میلاد آریایی: بارز شدن دم افزون ماهیت وابسته و دریوزگی سیاسی مریم رجوی

0
813

بارز شدن دم افزون ماهیت وابسته و دریوزگی سیاسی مریم رجوی
آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، نوزدهم آوریل ۲۰۱۷:… هفته قبل در مطلبی خاطر نشان کردم حضور مداوم مریم رجوی در آلبانی خبر از اسباب کشی تشکیلاتی و همچنین سیاسی این جریان برای بند و بست های استعماری در سرزمین آلبانی میدهد ولی اتفاقات فعلی نشان میدهد که حضور مریم رجوی در آلبانی که به وضوح به عنوان حیاط خلوت آمریکا در خاک اروپا شناخته میشود ، از خواب هایی آشفته و پریشان مریم رجوی و مجاهدین در مورد مردم ایران ، پرده برمیدارد …

McCain Mojahedin Khalq Maryam Rajavi Terrorism Albania میلاد آریایی: حرف حساب آمریکا با مردم ایران چیست ؟

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult Flaqsرضا تقی زاده، کیهان لندن: تمرین مجاهدین نوحه‌خوان و سینه‌زن برای رقص «تانگو» با «عمو ترامپ»!ا

لینک به منبع

بارز شدن دم افزون ماهیت وابسته و دریوزگی سیاسی مریم رجوی

اکنون هر چه زمان بیشتر می گذرد و شرایط برای بقای جریان ضد ملی مجاهدین تنگ و تنگ تر میگردد ، ماهیت وابسته و دریوزگی تمام عیار این جریان بر همگان بیشتر و بیشتر پدیدار میشود .

دعوت سناتور جنگ طلب « مک کین» از طرف مریم رجوی بانوی ترور ایران و ملاقات با سازمانده قهار داعش در سوریه بشکلی عریان و بسیار روشن دریوزگی سیاسی مریم رجوی را نمایان تر ساخت .

وی که به بهانه تشکر برای نجات جمعی مجاهدین ورشکسته در عراق و انتقال یکدست آنان به آلبانی دعوت شده بود ، رابطه های پنهان و مخفی سازماندهندگان تروریسم منطقه ای از جمله داعش در سوریه را با مجاهدین و رهبرشان مریم رجوی بیشتر و بیشتر برملا کرد.

سناتور جنگ طلب « مک کین» بخاطر تلاش برای نجات مجاهدین ورشکسته در عراق برایش فرش سرخ انداخته شد و بخت برگشتگان و قربانیان مجاهدین دست زنان و کف زنان وی را همراهی کردند .

ولی مریم رجوی بد جوری به کاهدان زده است او نمی داند که در چه مسیر بی بازگشتی قدم گذارده است . برپایی جشن و مراسم گشایش با نمایندگانی که تنها به جنگ علیه مردم ایران دلخوش کرده اند ، بدجوری مریم رجوی را ملعبه دست این و آن خواهد ساخت و براستی کوته فکری و ناپختگی سیاسی وی از همین عملکرد ها و حکایت ها نمایان است .

این موضوع مرا یاد عکس یادگاری مسعود رجوی در اولین ملاقات اش به صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در کاخ اختصاصی اش در بغداد می اندازد ، که بگفته خود سازمان هیچ عکسی از رهبری تا به این میزان به ضرر سازمان مجاهدین تمام نشده است بویژه در روزگارانی که جهان علیه صدام حسین به پا خواسته بود .

سی ۳۰ سال قبل مسعود رجوی کوته فکرانه و کودکانه خودش را با این عکس در عرش میدید ولی بعدها تلاش کرد همین عکس تاریخی را که جز رسوایی پیامی در بر نداشت را در هفت سوراخ پنهان کند ، قطعا و بی هیچ تردید عکس مریم رجوی به همراه بالاترین مسئولین جنایت و خیانت مجاهدین با« مک کین» به همین سرنوشت دچار خواهد شد .

هفته قبل در مطلبی خاطر نشان کردم حضور مداوم مریم رجوی در آلبانی خبر از اسباب کشی تشکیلاتی و همچنین سیاسی این جریان برای بند و بست های استعماری در سرزمین آلبانی میدهد ولی اتفاقات فعلی نشان میدهد که حضور مریم رجوی در آلبانی که به وضوح به عنوان حیاط خلوت آمریکا در خاک اروپا شناخته میشود ، از خواب هایی آشفته و پریشان مریم رجوی و مجاهدین در مورد مردم ایران ، پرده برمیدارد .

به نظر می آید از این پس مریم رجوی به همراهی و کارچاق کنی آمریکا ، آلبانی را به عنوان محل اصلی حساب و کتاب و برنامه ریزی تحرکات خود انتخاب کرده است و بی سر و صدا تلاش دارند فرانسه و پاریس را بشکلی نامحسوس و پنهانی ترک کنند ، و چند سالی را نیز این چنین افراد را سر کار بگذارند ، موضوعی که بررسی آن را میتوان به زمان دیگری سپرد.

سالیان سال از وابستگی این جریان ضد ملی منتقدان و جداشدگان این سازمان سخن ها گفته و صدها مطلب و مقاله نوشته اند ولی اکنون بیشتر وبیشتر روشن میشود که تا کجا ما درست تشخیص داده بودیم و بی جهت نبود که خود را از این جریان وابسته دور ساختیم.

باشد که تجربه پر بار آنرا مردم ایران بکار گیرند و جالب اینجاست، اکنون که بیش از هر زمان دیگر پرده ها فرو افتاده اند ولی خوش خیالانه قاتلان مردم ایران برای فروش خاک ایران بیشتر هم لغز میخوانند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید