حضور مریم قجر در آلبانی می تواند جلوی ریزش نیروهای وارفته خود را بگیرد ؟

0
464

حضور مریم قجر در آلبانی می تواند جلوی ریزش نیروهای وارفته خود را بگیرد ؟ – قسمت اول و پایانی

انجمن نجات، مرکز مازندران، بیست و ششم مارس ۲۰۱۷:… اکنون نیرویی که سالیان در غار نگهداشته شده وقتی به دنیای آزاد آلبانی می رود و خبرهایی هم بود که چه برخوردهای بدی داشتند نشان می دهد که قبل از اعزام نهایی رجوی تروریست سعی نمود که با نشست و بحث تعیین تکلیف و بحث مسخره موسسان چهارم می خواست جلوی ریزش نیرو را از …

حضور مریم قجر در آلبانی می تواند جلوی ریزش نیروهای وارفته خود را بگیرد ؟ – قسمت اول

انجمن نجات مرکز مازندران شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶
لینک به منبع

بعد از سفر مریم قجر به کشور آلبانی و اجرای شوی مسخره ای به نام روز زن تعدادی از دوستان جدا شده در دفتر انجمن نجات استان مازندران گرد هم آمده تا به بررسی وضعیت فعلی فرقه تروریستی رجوی و آینده آن بپردازند .

ابتدا مسئول نشست ضمن خوش آمدگویی به دوستان جدا شده استان که همیشه یار و یاور انجمن بودند گزارشی از وضعیت فعلی فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی را ارائه نمودند.

 نخست به مسئله انتقال اعضای فرقه رجوی از کشور عراق و اینکه خط کنونی تشکیلات در کشور آلبانی چگونه است صحبت شد و همه دوستان بر این مسئله تاکید داشتند که کشور آلبانی پایان کار فرقه تروریستی رجوی خواهد بود .

در عین حال گزارشی از آخرین وضعیت نفرات جدا شده در کشور آلبانی توسط مسئول انجمن ارائه که همه از شنیدن آن خوشحال و اعلام کردندکه افراد جدا شده را می شناسند و با دوستان جدا شده اظهار همدردی نمودند و از اینکه بالاخره آنها نیز موفق شدند زندگی جدیدی به دور از حصارهای تشکیلات فرقه تروریستی رجوی آغاز نمایند ، خرسند بودند.

همچنین به مسئله سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به کشور آلبانی برای حل و فصل مسئله تشکیلات و مشکلاتی که بوجود آمده اشاره شد و اینکه تمام خانواده ها اصرار دارند به کشور آلبانی رفته تا بتوانند با نفرات خود ملاقاتی داشته باشند!

 در ادامه نشست این سئوال مطرح شد که آیا رفتن مریم قجر به کشور آلبانی تاثیری روی تشکیلات پوسیده فرقه تروریستی رجوی دارد یا خیر ؟ و یا می تواند جلوی ریزش نیرو در کشور آلبانی را بگیرد ؟

ابتدا آقای مجید محمدی که همیشه در افشای چهره رجوی ملعون نقش به سزایی داشته در رابطه با سئوال مسئول نشست بیان داشت:

فرقه تروریستی رجوی دیگر انسجام نیرویی و تشکیلاتی ندارد. مریم قجر می خواست جلوی تنش را بگیرد. اینها شعار تکثیر اشرف در جهان را داده اند ولی نیروی ها با خودشان می گویند وی آمده جلوی ریزش را بگیرد.

بر عکس دوباری که وی به صورت مخفی به آلبانی رفت و مشخص شد که اثری نداشته است، بار سوم را علنی کرد و به نوعی می خواست بگوید که ما هنوز وجود داریم. این کار مانند کاری است که رجوی در اشرف می کرد و با حضورش تلاش داشت تا وقتی مشکلات تشکیلاتی زیاد می شد با حضورش انسجام ایجاد کند. بنابراین این حضور نشان از گسیخته شدن تشکیلات و نیاز مبرم به انسجام دارد.

سران فرقه در لیبرتی افراد را دو دسته کرده بودند. به افراد قدیمی تر می گفتند که لیبرتی محل تکثیر اشرف است اما برای بچه های جدیدتر می گفتند که لیبرتی یک محل ترانزیت است. در واقع رجوی می خواست به هر قیمت ما را در عراق نگه دارد و خودش هم می دانست که اگر از عراق بروند تشکیلات دیگر قابل کنترل نیست. بنابراین جلسه علنی مریم قجر مصرف داخلی داشته و می خواهند با سیلی صورت خودشان را سرخ نشان بدهند.

آقای عین الله شعبانی از جدا شدهای استان اظهار داشت رفتن مریم قجر به کشور آلبانی هیچ تاثیری نداشت مریم دست نشانده رجوی زن باره می باشد رجوی خودش مخفی شده و زنش را جلو می اندازد تا بتواند تشکیلات پوسیده را جمع و جور کند . اشرف به مرز نزدیک بود اما آلبانی چه ؟ در اشرف محیط بسته بود و همه زیر مغزشویی کامل تشکیلات بودند ولی در کشور آلبانی این گونه نیست افراد می توانند به بیرون تردد کنند . رفتن مریم قجر به کشور آلبانی انگیزه ای برای ماندن نیرو در تشکیلات ایجاد نمی کند به چه انگیزه ای می خواهند از هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران به سرنگونی خیالی خود دست یابند ؟ من اکنون در ایران برای ادامه زندگی انگیزه دارم ولی نفرات فرقه رجوی در کشور آلبانی دیگر انگیزه ای برای آنان باقی نمانده است .

در پاسخ به سئوال بالا آقای علی اصغر باباپور که در اواخر سال گذشته به میهن و نزد خانواده اش بازگشته است گفت: این مشکل تشکیلاتی جدیدی نیست از روزی که فرقه رجوی قبول نمود اشرف را ترک کند و به لیبرتی برود کمربند تشکیلاتی که در اشرف بسته بود دیگر باز شده و دیگرمانند قبل نبود . جاذبه ها و شعارهای مریم قجر دیگر مانند قبل نیست الان نیروها با چه انگیزه ای می توانند در کشور آلبانی بمانند ؟ دیگر خبری از به اصطلاح سرنگونی در آنجا نیست . هر روز که می گذرد کمربند تشکیلاتی فرقه رجوی پاره تر می شود و مریم قجر هم نمی تواند جلوی ازهم گسسته شدن آنرا بگیرد .

آقای عبدالله افغان که در افشای چهره منحوس رجوی پلید نزد خانوادها نقش بسیار زیادی داشت عنوان نمود که مریم قجر با رفتن به کشور آلبانی می تواند تا مدتی جلوی ریزش نیرو را بگیرد به لحاظ سیاسی دولت های غربی یک امتیازاتی به سران فرقه رجوی دادند و الان فکر می کنند که بردند و مریم قجر فکر می کند اکنون در کنار نیروهای خود در اروپا قرار گرفته چون نیروی تشکیلاتی است می تواند جلوی ریزش را بگیرد .

مسئول نشست(هادی شبانی) سئوال نمود وقتی می گوئید نیروی تشکیلاتی است درست اما این نیروها سالها در عراق شعار به اصطلاح سرنگونی می دادند حالا این نیروها هزاران کیلومتر دور تر از مرزهای ایران قرار دارند سئوال نمی کنند که پس شعار سرنگونی چه می شود ؟

آقای باباپور در این رابطه گفت: رجوی چه وقت برای نفرات اشرف نشست می گذاشت ؟ مواقعی بود که در تشکیلات مشکلاتی را احساس می کرد و یا بندی از انقلاب طلاق مریم را می خواست علم کند تا بتواند جلوی ریزش و مشکلات موجود در تشکیلات را بگیرد اکنون نیز مریم می خواهد جلوی این مشکلات که در آلبانی زیاد شده را بگیرد .

مسئول نشست افزود:که نباید اشتباه کرد رفتن فرقه رجوی به کشور آلبانی به خواست آنان نبوده است اگر دست رجوی بود او می خواست حتی یک نفر هم باقی مانده در اشرف و یا عراق بماند بخاطر فشارهایی که روی تشکیلات بود مجبور شدند به کشور آلبانی بروند و از طرفی هم جای دیگری آنان را قبول نمی کردند .

آقای ایرج صالحی در جواب به سئوال مسئول نشست بیان داشت : باید توجه نمود که هم این حرف درست است که وضع تشکیلاتی فرقه بسیار خراب بوده و ریزش نیرو آن قدر زیاد بود که شخص مریم قجر چند بار مخفیانه به آلبانی رفته است و اکنون آنرا علنی نمود . و هم این حرف که مریم قجر با حضورش می خواهد جلوی سرعت ریزش نیرو در آنجا را کم کند. اما نکته مهم اینجاست که آیا حضور مریم قجر در آلبانی درمان قطعی است یا مسکن و موقتی است ؟ وضعیت سیاسی و استراتژیک در شکست کامل است و در فاصله چند هزار کیلومتری صحبت از ارتش به اصطلاح آزادیبخش تمسخر اعضاء را به دنبال دارد بنابراین باید گفت حضور مریم قجر در کشور آلبانی مسکن موقت است با توجه به اینکه سران فرقه رجوی در محدود کردن اعضای خود دست بازتری نسبت به عراق ندارند .

 آقای عبدالله افغان اظهار داشت : با رفتن مریم به آلبانی سعی دارد نفرات خود را همچنان در تشکیلات نگهدارد  اما در فاصله چند هزار کیلومتری از ایران آنها چه کار می توانند بکنند غیر از اینکه مثلاً در یک میتینگ شرکت کنند.

در ادامه بحث مسئول انجمن بیان داشت که فرقه اکنون با تنها ترفندی که توانسته نفرات را در مناسبات نگهدارد مسئله اقتصادی است که در اول بحث به آن پرداختیم .

  آقای قربانعلی برادران گفت که وقتی من به اشرف رفتم متوجه شدم خیلی از نفرات فرقه مایل بودند به خارج از عراق بروند اکنون فکر می کنم تعداد این افراد زیادتر شده باشد اگر مریم قجر به کشور آلبانی می رود فقط برای حل و فصل مشکلاتی است که در مناسبات فرقه تروریستی رجوی وجود دارد .

آقای عین الله شعبانی گفت زمانی حرف مریم می تواند برد داشته باشد که نیروهایش به حرفهای او گوش کنند و او را به رسمیت بشناسند اکنون که مریم قجر به میان نیروهای خود در کشور آلبانی می رود بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا خودی نشان دهد چون توی مناسبات کسی او را به حساب نمی آورد .

آقای محمد فرحی که مدتی در اسارت فرقه تروریستی رجوی بود در این باره می گوید وقتی مریم قجر مخفیانه به کشور آلبانی سفر می کند به خاطر این است که ابتدا با زنان مسئول نشست گذاشته تا بتواند مشکلات تشکیلات را حل و فصل کند و بعد آنرا علنی می کند بخاطر این است که به همه بگوید که نیروهای به اصطلاح وفاداری دارد ولی این تبلیغات بیشتر جنبه مقطعی دارد و نمی تواند درمان قطعی باشد مانند باطری است که بعد از شارژ مدتی بعد از بین خواهد رفت .

حضور مریم قجر در آلبانی می تواند جلوی ریزش نیرو را بگیرد ؟ – قسمت پایانی

انجمن نجات مرکز مازندران یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶
لینک به منبع

در ادامه نشست از دوستان جدا شده سئوال شد ، آیا مریم قجر می تواند نیروها را مثل رجوی تروریست زیر چتر خودش بگیرد؟

 آقای عین الله شعبانی عنوان نمود رجوی تروریست ، مریم یعنی زن سومش را به عنوان گماشته خود سر کار گذاشته و نشست هایی که در رابطه با مسائل ایدئولوژیک می گذاشت همه گوش می کردند ولی وقتی مریم قجر شروع به صحبت می کرد همه نفرات می خندیدند و کسی گوش نمی کرد حتی چندین بار مسعود در نشست ها گفته بود که هنوز شما در ذهنتان مریم قجر را قبول ندارید . فکر می کنید که وی توان حل و فصل مسائل را ندارد . وقتی رجوی این گونه حرف می زند و آنجا اشرف بود اکنون در کشور آلبانی آیا کسی به حرفهای وی گوش خواهد کرد ؟

آقای مجید محمدی در رابطه با سئوال فوق گفت زمانی مسعود می توانست مسائل و مشکلات تشکیلاتی را در اشرف حل و فصل کند و حرفش کاربرد داشت ولی اکنون این تشکیلات به جایی رسیده که اگر خودش هم باشد نمی تواند جلوی فروپاشی تشکیلاتی را بگیرد . به هر کجا و به هر حرفی که رجوی این سالیان نشخوار کرده توجه کنیم می بینیم که هیچکدام درست نبود و همش حرفهایی بوده که می خواستند فشار تشکیلاتی را بر افراد زیاد نموده تا کسی به فکر خروج از فرقه نیفتد .

در ادامه صحبت های آقای مجید محمدی آقای علی اصغر باباپور گفته است با وجودی که مسعود رجوی مخفی بوده با پیامهایش و گذاشتن نشست می توانست تا حدودی جلوی ریزش نیرو را بگیرد ولی مریم قجر این قدرت را ندارد چون خود مسئولین قدیمی فرقه رجوی هم مریم را قبول ندارند خودمان شاهد بودیم چندین بار مسعود نشست گذاشت و می گفت پس شما کی می خواهید مریم را قبول کنید که او این توانمندی را دارد ؟ مگر بحث کار نکردن برادران را رجوی در نشست اشرف مطرح نکرد که همه باید فاکتهای شان را در رابطه با قبول نداشتن مریم قجر بنویسند ؟

آقای عبدالله افغان عنوان داشت که این واضح است که مریم قجر نمی تواند مسئله را جمع و جور کند مریم که در عراق نبود و این دیگران بودند که با شیوه هایی که بلد بودند توانستند افراد را در مناسبات نگهدارند . مریم قجر تا مدتی می تواند جلوی ریزش نیرو را بگیرد چون وقتی از تشکیلاتی صحبت می شود که همه افرادش متناقض می باشند و کسی همدیگر را قبول ندارد و تمام سعی تشکیلات و مسئولین زن روی این دستگاه سوار است که فشار را بر نیروها بیشتر کنند و اکنون مسئله اقتصادی را اهرم فشار خود قرار دادند تا کسی فکر جدا شدن نیفتد آیا می تواند با آخر از این حربه ها برای ماندن نفرات در تشکیلات خود استفاده کنند . تا وقتی در اشرف و لیبرتی بودند چماق نفوذی و اینکه اگر برود مزدور و … می شود و با این توهین کردن و لجن پراکنی علیه فرد سعی نمودند که جلوی ریزش نیرو را در عراق بگیرند .

آقای محمد رضا گلی در ادامه بحث عنوان نمود که به سال ۱۳۷۰ باز می گردم جایی که مسعود و مریم قجر هر دو جایگاه خودشان را داشتند مریم به اعتبار مسعود بود که در مناسبات اشرف پذیرفته شد مسعود رجوی هم تلاش می کرد که این مسئله را جا بیندازد و او را در ذهن افراد همطراز خودش معرفی نماید. اما با این وجود نفرات اشرف به اعتبار مسعود ، مریم را قبول داشتند این تا سال ۱۳۸۲ بود بعد از سرنگونی صدام دیگر جایگاه مسعود با تحلیل های آبکی اش در ذهن همه فرو ریخت و به همین دلیل است که تعداد زیادی از جمله ما از فرقه تروریستی رجوی جدا شدیم . اکنون هم در خبرها شاهد هستیم با وجود مریم قجر و برگزاری نشست در کشور آلبانی تعدادی از نفرات مسئول جلسه وی را ترک می کنند و حرفهای او را قبول ندارند پس باید گفت که مریم قجر در اذهان نفرات فرقه تروریستی رجوی جایی ندارد .

آقای فرحی در تایید حرفهای آقای گلی اشاره کرد در طول این سالیان هیچ وقت مسعود همه تشکیلات را به زن سومش نسپرد چون می دانست که وی توان اداره آن تشکیلات را ندارد و به همین خاطر است که می گویم که مریم قجر نمی تواند تشکیلات پوسیده فرقه را در آلبانی جمع و جور کند .

آقای برادران در ادامه گفت اکنون نیرویی که سالیان در غار نگهداشته شده وقتی به دنیای آزاد آلبانی می رود و خبرهایی هم بود که چه برخوردهای بدی داشتند نشان می دهد که قبل از اعزام نهایی رجوی تروریست سعی نمود که با نشست و بحث تعیین تکلیف و بحث مسخره موسسان چهارم می خواست جلوی ریزش نیرو را از عراق شروع کند ولی شاهد بودیم که وقتی همین نیرو در لیبرتی شعار عضویت دوباره در سازمان را می دهد به محض رسیدن به اروپا سعی می کند خودش را از جهنم رجوی رها سازد و اکنون باید منتظر ریزش بیشتر نیرو باشیم .
آقای مجید محمدی بیان داشت فضای کشور آلبانی بسیار آزادتر است و دیگر تشکیلات رجوی نمی تواند در مقابل خواسته های نفرات ایستادگی کند و این کنترل بعد از مدتی از بین خواهد رفت اگر در اشرف و لیبرتی قولهایی به نفرات داده می شد اکنون دیگر در اروپا نمی توانند نفرات خود را با وعده های سرخرمن در تشکیلات نگهدارند .

مسئول نشست در ادامه حرفهای دوستان جدا شده عنوان نمود به حدی وضعیت فرقه رجوی در کشور آلبانی از هم پاشیده است که در خبرها آمده بود که یکی از مسئولین بالای فرقه دست به دزدی زده و اکنون منتظر رسیدگی به پرونده دزدی خود از طرف دادگاه آلبانی می باشد اکنون نمی خواهم اسمش را بیرونی کنیم ولی بدانید وقتی فردی که بسیار مسئول بوده دست به این کار می زند نشان می دهد که آش پخته شده امپریالیسم برای رجوی بسیار شور بوده و رجوی ها مجبور هستند آنرا تا آخر سر بکشند .

آقای برادران در ادامه گفت روزی رجوی تروریست ، سلطنت طلب ها در غرب را مسخره می کرد که آنان برای خوش گذارنی داعیه به اصطلاح سرنگونی را دارند و ما هستیم که داریم خون می دهیم !!! . اکنون رفتن به کشور آلبانی این فرصت را به گروه های دیگر از جمله سلطنت طلب ها می دهد که پس چه شد این سال در عراق سنگ به اصطلاح سرنگونی را به سینه می زدید ؟ چرا این همه سال با دشمنان مردم ایران همکاسه شدید ؟ و هزاران چراهای دیگر …

اکنون تشکیلات رجوی در کشور آلبانی مانند چراغی است که هر روز نفتش کمتر شده و روزی خاموش خواهد شد و این دور نیست .

آقای عین الله شعبانی اظهار داشت رجوی هر موقع در تشکیلات به تنگنا می خورد الم شنگه ای به پا     می کرد و نفرات را به گریه می انداخت و می گفت که من کاری می کنم پرونده فرقه به خوبی بسته شود اما الان به بن بست رسیده حاضر نیست پیامی داده و یا خودش را نشان دهد. اکنون حضور مریم قجر در کشور آلبانی نمی تواند جلوی مسئله داری نفرات را بگیرد بهتر است مریم قجر تشکیلات پوسیده خود را در آلبانی در یابد شعار به اصطلاح واحدهای ارتش آزادیبخش در داخل کشور پیشکش !!!.

آقای محمد رضا گلی عنوان نمود حرفهای مریم قجر بیشتر مصرف داخلی تشکیلات دارد و به درد بیرون نمی خورد این جلسه ای که مریم قجر برگذار نمود هیچ تاثیری ندارد.در کوتاه مدت شاید ولی در دراز مدت به ضدش تبدیل خواهد شد .

قبلاً در اشرف افراد را با سیاج و سیم خاردار و فشار تشکیلاتی در فرقه رجوی نگه می داشتند ولی این کنترل در آلبانی از دستشان خارج است و نمی توانند دست به زدن سیم خاردار و … بزنند .

آقای ایرج صالحی در ادامه بیان داشت همین طور که برای یک بیمار ممکن است روش های مختلفی بکار بگیرند اعم از دادن دارو ، تزریق سرم یا خون ، شوک الکتریکی و …. وضعیت تشکیلات فرقه رجوی هم بعد از شکست های سنگین سیاسی و استراتژیک به این گونه است سران فرقه یک روز در عراق به دلیل وجود پشتیبانی مثل صدام با زور و فشار و مشت آهنین سعی در کنترل تشکیلات داشتند امروز به دلیل محدودیت روش شان را تغییر داده اند اما این بیمار لاعلاج است!

در ادامه ازطرف مسئول نشست عنوان شد در قرارگاه علوی بعد از خلع سلاح در سال ۱۳۸۲ و رفتن به اشرف در مقر خودمان شاهد بودم که هر روز یکی از مسئولین فرقه(به اصطلاح برادر) که در مخابرات کار می کرد اگر اغراق نکنم هر چند روز با دوستان خود دعوای فیزیکی داشت و هر بار عنوان می کرد که اعصابش در مورد تحلیل هایی که رجوی زن باره در مورد سرنگونی داده خراب است ولی این گونه برخورد ها در مناسبات اشرف زیاد بود شاید حضور مریم قجر بصورت مقطعی بتواند با فریبکاری و شارلاتان بازی جلوی ریزش نیرو را بگیرد ولی این درمان اصلی نیست بلکه بعد از مدتی این فریبکاری مریم قجر هم رو خواهد شد و آن وقت شاهد بیشتر ریزش نیرو خواهیم بود . نفرات فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی مانند فنر فشرده ای می باشند که با کوچکترین مسئله آزاد خواهد شد .

در پایان مسئول نشست ضمن تشکر از همه دوستان جدا شده ، از آنان خواست در سال جدید شاهد پرکاری و تلاش بیشتر همه دوستان باشیم چون برای همه روشن است که فعالیت ما توانسته تاکنون تعداد زیادی از فرقه تروریستی رجوی جدا نماید. از طرف دیگر افشای ماهیت پلید رجوی نزد خانواده ها و دیگر اقشار جامعه به خوبی تمام دکان تبلیغاتی مسئولین فرقه رجوی را گل گرفت وقتی نام این گروه تروریستی در داخل کشور برده می شود با القابی مانند مزدور و جاسوس و خیانت کار و تروریست شناخته می شوند و این مسئله باعث افتخار ما می باشد که فرقه تروریستی رجوی در روزهای آخر حیات خود بسر می برد .

 

__________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید