نامه خانم محمدنژاد خطاب به رسانه تاپ چنل در کشور آلبانی

0
699

 نامه خانم محمدنژاد خطاب به رسانه تاپ چنل در کشور آلبانی

حمیرا محمد نژاد، زنان ایران، هشتم می ۲۰۱۷:… چرا بجای مصاحبه با مریم رجوی به سراغ افراد زیر دست این فرقه که از قید فرقه و اجبارات آن رها شده اند نمی روید و مریم رجوی را به چالش نمی کشید که بارها و بارها با فاکتهای روشن مواضع دروغین این فرقه را افشا و تشریح کرده و در مورد آن صحبت کرده اند. آیا می دانید که افراد این فرقه اجازه دیدن افراد خانواده و همسر را ندارند. آیا تا بحال تلاش کرده اید که با افرادی … 

لینک به منبع

حمیرا محمد نژاد

حمیرا محمد نژاد

 نامه سرگشاده خانم محمدنژاد خطاب به رسانه تاپ چنل در کشور آلبانی

خانم حمیرا محمدنژاد، زنان ایران، آلمان ۰۸٫۰۵٫۲۰۱۷

با سلام و تقدیم احترام

من حمیرا محمدنژاد هستم و ۹ سال از بهترین دوران نوجوانی و جوانیم را در فرقه مجاهدین از دست دادم.

افراد پیوسته به این سازمان بدون هیچ چشمداشت مالی به این سازمان ملحق شده و تمامی زندگی خود را بی وقفه صرف اهداف آن کردند.

تا اینکه با گذشت زمان دیدیم که چگونه این فرقه با توسل به چه ترفندهائی تلاش در کنترل و به سلطه کشیدن روح و جسم افراد می باشد و اکنون بعد از گذشت سالیان می بینیم که هدف رجوی و فرقه اش هیچ مشابهتی با اهداف اولیه بنیانگذران سازمان نداشته و ندارد.

بیش از سی سال است که رجوی همه را از دنیای آزاد محروم کرده است و به بهانه های مختلف اجازه دسترسی به وسایل ارتباط جمعی و آزاد را به آنها نمی دهد. بیش از سی سال است که رجوی افراد این گروه را اعم از زن و مرد از دیدن همسر، بستگان و فامیل محروم کرده است و با اخبار دروغین از جسم و وجود و حتی اجسادشان سوء استفاده می کند. و آنها را در دنیای سیاست به بازی می گیرد.

و حال مریم رجوی در رسانه های مختلف و تبلیغاتی دم از آزادی زنان می زند و خود را سمبل آزادی می نامد و اینجا از شما سوآل می کنم، چگونه می توانید بدون تحقیق به حرفهای بی اساس مریم رجوی گوش و اهمیت  داده و آن را از رسانه های خود تبلیغ کنید.

ما افراد جدا شده از این فرقه شاهدانی هستیم که می توانیم گواهی دهیم که این فرقه چگونه تا دیروز در عراق به بهانه استفاده از استراتژی منطقه ای و رفتن به ایران و امروز برای ریختن آبروز بر باد رفته اش افرادی را که آزادانه به این گروه پیوسته اند را در زندانهای خود به بردگی و بیگاری کشیده و می کشد.

چرا بجای مصاحبه با مریم رجوی به سراغ افراد زیر دست این فرقه که از قید فرقه و اجبارات آن رها شده اند نمی روید و مریم رجوی را به چالش نمی کشید که بارها و بارها با فاکتهای روشن مواضع دروغین این فرقه را افشا و تشریح کرده و در مورد آن صحبت کرده اند.

آیا می دانید که افراد این فرقه اجازه دیدن افراد خانواده و همسر را ندارند.

آیا تا بحال تلاش کرده اید که با افرادی از بدنه این سازمان داشته باشید و مصاحبه ای آزادانه داشته باشید.

آیا پای صحبت افراد شکنجه شده این فرقه  نشسته اید، آیا به چهره رنج دیده این افراد خیره شده اید آیا متوجه مات و متحیر

آیا یکبار از خود پرسیده اید چگونه مسائل جنسی و عاطفی و غریزی را سالها بدور از محیط خانواده حل و فصل می کنند.

آیا این سوآل را هم از مریم رجوی کرده اید سالیان سال است که این فرقه با دادن باج به سیاستمدارهای مختلف و خرید افراد سعی در پیشبرد اهداف دیپلماتیک خود است و افسوس که سیاستمداران تشنه به پول قدم در راه معامله کثیفی گذاشته اند که نتیجه آن پایمال شدن حقوق بشر و حق این افراد نگون بخت می باشد.

اگر شما علاقه به شنیدن حرفهای نگفته دارید میز گردی تشکیل بدهید و به حرف ما مدعیان و شاهدان و استدلالهای مریم رجوی گوش بدهید و به شما اطمینان می دهم که هر جا این شاهدان حضور داشته باشند شما اثری از این فرقه یافت نخواهید کرد و متقابلا

حضور ما افراد جدا شده خاری است در چشمان این فرقه و اگر دستش برسد

ما حقیقت حال هستیم و حرفهای این فرقه به سرکردگی مریم قجر عضدانلو جز دروغ و رویا بافی و قصه پردازی بیش نیست.

مریم رجوی فرقه خود را بعنوان سازمان آنتی تز ولایت فقیه و بنیادگرائی می داند و از اسلام دمکراتیک حرف می زند. اسلامی که بردبار بوده و با اجبار و ارعاب و سر بریدن و استبداد بیگانه است و این در حالی است که افراد زیر سلطه اش هر روز باید تمامی افکارشان را روی کاغذ آورده و اقرار کنند که گناهکارند تا مورد سرزنش قرار بگیرند.

و اگر کسی مخالفت کند اینقدر زیر فشارهای جسمی و روحی قرار می گیرد که یا به دروغ اعتراف کند و یا دست به خودکشی بزند.

آیا این است ارمغان دنیای دمکراتیک فرقه رجوی که مریم رجوی از آن دم می زند.

آیا به خود فرصت داده اید که یکبار هم که شده تاریخچه خشونت بار سی سال در عراق را بررسی کنید. به طور حتم نه.

آیا می دانید که از افراد در این فرقه استفاده ابزاری می شود و برده داری به شکل نوین و اگر روزی برسد که دیگر این استفاده ابزاری امکانپذیر نباشد حذف فیزیکی خواهند شد.

آیا می دانید رهبری فرقه به روشنی اعلام خروج ممنوع کرده است.

آیا می دانید که احساسات و عواطف کلماتی نا آشنا و نامفهوم برای اعضای این فرقه می باشد و آنها از نظر روانی آسیبهای بسیار دیده اند. از شما خواهش می کنم بجای اینکه حرفهای کلیشه ای مریم رجوی را منعکس کنید کمی فراتر نگاه کرده و به حقوق بش احترام گذاشته و می گویم حاضر در شرکت در هر مصاحبه ای می باشم.

حمیرا محمدنژاد  – آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید