علی جهانی: چهارشنبه سوری و اراجیف فرقه تحت عنوان فراخوان در این رابطه

0
629

چهارشنبه سوری و اراجیف فرقه تحت عنوان فراخوان در این رابطه

علی جهانی، سیزدهم مارس ۲۰۱۷:… این یک شیادی و دروغ بزرگ هست که یک فرقه تروریستی که در بالا به دو نمونه از ضدید هیستریکی اش با جشن و شادی مردم ایران بطور مختصر اشاره کردم ؛ مدعی طرفداری از جشن و شادی مردم ایران باشد تا چه برسد که برای برگزاری چنین جشن ملی فرا خوان هم بدهد . آخر مگر … 

لینک به منبع

چهارشنبه سوری و اراجیف فرقه تحت عنوان فراخوان در این رابطه

علی جهانی

علی جهانی

همانطور که همگان در جریان هستند از میان فعالیتهای به اصطلاح مقاومت فرقه تروریستی رجوی مفقود شده دادن انواع و اقسام فراخوان های مکرر و  پوشالی هست و در این رابطه می توان به : فراخوان برای لغو اعدام در حالی که خودش در تشکیلات استالینی اش نیروهای معترض و مخالف را  با برخورداری از حمایت صدام حسین دیکتاتور سابق عراق ؛ زندانی و شکنجه و اعدام می کرد . و فراخوان برای تحریم انتخابات در حالی که در تشکیلات قرون وسطایی اش واژه ای تحت عنوان انتخابات معنا ندارد و رجوی خودش را رهبر عقیدتی مادام العمر می داند و زنش را هم رئیس جمهور مادام العمر بر گزیده است و با دیکتاتوری مطلق تحت عنوان دستور تشکیلاتی همه مخالفان مورد سرکوب شدید قرار می دهد .

ولی در میان این فراخوان های پوشالی یکی دیگر که همه ساله از سوی سران فرقه صادر می گردد؛  فرا خوان برای بر پایی جشن چهار شنبه سوری هست که بسیار خنده دار و مضحک می باشد . چون هر ساله این فرقه تروریستی از یک ماه قبل به مردم  تحت عنوان مقاومت فراخوان می دهد که مردم در شب چهار شنبه سوری از خانه بیرون بیایند و آتش روشن کرده و آتش بازی کنند . در حالی که این یک جشن ملی ایرانیان هست و از قدیم بوده و هر سال در شب چهارشنبه آخرسال توسط مردم برگزار می شود و نیازی به فراخوان یک گروه فرقه گرا و تروریستی ندارد و ربطی هم به این گروه ضد مردمی ندارد . و قسمت جالب و خنده دار این فراخوان این است که بلافاصله بعد از برگزاری این جشن ملی ایرانیان ؛ سران فرقه دستگاه پیروزی شمارشان را بکار انداخته و شروع به تبلیغات دروغین حول برگزاری این مراسم کرده و در دستگاه دروغ پراکنی شان شرکت مردم در این جشن را حاصل فراخوانهای خود دانسته و از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ مقاومت یاد کرده و یک هفته ای برای دستگاه تبلیغاتی و تنها رسانه شدیدا سانسور شده شان تحت عنوان سیمای آزادی خوراک تبلیغاتی درست می کنند .که واقعا دیگر مرغ پخته هم در میان دیگ خورشت به آنان می خندد.

و اما گذشته از خنده دار و مضحک بودن این فراخوان ؛ نکته اصلی اینست که این فرقه تروریستی که تا بن استخوان به خشونت ترور باور دارد و با اقدامات تروریستی اش در این سالیان علیه مردم ایران ؛ این ایمان و باور عمیقش  به خشونت گرایی را ثابت کرده است . لذا چنین گروهی نه تنها  هیچگاه نه می خواهد و نه می تواند با این اندیشه طرفدار جشن و شادی مردم باشد بلکه کاملا درجهت عکس آن حرکت می کند و در این رابطه ما در این سالیان شاهد بودیم که این گروه خشونت گرا علی رغم ادعای دروغین مردمی بودنش و زدن سنگ حمایت از خلق قهرمان ایران را به سینه ؛ هر وقت مردم یک پیروزی بدست آورده و جشن سرور بر پا کرده اند و خوشحال شده اند این فرقه تروریستی و بطور خاص رهبری اش با دشمنی هیستریکی که علیه مردم  داشته خشمگین شده و هم سو با دشمنان مردم ایران نظیر شیوخ مرتجع عربستان و دولت اسرائیل و افراطی ترین جناحهای جنگ طلب خزب جمهوری خواه آمریکا ؛ علیه منافع ملی مردم ایران ؛  خواستار تحریم اقتصادی شدید و جنگ و خون ریزی و ویرانی شده است . و در این رابطه می توان به توافق هسته ای ایران با گروه پنج بعلاوه یک و و پایان یافتن مناقشه هسته ای ایران با کشورهای غربی اشاره کرد . در حالی که همه مردم خوشحال بودند و آنرا جشن گرفتند این گروه با آن مخالف بود و یا همچنین در حالی که مردم ایران از آتش بس جنگ هشت ساله ایران و عراق خوشحال بودند این گروه تروریستی نه تنها با آن مخالف بود بلکه با راه اندازی عملیات گسترده تروریستی تحت عنوان فروغ جاویدان علیه مردم ایران و خوشحالی شان از پایان یافتن جنگ ویرانگر هشت ساله ؛ هم نیروهای خودش را به کشتن داد و کلی از سربازان بی کناه ایرانی را کشت .

لذا با این اوصاف ؛  این یک شیادی و دروغ بزرگ هست که یک فرقه تروریستی که در بالا به دو نمونه از ضدید هیستریکی اش با جشن  و شادی مردم ایران بطور مختصر اشاره کردم  ؛ مدعی طرفداری از جشن و شادی مردم ایران باشد تا چه برسد که برای برگزاری چنین جشن ملی فرا خوان هم بدهد . آخر مگر می شود یک گروه تروریستی فرقه گرا با این کار نامه سیاه تروریستی اش و با این سابقه اقدامات تروریستی اش علیه مردم ایران جشن طلب باشد ؟ جواب بطور قطع اینست که هرگز یک گروه خشونت طلب نمی خواهد و نمی تواند صلح طلب و جشن طلب باشد و این ادعا در مورد گروه فرقه گرا و باند  خطر ناک مافیایی و تروریستی رجوی ضریب می خورد چرا که این گروه تروریستی نه تنها به مردم عراق و ایران رحم نکرده و نمی کند بلکه حتی به نیروهای  معترض و منتقد خودش هم تا بحال رحم نکرده است .

بنابر این مردم ایران هم  نه تنها هیچگاه دروغپردازی های این چنینی سران فرقه رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو را باور نمی کنند  بلکه نفرت و انزجار شان از این گروه ضد خلق صد برابر می شود .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید