رجوی داعشی فکر و سواد تحلیل نداشت. مریم قجر داعشی هم سواد تحلیل ندارد

0
490

رجوی داعشی فکر و سواد تحلیل نداشت. مریم قجر داعشی هم سواد تحلیل ندارد 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، دهم می ۲۰۱۷:…  رجوی داعشی با این طرز فکر ابلهانه و بی وسوادی  واز ترس باز شدن فضاء سیاسی و اجتماعی  با راه انداختن یکسری عملیات تروریستی در داخل ایران ( اعزام تمیهای تروریستی اموزش دیده گارد جمهوری و فدائیان صدام ملعون  از اردوگاههای اهدائی صدام برای ترور؛ بمب گذاری وزدن خمپاره ) سعی می کرد به هر قیمتی شده وانمود کند که سری در میان سرها دارد به …

لینک به منبع

رجوی داعشی فکر و سواد تحلیل نداشت

مریم قجر داعشی هم سواد تحلیل ندارد

هر وقت در ایران نزدیک به انتخابات می شد رجوی داعشی برای اینکه اعضاء نگون بخت که از دنیای بیرون و از واقعیتهای جامعه ایران هیچ خبری نداشتند در همان بی خبری نگه دارد با برگزاری نشستها ی مختلف انهم در اوج  شیادی و شامورته بازی یکسری خبرها را  از روزنامه ها ی داخلی و خارجی را جمبندی کرده بعنوان تحلیل به خورد اعضاء خود میداد و هیچ وقت هم قبل از انتخابات نمی توانست تحلیل درستی ارائه بدهد.

رجوی داعشی تمام تلاش خود را بکار می گرفت تا وانمود کند هر اتفاقی در انتخابات به افتد و هر کسی انتخاب شود اوضاع به نفع فرقه او تمام خواهد شد .

هر وقت در داخل ایران انتخاباتی شروع می شد رجوی مخ پوسیده با بالا انداختن چند نخود تریاک با خرما بصره و چائی پررنگ و سیگار کشیدن پشت سرهم روی سن شروع به روده درازی می کرد زمین و زمان به هم می بافت تا وانمود کند که گویا هر انچه رژیم ایران در داخل انجام می دهد فقط به خاطر جلو گیری از رسیدن مریم قجر به تخت ریاست جمهوری در ایران است !

اما واقعیت چیز دیگری بود رجوی داعشی بشدت از انتخاب یک رئیس جمهور اصلاح طلب و میانه رو در ایران وحشت داشت و همیشه سعمی می کرد با شامورته بازی ترس وحشت خودش را لاپوشانی کند .

زمانیکه اقای خاتمی در ایران به ریاست جمهوری انتخاب شد یکسری رابطه های ایران با اتحادیه اروپا و کشورهای همجوار گسترش یافت و دراخل ایران فضاء اجتماعی و سیاسی هم نسبت به گذشته بازتر شد رجوی داعشی بلافاصله برای اعضاء خود نشست درونی برگزار کرد و مدعی شد که همه شما خاتمی زده شده اید و باید خاتمی زدائی بشوید !

این در حالی بود که اصلا ۹۰ درصد اعضاء حتا نمی دانستند خاتمی کیست و شناختی از اقای خاتمی نداشتند خیلی ها نمی دانستند که وابسته به چه جناحی هست تنها شناخت عمومی بود .

رجوی داعشی در اوج شارلاتان و شامورته بازی روی سن همیشه چند حرف ثابت داشت که موقع انتخابات در ایران ان را قرقره می کرد .

ــ انتخابات ریاست جمهوری در ایران = سرنوشت ساز

ــ انتخابات نماینده گان مجلس = مهم

ــ انتخابات شوراها = تاثیر گذار

ــ هر گونه انتخابات خارج از ایران ( در امریکا و اروپا و … = اثر گذار

تمام تحلیل و حرف رجوی داعشی قبل از ششروع هر انتخابات در ایران همین بود و بس !

اما همینکه انتخابات تمام می شد نتیجه انتخابات مشخص می شد رجوی داعشی می شد بمب تحلیل و تفسیر و سخنران و روی سن در اوج نئشگی بعد از خوردن تریاک چند استکان چائی و سیگار به لب شروع به سخنرانی داغ می کرد و بطور واقعی در اوج شارلاتان بازی و شامورته بازی مدعی می شد که اگر اصلاح طلبها قدرت بدست گرفته اند این تنها از ترس ارتش ازادیبخش دست ساز وی می باشد در نتیجه رژیم در مرحله سرنگونی و باید ما هم برای سرنگونی اماده باشیم !

رجوی داعشی با این طرز فکر ابلهانه و بی وسوادی  واز ترس باز شدن فضاء سیاسی و اجتماعی  با راه انداختن یکسری عملیات تروریستی در داخل ایران ( اعزام تمیهای تروریستی اموزش دیده گارد جمهوری و فدائیان صدام ملعون  از اردوگاههای اهدائی صدام برای ترور؛ بمب گذاری وزدن خمپاره ) سعی می کرد به هر قیمتی شده وانمود کند که سری در میان سرها دارد به هر شکل می تواند جلو روند داخل ایران با این عملیاتهای تروریستی بگیرد .

این روزها هم هر چه به انتخابات ریاست جمهوری در ایران نزدیک می شویم می بینیم که بعد از سقط شدن رجوی داعشی مریم قجر بعنوان رئیس جمهور باسمه ای حسرت به دل حتا نتوانسته یک حرف در مورد انتخابات در ایران حرف بزند و تحلیلی ارائه بدهد که علت انهم باز بر می گردد به بی سوادی مریم قجر داعشی که واقعا چیزی برای گفتن در چنته ندارد وتنها به میزانی که از شوهر دوم سقط شده اش شیادی و شامورته بازی یاد گرفته حتما بعد از انتخابات با بزک دوزک کردن بعنوان عروس هزار داماد در کنار چند تا از نامزدهای آمریکائی ؛ اروپائی و عربی اش می ایستد و  بعنوان عروس هزار داماد نقش  رئیس جمهور حسرت به دل بازی کند .

البته از همین الان هم حرفهای عروس هزار داماد در نقش رئیس جمهور حسرت به دل مشخص و پیشاپیش می گویم که مریم قجر داعشی با اب و تاب  ته ؛ ته اخر حرفش چه خواهد گفت  :

 ــ اگر فرض کنیم در انتخابات فردی مثل رئیسی انتخاب شود مریم قجر داعشی خواهد گفت ولی فقیه مجبور شده روحانی از نظام جراحی کند یعنی قدرت استحاله شدن را این رژیم ندارد  !

ــ اگر بر فرض مثال اقای روحانی دوباره انتخاب شود مریم قجر داعشی خواهد گفت ولایت فقیه تن به شکست داده یعنی معلوم که طلسم ولایت شکسته و تن به روحانی داده !

در چند روز اینده منتظر این تحلیل ابدوغ خیاری از شخص مریم قجر داعشی یا اطلاعیه شیاد خانه شورای دست ساز رجوی داعشی و یا اینکه سخنرانی و برگزاری جلسه با شرکت وزیرخارجه خیالی با کشیدن یک کیلو پاروافین به سرش باشید .

این را هم یاد اوری کنم حتما این تحلیل ابدوغ خیاری مریم قجر داعشی  بعنوان ریس جمهور حسرت به دل اما در حقیقت بعنوان عروس هزار داماد درشوء سالیانه اش در کنار دامادهای امریکائی ؛ اروپائی ؛ عربی اش با سوزش خنده دار به استحضار حضار خواهد رساند …

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید