غفور فتاحیان: چرا رجوی نشستهای «غسل هفتگی»! یا بیان مسائل جنسی را راه اندازی کرد؟

0
922

چرا رجوی نشستهای «غسل هفتگی»! یا بیان مسائل جنسی را راه اندازی کرد؟
فتاحیان، پیوند رهایی، بیست و سوم آوریل ۲۰۱۷:… همه می دانند که بیان مسائل جنسی شخصی توسط خود فرد یعنی نوعی «اعتراف به گناه»! آن هم به این شیوۀ رجوی ساخته یعنی در حضور جمع دوستان و همکارانی که این موضوع را «گناه» می شمارند خیلی سخت است و در حقیقت یک شکنجۀ روانی است و در این دوران یعنی قرن بیست و یکم مطلقا قابل پذیرش نیست. هر وقت من صحبت از این تز مسخرۀ رجوی …

لینک به منبع

چرا رجوی نشستهای «غسل هفتگی»! یا بیان مسائل جنسی را راه اندازی کرد؟

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین

همه می دانند که بیان مسائل جنسی شخصی توسط خود فرد یعنی نوعی «اعتراف به گناه»! آن هم به این شیوۀ رجوی ساخته یعنی در حضور جمع دوستان و همکارانی که این موضوع را «گناه» می شمارند خیلی سخت است و در حقیقت یک شکنجۀ روانی است و در این دوران یعنی قرن بیست و یکم مطلقا قابل پذیرش نیست. هر وقت من صحبت از این تز مسخرۀ رجوی می کنم بعضیها می گویند مگر رجوی مغز خر خورده بود که به این شیوه نیروهای خودش را ترور شخصیت و در بین این همه آدم بی ابرو کند؟ لذا خواهش می کنم اگر دوستان جدا شده توضیحات بیشتری دارند حتما برای اگاهی این دوستان بنویسند.

حال چرا رجوی غسل هفتگی را در داخل ارتش زوار دررفته اش راه اندازی کرد؟ به نظر من به دو دلیل رجوی بندباز و شیاد این شیادی را در داخل ارتش دست سازش به راه انداخت.

یکم اینکه هیچیک از تحلیل های رجوی در طی سالیان قبل از راه اندازی این نشستها به سرانجام نرسیده بود و حرفها و تابلو نویسی ها و وعده هایی که در باره سرنگونی داده بود همه اش سراب از آب درآمده و بسیاری از مسئولین سازمان نسبت به این تحلیلهای رجوی به اصطلاح خودشان دچار تناقض شده بودند و گاهی جلوی خط رجوی می ایستادند و تهدید انشعاب و یارگیری در بین اعضا زیاد شده بود، رجوی هم به دلیل اینکه شم ضد انقلابی بسیار قوی داشت زود این مسئله را گرفت و پیش خود اندیشید که اگر نجبند تاج رهبری مطلق مادام العمرش را از دست می دهد. به همین دلیل این مسئلۀ اعترافات جنسی را پیش کشید که بگوید این برادران مسئول شما همگی در مسائل جنسی غرق هستند و اصلا صلاحیت رهبری سازمان را ندارند چون وقتی که برای اولین بار رجوی نشستهای به اصطلاح «غسل هفتگی» (اعترافات جنسی در برابر جمع) را به راه انداخت مسئولین سازمان را به پای میکروفن کشاند که از مسائل جنسی شان جلوی همه نفرات صحبت کنند که اگر اشتباه نکنم اولین نفر همین مهدی ابریشمچی بود که داد می زد: من از صبح تا شب چشمم دنبال خواهران است!! البته کسی مثل مهدی ابریشمچی را که در آنجا یک فرد لات و لمپن بود همه می شناختند و می دانستند یک فرد خانم باز است و این حرفها هم برای این شخص عادی است ولی در رابطه با بقیۀ مسئولین قدیمی که صحبت کردند فضای دیگری بود.

دومین دلیل این بود که چون تحقق شعر و شعارهای رجوی به دراز کشیده بود و انقلاب ساختگی مریم هم جواب نمی داد مسائل جنسی در داخل ارتش دست ساز زیاد شده بود بطوری که از کنترل مسئولین سازمان هم خارج شده بود تا اینکه مجبور شدند نگهبانی ها را چهار نفره بکنند و زنان هم باید چند نفره با هم تردد می کردند تا مراقب همدیگر باشند. از این رو به علت نیروی کم و حجم عظیم کارهای جسمی فرقه رجوی قادر نبود که این روش را ادامه بدهد در نتیجه برای شناسایی و جلوگیری از بوجود آمدن این گونه موارد چینن فیلی را رجوی هوا کرد.

البته باید یادآوری کنم که پایه فرقه رجوی از بنیاد خراب و ویران شده بود و این گونه مسائل دیگر جواب گوی مسائل افراد نمی شد. خیلی واضح و روشن بود که تمام این شیادیهای فرقه گرایانه بویژه طلاقهای اجباری و ممنوعیت ازدواج و فروپاشاندن خانواده در داخل تشکیلات روزی آواری می شود بر سر رجوی و دارو دسته اش چون اگر این مسائل درست و بحق می بود باید اول از همه شخص رجوی به آن پایبند می شد در حالیکه خودش حرامسر درست کرده بود ولی برای پایینتر از خودش و همسرش که از همۀ مقررات مستثنی بودند اعترافات جنسی (غسل هفتگی) راه می انداخت.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید