سخنی کوتاه با خوانندگان سایت سحر

0
813

سخنی کوتاه با خوانندگان سایت سحر

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پنجم آوریل ۲۰۱۷:… برخی افراد برای خودشیرینی یا کینه کشی از کسانی که مشکلات شخصی با آنها دارند یا بهرحال برای اینکه پیش سازمان دست خالی نباشند و از مزایای کار بهره مند گردند اطلاعات ساختگی به سازمان می دهند که بیشتر موجب سردرگمی آنان شده است. باز اطلاع داریم که سازمان به هیچ عنوان پی به نحوه کار بنیاد خانواده سحر و نحوه ارتباط با جداشدگان نبرده و تمامی … 

لینک به منبع

سخنی کوتاه با خوانندگان سایت سحر

وبسایت بنیاد خانواده سحر در بغداد، بعد از یک توقف حدود ۶ ماه، مجددا کار خود را با پیام تبریک نوروز ۱۳۹۶ آغاز نمود. طی این مدت بسیار کوتاه به تأیید خوانندگان، در مطالب متعددی اطلاعات خوبی از شرایط سازمان مجاهدین خلق در آلبانی و همچنین جداشدگان از این سازمان منتشر شد که تماما به همت اعضای سابق این سازمان در آلبانی صورت گرفت.

اطلاع داریم که فرقه رجوی به دنبال یافتن کسانی است که با سایت سحر همکاری دارند تا حقوق پناهندگی آنان را در همدستی با کمیساریا قطع نماید و آنان را در کشور غریب بدون یار و یاور تحت فشار قرار دهد. ایادی فرقه از برخی از جداشدگان که همچنان با سازمان برای مختصری حقوق بیشتر در ارتباط هستند خواسته اند تا دریابند “این مقاله ها را که در سایت سحر می زنند کار چه کسی است” و از آنها خواسته اند هر اطلاعاتی در این خصوص بدست می آورند را فورا در اختیار سازمان قرار دهند.

البته شایان ذکر است که برخی افراد برای خودشیرینی یا کینه کشی از کسانی که مشکلات شخصی با آنها دارند یا بهرحال برای اینکه پیش سازمان دست خالی نباشند و از مزایای کار بهره مند گردند اطلاعات ساختگی به سازمان می دهند که بیشتر موجب سردرگمی آنان شده است.

باز اطلاع داریم که سازمان به هیچ عنوان پی به نحوه کار بنیاد خانواده سحر و نحوه ارتباط با جداشدگان نبرده و تمامی تیرهایش برای یافتن نفرات فعال به سنگ خورده و بی خود و بی جهت به هرکس که گزارش می شود مشکوک شده است.

لازم به ذکر است که مقالات و مطالب زیادی از طریق ایمیل یا طرق دیگر به دست ما رسیده است. برخی پیگیری می کنند که چرا مقالاتشان مورد استفاده قرار نگرفته است. توضیح اینکه از تمامی اطلاعات و مقالات داده شده استفاده خواهد شد. در ضمن درست است که اسامی نویسندگان مقالات علنی نمی شوند اما بهرحال باید هویت نویسنده برای ما مشخص باشد و اطلاعات داده شده از طرق دیگر نیز تأیید گردد. همچنین برخی اطلاعات تکراری است یعنی قبلا ذکر شده که بازنشر آنها ضرورتی ندارد.

همچنین خبر رسیده است که کسانی با برخی از جداشدگان تماس گرفته و خود را از جانب بنیاد خانواده سحر معرفی کرده اند. در این رابطه باید هوشیار بود تا فریب ترفندهای فرقه رجوی را نخورد و به هر کسی اعتماد نکرد. حتی ایمیل هائی برای ما می آید که ظاهرا از جانب جداشدگان است اما واضح است که نفرات فرقه پشت این مسائل هستند که هدف آنها کسب اطلاعات است.

با ما در ارتباط باشید

saharfamily@yahoo.com

بنیاد خانواده سحر

۷/۰۵/۰۴

////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید