پدیدآورندگان تروریسم نابودکنندگان آن نخواهند بود

0
344

رژیم سوریه قبل از تشکیل جمهوری اسلامی وجود داشت!ا (پدیدآورندگان تروریسم نابودکنندگان آن نخواهند بود)
صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، شانزدهم آوریل ۲۰۱۷:… محض یاد آوری ، به اطلاع این دو سناتور نئولیبرال وجنگ طلب باید رساند که شما بعنوان پدید آورندگان داعش، نمیتوانید انرا نابودکنید وزمانی که می بینید ، دیگرانی حضور دارند که بدون جنجال وبا سرعت قابل تحسین درحال نابودی داعش هستند ، رگ های گردن تان متورم شده وچهره ونیت واقعی خود را که عبارت ازحفظ داعش و ازبین بردن سوریه …

مک کین منافقین (مجاهدین خلق، فرقه رجوی) را «جاسوسان هسته ای مفید» نامید

http://iran-interlink.org

رژیم سوریه قبل از تشکیل جمهوری اسلامی وجود داشت!

۲۶/۰۱/۱۳۹۶

فرقه ی رجوی طی یک خبری در رسانه هایش آورده است :

” سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا و سناتور لیندزی گراهام طی بیانیه مشترکی، بشار اسد را یک دست‌نشانده رژیم آخوندها دانستند و به برکناری اسد و ایجاد مناطق امن در سوریه فراخوان دادند “.

اینها یا خیلی نادانند ویا بیش ازحد پر رو!

چراکه حکومت حافظ اسد قبل از تاسیس جمهوری اسلامی وجود داشت و درهماهنگی با جمال ناصر ( رئیس جمهور مستقل ومیهن دوست وقت مصر) حتی برای ایجاد یک کشور مشترک گام های جدی برداشته بودند که بدلایل نامعلومی ، این وحدت به نتیجه نرسید!

اما وحدت مورد نظر تحقق هم که نیافته باشد ، هردوکشور تا زمان بقدرت رسیدن انور سادات مشکوک الهویه وعضو مخفی اخوان المسلمین ، هردو کشور پیشرو اعراب درمقابله با اشغال گری های اسرائیل وهمچنین اعضای فعال سازمان کشورهای غیر متعهد!

دردوران آخر حافظ اسد ، اخوان المسلمین ( که اینک بانام ارتش آزاد سوریه به خیانت کاری مشغول است) دریکی از شهرهای بزرگ سوریه دست به قیام بزرگ مسلحانه زده وضربات سختی بر مردم ودولت سوریه وارد کرد که تنها با عزم جزم حافظ اسد درهم کوبیده شد!

وانگهی این اولین دشمنی سیستم سلطه گر آمریکا با مردم سوریه نیست!

آمریکا درسال ۱۹۴۹ یک کودتای نظامی برعلیه دولت ناوابسته ی وقت سوریه انجام داد که براثر رشادت وپایداری مردم ودولت سوریه ، توفیقی بدست نیآورد!

حمایت هایش از حکومت صهیونیستی واشغال دره ی جولان و … هم احتیاجی به توضیح زیاد ندارد !

همچنین :

” در بیانیه سناتور مک‌کین و سناتور گراهام ضمن استقبال از حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی اسد در پاسخ به حمله شیمیایی دیکتاتور سوریه، آمده است: «استراتژی ما نمی‌تواند. جنگ علیه داعش را از نبرد مردم سوریه علیه رژیم اسد جدا کند. اینها به‌طور جدایی‌ناپذیری به هم متصل هستند. اسد دست‌نشانده (رژیم) ایران است و تا وقتی که به کشتار مردم خودش ادامه می‌دهد، نابودی تروریستهای افراطی که سوریه و منطقه را اشغال کرده‌اند غیرممکن خواهد بود، جنگ هرگز به پایان نخواهد رسید و تهدید تروریستها علیه کشور ما نیز (متوقف نخواهد شد) ».

ازآنجا که دست داشتن سوریه دراین حمله ی شیمیایی به هیچ وجه به اثبات نرسیده و بجای آن حرف هایی درمورد دست داشتن عربستان واسرائیل درانبار کردن و … این سلاح های شیمیایی مطرح است!

بنابراین برای جرمی که ثابت نشده ، نمیتوان به کشوری عضو سازمان ملل متحد حمله کرد و …

وانگهی این نوع حملات ، با تصویب وتایید شورای امنیت صورت میگیرد و دولت آمریکا حق انجام اینگونه حملات را ندارد وبرعکس ، به موجب قوانین جهانی ، آمریکا که به یک کشور عضورسمی سازمان ملل متحد حمله کرده ، خود باید شامل تنبیهاتی تا حد مقابله مثل قانونی دارد که البته دراین مورد ، شورای امنیت عملا قدرت انجام این کار وتنبیه متجاوز را ندارد!

محض یاد آوری ، به اطلاع این دو سناتور نئولیبرال وجنگ طلب باید رساند که شما بعنوان پدید آورندگان داعش، نمیتوانید انرا نابودکنید وزمانی که می بینید ، دیگرانی حضور دارند که بدون جنجال وبا سرعت قابل تحسین درحال نابودی داعش هستند ، رگ های گردن تان متورم شده وچهره ونیت واقعی خود را که عبارت ازحفظ داعش و ازبین بردن سوریه وآسوده خیال کردن اسرائیل مییاشد، برملا ساخته و باند رجوی را اینهمه به رقص وپایکوبی وا میدارید که نمیدانند این رقص ، چیزی جز رقص مرگ نیست!!

درادامه :

” سناتور مک‌کین و سناتور گراهام، می‌افزایند: «به‌عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر، ما از رئیس‌جمهور (آمریکا) می‌خواهیم تا برای محقق‌کردن اهدافمان، اقدامات نظامی بیشتری را در پیش بگیرد؛ از جمله ممانعت از پرواز نیروی هوایی (رژیم) سوریه و برقراری مناطق امن در داخل این کشور برای حفاظت از سوریها. تا وقتی اسد بر میدان نبرد تسلط داشته باشد، هرگز یک راه‌حل دیپلوماتیک، متصور نخواهد بود “.

یعنی این دوسناتور اینقدر به مرض سادیزم ومازوخیزم مبتلا هستند که این عمل سبب شود با قتل عام مردم جهان شفا یابند؟!

آیا نمی دانند که غلط های اضافی ترکردن درسوریه ، امکان قطعی یک جنگ جهانی را فراهم میکند ؟؟!! ودرآن صورت چه تضمینی برای زنده ماندن خودشان دارند ؟!

رجوی ها وحامیان خونریز غربی شان درلباس مک کین ها باید بدانند که ماهیت اقدام به برقراری مناطق امن در یوگسلاوی، عراق و لیبی روشن شده واین بار ، قدرت های جهانی ومنطقه ای دیگر ، که درآن زمان دچار غفلت شده وکوتاه آمدند ، این بار زیر بار این ساده لوحی نخواهند رفت وجلوی این اقدامات ضدانسانی وسلطه گرانه را خواهند گرفت !

این قدرت های جهانی ومنطقه ای هم انگیزه ی لازم برای جلوگیری ازاین عمل را دارند وهم قدرت آنرا!

اگر با این وضع ، بازهم مک کین ها اصرار بر پرواز ممنوع نمایند ودولت آمریکا ازاین خون آشامان تبعیت کنند ، علی خواهد ماند وحوضش و اثری از باند رجوی و مک کین ها وهیچکس دیگر نخواهد ماند!!

اینها چرا ازجانشان سیر شده ومیخواهند دست به انتحار بزنند؟؟

آیا ضربات کاری سوریه ومتحدانش خیلی مایوس شان کرده وافسرده گشته اند؟!

جواب وعلاج افسردگی مراجعه به روانپزشک است که جوامع آمریکائی واروپایی به حد وفور ازآنها دارند ونه جنگی که ظفری برای هیچکس متصور نیست!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید