میلاد آریایی: جایزه اسکار برای فرهادی و سکوت سنگین و مرگبار فرقه رجوی

0
1035

جایزه اسکار برای فرهادی و سکوت سنگین و مرگبار فرقه رجوی 

میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، دوم مارس ۲۰۱۷:…  جالب تر آنکه وقتی فرهادی در کنار مردم ایران بر علیه فرمان اجرایی ترامپ موضع گرفت و به آمریکا نرفت این مجاهدین بودند که بشکن زنان فرمان اجرایی ترامپ که با هزارها و میلیونها اعتراض نهایتا با رای دادگاه فدرال سرش به گل رفت ، حلوا حلوا میکردند . فرقه رجوی از این خبر وشکست برای ایرانیان و نه رژیم … 

https://www.youtube.com/watch?v=0Ryutj4-m4E&t=169s

https://www.youtube.com/watch?v=4_Nl86tIW1o&t=11s

لینک به منبع

جایزه اسکار برای فرهادی و سکوت سنگین و مرگبار فرقه رجوی

میلاد آریایی

میلاد آریایی

فیلم فروشنده اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار ۲۰۱۷ را کسب کرد. آقای فرهادی در سال ۲۰۱۲ نیز با فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه اسکار شده بود.

پرسش اصلی این است که چرا در شادمانی ها و خوشی های مردم ایران هیچگاه مجاهدین و فرقه رجوی حضور ندارد ؟ چرا آنان تنها در شکست ها و تلخی های ایرانیان خود را نخود هر آش کرده و به بدبختی های مردم ایران میخندند ؟البته شخصا بسیار از این موضوع شادمان هستم چرا که  سکوت تلخ و سنگین آنها نشان از سوختگی و ناراحتی آنان از پیشرفت ایران و ایرانی است.

در نگاه آنان اگر از فرهادی ها تجلیل به عمل آید به نشانه طرفداری از رژیم است و یا اینکه اگر این موضوع و موضوعات مرتبط با پیشرفت ایرانیان مطرح شود بر خلاف این نظریه ارتجاعی است که مگر میشود در حکومت جمهوری اسلامی چنین پیشرفت هایی نایل آید ؟ بله میشود تا کور شود هر آنکه نتواند دید .

جالب تر آنکه وقتی فرهادی در کنار مردم ایران بر علیه فرمان اجرایی ترامپ موضع گرفت و به آمریکا نرفت این مجاهدین بودند که بشکن زنان فرمان اجرایی ترامپ که با هزارها و میلیونها اعتراض نهایتا با رای دادگاه فدرال سرش به گل رفت ، حلوا حلوا میکردند . فرقه رجوی از این خبر وشکست برای ایرانیان و نه رژیم ایران بسیار شادمانی میکرد.

آری اگر من امروز این موضوع را لانسه و بزرگ میکنم برای آن است که نشان دهم مجاهدین هیچگاه در کنار مردم ایران نبوده و نیستند و تنها و تنها منافع ذلیل و زودگذر آنها دلیل بر حیات خفیف و خائنانه آنهاست .

این خبرها دقیقا نشان میدهد که چطور اگر یک اسبی در اسطبل داعش در سوریه سرما – بخورد سریعا خبرش در سایت و تلویزیون مجاهدین منعکس میگردد ولی اگر زن ایرانی به ماه و فضا سفر کند یا جایزه اسکار نصیب هنر ایرانی و فرهادی شود آنرا سانسور و به سکوت باید برگزار کرد .

بله مجاهدین به رهبری بانوی ترور مریم رجوی امروز در این نقطه ایستاده اند و خوشا به حال ما منتقدین سراپا هوشیار مجاهدین که اجازه ندادیم و نخواهیم داد که آنان با فرهنگ دروغ  و ایدئولوژی ریا و انبوهی کثافات و نفرت تاریخی ،اندیشه خون بار خود را در پناه تلی از خاک و خاکستر پنهان کنند.

از همه جالبتر حضور سرکار خانم انصاری ، زن ایرانی و پر افتخار سفر کرده به فضا به نمایندگی از جانب آقای فرهادی بود که این جایزه را دریافت و بیانیه ایشان را قرائت نمود و این  از هر خنجری برای مریم رجوی دردناک تر بود.

پیش خودش مریم رجوی دهها بار میگوید چطور یک نماینده شایسته و آن هم زن میتواند در مراسم اسکار باشد ولی او همچنان در حسد و حسادت با انبوهی جراحی و لباس های فاخر کسی برای او پشیزی ارزش قایل نیست و تره هم برایش خرد نمی کند و مهمتر اینکه در مراسم های با شکوه این چنینی هم دعوت نمی شود ، باور کنید آنها این حرف ها را در نشست هایشان به زبان میآورند و حسرت به دل از آن حرف میزنند.

به هر صورت اصغر فرهادی در اعتراض به فرمان مهاجرتی جنجال برانگیز دونالد ترامپ از شرکت در مراسم اسکار خودداری کرده، هرچند فرمان مذکور به حکم یک قاضی فدرال به حالت تعلیق در آمده است.

با این حال دو قلو های همزاد مجاهدین در حکومت ایران او را بی نصیب نگذاشتند و سعی کردند عینا مجاهدین یا سکوت کنند یا با طعن و نفرین از شدت ضربه بر پیکرشان کم کنند و در مقابله با شادی ایرانیان سعی میکردند از پیشرفت هنر آیران و جایزه بزرگ و مطرح اسکار برای ایران تا میتوانند اصلا  حرفی به میان نیاورند .

در هر صورت اتحاد مواضع و سکوتی که نشان از عصبانیت افسار گسیخته دارد میتواند نشانگر ریشه های همسان و یکسان باشد ، نظر شما چیست ؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید