چهار شنبه سوری، گنجایش توقعات مالیخولیایی رجوی را ندارد!ا

0
356

چهار شنبه سوری، گنجایش توقعات مالیخولیایی رجوی را ندارد!ا 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، ششم مارس ۲۰۱۷:… درست است، اینها غریب نوازند ولی نه باندازه ای که شما میخواهید!! توصیه ی ما به شما هپروتیان این است  که فعلا صبر کرده ودست نگهدارید . آخه ما ها هنوز درک نکرده ایم که چگونه ممکن است که با بمباران شدن وبالکانیزه شدن کشورمان به رفاه وآزادی می رسیم و بجای یک چلبی عراقی … 

http://iran-interlink.org

چهار شنبه سوری، گنجایش توقعات مالیخولیایی رجوی را ندارد!

۱۶/۱۲/۱۳۹۵

https://www.youtube.com/watch?v=NmmgAj6Kryk&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=poOh7M9TbQY&feature=youtu.be

درست مانند ۴ دهه ی گذشته وبا درنظر نگرفتن اینکه ، این نوع فراخوان ها هیچ نتیجه ای برای رجویه نداشته است ، بازهم از رو نرفته ومجددا فراخوان داده اند با این مضمون که مردم درچهارشنبه سوری امسال تا میتوانند دست به تخریب وخشونت وآتش سوزی بزنند که بلکه حکومت ایران سرنگون شود ومریم و یا مسعود به خیر وخوشی به تهران آمده وتاج کیانی را برسر گذارند!!

در ” فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور به مناسبت جشن ملی چهارشنبه سوری “ آمده است :

” هم میهنان!  جوانان اشرف‌نشان و رزمنده ایران! – با برافروختن آتشها در جشن ملی چهارشنبه سوری، به استقبال بهار و نوروز همیشه‌ پیروز بشتابیم. زمستان استبداد را با فریادهای «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، «زنده باد ارتش آزادی»، به لرزه در آوریم. برای برپایی هزار اشرف و کانون ظلمت سوز شورشی در سراسر میهن اشغال شده، تجدید پیمان کنیم “.

اگر این مردم وجوانان ، براستی هم اشرف نشان باشند ، باید از امکانات لازم برای دادن اختیارات جان، مال وناموس خود به رجوی – که همان بی غیرتی است – بی بهره اند پس بهتر که دراین مورد آنها را معذور داشته واین موجودات را محتملا درکرات دیگر جستجو کنید که با آدرس عوضی آمده اید وبه کارتان نمیخورد این مردمی که درایران زندگی میکنند!

دیگر اینکه مردم ایران هنوز به آن درجه ای از تکامل اجتماعی؟! نرسیده اند که از کشورهای سلطه گر جهانی دعوت کنند که این ارتش رجوی را درپشت سر توپ وتانک وهواپیماهای خود ،  در شهرهای خود ،مشاهده کنند!!

درست است، اینها غریب نوازند ولی نه باندازه ای که شما میخواهید!!

توصیه ی ما به شما هپروتیان این است  که فعلا صبر کرده ودست نگهدارید .

آخه ما ها هنوز درک نکرده ایم که چگونه ممکن است که با بمباران شدن وبالکانیزه شدن کشورمان به رفاه وآزادی می رسیم و بجای یک چلبی عراقی، ده ها چلبی ایرانی را پذیرا میتوانیم باشیم!!

دنیا را چه دیدید ، ماهم امکاناتی برای تحول داریم ویه هو میبینی که چنین شدیم که شما میخواستید!!

در قسمت دیگر متن این فراخوان ، آمده است :

” پیروزی مجاهدان اشرفی در انتقال بزرگ و شکست توطئه ها و موشکها با «مقاومت به هرقیمت»رقم خورده است. و همین مقاومت است که خلیفه ارتجاع را در باتلاق بحرانهای بیرونی و درونی به دام انداخته و اهرمهای حفظ نظام ولایت فقیه را از جنگ ضدمیهنی تا پروژه تسلیحات اتمی و مداخلات تروریستی، درهم شکسته است ” .

ما را باش که تاکنون فکر میکردیم اصحاب واسرای رجوی فرار کرده و در پیاده کردن نقشه های عجیب رجوی شکست خورده اند!

پس این فرار پیروزی بوده است؟

ای دل غافل!! عجب شیر خام خورده ای بودیم ما!!

اما مسئله دراینجاست که رجوی ومریم حاضر نبودند که این فرار پیروزمندانه محقق شود وتنها ما اعضای هنوز بدرستی تکامل نیافته ی  خانواده های گروگان های رجوی بودیم که با فشار وتلاش های جانانه ی خود، این پیروزی را بر رجوی تحمیل کردیم!!

همچنین :

” … در جشن ملی چهارشنبه سوری، در همراهی با اعتراضات اجتماعی، با پایداری و همبستگی و با کار جمعی و انقلابی، می توان و باید بساط رعب و وحشت آخوندها را در هم شکست. می توان و باید، تیمها، دسته‌ها و یکانهای ارتش آزادی را در جای جای میهن اشغال شده، تشکیل داد “.

نکنید همچین!

اجازه بدهید که ما سنت چندین صد وهزار ساله ی اجداد خودمان را محترم شمرده و خنده و شادی را برای چند ساعتی به محیط زندگی خود دعوت کنیم!!

البته ما کج سلیقگی کرده این کار جمعی مورد نظر خود را محدود به کار نیمه فردی خانوادگی کرده و طبق عرف موجود میخواهیم درکنار بزرگان خود آتش روشن کرده وازروی آن پریده وزردی اش را به رجوی حوالت دهیم!!

به فرض تقریبا ناممکن  وخدای نخواسته اگر زمانی کشور ما اشغال شود ، این تیم ها ویکان ها را هم تشکیل خواهیم داد وابدا احتیاج به توصیه های تاکتیکی واستراتژیکی شما که درکمپ آلبانی گیر کرده ونشان داده اید که چقدردست وپا چلفتی هستید ، نخواهیم داشت !

ما شخصا آرزوی سلامتی اسرای رجوی دراین روز خوب را خواهیم داشت و امیدوار خواهیم بود که رجوی برای یک بار درعمرش هم که شده لوطی گری بخرج داده ، خطوط تلفن کمپ را برای تماس این اسرا با خانواده ی شان بازبگذارد ودراین جشن ملی شرکتی داشته باشد که ما فکر میکنیم طرف این کاره نیست و این ما هستیم که این خطوط تلفن را با قاطعیت تمام باز خواهیم کرد!

گروهی از خانواده های مرتبط با گروگان های رجوی

تبریز- ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید