نامه گروهی از مادران قربانیان فرقه مجاهدین به نخست وزیر آلبانی

0
920

 سازمان تروریستی مجاهدین چندین سال است فرزندان ما را به اسارت گرفته است آنها را در یک حصار بسته شستشوی مغزی می دهد و از ابتدایی ترین آزادی آنها را محروم کرده است. فرزندان ما نمی توانند برای خودشان تصمیم بگیرند سازمان تروریستی مجاهدین برای آنها تصمیم می گیرد چکاری را انجام دهند و چه کاری را انجام ندهند . ما مادران این حق را داریم فرزندان خود را در آغوش بگیریم. حق مسلم هر مادری است .

نامه گروهی از مادران قربانیان  فرقه مجاهدین  به نخست وزیر آلبانی

منبع : انجمن نجات ـ 10.05.2017

با سلام و احترام !
نخست وزیر محترم کشور آلبانی آقای ادی راما !
ما مادران ساکن استان مرکزی ( اراک ) نگران فرزندان خود در آلبانی هستیم فرزندان ما چندین سال است در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر هستند. در زمانی که این سازمان تروریستی در عراق مستقر بود. در سرما و گرمای 50 درجه عراق با هر مشکلی که داشتیم چندین بار به این کشور سفر کردیم و در کنار پادگان اشرف تجمع کردیم شاید که بعد از چندین سال دوری از فرزندانمان بتوانیم با فرزندانمان دیداری داشته باشیم . ولی متاسفانه سران سازمان به ما اجازه ندادند با فرزندانمان دیداری داشته باشیم . به جای ملاقات با فرزندانمان توسط عناصر توجیه شده سازمان تروریستی مجاهدین با سنگ و اشیاء نوک تیز آهنی از ما استقبال کردند . در این رابطه دو مادر از ناحیه پا زخمی شدند . سازمان تروریستی مجاهدین چندین سال است فرزندان ما را به اسارت گرفته است آنها را در یک حصار بسته شستشوی مغزی می دهد و از ابتدایی ترین آزادی آنها را محروم کرده است. فرزندان ما نمی توانند برای خودشان تصمیم بگیرند سازمان تروریستی مجاهدین برای آنها تصمیم می گیرد چکاری را انجام دهند و چه کاری را انجام ندهند . ما مادران این حق را داریم فرزندان خود را در آغوش بگیریم. حق مسلم هر مادری است .
لذا از شما در خواست داریم راهی برای ما مادران درد کشیده و رنج دیده میسر کنید تا در آلبانی با فرزندانمان ملاقات کنیم . با تشکر .
1-  خانم منتهی زهرایی
2-  خانم عذرا کریمی سنجانی
3- خانم مهین حبیبی
4-  خانم فاطمه باقرزاده
5- خانم فرخنده ابراهیمی
6- خانم نجفی
7- خانم اقدس بندی

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید