گروه رجویه : سیستم عربستان هم، حقوق شهروندی حالی اش میشود!

0
688

این حرف های عادل جبیر که حکومت منسوبه اش ، بزرگترین حامی تروریزم ازدهه ها سال پیش است وبنیانگذارتروریزم تکفیری ، شبیه مثل ” آی دزد ، آی دزد ” است که اگر خاصیتی داشته باشد ، درحد تولید خبر برای باند رجوی است ونه بیشتر ! این وزیر خارجه ی عربستان بطور نسنجیده ای به حقوق شهروندی اشاره کرده که درکشور خودشان نصف مردم آن که زنان باشند محروم از آن واکثریت نزدیک به تمام بقیه ی مردم اش کمی تا قسمتی محروم ، الا 3000 شاهزاده ای که این حقوق را تاحد آروغ زدن برای خود ایجاد کرده اند!!

گروه رجویه :  سیستم عربستان هم، حقوق شهروندی حالی اش میشود!

ارسال شده از طرف آقای صابر ـ نام نویسنده محفوظ است. با تشکر از ایشان ـ 21.02.2017

https://www.youtube.com/watch?v=_t5KH17qqbo

درنوشته ی ” رژیم ایران سرچشمه چالش‌های موجود در خاورمیانه , و بزرگ‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان “ رجویه که رسانه هایش منتشر نموده میخوانیم :

” عادل الجبیر، وزیر امور خارجه پادشاهی سعودی طی سخنانی در نشست امنیت جهانی تاکید کرد: «ایران بزرگ‌ترین دولت‌ حامی تروریسم در جهان است». عادل الجبیر که روز یکشنبه در مونیخ سخنرانی می‌کرد، گفت: «ایران سرچشمه چالش‌های موجود در خاورمیانه بوده و بزرگ‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان است. بخشی از قانون اساسی این کشور صدور انقلاب است و به مفهوم شهروندی باور ندارند. آنها از همه شیعیان در سرتاسر جهان می‌خواهند که به جای آنکه تابع دولت‌های خودشان باشند، از ایران تبعیت کنند “.

او هرچه که گفته باشد ، کشورهای پیرو آمریکا .اروپا  وحتی خود این کشورهای متروپل ، توفیقی دراین نشست نداشتند وحتی آلمان مجبور شد که 27 میلیارد دلار به ناتو بپردازد و انتظارات ترامپ ازاروپا را دراین مورد کم وبیش عملی سازد!

آنها دوباره مجبور شدند که به عوض درهم ریختن اوضاع شرق اکراین وشروع جنگ با روسیه ، بطورکوتاه مدت هم که شده ، به قراردا مینسک وفادار بمانند وآلمان و … نیروهایش راازمرزاکراین وروسیه بیرون بکشد!

میماند ظاهر ماجرا وطرح شعار ها وایجاد قیل وقال که دراین نوع نشست ها که تکلیف شان دراتاق های دربسته تعیین می شود ، مرسوم است و از اهمیت چندانی برخوردار نیستند !

هارت وپورت های این مقام پادشاهی عربستان از این جنبه باید مورد توجه قرار گرد ودستآوردهای باند رجوی هم همچنین!

این حرف های عادل جبیر که حکومت منسوبه اش ، بزرگترین حامی تروریزم ازدهه ها سال پیش است وبنیانگذارتروریزم تکفیری ، شبیه مثل ” آی دزد ، آی دزد ” است که اگر خاصیتی داشته باشد ، درحد تولید خبر برای باند رجوی است ونه بیشتر !

این وزیر خارجه ی عربستان بطور نسنجیده ای به حقوق شهروندی اشاره کرده که درکشور خودشان نصف مردم آن که زنان باشند محروم از آن واکثریت نزدیک به تمام بقیه ی مردم اش کمی تا قسمتی محروم ، الا 3000 شاهزاده ای که این حقوق را تاحد آروغ زدن برای خود ایجاد کرده اند!!

باند رجوی بنقل از این شاهزاده ووزیر خارجه ی عربستان مینویسد :

” …ایران خواهان تغییر نظام‌های حاکم در خاورمیانه است و ایران تنها کشور منطقه است که از سوی داعش و القاعده مورد هجوم قرار نگرفته است. اینها سازمان‌های سنی‌مذهب هستند و عدم هجومشان به ایران، سوالات متعددی برمی‌انگیزد” .

سوریه یکی از کشورهای شناسنامه دار منطقه است و آیا عمل ایران درمورد این کشور و نیزعراق و … ، مطابقتی با این اظهارات دارد؟؟!!

دیگر اینکه ما قبلا هم بشما تذکر داده ایم که سیستم امنیتی ایران وهم مردم آن ، حرکت اینگونه گروه ها را با شدت وجدیت تمام رصد میکند وبا این وجود درمواردی این عربستان موفق شده که در جاهایی ازایران بمب بترکاند!

درادامه :

” وزیر امور خارجه سعودی توضیح داد: ایران دائما از گشودن صفحه‌ای جدید سخن گفته است، لیکن ما نمی‌توانیم وضعیت موجود را نادیده بگیریم. ما چگونه می‌توانیم با دولتی که خواهان نابودی ماست در ارتباط باشیم. اگر این اوضاع تغییر نکند، دشوار است که بتوانیم با آنها رابطه‌ای داشته باشیم”.

شما با دخالت خارج از طرفیت تان درامور منطقه است که دارید رژیم خود را به نابودی می برید ولطفا به خودتان وکارهای خود هم بذل توجهی داشته باشید  جناب شاهزاده!

شما نفرمودید که چه تغییری دراوضاع میخواهید تا بعد از آن با ما رابطه داشته باشید؟!

سوریه را دست شما بسپاریم وبعد لبنان را بدست اسرائیل وسپس خودمان تسلیم شویم ؟!

تمام امور که دست ما نیست درمنطقه ، شاهزاده ی عزیز. ممکن است که حتی با موافقت ما با شما ، اوضاع بازهم توسط پارامترهای دیگر طوری شودکه بازهم بنفع این امیال شما نباشد!

همچنین :

الجبیر افزود: … آنها تسلیحات و موشک بالستیک برای حوثی‌ها ارسال می‌کنند. باید یک فشار جهانی بر علیه ایران وجود داشته باشد تا آنها رفتارشان را تغییر دهند و بفهمند که آن چیزی که در ۲۵ سال گذشته انجام داده‌اند پذیرفتنی نیست “.

مطمئن باشید ، شاهزاده جان!

درزمانیکه شما این حق را به مردم یمن دادید که مقدرات خود را بدون بمباران های کم نظیر شما تعین کنند، آنوقت مشکلی با ایران هم نخواهید داشت.

امتحانش مجانی است!!

وایضا :

” او افزود: دونالد ترامپ به مانند ما، باور دارد که باید داعش را ریشه‌کن کرد و اشخاصی که او در دولتش به کار گرفته، کارکشته و بامهارت هستند ولذا پیش‌بینی می‌کینم شاهد همکاری‌های دولت آمریکا و سیاست خارجی واقع‌بینانه آنها باشیم. ما به شکل مثبتی با دولت ترامپ در ارتباط هستیم “.

عیب ندارد، جلوی ضرر را ازهرکجا که بگیری نفع است.

چطور است مانند ترامپ این جرات را داشته باشید که بگویید درایجاد داعش اشتباه کرده اید تا ما فکر نکنیم که طرف چه پر روست !

نترسید یک انتقاد نصف ونیمه هم به دل ما مینشیند و داوری های قبلی  ما درمورد عملکرد بغایت زشت شما ، کمی حالت اعتدال ومثبت می یابد!

اما با حضور مداوم حضوری ورسانه ای ترکی الفیصل در نشست ها ی مجاهدین ورسانه های آنان چه خواهید کرد؟!

لوس بازی درنیآورده واین رابطه ی مداخله گرانه درامور ایران را قطع کنید وآنگاه آثارحیاتبخش رادرزندگی هزار ویک شبگ ونه ی خود – که میدانم با شکست های سوریه واکراین تلخ شده- مشاهده کنید!

صابر

https://www.youtube.com/watch?v=q8E7L6ZmUOI

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید