غضنفری: فرقه ی رجوی طاقت ازدست داده!

0
489

فرقه ی رجوی طاقت ازدست داده!

سیروس غضنفری، ایران اینترلینک، تبریز، آذربایجان شرقی، دوازدهم آوریل ۲۰۱۷:… فقط ما مطرح کرده ایم که دوسوم این موشک ها به هدف نخورده وگم وگور شده و اعتبار نظامی آمریکا وبازار اسلحه اش را کمی خراب کرده ومتعحب ازاین هستیم زمانی که شما که ازاین موشک ها ندارید، چرا ازگم وگور شدن این ۳۶ موشک آمریکائی ناراحتید؟؟ آیا ازاین بابت ضرری متوجه شما شده است؟؟!! یا آن ضرب المثل ترکی درستی خود را …

چرا مریم قجر در مورد حمله شیمیایی حلبچه و سردشت سکوت کرده بود؟

مجاهدی،ن خلق و قتل عام اکراد عراق به فرمان مستقیم رجوی،به یاد حلبچه ـ محمد حسین سبحانی

http://iran-interlink.org

فرقه ی رجوی طاقت ازدست داده!

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ شمسی

بازهم فرقه ی رجوی سایت یاران شیطانی خود را بکار انداخت تا دربرابر کسانی که ازروش های تشکیلاتی، سیاست های داخلی وخارجی این گروه ضدملی، مستبد وتمامیت خواه انتقاد میکنند ، با استفاده ازادبیات منحصر بفرد خود موضعگیری ولجن پراکنی کنند.

درقسمتی ازاین موضعگیری آمده است :

” حالا که این مزدوران از جمله شعبانی علی اکرامی ،پوراحمدی وخدابنده وصالحی وغضنفری ووحید همه ریل رذالت خیانت وقتل وکشتار وشکنجه را با مردم مجاهدین وخانواده های آنها رفته اند ،ولی هنوز اعتقاد والتزام عملی به ولایت فقیه را آنطور که وزارت وولایت میخواهند اثبات نکرده اند ، سپاه ووزارت اطلاعات امثال هادی شعبانی را به جبهه سوریه کشانده اند تا پوتینهای ودستان بشار اسد را لیس بزنند وجویده های روحانی وقاسمی سخنگوی وزارت خارجه ولمپن پاسدار شمعخانی وقاسم سلیمانی را در مورد بشار اسد ودولت خونریزش نشخوار کنند “.

البته افرادی که متعلق به استان ما نیستند، خودشان تصمیم میگیرند که موضعی دربرابر این نوشته بگیرند ویانه!

اما من صلاح دانستم به آن قسمت از اتهام ها ودروغ پراکنی ها که مربوط به استان آذربایجان شرقی باشد ، جواب مختصر ومفیدی داده باشم.

راه وروش دست بقلم های ما مخصوص خود بوده وما استانی هستیم که بیانیه ها واخبار باند رجوی را نقل کرده وبه نقد مستدل، مودبانه و مستند آن می پردازیم!

یعنی ما زمانی به مسائل مثلا سوریه وارد می شویم که فرقه ی رجوی درمورد آن موضع ضد بشری گرفته وحرف دشمنان بشریت را برعلیه دولت وملت سوریه نشخوار میکنند وگرنه ما هرگز نوشته های خارج از عرف موجود نمیزنیم وزمانی قلم بدست میگیریم که با افشای دوستان واربابان خارجی باند رجوی ، ماهیت این گروه دغلکار را روشن کنیم و الاهیچ دوستی یادشمنی خاصی با بشار اسد و … نداریم ومثل تمامی انسان های صلح طلب ، آرزوداریم که مردم سوریه درآرامش کامل وبه دور ازسرنیزه ی تروریست های تکفیری وسلفی ، درپای صندوق های رای، سرنوشت بشار اسد را تعیین کنند ونه دیگران بعنوان دایه ی بهتر ازمادر!

یاران شیطان رچوی می نویسند:

” امثال هادی شعبانی اکرامی ووحید گماشته های اطلاعات سپاه ووزارت اطلاعات از پاچه گیری به کاسه لیسی ولیسدن پوتین ها ودستهای خونین اسدارتقاءیافته اند … “.

افشای جنایت های فرقه ی رجوی و معرفی کردن دوستان جهانی آن ، ازوظایف ذاتی تشکل ماست وما دراین مورد هرچه را که درست ومستند باشد ، مطرح میکنیم.

شما بهترازما می دانید که برقراری روابط انسانی درمناسبات رجوی ، علت وجودی تشکل ما را ازبین می رود وبنابراین اگر میخواهید حرفی درنقد مواضع تان زده نشود ، این مناسبات را برقرار کنید ودست ازحمایت تکفیری ها، ارتجاع جهانی ومنطقه ای بردارید!!

این رسانه ی رجوی درادامه ی دروغ بافی هایش می نویسد:

” هم شعبانی واکرامی وهم وحید که اخیرا برای لیسیدن دستان وپوتینهای اسد به صحنه آورده شده اند، همگی جنایتکاران شکنجه گر خانواده ها وعضو انجمن نجات شعبه پوشش وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه اند آنها بصورت کلیشه ای جویده های روحانی ، شمعخانی وقاسمی سخنگوی روحانی شیاد را نشخوار کرده اند آنها به فرموده ولایت ووزارت واطلاعات سپاه نوشتند. – نفس بمباران شیمیائی مشکوک است – کارگاه وانبار تروریستها که شیمیای داشت را جت های اسد زده است. – با گفتن یک خط در میان ارتش سوریه ارتش سوریه پوتین ها ودستان اسد جنایتکار را لیس میزدند. در حالی تمامیت جوامع متمدن جهانی بجز اسد وخامنه ای کشتار شیمیائی کودکان سوری توسط خامنه ای واسد را بشدت محکوم واز هدف قرار دادن پایگاهی که این بمباران شیمیائی را انجام داداست را تائید وحمایت کردند ” .

ما هرسخنی را که ماهیت باند رجوی را بهتر افشا کند ومردم را نسبت به سرنوشت حدود سه هزار اسیر چنگال او حساس سازد، مطرح میکنیم!

گفته های ما معمولا متکی به مستندات وحتی نوشته های خود باند رجوی است ورعایت اصول ژورنالیستی شیوه ی ما بوده ودر تضاد کامل با نوشته های باند رجوی است که مشحون از فحاشی، جعل کلام دیگران وجنجال آفرینی است!

البته نگاه ما به جوامع متمدن درتعارض با نگاه شماست وصریحتر آنکه ، شما دولت های سلطه گر رابجای مردم جوامع نشانده اید که ما چنین نمیکنیم وفریب مردم را کاربسیار زشت ارزیابی میکنیم!

ما هرگز هیئت های حاکمه ی صد ساله ی آمریکا را که به ۷۰ کشورجهان حمله ی نظامی نموده ویا درآنها کودتای نظامی ضد مردمی براه انداخته، متمدن نمیدانیم که اگر میدانستیم ، صفوف شما را ترک نمی کردیم!

همچنین :

” الان که اوباما رفت وآرزوهای همگان در حاکمیت ولایت فقیه به باد رفته وحشت سراپای کل نظام را گرفته است.این ترس ووحشت که تنها با ۵۹موشک که بقول این مزدوران به هیچ هدفی اصابت نکرد. در صورتی روزنامه های دیکتاتور سوریه تعداد شکته ها وخسارت وارده را اعتراف کرده اند “.

کسی نگفته که تعدادی ازاین ۵۹موشک به هدف نخورده ، فقط ما مطرح کرده ایم که دوسوم این موشک ها به هدف نخورده وگم وگور شده و اعتبار نظامی آمریکا وبازار اسلحه اش را کمی خراب کرده ومتعحب ازاین هستیم زمانی که شما که ازاین موشک ها ندارید، چرا ازگم وگور شدن این ۳۶ موشک آمریکائی ناراحتید؟؟

آیا ازاین بابت ضرری متوجه شما شده است؟؟!!

یا آن ضرب المثل ترکی درستی خود را ثابت کرده است که میگوید : ” آغانین مالی گئدیر، نوکرین جانی چیخیر= مال ارباب تلف میشود ونوکر برای آن جان میدهد “!

اما برای اینکه زیاده ننویسیم ، توجه خوانندگان محترم را به یک خبر تکان دهنده از رسانه های نسبتا صلح طلب آمریکائی نقل میکنم تا چهره ی باند رجوی واربابان ریز ودرشت اش را بهتر بشناسند :

” کودکانی که قربانی توطئه حمله موشکی به سوریه شدند – گلوبال ریسرچ- گلوبال ریسرچ در گزارشی نوشت: ممکن است تصاویری که از کودکان کشته شده در حملات شیمیایی شرق دمشق پخش شد، وحشتناک ترین دروغ تاریخ باشد. «جولی لیوسک» و پروفسور «مایکل شسودوفسکی» در گزارشی در گلوبال ریسرچ تأکید کردند: دلایل و مدارک فراوانی نشان می دهد که مخالفان شمار زیادی از کودکان سوری را ربوده، کشته و سپس با اجساد آنها تصاویری تهیه کرده اند؛ تا اینگونه وانمود شود که این کودکان در حملات شیمیایی ارتش سوریه کشته شده اند. هدف از این کار این بود که دولت سوریه مسئول حمله شیمیایی شناخته شود، و خشم افکار عمومی زمینه را برای جنگ جدید به رهبری آمریکا در منطقه آماده کند. یافته های دو گروه فعال در زمینه کمک های بشر دوستانه به نام «مادر اگنس مریم» و گروه «حمایت بین المللی آشتی در سوریه» نشان می دهد که تصاویر ویدئویی که آمریکا و هم پیمانانش به آنها به عنوان دلیل و مدرک حمله شیمیایی در سوریه اتکا می کنند، صرفا نمایش رسانه ای است. نزدیکان و خانواده های کودکان ربوده شده در سوریه با این گروه ها تماس گرفته و کودکان ربوده شده خود را در این تصاویر شناسایی کرده اند. این دو گروه پس از بررسی های دقیق بدون هیچ شکی به این نتیجه رسیده اند که این کودکان از سوی گروه های مسلح ربوده و کشته شدند تا از اجساد آنها نمایشی به نام حمله شیمیایی در حومه دمشق تهیه شود. در بررسی تصاویر متعددی که از کودکان قربانی این حملات منتشر شده می توان به این نتیجه رسید که عاملان و تهیه کنندگان این تصاویر اجساد کودکان را در چندین منطقه گرد هم آورده و از انها فیلم برداری کرده اند. وجود چندین مکان برای فیلمبرداری باعث شده تا برخی از جنازه ها در چند مکان دیده شوند. یعنی جنازه یک کودک با لباسی خاص در چند فیلم وجود دارد که این نشان بی دقتی تهیه کنندگان این تصاویر است. مهدی داریوش ناظم رعایا کارشناسی که این یافته ها را با دقت بررسی کرده می گوید: از اجساد کودکان کشته شده به گونه ای تصویربرداری شده که خشم افکار عمومی را برانگیزد و ادعاهای آمریکا علیه دولت سوریه را تایید کند. علاوه بر این چند خبرنگار از جمله دیل گافلک خبرنگار آمریکایی آسوشیتدپرس در مقاله ای که در سایت مینت پرس منتشر شد اطلاعاتی را ارائه کرده اند که نشان می دهد “بندر بن سلطان” رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان وارد کننده عمده تسلیحات شیمیایی در سوریه برای شورشیان است. پس از انتشار این مطلب گافلک تهدید شد و از وی خواسته شد این مقاله را تکذیب کند. یک مقام ارشد سازمان ملل مرتبط با مسائل سوریه بدون اینکه بخواهد نامش فاش شود سخنان گافلک را تایید کرده و می گوید: دولت سوریه با حمله ادعایی شیمیایی در منطقه غوطه ارتباطی ندارد و دستگاه اطلاعاتی عربستان پشت این حمله است. اما کسی جرات گفتن این حرف را ندارد. – خلاصه شده به نقل از مجله هفته. “ پایان نقل قول

سیروس غضنفری

عضو جدا شده از سازمان مجاهدین رجوی

تبریز- ایران

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید