خام خیالی فرقه ی رجوی درتبدیل آلبانی به عراق!

0
904

اما دولت آلبانی هم باید به تعهدات خود که بازسازی فکری اسرای جسمی وروحی رجوی و برگرداندن آنها به جامعه باشد ،عمل کند واینطور نباشد که رجوی ها اجازه داشته باشند کلاس های مغزشوئی خود را بطور مداوم ادامه داده و اعتراضی به قطع شدن روابط این پذیرفته شدگان با جهان خارج وبخصوص با خانواده هایشان نداشته باشند موافقت مشروط ما که فوقا برآن تاکید شد، از همین جنبه است!

خام خیالی فرقه ی رجوی درتبدیل آلبانی به عراق!

مطلب ارسال شده ـ با تشکر

11/12/1395 ـ گروهی از خانواده های اسرای رجوی در آلبانی

https://www.youtube.com/watch?v=47Rs5GTSeIs

برابر اعلام سیمای ضد آزادی رجوی، در 8اسفندماه 1395 تلویزیون تاپ چنل آلبانی مصاحبه ای با اینگرید بتانکور و لیندا چاوز انجام داده که برای هزارمین بار تکرار کنند که درهمه ی زمینه ها، حق با باند رجوی بوده است . به قسمت هایی از این مصاحبه توجه میکنیم:

لیندا چاوز: من قویاً معتقدم در جهان ما باید یک سیستم برای پذیرش پناهندگانی که مبارزه می‌کنند یا به‌دلیل اذیت و آزار از کشور خودشان خارج شده‌اند داشته باشیم و باید به آلبانی به‌خاطر این کار تبریک گفت. اینگرید بتانکور: من فکر می‌کنم این فرصتی برای آلبانی بود تا چهره واقعی خودش را نشان بدهد، به این معنی که در مقابل وقایعی که در جهان اتفاق می‌افتد مسئولیت می‌پذیرد و همچنین بخشی از راه‌حل برای این مشکلات است .

خانم لیندا چاوز مشاور ریگانی بوده که با طرح جنگ ستارگان ، جهان را درموقعیت اسفناکی قرار داد وبا همکاری تنگاتنگ باخانم مارگارت تاچرکه خودش به خودش لقب بانوی آهنین داده بود بزرگترین ضربات را بر سندیکاهای کارگری آمریکا وغرب زدند تا صحبتی از عدالت اجتماعی نباشد وبنابراین باند رجوی درادعاهایش درمورد جامعه ی بی طبقه ی توحیدی صداقتی نداشته وکاملا دروغگو بوده که با این خانم مراودات دوستانه داشته است !

دیگر اینکه ، اعضای مجاهدین رجوی ازایران نبود که به آلبانی پناه برده باشند ، بلکه آنها ساکن عراق بوده ویک نیروی نظامی غیر قانونی بحساب میآمدند که اولا قوانین عراق آنها را تروریست مینامید وخواستار خروج شان ازاین کشور بود وثانیا عراق وضعیت ناامنی داشت و خانواده های این گروگان های رجوی از سلامتی وامنیت عزیزان دربندشان نگران بودند و مدام خواستار تخلیه ی آنها ازعراق بودند واتفاقا دراین میان شخص مسعود ومریم بودند که تا آخرین رمق بااین انتقال مخالفت کردند که نیت شوم شان به بار ننشست!

به دولت آلبانی که میرسیم ، ماهم ازهمکاری آنها بطور مشروط موافق بوده وتشکر هم ازاو میکنیم.

اما دولت آلبانی هم باید به تعهدات خود که بازسازی فکری اسرای جسمی وروحی رجوی و برگرداندن آنها به جامعه باشد ،عمل کند واینطور نباشد که رجوی ها اجازه داشته باشند کلاس های مغزشوئی خود را بطور مداوم ادامه داده و اعتراضی به قطع شدن روابط این پذیرفته شدگان با جهان خارج وبخصوص با خانواده هایشان نداشته باشند !

موافقت مشروط ما که فوقا برآن تاکید شد، از همین جنبه است!

همچنین :

اینگرید بتانکور(یکی از نامدارترین شخصیتها در جهان، کسی که هدفش این بود که اولین رئیس‌جمهور زن در کلمبیا باشد ولی اولین زنی بود که به‌مدت شش سال توسط نیروهای شورشی به گروگان گرفته شد، به آلبانی به‌دلیل پذیرش پناهندگان با دید تحسین‌انگیز نگاه می‌کند : من احساس می‌کنم و بسیار مفتخرم که در این‌جا هستم. دولتهای احزاب مختلف (آلبانی)، اولین کسانی بودند که به پناهندگان ایرانی خوشآمد گفتند. این کار باعث شد کشور شما به‌عنوان یک نمونه در سطح بین‌المللی در زمینه حقوق‌بشر شناخته شود .

ما نخواستیم که اطلاعات زیادی ازاین خانم کلمبیایی کسب کنیم ودراین مورد از فرقه ی رجوی و تلویزیون آلبانی مربوطه می پرسیم که این شورشگران کلمبیایی چه کسانی بودند که این خانم را به اسارت خود درآورده بودند؟!

ماهیت این آدم ربائی وعلت آن چه بوده است؟!

بازهم :

اینگرید بتانکور:مجاهدین مسلمان ولی دموکرات هستند. کشور شما نیز اکثریت مسلمان دارد ولی در این‌جا تعصب‌گرایی وجود ندارد. بنابراین از این نظر نیز این یک نمونه خوب دیگر است “.

آیا انسانی که خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرده بود ، هرگز با جدا شدگان از ازاین سازمان طرف صحبت بوده؟

آیا او نوشته ی محققان بزرگی مانند پروفسور آبراهامیان را که کتابی قطور درمورد مناسبات کثیف موجود دراین فرقه ی منحط نوشته را مطالعه کرده است ؟

محققی که ابدا مشکلی با سازمان نداشته وبرای بارها هم درپای صحبت شخص مسعود رجوی نشسته است ؟؟

وایضا :

چاوز به خبرنگار نیوز 24 گفت: «وقتی آلبانی شروع به پذیرش اشرفیها از کمپ لیبرتی در عراق کرد، این برای من یک علامت فوق‌العاده از میهمان‌نوازی شما بود. این افراد کسانی هستند که از آزادی محروم شده بودند و برای مدت زیادی تحت سرکوب بودند. من با این گروه اپوزیسیون رژیم ایران است کار کرده‌ام و دیده‌ام که آنها بردباری، دموکراسی و جدایی دین از دولت را ترویج می‌دهند و مخالف صدور تروریسم رژیم ایران در جهان هستند و همچنین مخالف سرکوب مردم در داخل یا رفتار وحشتناک با زنان هستند؛ من نبرد آنها را علیه این بی‌عدالتی‌ها دیده‌ام و این به من این اعتماد را می‌دهد که آنها در هر کجا که باشند شهروندان خوبی خواهند بود».

خانم لیندا چاوز اگر یک حرف راستی دراین مصاحبه زده ، همان نداشتن آزادی اعضای سازمان بود که متاسفانه قید نکرده که آنها تحت بردگی رجوی بودند واین آزادی ازطرف رجوی سلب شده ومی شود!!

البته این خانم با رهبران گروه که بقیه ی اعضاء را به اسارت کشیده اند ، کار کرده ودرعوض اگر راست گفته باشد، هیچ چیزی ازآنها نفهمیده است که اگر می فهمید رسانده شدن رجوی به مقام اولوهیت را بنام آزادی به شنوندگان خود حقنه نمیکرد ویا بدتر اینکه او شنیده وبا طرح این حرف، یک دروغگوی شیادی بشمار می رود وشایسته است که سازمان رجوی راتعریف کند!!

اما از گردانندگان این تلویزیون های آلبانیایی می پرسیم که آیا حاضراند از خانواده های این مسلمانان دموکرات؟؟!! هم مصاحبه هایی داشته باشد وهمینطور از ناراضیانی که دراعتراض به قوانین برده داری رجوی ، این سازمان را ترک کرده اند و در همه جای اروپا وازجمله خود آلبانی زندگی میکنند ؟!

اگر حواب مثبت است ، لطف فرموده و توضیح دهند که آیا اجرت المثلی درمقابل این مصاحبه ها دریافت میدارند وچقدر؟! که ببینیم این دسته ازمردم ایران قادر به تهیه ی هزینه های این تلویزیون ها هستند یانه!

ما با تاکیدزیاد ، ازجدا شدگان ساکن اروپا درخواست میکنیم که این سئوال ما را با تلویزیون های مربوطه ی آلبانیایی مطرح نموده و سپس بما اعلام کنند که آیا اجازه ی مصاحبه را برای خود یا ما پیدا کردند ویا اگر نکردند ، این مسئله ازجنبه ی مالی بود که حل نشد یا جنبه های سیاسی داشت؟!

جدا شدگان ساکن اروپا ، این تذکر ما خانواده های گرفتار را بعنوان فراخوان خطاب به خودشان تلقی کرده وضرب المثل دزد را باید تادرب خانه اش تعقیب کرد درعمل محقق سازند!

گروهی از خانواده های اسرای رجوی در آلبانی

تبریزآذربایجان شرقی ایران

https://www.youtube.com/watch?v=L4lvr__HUwQ&t=224s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید