ماهیت هزار اشرف رجوی را بهتر بشناسیم!!

0
699

اشرف مرحوم ، حدود 4000 نیرو را دردرون قلعه ها وجوارخاک ریزهای مخوف خود داشت واگر قرار است به 1000تا تبدیل شود ، شامل 4میلیون نیرومیشود و با داشتن این نیروی بزرگ که میتواند نتیجه ی هرانتخاباتی را بنفع رهبر خود تغییر دهد! ، چرا اینهمه سراسیمه وعجول هستید ودندان روی جگر نمیگذارید درزمانی که با تکیه به این نیروی عظیم تشکیلاتی که قرار است ایجاد شود باروش های کاملا مدنی ، قدرت را به راحتی در دستان رجوی ومتعلقه اش قرار دهید!! راستی دراین هزار اشرف جدید ، مناسبات خانوادگی از یک سو ومناسبات زنان با رهبر خاص الخاص ، چگونه خواهد بود؟! آیا آزادی زندگی فردی واجتماعی پذیرفته خواهد شد؟! اگر آری ، پس چرا شروع به نقد گذشته ی ننگین مسعود ومریم دررابطه با سلب این آزادی ها، نمی کنید؟! آیا رجوی هم مانند حسن صباح روز معهود قیامه القیامه ای خواهد داشت ودر آن روز کلیه ی محرمات ، قبح خود راازدست خواهند داد؟! محرماتی مانند نبودن درکنار همسر وفرزندان که باانتقال به آلبانی هم رعایت میشود؟!

ماهیت هزار اشرف رجوی را بهتر بشناسیم!!

ارسال شده از طرف آقای حمید تبریزی ، باتشکر از ایشان ـ 29.04.2017

مهدی خدایی صفت ازحواریون نزدیک رجوی نوشته ای با نام ” هزار اشرف، پاسخ سرنگونی ” در رسانه های رجوی منتشر کرده که با صرفنظر از مقد مه ی ناچسب وتکرار مکرراتی که متداول دراین فرقه است ، به نقل قسمت های اساسی تر- مثلا اساسی تر! – این نوشته ونقد آن میپردازم .

اونوشته است :

” … این حقیقتی است که از دل تمامی واقعیتهای پیش رو می‌جوشد. همان چیزی که مریم رجوی آن را درسه حقیقت ساده بیان کرده است‌: حقیقت اول این‌که هر دو جناح رژیم دریافتن راهی برای ادامهٔ بقای واقعی رژیم شکست خورده‌اند… حقیقت دوم این‌که به‌دلیل تمایل جوشان عمومی و به‌دلیل آمادگی مبارزاتی جامعه، سرنگونی رژیم ولایت فقیه ممکن و در دسترس است. و حقیقت سوم، درخشش راه‌حل واقعی است. به‌این معنی که از درون دیکتاتوری دینی راه‌حلی درنمی‌آید. در نتیجه، آنچه اثبات می‌شود، راه‌حل شورای ملی مقاومت یعنی سرنگونی رژیم استبداد مذهبی است. این راه‌حلی است مبتنی بر وجود یک آلترناتیو دموکراتیک، و راه‌حلی است مبتنی بر جوشش و آمادگی جامعه “.

یعنی این بقاء هردوجناح که ازطرف شما محکوم به شکست خوردن شده اند بدون ارائه ی دلیلی ، حقیقی نیست و لابد مجازی است؟!

پس فرق بین  مفاهیم واقعی ومجازی را روشن کنید !

اگر معتقدید که از درون دیکتاتوری دینی، راه حلی درنمی آید ، پس، تشکیلات رجوی که بیشترین سوء استفاده ی دینی برای سرپا نگه داشتن آن شده ، چرا باید راه حلی داشته باشد؟!

تشکیلات رجوی با نفی عملی کلیه ی  قواعد دموکراسی – ولو فرمال ونیم بند درمناسبات داخلی خود – ( بدون انجام انتخابات درون تشکیلاتی وتشکیل کنگره ها ونقد عملکرد خود) ، هرگونه شایستگی برای کسب قدرتوانهم بصورت دموکراتیک را ازخود ساقط نموده است!

درمورد جوشش مردم هم باید گفت که اگر این جوشش ها- که رویه ای معمول درسراسر جهان است واغلب برای مطالبات صنفی- درراستای دموکراسی است ، بنابراین برعلیه شما هم عمل میکند که ضددموکراتیک ، مردم ستیز و بیگانه پرست اید!!

آقای خدائی صفت، درجایی ازنوشته اش ، چنین آورده است :

” … پس تنها یک سؤال باقی می‌ماند؛ این‌که این رژیم را از چه راهی می‌توان زودتر سرنگون کرد؟ پاسخ مجاهدین و شورای ملی مقاومت فقط دو کلمه است: هزار اشرف . هزاراشرف یعنی هزار کانون شورشی، هزار کانون نبرد علیه رژیم ولایت فقیه در سراسر میهن اشغال شده. یعنی زنده کردن توانائیهای سرکوب شده اقشار مختلف خلق، گرد آوردن بیشماران پراکنده و بارور کردن قلب و ضمیر هر هموطن از امید و باور به این‌که قطعاً می‌توان دیو پلید ارتجاع را سرنگون کرد “.

اشرف مرحوم ، حدود 4000 نیرو را دردرون قلعه ها وجوارخاک ریزهای مخوف خود داشت واگر قرار است به 1000تا تبدیل شود ، شامل 4میلیون نیرومیشود و با داشتن این نیروی بزرگ که میتواند نتیجه ی هرانتخاباتی را بنفع رهبر خود تغییر دهد! ، چرا اینهمه سراسیمه وعجول هستید ودندان روی جگر نمیگذارید درزمانی که با تکیه به این نیروی عظیم تشکیلاتی که قرار است ایجاد شود باروش های کاملا مدنی ، قدرت را به راحتی در دستان رجوی ومتعلقه اش قرار دهید!!

راستی دراین هزار اشرف جدید ، مناسبات خانوادگی از یک سو ومناسبات زنان با رهبر خاص الخاص ، چگونه خواهد بود؟!

آیا آزادی زندگی فردی واجتماعی پذیرفته خواهد شد؟!

اگر آری ، پس چرا شروع به نقد گذشته ی ننگین مسعود ومریم دررابطه با سلب این آزادی ها، نمی کنید؟!

آیا رجوی هم مانند حسن صباح روز معهود قیامه القیامه ای خواهد داشت ودر آن روز کلیه ی محرمات ، قبح خود راازدست خواهند داد؟!

محرماتی مانند نبودن درکنار همسر وفرزندان که باانتقال به آلبانی هم رعایت میشود؟!

خدایی صفت بطور شرم آوری چنین میگوید :

” …اشرف نام و نمادی است که مبارزهٔ تاریخی مردم ایران برای آزادی و سرنگونی دشمن ضدبشری را سمبلیزه می‌کند…”.

واقعا؟!

یعنی مردم ایران اینقدر بدبخت ودرمانده اند که میباید اشرف را که یک محل بد نام برای گروهی ازفرزندان این آب خاک که عمدتا فریفته شده وسر ازاین ناکجا آباد درآوردند ، به سمبل مبارزاتی خودتبدیل کنند؟!

اشرفی که صدای ضجه ها، ناله ها وآه جگرسوز این قربانیان رجوی را بهمراه اجساد تعدادی از آنها درخود دفن کرده است ؟!

اشرفی که زندگی ها درآن تباه وتحقیرشد ونقطه ی ضعف شرم آوری برای ایرانی جماعت گردید؟!

میزان وطن فروشی باند رجوی راازاین سخنان خدا صفت بهتر درک کنیم:

” … لوئیس فری رئیس سابق اف.بی.آی گفت: «خانم رجوی از شما تشکر می‌کنم که یک تکیه‌گاه ثابت و نوری از امید و ایمان برای همه ما هستید» و یا سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا در پیام خود به گردهمایی بزرگ مقاومت در2017 پاریس گفت: «مبارزه شما برای حقوق‌بشر و آزادی در ایران الهام‌بخش است و من مفتخرم که همراه با شما و تعهد شما در کنار تان برای محقق کردن این هدف حیاتی قرار گرفته‌ام “.

آنها که نمی دانند، بدانند که اف. بی. آی همان وزارت اطلاعات آمریکاست که با حداکثر نفوذ ومداخله درزندگی مردم آمریکا ودیگر کشورها ، امنیت حریم خصوصی صدها میلیون انسان را برهم زده وطبعا رئیس آن ازجریانی تعریف وتمجید میکند که موافق این نقض حقوق علیه انسان ها باشد!

همچنین ، حقوق بشری که سناتور مک کین – مدافع حقوق ودلال یک درصدی های برخوردار ازهمه ی نعمات مادی جهان است – درتضاد با حقوق بشری است که 99 درصد مردم جهان باید داشته باشند!!

او که یک سرهنگ خلبان وقاتل مردم ویتنام بود وچه بسا که بمب های ریخته وعمل نکرده اش بر اراضی ویتنام، هنوز هم کشاورزان این سرزمین را نابود میکند ، معلوم است که چه چیز را حقوق بشر میداند وبا این تمجید از رجوی ها، ماهیت پلید این باند رابهتر نشان میدهد!

حمید  تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید