نگاهی کوتاه به فرازهایی از سخنان مریم رجوی

0
510

نگاهی کوتاه به فرازهایی از سخنان مریم رجوی

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نهم آوریل ۲۰۱۷:… حکومت صدام سرنگون شد وشما بعنوان ادوات او مسلما ازحقوقی که دردوران او برخوردار بودید، خلع شدید واشرف نیز بموجب رای دادگاه قابل پس گرفتن شد وزمانی که بعد ازاخطارهای مکرر ودرخواست های مسالمت جویانه ی حکومت عراق ، آنجا را ترک نکردید، ارتش وپلیس عراق مجبور به رفع تصرف عدوانی شد و اعضای ساده لوح وبی اطلاع سازمان …

کمپ بدنان اشرف تعطیل شداین مسیر رجوی به بدتر ازناکجا آباد منتهی شد!

http://iran-interlink.org

نگاهی کوتاه به فرازهایی از سخنان مریم رجوی

۲۰/۰۱/۱۳۹۶

رسانه های رجوی می نویسند :

” مریم رجوی (در) سخنرانی برای بزرگداشت شهیدان حماسه فروغ اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰: هموطنان عزیز، خواهران و برادران! در این جا جمع شده‌ایم برای بزرگداشت ششمین سالگرد حماسه فروغ اشرف در ۱۹ فروردین۱۳۹۰، یک پایداری خیره‌کننده، یک نبرد پرافتخار و یک رویارویی نابرابر میان دست‌های خالی اما قلب‌ها و سرهای پرشور با قوای سراپا مسلح دولت دست‌نشانده ولایت فقیه در عراق”.

اشرف پادگان متروکه ای بود درعراق وجزئی ازاراضی این کشور که صدام دربرابر خوش خدمتی ها، آنجا را به همراه اراضی اطراف متعلق به بعضی ازمردم عراق به مسعود رجوی بخشیده بود به همراه مبالغی کلان که برای خود بساط شاهانه ای درآنجا پهن کرده و البته درکنار آسایشگاه ها ، زندان وهرچیزدیگرهم که برای نگه داشتن و حکومت کردن براعضای سازمان که اغلب بانیت ساده لوحانه ی خدمت به ” خلق قهرمان ” درآنجا حضور داشتند ، لازم بود ساخته شود.

حکومت صدام سرنگون شد وشما بعنوان ادوات او مسلما ازحقوقی که دردوران او برخوردار بودید، خلع شدید واشرف نیز بموجب رای دادگاه قابل پس گرفتن شد وزمانی که بعد ازاخطارهای مکرر ودرخواست های مسالمت جویانه ی حکومت عراق ، آنجا را ترک نکردید، ارتش وپلیس عراق مجبور به رفع تصرف عدوانی شد و اعضای ساده لوح وبی اطلاع سازمان بدستور شما زن وشوهر ، دربرابر نیروهای نظامی وانتظامی خشونت بخرج دادند وآنها چاره ای جز توسل به اعمال اراده واجرای حکم دادگاه عراقی ، نداشتند!

اسرای فریب خورده ی شما ، چنان گوی های سنگینی بسوی خودروهای عراقی پرت کردند که شیشه ها ی ضد گلوله ی این خود روها ترک های عمیق درحد سوراخ شدن برداشته بود وآنگاه انتظارداشتید که نیروهای این حاکمیت جدید که بذل وبخشش های صدام رابرسمیت نمیشناخته وبا رای مردم برسرکار آمده بودند، درمقابل این خشونت تعدادی از شهروندان یک کشور خارجی وآنهم دراراضی خودشان ، دسته گل تقدیم تان می کردند!

راست تر آنست که این بیچارگان جان خود را مانند یک موش آزمایشگاهی درمقابل تحلیل های رجوی که میخواست بداند با این هیاهو میتواند اسرایش را درعراق نگه دارد یانه ، ازدست دادند!!

مریم خانم میگوید:

” در آن روز هاموی‌ها و زرهی‌های دشمن از روی تن‌های مجاهدین عبور کردند، گلوله‌هایشان سینه‌ها و سرهای مجاهدین را از هم شکافت و ۳۶ مجاهد خلق جانهای بی‌تاب خود را نثار آزادی ایران کردند، اما در پایان نبرد، طرف عاجز و درمانده، خامنه‌ای بود و مالکی که در تسخیر اشرف شکست خورده بودند؛ حال آن‌که این مجاهدین بودند که به‌رغم همه داغ‌ها و جراحتها و شهادت‌ها، سرفراز و پیروز پرچم آزادی را برافراشته نگاه داشتند “.

این چه نوع آزادی بود که پرچمش اینگونه برافراشته شد؟! اصرار برماندن درخاک یک کشور وبدتر، دخالت صریح درامور داخلی آن با جمع کردن روسای قبایل دراشرف و… ، چه ارتباطی با آزادی دارد؟!

آیا شما تصرف عدوانی ودهن کجی به حق حاکمیت یک کشور را که دراصل تجاوزی در وسع خودتان برعلیه عراق بود ، آزادی مینامید؟!

همچنین :

” سلام بر خواهران عزیز و شهیدم … قهرمانانی که از همان روز، با رزم و پاکبازی و با خونهای مطهر خود، پیشاپیش هزار زن قهرمان، بنای عظیم شورای مرکزی جدید سازمان مجاهدین خلق ایران را بنیاد گذاشتند “.

این شورای بی بو وخاصیت ، قبلا هم بنام شورای رهبری وجود داشت وتغییر نام آن چیزی را تغییر نمی دهد!

این شورا آلت دست مسعود رجوی بود که با مشاطه گری مریم ، مردان هم ردیف رجوی را که ممکن بود فرصتی برای اعتراض به خودکامگی های رجوی پیدا کرده وانرا علنی کنند ، منکوب نماید !

علاوه براین، شورای رهبری همه گونه امکانات عیش ونوش رجوی را فراهم میکرد ودراین خصوص، رجوی چیزی کمتر از زندگی هزارویک شب گونه ی پادشاهان نداشت!!

وهمینطور:

” و سلام بر برادران عزیز و شهیدم… قهرمانانی که از همان روز، تشکیلات پولادین برادران را در سازمان مجاهدین خلق ایران به‌پاکردند و بار دیگر پرچم فروغ جاویدان را در فروغ اشرف به اهتزاز در‌آوردند”.

درمورد پولادین بودن این تشکیلات واینکه طبق اعلام خودتان بیش از ۱۰۰۰ نفر نفوذی وزارت اطلاعات درآن حضور داشته اند، دیگران حرف های مبسوطی زده اند که من تکرار آنها را لازم نمیدانم!

ناآگاهی تاریخی این خانم ( رهبر موقت باند رجوی ورئیس جمهور مادام العمر او) درپاراگراف زیر چهره مینماید :

” چه کسی نمی‌داند که اگر خمینی و خلافت و ولایت‌فقیه او تحت عنوان شیعه نبود، جهان مطلقاً با پدیده‌یی به‌عنوان داعش و خلیفه‌گری سنی که معلول بلافصل فاشیسم دینی است و خمینی بنیانگذار و آغازگر آن بود، مواجه نبود “.

یعنی شما با تحرکات چند صد ساله ی انگلستان برای تولید اختلاف در میان مسلمانان که درراستای استعمار واستثمار هرچه بیشتر آنها بود، ندارید؟

دراین موردمن کلام زیبای برتولت برشت را به یادتان میاندازم :

” آن کس که حقیقت را نمیداند بی شعور است و آنکه میداند وآنرا دروغ مینامد، تبهکار است “.

شما درکدام یک ازاین دوصف قرار دارید؟؟

شما بنوعی اذعان دارید که افراطگرایی اسلامی ازشیعه برخاسته است وحال آنکه یک نفر با دانش کم تاریخی میداند که وهابیون دست پرورده ی انگلیس واخوان المسلمین ازمیان شیعیان برنخواسته اند!

آیا میدانید که این وهابیت ، دراوان تشکیل خود به شهر کربلا حمله نموده و قبور شهدای آنرا تخریب کرده وتمامی افراد ذکور راازدم تیغ گذرانیدند تا شیعه گری را براندازند؟؟

اگر نمید انید که خیلی کم سوادید واگر میدانید، چگونه است که حسین حسین گویان دررکاب ترکی الفیصل وهابی ، ناز وکرشمه ریخته وازاومیخواهید که شر وجودی مسعودرجوی را با اعلام اینکه مرحوم شده، ازسر تشکیلات کم کنید وبا این حساب آیا صورت مزور وجنایت کار نیستید؟؟!!

ایضا :

” فکرش را بکنید که اگر همین عکس‌العمل و جواب و مقابله این بار در برابر حمله شیمیایی رژیم اسد و کشتار مردم بی‌دفاع و کودکان بی‌پناه، در ۴سال پیش در سوریه انجام می‌شد، آیا امروز آرایش و چهره منطقه با ۱۱ میلیون آواره سوری و میلیونها پناهجو، بالکل متفاوت نبود ” ؟

اولا عدم همکاری آمریکا درمورد بود ونبود این بمباران شیمیایی، خبر را درهاله ای ازابهام قرار داده و خیلی ها را باین تصور انداخته که نکند نقشه ای برای مشروع جلوه دادن این تجاوز موشکی بوده است ؟!

ثانیا، آمریکا با قطع منابع مالی وحساب های بانکی تکفیریها میتوانست نگذارد که کسی درسوریه کشته شده و این موشک پرانی ها لازم باشد!

اوضاع تجربه شده نشان می دهد که این کار برای آمریکا راحت نبوده بطوری که حالا هم نیست وزمانی راحت خواهدبود که آمریکا آمادگی شرکت در یک جنگ نابودکننده ی تمام جهان را داشته باشدکه ظاهرا آقای کیسنجر- بعنوان یک تئوریسین دنیای سلطه گر- چنین چیزی را صلاح نمیداند!!

من پیشاپیش، مفقودشدن ۳۶ موشک فوق مدرن امریکائی در فضای سوریه را بشما وازطریق شما به اربابان تان تسلیت میگویم!!

مریم رجوی درالبانی است :

” در زمان تحویل سال، من در همین‌جا در تحریم شعبده انتخابات آخوندها در ایران دوباره تأکید کردم که رأی اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران تغییر رژیم ولایت‌فقیه، است که غاصب حق حاکمیت مردم ایران است. ..”.

پس مشکلات اعضای دربند حل نشده وشما کماکان درآلبانی تشریف دارید؟؟

چطور است که بادعوت از سازمان های سیاسی ایرانی وغیر ایرانی ، یک کنگره برگزار کنید تا اینگونه مشکلات خود را با رای واقعی اعضا ء حل کنند؟؟!!

افرادی مانندمن حاضرند به همراه جداشدگان از سازمان واعضای خانواده های گرفتاردر سازمان ، دراین کنگره شرکت نموده وبه تعیین تکلیف این افراد کمک کند!

به ایام انتخابات هم وقت زیادی نمانده وخواهیم دید که مردم چکار خواهند کرد وشما بخاطر صدور چک بی محل ازطرف مردم ، چه میزان رسوایی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

عجله نکنید عزیز برادر!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید