مسبب اصلی این هولو کاست کیست ؟

0
939

مسبب اصلی این هولو کاست کیست ؟

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و هشتم مارس ۲۰۱۷:… اگر قرار بود که آمریکا درد ورنج مردم سوریه ویا عراق، لیبی  و… باشد ، اجازه نمی داد که صدها گروه تکفیری و … برعلیه ملت ودولت سوریه تشکیل شود ودراین مورد قطع حساب های بانکی آنها با فشار دکمه ی یک کامپیوتر ، کافی بود که نکرد ودرماهیت اش هم نیست که بکند! آمریکا برای …

داعش امریکایی رجوی مجاهدین خلقچه کس. ی حسرت آویختن به آمریکا را دارد؟؟؟

مزدور مریم رجوی و ترکی الفیصل اربابشبازخوانی “استراتژی تغار” ده سال بعد، نوشته آقای قاسم قزی، نروژ، سال ۲۰۰۷

http://iran-interlink.org

مسبب اصلی این هولو کاست کیست ؟

۰۸/۰۱/۱۳۹۶

باند رجوی که سرنوشت خود را بدجوری به تحولات سوریه گره زده وتقریبا نصف برنامه های تلویزیونی ورسانه های اینترنتی خود را به تحریف بی شرمانه ی حوادث این کشور اختصاص داده ، در خبری با عنوان ” هولوکاست دیگر در سوریه ” نوشته است :

” در جلسه استماعی در سنای آمریکای برخی سخنرانان جنایاتی را که توسط رژیم اسد در سوریه اتفاق می‌افتد با هولوکاست مقایسه کردند: سناتور بن کاردین در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: شش سال است مردم بیگناه سوریه به‌عنوان بخشی از کارزار نظامی، هدف قرار گرفته‌اند دیگر نمی‌توان بیش از این اینها را نادیده گرفت. سند وجود دارد که ۳۰هزار اعدام صحرایی در سوریه بوده است. ما باید مسببین این جنایات را به پای میز محاکمه بکشانیم. اگر اینکار را نکنیم اینها تکرار می‌شود. ما در قبال انسانیت مسئولیت داریم. به مردم سوریه و جهان متعهد هستیم. ما مسببین را به پای حسابرسی می‌آوریم “.

درجواب این سناتور سخنگوی اب رثروتمندان آمریکا باید گفت که درزمانی که  تعدادی از مردم صلح جوی سوریه به خیابانها ریخته ومطالبات مدنی خود را مطرح کردند و اخوان المسلمین سوریه ( اینک ارتش آزاد و…) با دخالت سریع مسلحانه، این تظاهرات را به جنگ تبدیل کرد ، شما چه کاری درجلوگیری وتسری آن به سایر نقاط سوریه انجام دادید؟!

زمانی درهمان ابتدای کار که بافشار روسیه واحتمالا ایران ، بشار اسد حاضر به مذاکره شد وفرانسه و … با گفتن اینکه بشار اسد باین زودی ازبین میرود ومذاکره معنی ندارد، مانع مذاکره شد، شما ، کنگره ودولت آمریکا چه کردید وآیا کمک کردید که این مذاکرات شروع شده وادامه یابد ؟!

مسلما که نکردید واحیانا مانند فرقه ی رجوی با دم خود گردو هم شکستید!

دراصل، آنچه را که شما قبلا تحمل میکردید وحالا با پیروزی های دولت وملت سوریه ومتحدانش بدست آمده، برای شما غیر قابل تحمل شده است!

چرا دولت آمریکا حاضر به قبول پیشنهاد روسیه مبنی برتحقیق همه جانبه ی سازمان ملل متحد درمورد استعمال سلاح های اتمی از تمام طرف های درگیر این جنگ نشد ؟

آیا این مخالفت آمریکا بدان جهت نبود که نوچه ها و متحدان ظاهری وپنهانی اش- تروریست ها – بیشتر درمظان اتهام قرار می گرفتند ؟!

چگونگی این اعدام های صحرایی ، ازطرف منابع بیطرف تعیین نشده ولی خود تروریست ها درملا عام ده ها هزار نفر را گردن زده ، غرق نموده، حلق آویز کرده ویا تیرباران نموده وفیلم های آنرا باافتخار تمام بنمایش گذاشتند وشما سناتور محبوب رجوی، چگونه است که دراین مورد لب فروبسته اید؟!

درادامه:

” المنذر: من به این‌جا آمده‌ام تا صدای قربانیان هولوکاست و سوریه باشم. درد و رنج مردم سوریه باید کانون سیاست خارجی آمریکا باشد. بی عملی در شرایط کشتار، تبانی با دشمن است. خون مردم سوریه همه جای سوریه را پوشانده است. هر بار اوباما می‌گفت دیگر هرگز، اما خط قرمزهای او به جوک تبدیل شد “.

اگر قرار بود که آمریکا درد ورنج مردم سوریه ویا عراق، لیبی  و… باشد ، اجازه نمی داد که صدها گروه تکفیری و … برعلیه ملت ودولت سوریه تشکیل شود ودراین مورد قطع حساب های بانکی آنها با فشار دکمه ی یک کامپیوتر ، کافی بود که نکرد ودرماهیت اش هم نیست که بکند!

آمریکا برای صدور بحران های دائم التزاید خود، احتیاج به این جنگ های نیابتی کم خرج تر از حضور مستقیم نظامی دارد وزمانی این عمل قطع خواهد شد که سیستم امریکائی تغییر یابد!!

اتفاقا این اوباما بود که با کمترین هزینه ، بیشترین دخالت ها را درامور کشورها نمود واو یک تئوریسین جنگ نیابتی است!!

 به ادعای رسانه های باند رجوی ،نامبرده ی اخیر به سخنان خود چنین ادامه میدهد :

” جنایات و کشتار، رو به افزایش است. تروریزم اسد و متحدانش نه تنها امنیت سوریه بلکه امنیت اروپا را هم به خطر انداخته است . انتخاب در سوریه تنها بین داعش و اسد عامل رژیم ایران نیست، انتخاب دیگری هم هست که خود مردم سوریه است یعنی ملتی که اولین بار الفبا را کشف کرد، مکانی که حضرت ابراهیم از خدا وحی می‌گرفت. دولت جدید آمریکا می‌تواند علیه جنایاتی که در سوریه اتفاق می‌افتد بایستد. مطمئن هستم که دولت ترامپ توانش را دارد که این جنایات را متوقف کند. من از شما خواهان ایجاد منطقه امن هستم تا کشتار شهروندان توسط اسد و رژیم ایران متوقف شود. امیدوارم نور آزادی بر زندانها و سیاهچالهای اسد بتابد “.

چرا کارهای داعش ( عشایر انقلابی عراقی رجوی) دست پرورده ی خود را به حساب اسد میگذارید؟!

کدام ترور دراروپا ارتباطی به بشار اسد دارد؟!

درجواب  قسمت بعدی این فرد محبوب فرقه ی رجوی باید گفت که ، متحدان سوریه وحتی خود بشار اسد ، آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی که سازمان ملل متحد را هم بدرستی آن قانع سازند ، اعلام کرده ودولت جدید منتخب مردم را از مدت ها پیش برسمیت می شناسند وشما وباند رجوی هم رای شما ، بی توجه باین پیشنهادات سوریه ومتحدانش ، همچنان درصدد تجزیه وانداختن دولت سوریه میباشید وچرا؟

من فکر میکنم که سیاست های آمریکا ظرفیت قبول حضور یک دولت دموکراتیک درسوریه ای با حفظ تمامیت ارضی را ندارد!

چرا که راه طرح ” خاورمیانه ی بزرگ ” از طریق تجزیه ی تمامی کشورهای پیرامون میگذرد وزمانی که آمریکا نپذیرفته باشد که ممکن است این راه به بیراهه های خطرناکی مانند وقوع مهیب ترین جنگ جهانی ، منتهی شود ، پاشنه ی در براین روال خواهد چرخید !

علیرغم حرف های اولیه ی ترامپ واذعان باین نکته که این ایران، سوریه وروسیه هستند که عملا باتروریزم منطقه میجنگند ، بنظر می رسد اورا تهدید کرده اند که ازاین حرف ها نزند وبجای آن با پیاده کردن نیرو درسوریه – که بدون اذن دولت قانونی آن بوده و حکم تجاوز را دارد- مانع برقراری صلح وآرامش ومخصوصا مانع حفظ یک پارچگی سوریه باشد!

گویا که آمریکا درصدد برآمده با ساختن کشوری درمیان سوریه وعراق وآنهم درمنطقه ای که قسمت اعظم منابع انرژی دوکشور در آن قرار دارد و منطقه ای مناسب برای عبور لوله ی گاز قطر به اروپاست ، گلوی تعدادی ازکشورها را بفشارد واروپا را بیشتر تحت انقیاد نفتی – مالی خود قرار دهد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید