این دوست سرهنگ بازنشسته باند رجوی ، ادعای ترامپ را معکوس نشان میدهد!ا

0
1207

این دوست سرهنگ بازنشسته باند رجوی ، ادعای ترامپ را معکوس نشان میدهد!ا 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و ششم فوریه ۲۰۱۷:…  این آزادی با گروه خون ایرانی ها سازگار نیست و چه بهتر که برای خود سرهنگ باشد! همینطور: ” …این گزارش می‌گوید: وزارت اطلاعات ایران، اعضای سابق مجاهدین خلق را در اروپا عضوگیری کرده و از آن‌ها برای انتشار اطلاعات دروغ علیه مجاهدین استفاده می‌کند. در بین کسانی که … 

Wesley Martin Mojahedin Khalq Rajavi cult 2

Wesley Martin at a paid gathering of Mojahedin Khalq Rajavi cult promoting Saddam’s Private Army
سرهنگ بازنشسته ولزلی مارتین، شکنچه گر جداشدگان در تیف، مواجب بگیر دست سوم فرقه رجوی

Massoud Khodabandeh: The Iranian Mojahedin-e Khalq (MEK) and Its Media Strategy:
Methods of Information Manufacture

مسعود خدابنده: تحقیق در مورد مجاهدین خلق و شبکه درغپردازی مطبوعاتی آن

مسعود خدابنده، هافینگتون پست: انگلی مانند فرقه رجوی نمیتواند به ترامپ کمکی بکند

سرود تروریستی”سر کوچه کمینه” سازمان مجاهدین خلق
(سروده شده بعد از انقلاب، بیاد بود ترور افسران امریکایی)

http://iran-interlink.org

این دوست سرهنگ بازنشسته باند رجوی ، ادعای ترامپ را معکوس نشان میدهد!

۰۸/۱۲/۱۳۹۵ خورشیدی

سرهنگ مارتین آمریکائی افسر سابق ضد تروریسم و حفاظت نیروی تمام نیروهای ائتلاف در عراق بوده وعجیب است که کشوری بنام آمریکا که با حمله به عراق مرتکب یکی از بزرگترین تروریزم دولتی را براه انداخت ، این سرهنگ را مسئول مبارزه با تروریزم کرده بود واین یعنی چه؟

مبارزه ی تروریزم با تروریزم!!

اما واقعیت امر عبارت ازاین است که درفرهنگ نئوکان ها ، تروریزم عبارت است از اقداماتی که مردم کشورهای اشغال شده برعلیه اشغالگری میکنند وبنابراین وظیفه ی این سرهنگ طرفدار باند رجوی ، مبارزه با کسانی بوده که اغلب برای رهائی سرزمین شان میجنگیدند ووظیفه ی این افسر ضد تروریست این بوده که مثلا جوانان عراقی را به شکنجه گاه ها برده و درموارد هولناک تری ، آنها را  بصورت وحشتناکی مقطوع النسل بکند که اغلب، فیلم ها واسناد مربوطه را مشاهده کرده ایم!

ازاین سرهنگ آمریکائی ، مقاله ای با عنوان ”  مردم امریکا باید نسبت به نفوذ رژیم ایران در مطبوعات امریکا هوشیار باشند ” در رسانه های رجوی منتشر شده که درنوع خود جالب است.

قسمتی ازاین مقاله را باهم بخوانیم:

” بسیاری از خبرها که در سال ۲۰۱۶ مهم به نظر می‌رسید و توجهات زیادی را هم به خود جلب کرد، مشخص شد که مملو از اطلاعات غلط بودند. آنچه برای امریکا زنگ خطر است، شخصیت‌های دروغینی هستند که دولت‌های خارجی برای جاسوسی و تأثیرگذاری روی سیاست خارجی امریکا ایجاد می‌کنند ” .

دراصل مطلب شبهه ای نیست اما ترامپ شخصا اعلام کرده که سازمان های اطلاعاتی وجاسوسی آمریکا درکار خود تخطی کرده وبا فریب وتشویق روسای جمهور سابق آمریکا ، آنها را مجبور به حمله ی نظامی به کشورهای دیگر نمودند که ثمری برای آمریکا نداشت وپرضرر هم بود!

آیااین اطلاعات غلط ازطرف ایران داده شده بود؟!

اگر جواب مثبت است که باید همه ی کارها را رها نمود و نشست وگریه ی حسابی به حال دولت و مردم آمریکا کرد که این چنین زوار دررفته است !

یعنی این سرهنگ اینقدر بی شعور است که نقش مهم لابی های صهیونیزم حی وحاضر درتار وپود سیستم آمریکا را نمی بیند ویادرک نمیکند؟!

سرهنگ مارتین ادعا دارد :

” ایران اولین مثال است. با تحلیف پرزیدنت ترامپ دوران طلایی نفوذ داخلی آن بسر آمده است. وفاداران تهران دیگر دسترسی تعیین‌شده به وزارت خارجه و شورای امنیت ملی را ندارند؛ اما این بدین معنی نیست که شبکه جاسوسان ایران و مأمورین آن در امریکا کار پخش اخبار دروغ را متوقف خواهند کرد “.

یعنی تحمل اوضاع مشقت بار تحریم های ظالمانه برعلیه مردم ایران ،دوران طلایی برای حکومت ایران بوده وبا لغو قسمی تحریم ها وغیر قابل بازگشت بودن آن به شکلی که قبلابود ، دوران این اوقات طلایی؟؟!! سپری شده ؟! یااین سرهنگ هم به خیل دلواپسان پیوسته است؟!

آیا واقعا میتوان پذیرفت که درمیان رسانه های تحت کنترل مجتمع نظامی – مالی ، کسی درخارج ازاین محدوده میتواند اینهمه تاثیر گذار باشد؟!

ما میدانیم که قدرت این رسانه های مسلط برجهان طوری است که ابدا اجازه نمی دهند صداهای ضعیف فرصت عرض اندام – یا دربهترین حالت عرض اندام موثر- داشته باشند!

آیا این سرهنگ محبوب فرقه ی رجوی نمیداند که ما میدانیم درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا دهها نفر کاندید میشوند وهیاهوی این رسانه ها اجازه نمی دهد که نام بیش از دو- سه نفر آنها مطرح شود ومردم از هویت وبرنامه های بقیه که حمایت مالی لازم را کسب نکرده بی خبر مانده ولاجرم  برگ رایی بنفع آنها درصنوق نمی اندازند؟!

هدف این سرهنگ فشار آوردن به دولت آمریکا برای بستن روزنه های کوچکی است که گاها پیدا میشود تا صدای اغیار هم بطور کاملا خفیفی شنیده میشود ورجوی ها باین سرهنگ توصیه کرده اند که این روزنه های بغایت باریک هم بسته شود ووضعی شبیه آنی بوجود آید که در تشکیلات رجوی وجود دارد.

بعبارت دیگر ، اخبار درسطح جهانی بصورتی منتشر شود که درمطابقت بارویه ی باند رجوی باشد!!

درهمین راستاست که مثلا میخواهند آقای مهندس مسعود خدابنده و سایت ایران اینترلینک تحت مدیریت ایشان، حرفی نزنند ومخصوصا مقالاتی بزبان انگلیسی منتشر نکنند وتمامی این درشت گویی های این سرهنگ اجیر – با یا بی اجرت المثل مادی یا معنوی- درهمین راستاست وتلاش بیخودی کرده است که با گنده گویی کردن ، مسئله را با اهمییت تر جلوه دهد!!

این سرهنگ  محبوب تروریست ودرعین حال ضد تروریست؟؟!! آمریکائی ، بعد ازگنده گویی ها به اصل مطلب پرداخته است :

” مجاهدین معتقدند که رژیم ایران به‌عنوان سرمنشأ بنیادگرایی اسلامی و اولین دولت حامی تروریسم بین‌المللی، باید تغییر کند. «ام ای کی» متعهد به برقراری یک دولت دمکراتیک در ایران است که در آن، دین از سیاست جدا باشد. به همین دلیل دولت افراطی حاکم در تهران، دلیل خوبی دارد که نگران ام یی کی باشد”.

آیا صحبت ازدموکراسی و … آن نوع آزادیست که درمناسبات رجوی موجود بود و هست که این سرهنگ اطلاع کافی ازآن دارد؟!

اگر آری ، این آزادی با گروه خون ایرانی ها سازگار نیست و چه بهتر که برای خود سرهنگ باشد!

همینطور:

” …این گزارش می‌گوید: وزارت اطلاعات ایران، اعضای سابق مجاهدین خلق را در اروپا عضوگیری کرده و از آن‌ها برای انتشار اطلاعات دروغ علیه مجاهدین استفاده می‌کند. در بین کسانی که گزارش پنتاگون از آن‌ها اسم می‌برد، «مسعود خدابنده» و همسر انگلیسی او بنام «ان» می‌باشد. آن‌ها به‌عنوان یک سرمایه تا قبل از انتشار سایت ایران اینترلینک علیه اپوزیسیون بر طبق دستور تهران، توسط وزارت اطلاعات در اواسط دهه ۹۰ عضوگیری شدند بود”.

چرا این موضوع را در دادگاهی صالح وعلنی مطرح نمی کنید؟!

چرا دعوت های مکرر این افراد را برای مناظره را دوستان این سرهنگ قبول نمی کنند که ما بارها شاهد این دعوت ها ازطرف این جدا شدگان ساکن داخل وخارج کشور بوده ایم؟!

 بدین ترتیب تمام دعواها برسر لحاف ملا نصرالدینی است که دراینجا افشاگری نامیده میشود.

وضع پرونده ی باند رجوی طوری است که باید هم تلاش کند که زبان هر منتقدی را ببندد وگرنه ادعای نفوذ ایران در مطبوعات آمریکا – به شرحی که گفته شد – کشک است وبرای گمراه کردن این و آن!

درمطابقت کپی برابربا اصل ، این سرهنگ یک کلمه کم یا بیشتر از ادعاهای رجوی مطرح نکرده وبیم!! آن می رود که سرهنگ فقط اجازه داده که بنامش بنویسند وخود از متن نوشته اطلاعی ندارد:

” در سال ۲۰۱۰ تعدادی از مأمورین رژیم ایران تحت عنوان خانواده ساکنان با کمک سفارت رژیم و ارتش عراق ۳۰۰ بلندگو اطراف کمپ اشرف نصب‌کرده بودند که شبانه‌روز به مدت دو سال با سال گوش‌خراش تهدید و فحش و ناسزا به داخل کمپ پخش و ساکنان را شکنجه روانی می‌کردند. «همسر خدابنده» نیز در تأیید این شکنجه روانی ساکنان در محل بلندگوها حضور داشت با انتشار عکس‌هایش در زیر بلندگوها تبلیغ آن را می‌کرد”.

تمام متحصنین درب اشرف ، اسناد هویتی کامل خود را به مامورین عراقی داده وآنها این مدارک ودرخواست ملاقات خانواده ها را تسلیم فرماندهان باند رجوی کرده بودند و این فرماندهان هرگز موفق نشدند که یک مدرک مربوط به غیراز خانواده های اسرای رجوی را بنمایش بگذارند!

خانواده ها که درابتدا ساکت بودند، با مشاهده ی بی توجهی مطلق فرماندهان کمپ به درخواست شان ، بازحمت زیاد یک بلند گوی دستی پیدا کردند تا باصدا کردن فرزندان شان ، انها را متوجه حضور خود کنند.

اما باند رجوی هراسان از یک ملاقات ، جرقه زدن احساسات خانوادگی خفه شده را ، شکست بزرگی برای خود تلقی کرد وبا انواع بلند گو و موج شکن ها مانع پژواک صدای خانواده ها شد و خانواده ها چاره ای جز استفاده از بلند گو های بیشتر نداشتند که البته این نبرد صوتی همواره بنفع رجوی بود که صدای بلند تری در میآورد!

حضور تعداد کمی ازجدا شدگان از باند رجوی در تحصن مقابل درب ورودی اشرف ،  امر طبیعی ودر راستای حمایت معنوی از خانواده های گرفتار بود ودرمقابل حضور پر رنگ خانواده ها ، فرع بر قضیه بود !

صابر

*** 

Anne Singleton: Key to de-radicalization of MEK hostages in Albania are their families

IMPAKT 55 – Muxhahedinet iraniane ne Shqiperi. Interviste eksluzive me Anne Singleton
https://youtu.be/8v-Q7UWfN3M

خروج سازمان مجاهدین خلق از عراق بعد از ۳۰ سال

مسعود خدابنده بی بی سیلینک به ویدئو در سایت بی بی سی

کیهان لندن – خداحافظ بغداد، سلام تیرانا

https://youtu.be/bQKaQTYVik4

مسئول واقعی حمله به لیبرتی کیست؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید