موج جدید مسئله داری در فرقه رجوی

0
450

موج جدید مسئله داری در فرقه رجوی
بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پانزدهم آوریل ۲۰۱۷:… همچنین اطلاع رسیده است که مریم رجوی تقریبا پاریس را از مسئولین خالی کرده و همه را برای کمک به وی در حفظ تشکیلات از فروپاشی فراخوانده است. او دارد تلاش میکند تا به هر نحو ممکن زمان بخرد و زمان از هم گسستن فرقه در آلبانی را به عقب بیندازد. واقعیت اینست که خروج کامل از عراق هرگونه روزنه امید به سرنگونی رژیم را در اذهان اعضا و حتی هواداران …

لینک به منبع

saharlogo1

موج جدید مسئله داری در فرقه رجوی

تیرانا – ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

به قرار اطلاعات رسیده از درون تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی، مسئله داری و درخواست برای خروج از سازمان به جریانی روزافزون بدل گشته و در حال حاضر به قول مسئولین کار اصلی یک تا صد آنان کار تشکیلاتی یعنی ممانعت از خروج افراد مشخص شده است.

به دنبال اوج گیری موج جدیدی از مسئله داری، مریم رجوی به همراه تعداد بسیاری از مسئولین و کادرهای سازمان برای برگزاری نشست های تشکیلاتی به آلبانی رفتند. مریم رجوی خیلی زود دریافت که اوضاع خرابتر از آنچه فکر می کرد است. او قرار نبود که به مدت طولانی در آلبانی بماند اما اوضاع به قدری وخیم است که ترجیح داد همچنان در تیرانا باشد و به کار به اصطلاح تشکیلاتی و مغزشوئی بپردازد. بسیاری از مسئولین بالای سازمان در آلبانی هم به دلیل این اوضاع نابسامان زیر ضرب رفته و تحت برخورد قرار گرفته اند.

اخبار رسیده از درون فرقه حاکی است که در حال حاضر اعلام شده است که هر کس می خواهد جدا شود ابتدا باید در برابر جمع و در مقابل دوربین بیان نماید که بریده است و مبارزه را نمی کشد و می خواهد به دنبال زندگی برود. خیلی ها از چنین کاری وحشت دارند چرا که می دانند بلافاصله جمع را علیه آنان تحریک می کنند و آنان را زیر تهاجم و فشار روانی قرار می دهند.

این اخبار همچنین حکایت دارد که با این وجود اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در درون تشکیلات فرقه خواهان جدائی هستند که به آنها گفته شده است که در انتخابات پیش رو (انتخابات ریاست جمهوری در ایران در ۲۹ اردیبهشت امسال) قطعا شورش و قیام صورت خواهد گرفت و رژیم سرنگون خواهد شد و افراد باید تا آنزمان صبر کنند و در مناسبات بمانند.

همچنین اطلاع رسیده است که مریم رجوی تقریبا پاریس را از مسئولین خالی کرده و همه را برای کمک به وی در حفظ تشکیلات از فروپاشی فراخوانده است. او دارد تلاش میکند تا به هر نحو ممکن زمان بخرد و زمان از هم گسستن فرقه در آلبانی را به عقب بیندازد.

واقعیت اینست که خروج کامل از عراق هرگونه روزنه امید به سرنگونی رژیم را در اذهان اعضا و حتی هواداران در خارج از کشور از بین برده و این موج یأس و ناامیدی گریبان فرقه را گرفته و آنان را به تکاپو واداشته است. تهدیدهای مریم رجوی و دیگر مسئولین سازمان هم ظاهرا کارساز نیست و حتی بسیاری جلوی سازمان ایستاده و می گویند که اینجا عراق نیست که بترسیم.

بنیاد خانواده سحر

مطالب خود را برای ما ارسال نمائید

saharfamily@yahoo.com

***

همچنین:

نامه یکی از جداشدگان فرقه رجوی در آلبانی به بنیاد خانواده سحر

نامه یکی از جداشدگان فرقه رجوی در آلبانی به بنیاد خانواده سحر

Ehsan Bidi Siavosh Rastarبنیاد خانواده سحر، آلبانی، نهم آوریل ۲۰۱۷:… من یکی از جداشده های مجاهدین خلق در آلبانی هستم که مدت کوتاهی است که آزاد شده ام و الان هم در آلبانی بسر می برم. میخواستم مواردی که در تشکیلات مجاهدین خلق می گذشت را مختصرا برای سایت سحر بازگو کنم. تشکیلات مجاهدین خلق تشکیلاتی است پلیسی و با زیر نظر داشتن نفرات و مارکهای مختلف به نفرات زدن و ترساندن آنها به هر طریق و …

احسان بیدی سیاوش رستارنجات یافتگان در آلبانی اقدامات تروریستی مجاهدین در تیرانا را محکوم می کنند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید