مک کین بجای مسعود رجوی آمد

0
752

فوران نارضایتی از دیدار با مک کین در فرقه رجوی (مک کین بجای مسعود رجوی آمد)
بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، هجدهم آوریل ۲۰۱۷:… بر اساس اطلاعات واصله از درون تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی، به دنبال دیدار مریم رجوی با عنصر جنگ طلب و حامی عینی و عملی داعش و القاعده یعنی سناتور جان مک کین آمریکائی، نارضایتی اعضا به اوج خود رسیده و به نوعی تمامی رشته های تشکیلاتی و کار روانی مریم رجوی طی این ماه ها برای حفظ نیروها و ممانعت از خروج آنها و فرونشاندن موج روز افزون مسئله داری پنبه شده است …

لینک به منبع

فوران نارضایتی از دیدار با مک کین در فرقه رجوی

تیرانا – ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

در مقاله قبلی با عنوان “دعوت مریم رجوی از مک کین و خشم اعضا” به تاریخ ۲۷ فروردین سال جاری به شمه ای از واکنش اعضای فرقه رجوی به دیدار مریم رجوی با مک کین در تیرانا اشاره کردیم.

جان مک کین مجاهدین خلق داعش تروریسم

بر اساس اطلاعات واصله از درون تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی، به دنبال دیدار مریم رجوی با عنصر جنگ طلب و حامی عینی و عملی داعش و القاعده یعنی سناتور جان مک کین آمریکائی، نارضایتی اعضا به اوج خود رسیده و به نوعی تمامی رشته های تشکیلاتی و کار روانی مریم رجوی طی این ماه ها برای حفظ نیروها و ممانعت از خروج آنها و فرونشاندن موج روز افزون مسئله داری پنبه شده است.

یکی از اعضا گفته بود: “سالن اصلی را طوری تزیین کرده و طوری تدارک چیده بودند که برخی حتی تصور کرده بودند که شاید قرار است مسعود رجوی بیاید.”

از قبل همه نفرات را نسبت به حضور مک کین توجیه کرده و نسبت به اهمیت این دیدار توضیح داده بودند. جالب است که این اقدام را برداشتن گامی کیفی به سوی سرنگونی رژیم برای اعضا عنوان نموده بودند که البته موجب تمسخر آنان در محافل خودشان شده بود.

در گزارشات آمده است که حتی تعدادی در گوشه و کنار بی آنکه کسی بفهمد بعد از تجلیلی که مریم رجوی از مک کین جنگ طلب و حامی تروریسم نمود گریه می کردند. برخی می گفتند که شهدا از محمد حنیف نژاد و موسی خیابانی گرفته تا شهدای ۱۹ فروردین و قرارگاه اشرف باید باشند و ببیند که سازمان مجاهدین خلق به چه روزی افتاده است.

جان مک کین مجاهدین خلق داعش تروریسم

همچنین اطلاع داریم که تعدادی حاضر به شرکت در جلسه نشدند و فشار و تهدید مسئولین هم کارساز نبود. برخی عنوان نموده بودند که از اینهمه چاپلوسی نسبت به کسی که جانی تر و جنگ طلب تر از او در دستگاه امپریالیسم یافت نمی شود حالت تهوع پیدا کرده اند. ظاهرا خود مک کین هم از اینهمه تملق گوئی مریم رجوی تعجب کرده بود.

جالب است که هنگام سخنرانی مک کین مدام پرچم آمریکا را روی صفحه ویدئویی بزرگ به نمایش در می آوردند و افراد را وادار می کردند تا کف زده و ابراز احساسات نمایند که واقعا رقت انگیز ترین و دردناکترین صحنه ای بود که خواهران و برادران انقلابی مجاهد خلق که عمری را در مبارزات ضد امپریالیستی صرف کرده اند می توانستند مشاهده کنند.

از قرار معلوم مسئولین در تیرانا همچنان مشغول مقابله با تبعات حضور مک کین در کنار مریم و خصوصا تعریف و تمجید های مریم رجوی از وی هستند. ظاهرا کادرهای قدیمی و باسابقه بیش از همه در این خصوص مسئله دار شده اند.

بنیاد خانواده سحر
۲۹ فروردین ۱۳۹۶

با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را برای ما ارسال نمائید.
saharfamily@yahoo.com

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید