محمد رزاقی: نعل وارونه زدن مریم قجر داعشی در آلبانی

0
456

نعل وارونه زدن مریم قجر داعشی در آلبانی

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، یازدهم آوریل ۲۰۱۷:… چند ماه پیش برای اولین بار سفر مخفیانه مریم قجر داعشی توسط اخباری که از درون تشکیلات فرقه رجوی داعشی به دست رسید افشاء شد . در نهایت مریم قجر داعشی مجبور شد با برگزاری یک شوء در البانی به مناسبت روز ؛ زن ۸ مارس حضور خود در آلبانی علنی کند وانمود کند که سفر مخفیانه به البانی نداشته . البته قبلا علت سفر مخفیانه مریم قجر داعشی …

لینک به منبع

نعل وارونه زدن مریم قجر داعشی در آلبانی . ( ۱ )

چند ماه پیش برای اولین بار سفر مخفیانه مریم قجر داعشی توسط اخباری که از درون تشکیلات فرقه رجوی داعشی به دست رسید افشاء شد .

در نهایت مریم قجر داعشی مجبور شد با برگزاری یک شوء در البانی به مناسبت روز ؛ زن ۸ مارس حضور خود در آلبانی علنی کند وانمود کند که سفر مخفیانه به البانی نداشته .

البته قبلا علت سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به البانی را به اطلاع عموم رسانده بودیم .

اما با علنی شدن سفرمریم قجر داعشی به البانی شخص مریم قجر با شیادی و حقه بازی که از شوهر دوم روح پلید ( رجوی داعشی ) یاد گرفته سعی می کند که حضور خود در میان اعضاء اسیر ۱۸۰ درجه وارونه نشان بدهد .

اما واقعیت چیست ؟ مریم قجر در البانی به چه کاری مشغول است ؟

بعد از اخراج خفت بار اعضاء فرقه از عراق به آلبانی و شکست تمام تلاشها و شارلاتان بازیهائی که رجوی داعشی برای ماندن درعراق بعد از سرنگونی اربابش صدام ملعون به راه انداخته بود و بطور خاص بعد از اعلان مرگ رجوی داعشی درشوء سالیانه فرقه رجوی داعشی توسط ارباب جدیدشان ( ترکی الفیصل ) مناسبات تشکیلاتی فرقه رجوی در آلبانی به چنان نقطعه ای رسیده که هیچ یک از سران فرقه رجوی داعشی در آلبانی قادر به جمع و جور کردن اعضاء متناقض و شکست خورده ؛ سر خورده ؛ داغون و …. نبودند .

همین شکست همه جانبه رجوی داعشی و اخراج خفت بار از عراق و جمع کردن اعضاء نگون بخت درساختمانهای در بسته در آلبانی روند خروج و جدا شدن اعضاء از فرقه رجوی داعشی را سرعت بخشیده بود که مریم قجر داعشی با پای برهنه بر سر کوبان به آلبانی سفر کرد تا جلو ریزش و بهم ریختگی مناسبات و تشکیلات را بگیرد .

مریم قجر داعشی با تشکیل یک سری نشستهای داخلی در آلبانی برای اعضاء نگون بخت در اوج شارلاتان بازی و حقه بازی با نعل وارونه زدن شکست خفت بار فرقه رجوی داعشی را بعنوان پیروزی به خورد اعضاء نگون بخت می دهد !

اعضاء نگون بخت با شکست تمام عیار فرقهرجوی داعشی در عراق و با خروج خفت بار از عراق به البانی اقدام به طرح سوالهائی از سران فرقه در رابطه با اینکه :

ــ چرا از عراق خارج شدیم ؟

ــ اگر قرار بود از عراق خارج شویم چرا ۱۵ سال پیش خارج نشدیم ؟

ــ ان همه شعار و تحلیل های رجوی مبنی بر ماندن در عراق چه شد؟

ــ اگر قرار بود از عراق خارج شویم چرا این همه کشته دادیم؟

ــ رجوی کجاست ؟

ــ چرا خبر مرگ و یا زنده بودن رجوی را رسمآ اعلام نمی کنید ؟

ــ سرنگونی چه شد ؟

ــ از عراق نتوانستیم رژیم سرنگون بکنیم از آلبانی چکار می توانیم بکنیم ؟

اینها بخشی از سوالاتی بود که اعضاء نگون بخت فرقه رجوی داعشی هم از سران فرقه در البانی سوال می کردند و هم بصورت محفلی در بین خود بصورت مخفیانه مطرح می کردند .

از انجا که رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی هیچ وقت جوابگوی شکستها و سوال ساده مطرح شده حتا از طرف اعضاء نگون بخت خود نبوده و نیستند مریم قجر در البانی بدون اینکه حتا به یکی از سوالات مطرح شده از طرف اعضا خود جواب بدهد شروع به نعل وارونه زدن نموده و مدعی شده که نه تنها شکست نخورده اند بلکه پیروزی بزرگی هم بدست اورده اند !!!

مریم قجر داعشی با برگزاری نشستهای مختلف در آلبانی برای اعضاء سرخورده مدعی شده خروج از عراق و منتقل شدن به آلبانی پیروزی بزرگ برای فرقه رجوی بوده !

در حالی که این یک دروغ بزرگ و شارلاتان بازی و سرپوش گذاشتن به شکست خفت بارمی باشد که مریم قجر داعشی مطرح کرده و فکر کرده همه مثل خودش و سران فرقه رجوی داعشی مخ پوسیده تشریف دارند .

مریم قجر داعشی فکر کرده اعضاء فرقه و یا کسانی که اخبار مربوط به مسائل فرقه رجوی داعشی دنبال می کنند فراموش کرده اند که شوهر دوم روح پلید مریم قجر داعشی که معلوم نیست در کدام گوری دفن شده شعارهای چو اشرف نباشد تن من مباد ! از سانتی متر به سانتی متر اشرف دفاع می کنیم ! اردوگاه اشرف کانون نبرد ! اردوگاه اشرف مرکز نبرد استراتژیک ! و یا اینکه زمانیکه در کمپ لیبرتی بودن رجوی داعشی از سوراخ موش شعار می داد : گونی ؛ سنگر ؛ سرنگونی !

می خواهند پلی از لیبرتی به تهران بزنند و ….

یا اینکه مریم قجرداعشی بعد از فرار از عراق به پاریس قبل از اینکه در عراق ترقه ای در شود با جمع کردن یک مشت جیره خوار ؛ چند جنایتکار جنگی امریکائی ؛ یک مشت مفت خور با عناوین سابق و یا کاندید و … با خرج ملیونها دلار خونین سعی در نگه داشتن اعضاء در عراق داشت وبعد از اخراج از اردوگاه بد نام اشرف به کمپ لیبرتی خواهان برگشت اعضاء از کمپ لیبرتی به اردوگاه اشرف بود و خواهان باز پس گیری سلاح !

مریم قجر داعشی که شگردهای شیادانه را به خوبی از رجوی داعشی یاد گرفته با وارونه گوئی و نعل وارونه زدن شکست خفت بار را بعنوان پیروزی بخورد اعضاء نگون بخت بدهد !

ادامه دارد …..

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید