میلاد آریایی: سال سرنگونی !؟، سال سرافرازی!! یا سال سر در گمی

0
782

سال سرنگونی !؟، سال سرافرازی!! یا سال سر در گمی

میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، چهاردهم مارس ۲۰۱۷:… یادم میآید تا زمانی که فریب خوردگان خلق در پادگان اشرف محبوس بودن هر سال ، سال سرنگونی !؟ بود . بعد که به قول خودشان به زندان لیبرتی منتقل شدند هر سال ، سال سرافرازی!!  بود و حالا که با شرمساری و شرمندگی با یک – تیپ پا ایدئولوژیک – بالکل از خاک عراق اخراج و به آلبانی ارسال شدند … 

آن خدابنده (سینگلتون) کمپ اشرف عراق Anne Singleton from Iran-Interlink
visits Camp New Iraq (Formerly Ashraf)
in wake of violence by loyalists of the Rajavi cult

لینک به منبع

سال سرنگونی !؟، سال سرافرازی!! یا سال سر در گمی

میلاد آریایی

میلاد آریایی

 هر ساله نزدیک عید و شروع سال جدید رسم فرقه رجوی این بوده و هست که برای سرگرم کردن و سر کار گذاشتن و در واقع فریب اعضای خود اسمی برای سال جدید مشخص میکند و خوب یادم می آید توی مناسبات جهل آلود و دروغ پرور مجاهدین هر سال بشکل تهوع آور و سراسر از تناقض همدیگر را بغل می کردیم و کودکانه میگفتیم « قرار ما ، سال دیگر این موقع میدان آزادی!!»

همان موقع هم همگی میدانستیم بقول رجوی که در نشست سراسری اش در سال ۱۳۸۰ گفت و تاکید کرد کشک میگوییم! ، کشک میگویید ! و کشک می سابید. ولی خوب رسم بی مزه و بی مسمایی بود که سعی میکردیم هر طور شده سر خودمان را شیره بمالیم و خنده بر لب آه و ناله درون سوز وجودمان را معصومانه قورت بدهیم .

خوب الان هم سال ۱۳۹۵ هم گذشت و حالا نوبت آن است که در عید نوروز مریم رجوی ، بانوی ترور با پیامی سرکاری اسمی برای سال جدید مشخص کند.

یادم میآید تا زمانی که فریب خوردگان خلق در پادگان اشرف محبوس بودن هر سال ، سال سرنگونی !؟ بود .

بعد که به قول خودشان به زندان لیبرتی منتقل شدند هر سال ، سال سرافرازی!!  بود

و حالا که با شرمساری و شرمندگی با یک – تیپ پا ایدئولوژیک – بالکل از خاک عراق اخراج و به آلبانی ارسال شدند بهترین نام برای سال ، سال سردر گمی است ، اینطور نیست ؟

سردر گمی در استراتژی که بیش از سی و پنج سال خشونت بار را بی حاصل پشت سرگذاشت.

سر در گمی در تاکتیک که چه کنم ؟چه کنم؟ بدنبال راه حلی برای گذران عمر بی حاصل حداقل دو هزار چشم های نگران و ذهن های پر سوال اعضای حاضر در آلبانی پاسخی ندارد

سر در گمی برای پاسخگویی به تاریخ و مردم ایران که چگونه و چرا در زیر قبای وابستگی به عراق و عربستان و اسراییل قادر نشد سرنگونی را محقق کند .

حال اکنون به نظر میاید عربستان نیز در مسیر تحرکات منطقه ای خود تغییر مسیر داده و به این ترتیب به فرقه رجوی هم نیازی ندارد و از غلط کرده خود فاصله میگیرد . عربستان زمانی به این تغییر مسیر احتمالی روی آورد که تنها ۲ موشک معترضین یمن ای ، از گنبد آهنین آنان براحتی عبور کرد و در مرکز پایتخت منفجر شد .

آنجا بود که عربستان فهمید قادر نیست با شلوغ کاری و اعتلاف اجباری به نیابت از ما بهتران ، معترضان یمن را خفه ساخته و بی سر و صدا به تحرکات نظامی اش در منطقه ادامه دهد ، بنابراین در اولین اقدام به سمت عذر خواهی حرکت کرده و مسیر زیارت کنندگان مکه را با پذیرش گفتگو با ایران باز میکند و کم کم و به آهستگی تلاش دارد که هم زمان از حمایت فرقه رجوی خود را دور نگاه دارد .

این شکست بزرگی برای مجاهدین است که حداقل در ۵ سال گذشته بعد از عراق روی حمایت علنی عربستان سعودی بسیار سرمایه گذاری کرده بودند و بعد از مرگ – ملک فهد – وارثین حکومت فهمیدند با حمایت علنی از مجاهدین  بد جوری به کاهدان زدند .

حمایت عربستان از مجاهدین و بویژه شخص رجوی توسط ملک فهد دقیقا از سال ۱۳۶۶ که رجوی مخفیانه به عربستان به بهانه سفر حج رفت و به رجوی بخشی از چادر کعبه را تبرک داد تا کنون حداقل از سی سال پیش ادامه داشته است ولی این حمایت پیوسته در زمان ملک فهد تا جایی که میشد ،مخفیانه و در خفا صورت میگرفت .

تنها بعد از مرگ ملک فهد و حکومت ولیعهد جدید  بود که این موضوع علنی شد و با حضور وزیر اطلاعات عربستان در جلسه سالیانه آنان در سال گذشته در پاریس به یک رسوایی دیدنی و باور نکردنی برای مجاهدین  بدل گردید .

سال جدید نیز به تجربه سالیان گذشته باز هم سال وابستگی بیشتر و درماندگی برای رهبری فرقه و فریب افزون تر برای اعضای اسیر و گروگان گرفته شده پیش بینی میشود و همچنین فرو رفتن در باتلاق خیانت عمیق تر خواهد بود و فرقی نمیکند چه نامی مریم رجوی برای سال جدید برگزیند مهم آن است پیش بینی هیچ تغییری در مسیر مجاهدین از راهی که در گذشته شروع کرده اند ، نیست و تا زمانی که رهبری فعلی مزه شیرین وابستگی را زیر زبان خود دارد هرگز به خلق و مردم تکیه نخواهد کرد.

ولی آرزوی شخصی من برای همه اسیران و هستی باختگان در این فرقه سالی پر از آگاهی ، امید و سلامتی است

سالی… پر از روز و روشنی

سالی …به امید آهنگ خوش زندگی

سالی پر از مهر و صفای دل های بی ریا

سالی پر سلام بر دوست و هر آشنا

سال نو پیشاپیش مبارک و روزگاران خوش باد.

/////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید