رضا صادقی:افتخاری دوباره برای سازمان پرافتخار مجاهدین بازوی پراقتدار خلق قهرمان ایران!!

0
489

افتخاری دوباره برای سازمان پرافتخار مجاهدین بازوی پراقتدار خلق قهرمان ایران!!
صادقی جبلی، پیوند رهایی، بیست و سوم آوریل ۲۰۱۷:… جان مکین یکی از دشمنان شناخته شده مردم ایران زمین که تا به حال نه تنها از تمامی قطعنامه های سنا و کنگره برای تحریم مردم ایران حمایت کرده بلکه بطور مستمر برای حمله نظامی به ایران و نابودی ایران زمین در حال لابی است در سفرش به اروپا در رابطه با ناتو با جذب دلارهای مریم قجر سری هم به پاتوق جدید مریم قجر در آلبانی زد و از سران فرقۀ رجوی …

لینک به منبع

افتخاری دوباره برای سازمان پرافتخار مجاهدین بازوی پراقتدار خلق قهرمان ایران!!

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

جان مکین یکی از دشمنان شناخته شده مردم ایران زمین که تا به حال نه تنها از تمامی قطعنامه های سنا و کنگره برای تحریم مردم ایران حمایت کرده بلکه بطور مستمر برای حمله نظامی به ایران و نابودی ایران زمین در حال لابی است در سفرش به اروپا در رابطه با ناتو با جذب دلارهای مریم قجر سری هم به پاتوق جدید مریم قجر در آلبانی زد و از سران فرقۀ رجوی در مقر اصلی شان در تیرانا که با نهایت ذلت و خواری گویی که سربازان ارتش آمریکا هستند جلوی مک کین صف کشیده بودند سان دید!!

در سی و هفت سال گذشته فرقه رجوی انواع خیانت و جنایت علیه مردم ایران را یکی پس از دیگری بعنوان پیروزی به خورد اعضا و هوادارانش داد و هیچکس هم لب باز نکرد. البته در دوران صاحب خانۀ قبلی یعنی سیدالرئیس اش صدام حسین آقای رجوی اعضای ناراضی سازمان را بعد از گذراندن شکنجه های اولیه و انواع و اقسام نشستهای دیگ به مخابرات عراق تحویل می داد و ادامه کار در آنجا دنبال میشد و یا فرد ناراضی ناگهان سر از تیم عملیاتی و کشته شدن در مرز و یا غرق شدن و یا شلیک ناخواسته و ……. در می آورد و تصفیه انقلابی میشد. واقعا دنیا خبردار نشد چه رنج و شکنجی بر سر این افراد در اسارتگاه اشرف آوردند.

مبارزه برای عدالت و ازادی از مزدوری برای دشمنان ایران زمین نمی گذرد و مردم ایران از زمان حضور رجوی در عراق تا به امروز به روشنی ثابت کردند که از این مرز سرخ هرگز عبور نخواهند کرد و این را رجوی قبل از هر کسی فهمیده بود و در نشستها هم بشدت از مردم شاکی بود که چرا از وی حمایت نمی کنند و مخصوصا از دانشجویان خشمگین بود و کینه عجیبی به آنها داشت و با عناوین زشت از آنها یاد میکرد که چرا شعار حمایت از او و فرقه اش را نمی دهند.

ای برادران و خواهران و همرزمان سابق!

مگر رجوی در نشستها بارها نمی گفت که من بین شما و ناوگان امریگا با همه هواپیماهایش البته و صد البته که شما را انتخاب کرده و خواهم کرد! پس چه شد که الآن نه تنها ما و شمایان را بلکه اصل مطلب یعنی خلق قهرمان و وطن عزیزمان ایران را هم فروخت و برای نابودی آن هر روز با هر کس و نا کسی دست بیعت می دهد. یک روز ترکی فیصل جانی و بچه کش و امروز هم جان مکین قهرمان جنگ ویتنام!!

مگر رجوی از جنگ ویتنام و شخص هوشی مینه بعنوان قهرمان و کسانیکه پوزه امپریالیسم را به خاک مالیدند صحبت نمی کرد؟ و وعدۀ به خاک مالیدن پوزۀ ببر کاغذی یعنی امپریالیسم آمریکا توسط زادگان مریم رهایی را بارها تکرار نکرد؟ پس اکنون چه شده که جای مظلوم و ظالم عوض شد؟

مگر نمی گفت من تا شما مجاهدان مسلح و حمایت خلق قهرمان را دارم نیاز به هیچکس دیگری ندارم؟

مگر برادر شریف! (مهدی ابریشمچی) قبل از جنگ در نشست با بچه های به اصطلاح میلیشا نگفت که ما سابقه کشتن نظامیان آمریکایی را داریم و آنها در جنگ هوایی قوی هستند ولی وقتی وارد خاک عراق شدند انتقام تمام جنایتها یشان را همین شما مجاهدین و با تبدیل عراق به قبرستان و ویتنامی دیگر برای آنها خواهید گرفت و ادامه داد: آمریکا را مانند کانادا درای می خوریم!!

پس چه شد آن مرزهای سرخ و اقیانوسی از خون که رجوی می گفت بین خلقهای تحت ستم و مخصوصا ما مجاهدان از یک سو و امپریالیسم جهانخوار به سرکردگی آمریکا در سوی دیگر وجود دارد و ما هر گز با ظالمان سر یک میز نخواهیم نشست و سرود مرگ ظالمان ظالمان ظالمان سر می داد. مگر سرود اصلی سازمان مجاهدین یعنی سرود ایران زمین علیه آمریکا ساخته نشده؟ و مگر همیشه حتی در اشرف و در تمام پایگاههای سازمان در خارجه نیز سرود میلیشیا پخش نمی شد که می گفت بر فشان «بر جهانخواره آذر میلیشیا»؟!

آیا پهن کردن فرش قرمز و آن شوی تهوع آور آن هم برای جان مکین جزء آیین مجاهد خلقی بود که حنیف و سعید و اصغر راهش را گشودند و جانشان را در این راه فدا کردند؟. آیا جایگاه لیست شهدای مجاهد و تصاویرشان بغل مکین جنایتکار آمریکایی است؟ مگر رجوی این لیست را به قتلگاه امام حسین در کربلا هدیه نکرده بود؟ آیا معلوم شد که آنهمه گریه و آه و ناله و فریادهای رجوی و تقدیم لیست شهدا به امام حسین دروغی بیش نبوده است؟ آیا بهتر از این می شد افتخارات در فرهنگ فرقه ای رجوی را معنی کرد؟ این چه افتخار یا فخرفروشی است که اینک مریم رجوی می کند؟؟!!

مجاهدی که سال ۶۰ بیست ساله بود اکنون ۶۰ ساله شده و هنوز ۶ ماه سرنگونی که رجوی مرحوم قولش را داده بود فرا نرسیده!! ای خواهران و برادران عزیزم چرا؟

آیا جان بولتون و جان مکین بواقع دوستداران آزادی برای مردم ایران هستند؟ و آیا اصولا اگر فرقۀ رجوی حمایتی در ایران داشت نیاز به این جانیان آمریکایی می داشت که ازش حمایت کنند؟

به امید رهایی از تمام غل و زنجیرهای فرقه ای.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید