کریم غلامی: تقدیم کتاب لیست شهدا به مک کین خیانت به ایران و ایرانی است

0
668

تقدیم کتاب لیست شهدا به مک کین خیانت به ایران و ایرانی است (+ تسلیت به مردم بالاخص آذربایجان
کریم غلامی، ایران فانوس، نوزدهم آوریل ۲۰۱۷:… از اولین سرودهایی که از سازمان مجاهدین شنیدم سرود“سر کوچه کمینه، مجاهد پر کینه“ بود. مجاهدین همواره خود را ضد امپریالیسم و دشمن اصلی آمریکا می خوانند. در جلسات سرکوب گرایانه مجاهدین که در سال ۲۰۰۱ برگذار کردند، برابر بود با حمله ۱۱ سپتامبر به آمریکا و فاجعه انسانی آن زمان. مسعود رجوی چند روز بعد از این واقعه در یکی از همین جلسات …

لینک به منبع

تصویر مریم رجوی در کنار جان مک کین و تقدیم کتاب لیست شهدا به او

جنایت و خیانت به ایران و مردم ایران است

کریم غلامی، ایران فانوس، ۱۹٫۰۴٫۲۰۱۷

از اولین سرودهایی که از سازمان مجاهدین شنیدم سرود“سر کوچه کمینه، مجاهد پر کینه“ بود. مجاهدین همواره خود را ضد امپریالیسم و دشمن اصلی آمریکا می خوانند. در جلسات سرکوب گرایانه مجاهدین که در سال ۲۰۰۱ برگذار کردند، برابر بود با حمله ۱۱ سپتامبر به آمریکا و فاجعه انسانی آن زمان. مسعود رجوی چند روز بعد از این واقعه در یکی از همین جلسات سرکوب گرایانه با ستایش از „محمد عطا“(فرمانده عملیات تروریستی) یاد آور شد که مجاهدین و ایدئولوژی آنها یعنی „جامعه بی طبقه توحیدی“ یک ایدئولوژی ضد آمریکایی است و مجاهدین دشمن اصلی آمریکایی ها هستند و بعد از سرنگون کردن رژیم خمینی به سراغ آمپریالیسم خواهند رفت.

ایستادن در کنار سناتور رسوا و جنگ طلب آمریکایی، قوی ترین تصویری است که مجاهدین می توانند از دشمنی خود با مردم ایران را، به نمایش بگذارند.

جان مک کین (John Sidney McCain) هم اکنون ریاست کمیتهٔ نیروهای مسلح سنای آمریکا را بر عهده دارد و سناتور ایالت آریزونا است. او همچنین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شرکت کرد و از باراک اوباما، شکست خورد. او در جریان جنگ ویتنام هنگام بمباران ویتنامی ها هواپیمایش سقوط کرده و اسیر شد.

جان مک کین، یکی از جنگ طلبان سر سخت است که دشمنی دیرینه ای با ایران دارد و همواره خواستار حمله به ایران بوده است. او در آوریل ۲۰۰۷ در جلسه ای در کارلینای جنوبی در آوازی پشت میکروفون چنین می خواند „بر روی ایران بمب بمب بمب بمب بریزیم“. مک کین، همچنین با تاریخ ایران نیز کینه می ورزد. او در یکی از سخنانش گفته است „من همچنان اندیشناک جاه طلبی آنان (ایرانی ها) هستم که چیرگی ایرانی بر منطقه به درازای تاریخ است.“ جان مک کین طی سالیان همواره طرفدار سخت گیری بیشتر آمریکا در برخورد با ایران بود. او همواره خواهان تشدید تحریم ها بر علیه ایران بود و اولین خواسته او حمله نظامی به ایران است. جان مک کین، در راه اندازی آشوب و جنگ و بنیان گذاری „داعش“ در سوریه نقش کیفی داشت. حمایت و عکس های او در کنار ارتش آزادی سوریه که بعدها تبدیل به „داعش“ شد، بیانگر شدت جنگ طلبی اوست.

ایستادن مریم رجوی در کنار فرد ضد ایرانی و جنگ طلب، به خودی خود نشان دهنده دشمنی مریم رجوی و مجاهدین با ایران و ایرانی هستند، این خیانت او هرگز از یاد مردم ایران و تاریخ ایران نخواهد رفت.

تسلیت به مردم ایران بخصوص مردم شریف آذربایجان

سیل بزرگی در روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۶۵ در استان آذربایجان شرقی و غربی رخ داد، متاسفانه تلفات سنگینی در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر به همراه داشت به گفته خبرگزاری های ایران تعداد کشته شدگان این حادثه به ۴۸ نفر می رسد. با تسلیت به تمامی خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند و برای همه باقی مانده ها، آرزوی سلامتی و شکیبایی و تن درستی دارم.

سوانح طبیعی همواره تلفات و خرابی های بسیار به همراه دارد. همواره می توان با پیشگیری و اخطار دادن، میزان تلفات و خسارات را کم کرد و دولت ایران در این رابطه مسئول و پاسخگو می باشد. چنانکه بعضی از نماینده ها با انتقاد های شدید از دولت و استان داری ها به این موضوع پرداخته اند. من هیچ تخصصی در این پهنا ندارم که بتوان قضاوت بکنم که آیا مقصر وزارت راه بوده و یا عدم واکنش نیروهای امداد رسان. در زمان کودکی این شهرها را دیده ام. شهرستان هایی مانند آذرشهر و عجب شیر و بناب و میان دوآب و مراغه و امسال آن ساختار قدیمی دارند هر چند که طی چندین سال گذشته تغییرات بسیار چشمگیری در این شهرها صورت گرفته است. این شهرستان ها از آن حالت روستایی و ساختار قدیمی خارج شده و مدرن تر شده اند. متاسفانه بستر رودخانه که در آن مناطق مردم جان خود را از دست دا%A