رهائی دوست عزیزمان مصطفی ابودردا از فرقۀ رجوی را تبریک می گویم

0
659

رهائی دوست عزیزمان مصطفی ابودردا از فرقۀ رجوی را تبریک می گویم

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۷:… آری، دوست عزیزمان برات درست وقتی که مریم قجر در آلبانی نشست های افسونگری و دجالی و فریبکاری راه انداخته بود بر تمامی اجبارات و افسونها لگد زد و دیوارهای هفت حصار رجوی را شکست و پا به دنیای آزاد نهاد. این تولد جدید و شروع یک زندگی نوین بر دوست عزیزمان آقا مصطفی (برات) مبارک باد …

https://www.youtube.com/watch?v=47Rs5GTSeIs&t=400s

لینک به منبع

رهائی دوست عزیزمان مصطفی ابودردا از فرقۀ رجوی را تبریک می گویم

مصطفی ابوداردار نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

همزمان که مریم قجر عضدانلو در آلبانی برای اسیران فرقه رجوی نشست برگزار کرده بود تا با داغ ودرفش و مکر و حیله و دروغ این اعضای اسیر را در چنگال خود نگه بدارد، همرزم سابق و دوست عزیزمان آقای مصطفی ابودردا ( معروف به برات صنایع ) از فرقۀ رجوی اعلام جدایی کرد.

رهائی مصطفی ( برات ) از بند اسارت فرقۀ رجوی و قدم نهادن وی به دنیای آزاد را به او و خانواده اش تبریک می گویم و آرزو دارم این اقدام مبارک او راه رهایی را پیش پای دیگر اسیران که در مقابل این زن افسونگر تسلیم نشده اند هموارتر سازد.

آری، دوست عزیزمان برات درست وقتی که مریم قجر در آلبانی نشست های افسونگری و دجالی و فریبکاری راه انداخته بود بر تمامی اجبارات و افسونها لگد زد و دیوارهای هفت حصار رجوی را شکست و پا به دنیای آزاد نهاد.

این تولد جدید و شروع یک زندگی نوین بر دوست عزیزمان آقا مصطفی (برات) مبارک باد. باشد تا راهگشای دیگر اسیران گردد که تسلیم نیرنگ و افسونگری مریم قجر نشده و راه زندگی خود را انتخاب کنند.

از این فرصت استفاده می کنم تا به تمام دوستانمان که هنوز اسیر فرقه رجوی در آلبانی هستند بگویم: پشم و پیله و یال و کوپال این فرقه ریخته است، ترس را کنار بگذارید و باور کنید در دنیای آزاد بیرون شمایان می توانید روی پای خودتان زندگی را به شادی و خوشی بگذرانید.

(پایان)

https://www.youtube.com/watch?v=Dt6_2juIrGk&t=1144s

https://www.youtube.com/watch?v=HtdWZTjTVgw&t=1465s

https://www.youtube.com/watch?v=v7t7mYNW56E&t=6s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید