سناتور کورین براون حامی مریم قجر قرار است باقی عمرش را در زندان بگذراند!ا

0
496

سناتور کورین براون حامی مریم قجر قرار است باقی عمرش را در زندان بگذراند!ا 

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، سیزدهم می ۲۰۱۷:… خانم سناتور در بنیاد وان دور که به دانشجویان فقیر وام بلاعوض می داده است از دانشجویان پولهای زیادی دریافت کرده است که با آن مهمانی های مفصل و مسافرتها و خرید های کلان می کرده است. خانم سناتور براون تا کنون ۱۸ مورد از اتهامات را پذیرفته است. سناتور کورین براون سالها یکی از حامیان سخت فرقۀ رجوی بود و در برنامه های فرقه …

لینک به منبع

سناتور کورین براون حامی مریم قجر قرار است باقی عمرش را در زندان بگذراند!

لابی مریم رجوی مجاهدین خلق به حبس ابد محکوم شد

محمد کرمی

محمد کرمی

 سناتوردموکرات خانم کورین براون که از سال ۱۹۳۳ نماینده فلوریدا در کنگره امریکا بوده متهم است که پولهای یک خیریه را برای امور شخصی خود صرف می کرده است. خانم سناتور در بنیاد وان دور که به دانشجویان فقیر وام بلاعوض می داده است از دانشجویان پولهای زیادی دریافت کرده است که با آن مهمانی های مفصل و مسافرتها و خرید های کلان می کرده است. خانم سناتور براون تا کنون ۱۸ مورد از اتهامات را پذیرفته است.
سناتور کورین براون سالها یکی از حامیان سخت فرقۀ رجوی بود و در برنامه های فرقه شرکت می کرد و پول های هنگفتی از این فرقه دریافت کرده است. نکتۀ قابل توجه این است که اکثر حامیان آمریکایی فرقه رجوی از همین قماش بوده و می باشند و برای بسیاری از آنان در جایی پرونده کلاه برداری و انواع تخلفات و فسادهای مالی و جنسی تشکیل شده است.
حال مریم قجر عضدانلو باز هم سگدو می زند تا تعداد بیشتری از این سیاستبازان کلاه بردار و کلاش را با پول دور خود جمع کند. از قدیم گفته اند کبوتر با کبوتر باز با باز – کند همجنس با همجنس پرواز و حال باید به مریم قجر گفت چشمت روشن ؟

صدای امریکا:
لینک به منبع

نماینده سابق کنگره آمریکا برای تخلف مالی مجرم شناخته شد

کورین براون عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا ممکن است باقی عمر خود را در زندان بگذراند.

به گزارش صدای آمریکا، این زن عضو کنگره متهم است که پول های یک خیریه را برای استفاده شخصی استفاده می کرده است. این خیریه مدعی است به دانشجویان فقیر وام بلاعوض می دهد اما بعد معلوم شد خانم براون از آن پولهای زیادی دریافت کرده است.

حکم دادگاه در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت و پس از آن صادر شد که دادستان ها این تقلب خانم براون ۷۰ ساله و دستیار ارشد او را در جرم اثبات کردند؛ از جمله تخلفات او، استفاده از صدها هزار دلار از «بنیاد وان دور» در برپا کردن میهمانی های پرزرق و برق، سفر و خریدهای شخصی است.

کوری براون در ۱۸ مورد از ۲۲ جرم از جمله دروغگویی مالیاتی و مخفی کاری در ارائه فرمهای مالی کنگره مقصر شناخته شده است.

خانم براون دموکرات و از سال ۱۹۹۳ نماینده فلوریدا بوده است.

(پایان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید