خوشحالی بی جهت فرقه ی رجوی ازحمله ی موشکی آمریکا

0
751

اما هم سران این کشورها وهم فرقه ی رجوی میدانند که زیاده روی آمریکا و … دراین تشنج آوری به جاهای باریک میکشد و ممکن است به جنگ جهانی هم بکشد که اگر رجوی حقیر مهم نیست آیا برای اربابان اوهم که اینهمه ثروت جمع کرده ومیخواهند ازاین جهان مادی کامی در بالاترین حد خود بگیرند، مهم نیست وآیا واقعا باین سادگی میخواهند اززندگی واین ثروت افسانه ای دست بکشند؟؟!!

خوشحالی بی جهت فرقه ی رجوی ازحمله ی موشکی آمریکا

ارسالی از طرف حمید تبریزی ، با تشکر از  ایشان
22 فروردین1396 خورشیدی
ازهمان روزیکه اعلام شد پایگاه داعش درادلب بمباران شیمیایی شده ، رژیم اسد منکر این اقدام و جهان تحت رهبری آمریکا برآن صحه گذاشته وباند رجوی شب و روزش را به آتش بیاری معرکه اختصاص داد.
ازهمان لحاظ اول اعلام این حمله ی مشکوک ، هر ناظری به تحلیل این موضوع ازنقطه نظر اینکه چه کسی ازاین حادثه نفع میبرند ، پرداخت !
کارشناسان منصف وبیطرف اعلام کردند که رژیم بشار اسد ومتحدانش، درجنگ مربوط به حفظ امنیت واستقلال سوریه ازیک طرف و تمامی کشورها ی سلطه گربراینابودی سوریه ازطرف دیگر ، پیروز نسبی میدان است و دست زدن به کارهای ناخوشآیند افکار عمومی جهانی را بنفع خود ندانسته ، واین بمباران شیمیایی مشکوک، کار اسد ومتحدانش نمی تواند باشد وبنابراین طرف دیگر قضیه و یا جریان دیگری که دربه اغتشاش کشیدن سوریه وبدنام کردن دولت آن نفعی دارد ، متولی این کار است ودراین مورد فرضیه های زیر مطرح شد:
1- ارتش سوریه مواضع داعش – النصره را که سلاح های شیمیایی ویا مواداولیه ی آن قرار داشت، بمباران کرده اند وخسارت وارده دراصل ازطرف کسانی بود که این مواد وسلاح ها را درمکانی نزدیک به خانه های مردم قرار داده بودند.
درست بودن آن قسمت از این نظر که مربوط به داشتن سلاح های شیمایی یا کارگاه های آن ازطرف داعش باشد، بارها به ثبوت رسیده وحتی زمانی روشن شده که ازترکیه گاز مهلک ساردین به داعش داده شده است!
سازمان های حقوق بشری هم به استفاده ی داعش والنصره ازسلاح های شیمیایی صحه گذاشته اند!
مهمتر وقابل توجه تر اینکه آمریکا درخواست روسیه برای بازرسی کامل سلاح های شیمیایی را نپذیرفته وعملا نشان داده که غلطی دراین درسش وجود دارد!
2- تعداد دیگری از آگاهان اظهار نظر کرده بودند که النصره ویا داعش ، شخصا این انبارهای خود را منفجر کرده که آمریکا را تحریک به حمله به سوریه کند!
3- نظر دیگر وقابل توجه دیگری هم دایر بر بمباران شیمیایی ادلب ازطرف اسرائیل میباشد!!
این خبر حاکی است که اسرائیل با رنگ کردن هواپیماهایش به رنگ هواپیماهای سوریه ، اقدام به بمباران شیمیایی واقعی ادلب کرده تا آبرا بحد کافی گل آلود کند وپای آمریکا را بیشتر وارد سوریه کند !
این خبر بلحاظ سوابق اسرائیل دراستفاده ازموقعیت ها وبه تنش کشیدن منطقه وجهان ، بقدر کافی قابل تامل است!
4- عده ای هم معتقدند که این کار با هماهنگی با گروه های تکفیری انجام شده وبرای توجیه حمله ی موشکی آمریکا که قبلا روی آن توافق شده بوده ، انجام گرفته است.
گفته میشود که این حمله ی موشکی جنبه ی مصرف داخلی داشته وترامپ که درمقابل فشار رسانه های صهیونیستی- امپریالیستی ( واشنگتن پست، سی ان ان و … ) درحال ازپا درآمدن است تا ازشعارهای تبلیغاتی خود مانند عدم حمله به کشورهای دیگر و … ، دست بکشد ، ناچار شده قدرتی هم نشان دهد!!
ازابتدا هم روشن بود که رهبران بی استخوان اروپا ازاین کارهای خطرناک ترامپ حمایت خواهند کرد وحتی شخصی مانند اروغان ، گفته است که این حمله مثبت بود ولی ناکافی میباشد!
اما هم سران این کشورها وهم فرقه ی رجوی میدانند که زیاده روی آمریکا و … دراین تشنج آوری به جاهای باریک میکشد و ممکن است به جنگ جهانی هم بکشد که اگر رجوی حقیر مهم نیست آیا برای اربابان اوهم که اینهمه ثروت جمع کرده ومیخواهند ازاین جهان مادی کامی در بالاترین حد خود بگیرند، مهم نیست وآیا واقعا باین سادگی میخواهند اززندگی واین ثروت افسانه ای دست بکشند؟؟!!
اما درمورداینکه باند رجوی بطور مرتب اززبان این متحدان آمریکا تهدید میکند که آن موشک ها حامل پیامی برای ایران وروسیه است ، گزافه گویی میکند ورجزخوانی مینماید!
سیاست ایران وروسیه درمورد سوریه عاقلانه بوده وبا آگاهی ازخطر درگیری هایی که میتواند جهانی را به ویرانی بکشد ، حتی المقدور صبر وخویشتنداری میکنند. ولی اگر طرف مقابل همچنان خیره سری کرده وبه تجاوزات خود ادامه دهد ، درمقابل این زورگویی ها واشغالگری ها خواهند ایستاد وکسی دراین مورد به آمریکا ونه طرف مقابل قول پیروزی نداده است .
سخت است اظهار نظر دراین مورد که آیا آمریکا دست به چنین ریسک خطرناک خواهد زد یا نه.
حمید تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید