیری است که فرصت ضربه زدن به ایران را پیدا نکرده است!!

درادامه ی ” سر سخن ” مورد نقد میخوانیم :

” … هر چند در مورد جزییات هیچ‌یک از دیدارهای ظریف خبری منتشر نشده، اما با توجه به قرائن موجود می‌توان گفت «حرف جدید» رژیم در اجلاس مونیخ، در ادامه حرف روحانی در سفر اخیرش به کشورهای عمان و کویت است. یعنی اعلام آمادگی برای خوردن زهر منطقه‌یی “.

اگر نماینده ی ایران دراین کنفرانس بر پای بندی ایران به برقراری صلح پایدار درمنطقه تاکید کرده، کارد رست و مطابق با سیاست های استراتژیک خود انجام داده و قابل تحسین است و ایرادی بر او نمیتوان گرفت!

 در عوض، این کار ، یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران است که البته جام زهری هم متوجه بدخواهان داخلی و خارجی آن از جمله باند رجوی!

درادامه :

” … واقعیت این است که خامنه‌ای و کل نظامش می‌دانند این بار روند پرشتاب تحولات منطقه‌یی در کنترل رژیم نیست و چه بسا زهرخوران در پی گفتگو و چانه‌زنی به سبک برجام، دیگر موضوعیت نداشته باشد، بنابراین رژیم به دست و پا افتاده که تا دیر نشده با عقب‌نشینی به‌اصطلاح خودخواسته امتیاز اندکی به دست آورد، اما شرایط جهانی و منطقه‌یی چنان است که چه بسا فرصت همین هم برای رژیم باقی نمانده باشد “.

شرایط جهانی ومنطقه ای درست برعکس آنچه رجویه می پندارد ویا بصورت دروغین درصدد حقنه کردن آنست .

شرایط منطقه ای و حتی جهانی در سوریه و … آنگونه بهم خورد که ایران یکی از برندگان آن شد و بنابراین جایی برای عقب نشینی و … ، از مواضع اصولی و دوراندیشانه اش وجود ندارد و ایران با قدرت و اعتبار بیشتری که کسب کرده ، دلیلی برای عقب نشینی غیر اصولی ندارد و در برابر، فرقه ی رجویه چاره ای جز دروغ گویی !!

صابر

https://www.youtube.com/watch?v=oZPGvfY8law

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید