علامه حسینی: تمام روابطم را با سازمان مجاهدین قطع کرده ام و …

0
589

علامه حسینی: تمام روابطم را با سازمان مجاهدین قطع کرده ام و هیچگونه حمایت و همکاری با آن نخواهم داشت

پیوند رهایی به نقل از صفحه فیسبوک علامه حسینی، اول می ۲۰۱۷:…  علامه سید محمد علی حسینی رئیس شورای اسلامی عربی لبنان طی اطلاعیه ای رسمی قطع کامل روابط خود با فرقۀ رجوی را مورد تأکید قرار داد و اعلام کرد که از این به بعد هیچگونه حمایت و همکاری با آن نخواهد داشت. ایشان عضویت خودشان در کمیتۀ به اصطلاح همبستگی اسلامی عربی با «شورای ملی مقاومت ایران» دست ساز رجوی را تکذیب … 

لینک به منبع (پیوند رهایی)

علامه حسینی: تمام روابطم را با سازمان مجاهدین قطع کرده ام و هیچگونه حمایت و همکاری با آن نخواهم داشت

لینگ به اطلاعیه در صفحۀ فیس بوک ایشان

اعلام جدایی علامه حسینی از مجاهدین خلق شورای ملی مقاومت فرقه رجوی

علامه سید محمد علی حسینی رئیس شورای اسلامی عربی لبنان طی اطلاعیه ای رسمی قطع کامل روابط خود با فرقۀ رجوی را مورد تأکید قرار داد و اعلام کرد که از این به بعد هیچگونه حمایت و همکاری با آن نخواهد داشت. ایشان عضویت خودشان در کمیتۀ به اصطلاح همبستگی اسلامی عربی با «شورای ملی مقاومت ایران» دست ساز رجوی را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه با امضای شخص علامه سید محمد علی حسینی که توسط دفتر و انتشارات ایشان و شورای اسلامی عربی لبنان که ریاست آن را بر عهده دارند در صفحۀ فیس بوک ایشان و دفتر و انتشاراتشان منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

باسلام و احترام
نظر به اینکه شائبه ای در خصوص عضویت اینجانب در هیئت مؤسسان کمیته همبستگى  عربى -اسلامى با مقاومت ملی ایران” لجنه التضامن العربی الاسلامی مع المقاومه الایرانیه” پیش آمده ، به آگاهی عموم میرساند که اینجانب برغم احترام شایانى که نسبت به یکایک اعضاء مؤسس دارم هیچگونه همکارى با این هیئت یاعضویتی در آن ندارم.

همچنین ضمن احترام شایانى که نسبت به اعضاء شوراى مقاومت ملی وسازمان مجاهدین خلق دارم اعلام میدارم که کلیه روابط اینجانب با شوراى موصوف وسایر اعضاء آن سازمان قطع نموده واز این تاریخ به بعد هیچگونه روابط حمایتى وهمکارى وغیره نخواهم داشت.
محمد على حسینى
بیروت ۱ مایو ۲۰۱۷
#انتشارات_حسینى
#دفتر_حسینى_لبنانى
#شورای_اسلامی_عربی_لبنان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید