ایران فانوس: شادباش نوروزی و جمع بندی یک ساله تحولات در فرقه رجوی

0
447

شادباش نوروزی و جمع بندی یک ساله تحولات در فرقه رجوی 

ایران فانوس، بیستم مارس ۲۰۱۷:… در آخرین ساعات سال ۱۳۹۵ خورشیدی، تعدادی از اعضای کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، از فرصت پایانی سال استفاده کرده و گرد هم جمع شدند تا ضمن ارسال پیام نوروزی به مردم ایران همچنین آرزوی نجات و آزادی برای اسرای فرقه رجوی در آلبانی کرده باشند. در این گردهمایی، پس از تبریک و تهنیت نوروزی … 

لینک به منبع

شادباش نوروزی و جمع بندی یک ساله تحولات در فرقه رجوی

ایران فانوس جمبعدی به مناسبت پایان سالدر آخرین ساعات سال ۱۳۹۵ خورشیدی، تعدادی از اعضای کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، از فرصت پایانی سال استفاده کرده و گرد هم جمع شدند تا ضمن ارسال پیام نوروزی به مردم ایران همچنین آرزوی نجات و آزادی برای اسرای فرقه رجوی در آلبانی کرده باشند.

در این گردهمایی، پس از تبریک و تهنیت نوروزی، جمع حاضر به جمع بندی یک ساله و تحولات مهم در فرقه پرداختند. مسایلی چون حذف رهبری فرقه، خروج از عراق، شعار سرنگونی، جنگ، برجام، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ریزش نیرویی، نشستهای رهبران فرقه در آلبانی، شیوه های جدید مهار نیروها، اربابان جدید و مسایل و مشکلات لاینحل دیگری که طی سال ۱۳۹۵ گریبان فرقه را گرفته و رها نکرد و النهایه و در پایان جمع بندی، به معضل فروپاشی فرقه در سال ۱۳۹۶ پرداخته شد که رهبران فرقه اگر همچنان راه طی شده را به پیش بروند، زمان و در مکانی که حضور دارند، به زیان شان به پیش خواهد رفت و جنگ، یگانه راه برون رفت شان اگر اتفاق نیافتد که نخواهد افتاد، کارنامه سیاه فرقه را سیاهتر از سالیان قبل خواهد کرد.

به هر حال، فرقه ای که طی ۵۰ سال حضور و غیابش در صحنه های سیاسی و نظامی، هزینه های مادی و معنوی زیادی روی دست مردم ایران گذاشته و سپس از درون پوسیده و له شده و همه ابزارها و اهرمهای نگهدارنده اش را از دست داده و تنها با پول و امکانات اربابان سر پا نگهداشته شده و تا کنون طی این همه سالها محض فریب مردم و نیروها، حتی یک جمع بندی از گذشته خود نداشته و همچنان مسئولیتهای روشنگرانه و افشاگرانه اش بر دوش ناراضیان و جداشدگان از این فرقه قرار دارد، در این جمع بندی، سعی شد تا در حد توان و مقدورات به مسایل گذشته فرقه و آنچه که در سال آینده پیش رو دارند، پرداخته شود. در پایان نیز، جملگی اعضاء نیات و آرزوهای نوروزی خود را در ارتباط با آزادی اسرای فرقه از چنگال اختاپوس و تروریسم جهانی، ابراز و اعلام داشتند.

https://youtu.be/USpQ-nhUWhY

کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=ZM-wmGBVA58&t=369s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید