علی جهانی: نگاهی به فعالیت های فرقه رجوی تحت عنوان مقاومت ایران

0
558

نگاهی به فعالیت های فرقه رجوی تحت عنوان مقاومت ایران 

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هفتم می ۲۰۱۷:… این به اصطلاح مقاومت ایران که اکنون ارتش آزادیبخشش بدون پایگاه و سلاح و بدون حضور رهبری در کمپ تیرانا محصور شده است ؛ تمام فعالیتش شده اینکه نیروها را به هر قیمتی شده در این کمپ نگه دارد و از ریزش گسترده شان جلوگیری کند و در عرصه بین المللی هم تمام تلاشش معطوف این شده که با استراتژی شکاف زیستن و تغار ماست به دشمنان ایران آویزان شود تا بلکه به … 

لینک به منبع

نگاهی به فعالیت های فرقه رجوی تحت عنوان مقاومت ایران

علی جهانی

 از آنجایی که سازمان فرقه گرای مجاهدین با عملکرد فرقه گرایانه و اقدامات تروریستی نه تنها از هیچ پایگاه . جایگاه مردمی برخوردار نیست بلکه بشدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارد ؛ لذا برای خودش یک اسم مستعار گذاشته تحت عنوان مقاومت ایران و شورای ملی مقاومت . حال می خواهیم نظری  همه جانبه بیاندازیم به شمه ای از فعالیتهای این به اصطلاح مقاومت ایران .

ایدئولوژی:

مسعود رجوی که با خیانت به بنیانگزاران سازمان به اریکه قدرت نشست هرچند اکنون سرنوشتش نامعلوم هست ولی خودش را رهبر عقیدتی مادام العمر می داند و همه هم باید بدون چون و چرا این رهبری را پذیرفته و تحت هژمونی او باشند و زن این رهبری هم که مریم پاک رهایی و سیمرغ رهایی هست و همه باید به   ایشان که رئیس جمهور  به اصطلاح برگزیده مادام العمر مقاومت هست و انقلاب کذایی اش   یعنی طلاق های اجباری که بر خلاف سنت پیامبر اسلام هست التزام داشته باشند . بنابر این سران فرقه  اکنون در زمینه ایدئولوژی با نشست های مستمر مغز شویی  و تفتیش عقاید تحت عنوان عملیات جاری و غسل هفتگی سعی می کنند که از سوراخ شدن انقلاب یا همان ایدئولوژی در تشکیلات جلوگیری کنند .

سیاسی :

از آنجایی که به سبب عملکرد فرقه گرایانه هیچ پایگاهی بین مردم ایران ندارند و همچنین از هیچ استقلال سیاسی بر خوردار نیستند . لذا سعی می کنند و تمام توانشان را معطوف کرده اند تا آویزان قدرت های خارجی و بطور خاص دشمنان مردم ایران بشوند و در این زمینه با تاکتیک زیستن در شکاف ها یک روز در شکاف جنگ ایران عراق قایم شده بودند و اکنون هم  در شکاف اسرایئل ایران و عربستان ایران و آمریکا ایران قایم می شوند و هم سو با سیاست های دشمنان منافع ملی مردم ایران ؛ خواهان تحریم اقتصادی هستند و  سعی دارند با لابی های جنگ طلب شان بقول خودشان جرقه جنگ خارجی را بزنند و با شکستن این تغار ماست جهان به کام کاسه لیسی شان گردد و به همین سادگی قدرت سیاسی در ایران  برسند و در این زمینه از هیچ در یوزگی دریغ ندارند و حتی حاضر هستند سینه چاک ترامپ که در بین مردم آمریکا هم از چندان محبوبیتی برخوردار نیست باشند و یا سناتور بد نامی مثل مک کین را به کمپ شان در تیرانا آورده و با پذیرایی مفصل از وی شاید گوشه چشمی به آنها نشان دهد .

استراتژی:

از آنجایی که این سازمان خشونت گرا به چیزی جز جنگ و خون ریزی و اقدامات تروریستی فکر نمی کند و همچنان به استراتژی ترور و خشونت پایبند هست لذا اکنون همه ساله سالروز ترور و خشونت را گرامی می دارد تا تنور جنگ را بین نیروهای ارتش به اصطلاح آزادیبخشش که الان در کمپ تیرانا مشغول آپارتمان نشینی هست گرم نگه دارد و اینگونه به آنها امید بدهد که روزی دوباره مسلح خوهند شد و به اقدامات تروریستی تحت عنوان مبارزه مسلحانه ادامه خواهند داد .

نظامی :

این ارتش به اصطلاح آزادیبخش اکنون که بدون سلاح و پایگاه شده  و دیگر نمی تواند مانند زمان صدام به اقدامات تروریستی در داخل ایران تحت عنوان عملیات سرنگونی مشغول شود . لذا در کمپ تیرانا سعی می کند از گروههای تروریستی عراق تحت عنوان عشایر انقلابی و گروههای تروریستی سوریه تحت عنوان ارتش آزاد سوریه حمایت کند و این تنها فعالیت نظامی این فرقه در شرایط کنونی می باشد .

نیرویی :

اکنون که مثل زمان صدام نمی توانند جوانان نگون بختی را که جویای کار و اقامت پناهندگی بودند از ترکیه و کشورهای عربی به دام انداخته و به عراق آورده و بقول خودشان نیرو برای ارتش به اصطلاح آزادیبخش جمع آوری کنند . سعی دارند با راه اندازی نمایش های مسخره ای تحت عنوان روز زن و سال نو و مراسم سالانه  شان پناهندگان کشورهایی نظیر افغانستان و آفریقا و دانشجویان لهستانی را با انواع و اقسام وعده و وعید به مراسمش بکشاند تا اینگونه وانمود کند که  هنوز دارای قدرت بسیج نیرویی هست و با این تبلیغات دروغین قدرت نمایی کاذب نماید . و همچنین کمیته هایی تحت عنوان کمیته ایران آزاد از لابی های شان در کشور های مختلف تشکیل داده اند که اعضای این کمیته ها که از انگشتان دست هم تجاوز نمی کند و عمدتا از نمایندگان یاغی پارلمان اروپا هستند که با پول و سور چرانی توسط فرقه خریداری شده اند و نکته جالب اینجاست که  حتی بعضی شان نمی دانند که به لحاظ جغرافیایی ایران در کجای نقشه جهان  قرار دارد . بعد این آقایان که ایرانی نیستند ؛ نیروی سازمان محسوب می شوند و می خواهند از ایران آزاد دفاع کنند که نمی دانم ایران آزاد چه ربطی به اینان دارد ؟

اجتماعی:

در زمینه اجتماعی هم سعی می کند با دادن انواع و اقسام فراخان ها به مناسبت های گوناگون نظیر روز زن و کارگر و معلم و دانش آموز و تحریم انتخابات و غیره سعی می کند چنین وانمود کند که دارای مخاطبانی در همه اقشار ملت ایران می باشد و به همین منظور هم بلافاصله بعد از این فرا خان ها دستگاه پیروزی شمارش را بکار انداخته و اعلام پیروزی آنهم از نوع بزرگش را می کنند . در صورتی که چنین نیست و واقعیت صد و هشتاد درجه عکسش را ثابت می کند و در این رابطه به عنوان مثال همواره قبل از هر انتخاباتی در ایران رجوی ابتداء می گفت این یک سر فصل هست و بعد هم آنرا تحریم می کرد ولی مردم ایران بی توجه به این تحلیل های آبکی کار خودشان  را انجام داده و در انتخابات شرکت کرده و گزینه خود را برگزیده اند .

تشکیلاتی:

در زمینه تشکیلاتی هم که طبق روال همیشگی فشار روحی و روانی را روی نیرو ها به حد اعلا رسانده و برای اینکه به هر قیمت آنها را در تشکیلات نگه دارند و مانع ریزش شان گردنند از هیچ ایجاد محدودیتی اعم از گرفتن حقوق ناچیز پناهندگی نیروها تا جلوگیری از ملاقات شان با خانواده ها و ملاقات حضوری به صورت فردی با مقامات پناهندگی در کمپ تیرانا دریغ نمی کنند و تمام تلاش شان اکنون شده اینکه با هر ترفندی شده نیروها را جهت حفظ این آخرین سنگر تشکیلاتی شان در کمپ تیرانا نگه دارند و از ریزش گسترده نیرویی جلوگیری کنند .

بنابر این بطور خلاصه این به اصطلاح مقاومت ایران که اکنون ارتش آزادیبخشش بدون پایگاه و سلاح و بدون حضور رهبری در کمپ تیرانا محصور شده است ؛ تمام فعالیتش شده اینکه نیروها را به هر قیمتی شده در این کمپ نگه دارد و از ریزش گسترده شان جلوگیری کند و در عرصه بین المللی هم تمام تلاشش معطوف این شده که با استراتژی شکاف زیستن و تغار ماست به دشمنان ایران آویزان شود تا  بلکه  به خیال ابلهانه شان ؛  آنها با تحریم های اقتصادی ظالمانه مردم ایران و راه اندازی جنگ حکومت ایران را به زانو در آورده و سرنگونی را محقق کنند و  بعد طی یک مراسمی با پهن کردن فرش قرمزی که آغشته به خون ملت ایران باشد  از اینها  در تهران استقبال کرده و  قدرت سیاسی را در یک سینی طلایی  دو دستی به اینها تقدیم کنند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مطالب مرتبط :

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید