اظهار علاقه ی درحال تزاید استرون استیونسون بدنام به بقایای صدام و فرقه ی رجوی!!ا

0
499

اظهار علاقه ی درحال تزاید استرون استیونسون بدنام به بقایای صدام و فرقه ی رجوی!!ا

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، دهم می ۲۰۱۷:… من قبل از نقل سخنان او ، شمه ای ازبیوگرافی این کشته ومرده ی فرقه ی رجوی نقل کرده وسپس به بررسی سخنان او بپردازم: ” استرون استیونسون (Struan Stevenson) عضو سابق اسکاتلندی پارلمان اروپا و رئیس سابق هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق از دیگر حقوق بگیران گروهک رجوی است و عوامل اصلی لابی‌گری این گروهک در اروپا محسوب می شود … 

http://iran-interlink.org

اظهار علاقه ی درحال تزاید استرون استیونسون به فرقه ی رجوی!!

۲۰/۰۲/۱۳۹۶

رسانه های گروهی باند رجوی ، کوشیده است که با نقل سخنان  استرون استیونسون ، حمایتی برای خود کسب کند!

نام این نوشته “مقاومت ایران تهدید واقعی رژیم شکننده آخوندها و تنها پاسخ در برابر بنیادگرایی و تروریسم این رژیم درخاورمیانه است” میباشد که من قبل از نقل سخنان او ، شمه ای ازبیوگرافی این کشته ومرده ی فرقه ی رجوی نقل کرده وسپس به بررسی سخنان او بپردازم:

” استرون استیونسون (Struan Stevenson) عضو سابق اسکاتلندی پارلمان اروپا و رئیس سابق هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق از دیگر حقوق بگیران گروهک رجوی است و عوامل اصلی لابی‌گری این گروهک در اروپا محسوب می شود که از بابت این خوش خدمتی نیز تا کنون هزاران دلار به جیب زده است. بیش از ۹۰ درصد اخبار و گزارش های مربوط به استیونسون مربوط می شود به حمایت های وی از این باند و بیانیه هایی که در حمایت از این تروریست ها صادر می کند و سخنرانی هایی که بر ضد دولت ایران و دولت عراق انجام می دهد. استیونسون جدای از روابط گرم و صمیمی که با باند رجوی دارد، با گروه های ترویست داخل عراق نیز روابط خوبی برقرار کرده است .استیونسون در واقع بیشتر از آنکه نماینده مردم اروپا باشد،  دغدغه رجوی و تروریست ها را داشته. از سال ۲۰۰۹ که وی رئیس هیئت رابط پارلمان اروپا با عراق شد ، به طور مرتب در حمایت از  باند رجوی بیانیه صادر کرده است.البته استیونسون سالهاست که متهم به دریافت مستمری و رشوه و در کنار آن گرفتن دستور از این سازمان است. وی در قبال این مبالغ با سوء استفاده از موقعیت خود در پارلمان اروپا و تولید ادعاهای ساختگی،  برنامه های مشخصی را علیه دولت عراق و در جهت دامن زدن به درگیری‌های درونی عراق به اجرا درآورد. دیگر مقامات عراقی در مصاحبه ها و بیانیه‌های مختلف در مطبوعات بین المللی و عراقی به این نکته اشاره کرده‌اند که استیونسون در سالهای جنگ ایران و عراق از پشتیبانان سر سخت رژیم بعث و مجاهدین خلق بوده است.

وی بعد از سقوط صدام به حمایتش از بقایای صدام و بخصوص گروه رجوی ادامه داد.

استیونسون در این دوران سفرهای متعددی به اردن (مقر دختر صدام و بقایای بعثی ها) و لندن انجام می‌داد.

وی عملا رابط شبکه بین المللی رجوی ها، بقایای صدام و لابی رژیم صهینیستی در عراق، اردن و اروپا بود.

حمایت های بی حد و حصر استیونسون از فرقه ی رجوی تا آنجا پی رفت که کانون جداشدگان از گروه فوق با صدور بیانه ای خطاب به وی نوشت:

«شما در حالی از وضعیت انتخابات و عدم دموکراسی در عراق ابراز نگرانی کرده اید که همزمان از یک سازمان غیر دموکراتیک و غیر سیاسی وفرقه گرا تحت نام “سازمان مجاهدین”حمایت می کنید و حرفهای تکراری و دیکته شده آنها تحت نام بیانیه از طرف شما در سایت های این سازمان منتشر گردیده است ما در رابطه با سازمان که شما شدیدتر و افراطی تر از اعضای مورد اعتماد آن، از این فرقه طرفداری می کنید و حرفهای تکراری و دیکته شده اش را در مورد عراق … بیان می کنید از شما سوالاتی را داریم که امیدواریم طی یک بیانیه ای پاسخ بدهید. آیا شما از وضعیت نقض فاحش حقوق بشر در سازمان اطلاع دارید؟

مواردی مثل بکارگیری افراد زیر ۱۸ سال در عملیات نظامی و ممانعت از ملاقات خانواده ها با فرزندان خودشان در این سازمان، اذیت و آزار جنسی زنان و وادار کردن آنها به طلاق اجباری و جدایی از فرزندان و موارد بسیاری دیگر. آیا شما از عدم دموکراسی و سرکوب شدید و خفقان و سانسور شدید در این سازمان خبر دارید؟ آیا شما از پول شویی های این سازمان در کشورهای غربی اطلاعی دارید؟ آیا شما از مزدوری این سازمان در زمان صدام و شرکت در عملیات کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق و شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی اطلاعی دارید؟ آیا شما از اقدامات تروریستی این سازمان در زمان صدام علیه مردم ایران و خمپاره باران مناطق مسکونی و کشتن افراد غیر نظامی در داخل ایران خبر دارید؟ آیا شما از دخالتهای این سازمان در امور سیاسی عراق از زمان بعد سرنگونی صدام که ریشه اصلی کشته شدن افراد سازمان در کمپ های اشرف و لیبرتی که ناشی از دخالتهای بی‌جا و تحریک نیروهای عراقی بوده است خبر دارید؟آیا شما از تفتیش عقاید و مغز شویی و محدودیتهایی که سران این سازمان برای نیروها ایجاد می کنند و نمی گذارند آنها خودشان برای سرنوشت آینده شان تصمیم بگیرند خبر دارید؟ ما از شما خواهشمندیم در ضمن اینکه نگران دموکراسی در عراق هستید کمی هم نگران دموکراسی در این سازمان فرقه گرا باشید و از آن حمایت نکنید و قدری هم نگران سرنوشت افراد گرفتار در کمپ لیبرتی باشید و خواستار رهایی و خروج آنها از کشور نا امن عراق گردید “.

حالا به متن خبر رسانه های خبری وجوابی که من بدان داده ام توجه فرمایید :

” استرون استیونسون در سخنرانی‌های خود در دیدار با اشرف‌نشان‌ها در آلمان … گفت: در سال‌هایی که من با سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران از نزدیک کار کرده‌ام، دریافته‌ام که آن‌ها واقعاً یک جنبش دمکراتیک هستند و هیچ چیزی برای خودشان نمی‌خواهند… واکنش‌های ترس آلود آخوندها این امر را ثابت می‌کند که شورای ملی مقاومت، تنها تهدید واقعی و دائمی این رژیم شکننده است “.

شما با اسرای شستشوئی مغزی شده ی رجوی که اکثریت اعضای سازمان را تشکیل میدهند ، ارتباطی نداشته، بازندگی رقت بارشان آشنائی ندارید واطلاعات تان در سطح دیدار با چند نفر گماشتگان خاص رجوی بوده ومتضمن تحلیل واقعی ازاوضاع واقعی این تشکیلات فرقوی نیست و به گمانم ، بخاطر مسئولیتی که دارید ، مجبور به دانستن این وقایع نیستید و حتی دلتان هم نمیخواهد باشید!

این پارلمانتاریست سابق معلوم الحال میگوید :

“… دلیلی که من کتاب «از خود گذشتگی» را در رابطه با اپوزیسیون ایران نوشتم این بود که قاطعانه معتقدم، تنها راه حل بحران کنونی خاورمیانه و تنها راه حل مقابله با بنیادگرایی اسلامی و تروریسم، حمایت از اپوزیسیون اصلی دمکراتیک ایران، در مبارزه با (رژیم) ایران است….”.

یعنی میخواهید حتی آن حق وحقوق مختصری را که داعش ها برای اعضای خود قائلند ، ازمردم خاورمیانه بگیرید؟؟!! داعشی هایی که حداقل با ازدواج و … مخالفتی ندارند وبجایش باند رجوی ، ازدواج را فقط برای مریم ومسعود جایز میداند وبرای دیگران  نه !!!

درادامه ی مدیحه سرائی این اروپایی متمدن؟؟!! میخوانیم :

” … در خانواده بزرگ مقاومت ایران، هر زمان که ما دست در دست یکدیگر، محکم ایستادیم و بهای آن‌را پرداخت کردیم، قادر بودیم راه باز کنیم و تمامی موانع را کنار بزنیم…”.

باند رجوی واقعا هم یک خانواده است ودراین مورد اعتراضی برآن وارد نیست !

اما مسئله اینجاست که این خانواده  نزدیک به ۴ دهه بی پدر ومادر شده اند و توسط پدر خوانده ی جاه طلب و شهوت رانی که همه چیز را برای خود حلال کرده ، اداره میشد وحالا معلوم نیست نامادری بی رحم این خانواده ی بزرگ – مریم رجوی- با دستور چه اشخاصی این خانواده ی بزرگ را که اساسا اعضای آن کاری جز اطاعت از رهبری خاص الخاص نداشته اند ، اداره میشود!

با این وصف ، وضعیت راهی که درچنین وضعیتی باز میشود ، روشن است!!

ونیز :

” من به ویژه می‌خواهم نسل جوان را تشویق کنم که وقت و انرژی بیشتری به سازمان مجاهدین خلق اختصاص دهند. اعضای مقاومت ایران باید برای شما شاخص باشند. آن‌ها برای تحقق آزادی در ایران، فدای بسیاری کرده‌اند هر عضوی از این مقاومت، شخصاً انتخاب کرده که برای به‌دست‌آوردن آزادی و سرنگونی دیکتاتوری مذهبی در ایران بجنگد “.

بلی ! درابتدای کار ، اعضای نگون بخت این فرقه ، بعضا راه خود را که مبارزه با استعمار ودفاع ازاستقلال کشور بود ، بطور مطالعه نشده هم که باشد ، به درجاتی خودشان انتخاب کرده بودند ولی زمانی که به گروگان رجوی تبدیل شدند، مجبور به دست کشیدن ازاین راه خود شده وحتی کارشان بجایی رسید که باید درمقابل ترکی الفیصل ها وجان مک کین ها بپا خاسته وبرایشان کف زده وتغییر راه اولیه ی خود را رسما اعلام کنند!!

بازهم :

” … خانم مریم رجوی رهبر شجاع و توانمند جنبش اصلی اپوزیسیون (ایران) است. او نماد برجسته‌یی از عنصر ضد بنیادگرایی است و همه ما باید از منشور وی برای آزادی، عدالت، حقوق بشر و حقوق زنان، حمایت کنیم…”.

او به رجوی کمک کرد که  شرایط زندگی اعضای سازمان را چند مرحله ی تاریخی عقب تر ببرد!!

اگر ایران را سرمایه داری ویا ترکیبی از سرمایه داری و پیشا سرمایه داری میدانید که اعضای بدبخت باند رجوی میتوانستند دراین مرحله زندگی کنند ، این زن وشوهر، این مرحله را  در تشکیلات  خود به چند هزار سال عقب تر- برده داری مطلق وبدتر ازآن- بردند ومرتجع ترین مرتجعین شدند و گروهی با چنین مشخصاتی نمیتواند حامی حقوق زنان باشد!!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید