رجوی ملعون باید بداند خانواده ها فرزندان خود را از دست او نجات خواهند داد

0
1291

رجوی ملعون باید بداند خانواده ها نفرات خود را از دست او نجات خواهند داد ، قسمت اول، دوم و سوم

انجمن نجات، مرکز مازندران، هفدهم می ۲۰۱۷:… اکنون در کشور آلبانی با سه طیف از نیروها مواجه هستیم . طیف اول کسانی هستند که هنوز در اسارت فرقه رجوی قرار دارند یعنی هنوز به آن درجه از آگاهی از خیانت رجوی نرسیدند که بخواهند زنجیرها و موانع را کنار زده و به دنیای بیرون گام بگذارند که این طیف را می توان از جنبه های مختلفی هم مورد بررسی قرار داد که اگر زمان بود … 

احسان بیدی سیاوش رستارطرح شکایت از عملکرد پرسنل کمیساریا در آلبانی (قابل توجه جداشدگان و فعالان حقوق بشری در اروپا)ا

رجوی ملعون باید بداند خانواده ها نفرات خود را از دست او نجات خواهند داد – قسمت اول

انجمن نجات مرکز مازندران شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
 لینک به منبع

خانواده های گروگانهای رجوی در آلبانی انجمن نجات

بعد از اخراج نفرات فرقه تروریستی رجوی از عراق و انتقال به کشور آلبانی با حمایت آمریکا همه خانواده های استان مازندران خواهان رفتن به کشور آلبانی و دیدار با نفرات خود هستند که این درخواست افزایش چشمگیری نسبت به عراق داشته است و انبوهی سئوالات که چرا باز هم فرقه تروریستی رجوی حاضر نیست نفراتشان با خانواده های خود در ایران تماس بگیرند .

به همین خاطر از آقای عباس محمد پور که در آلبانی از فرقه جدا شده و به کشور بازگشته است درخواست نمودیم که دیداری از استان مازندران داشته و هم در نشست با خانواده های استان مازندران به سئوالات شان پاسخ دهد و راه کاری برای آینده و رهایی نفرات شان گرفته شود .

بعد از دیدار و گپ و گفتگوی خودمانی آقای محمد پور با تعدادی از خانواده های حاضر در دفتر انجمن نجات استان مازندران ابتدا مسئول انجمن نجات آقای هادی شبانی ضمن معرفی ایشان گفتند که آقای محمدپور از کشور آلبانی آمده و از وی خواستیم به استان مازندران بیایند تا به سئوالات خانواده ها که همیشه یار و یاور انجمن نجات استان هستند پاسخ دهند.

آقای محمدپور پس از سلام و خوش آمدگویی به خانواده ها و معرفی خود، ادامه داد که در سال ۶۷ سرباز بوده و در منطقه عملیاتی زبیدات در جنوب ایران عملیاتی که ارتش عراق انجام داد اسیر شده و به اردوگاه های عراق برده شد در اردوگاه چون شرایط خوب نبود و به خاطر اینکه مسئولین فرقه رجوی به اردوگاه سر زده و تبلیغات می کردند که وضعیت در اردوگاه خراب است و ما ایرانی هستیم و زبان همدیگر را می فهمیم و مدتی دیگر به ایران خواهیم رفت می توانید نزد ما بیائید در ضمن نیروهای عراقی شرایطی را برای ما ایجاد کردند که اگر می خواهید نزد آنان بروید و در آنجا شرایط تان بهتر است که در این صورت ما نیز فریب حرفهای مسئولین فرقه رجوی را خوردیم و به قرارگاه اشرف آمدیم یعنی از چاله به درون چاه افتادیم چاهی که بیرون آمدن از آن بیست و هفت سال طول کشید .
در اشرف نیز ما فکر می کردیم که به زودی به ایران باز خواهیم گشت ولی هر سال که می گذشت خبری از به اصطلاح سرنگونی نبود و به خاطر شرایط مغزشویی که تشکیلات فرقه تروریستی رجوی حاکم کرده بود ارتباط ما با دنیای بیرون قطع شده بود و خبری نداشتیم این مسئله حتی باعث شده بود که وقتی خانواده ام به اشرف آمدند من خبر نداشتم و فکر می کردم که همه اعضای خانواده اعم از پدر و مادرم فوت نمودند و من دیگر انگیزه ای برای بازگشت به ایران نداشتم تا اینکه سر از آلبانی در آوردم .

من به محض ورود به کشور آلبانی از فرقه تروریستی رجوی جدا شدم البته باید به این نکته اشاره کنم وقتی در کمپ لیبرتی بودم از یک سال قبل از مسئولین فرقه خواسته بودم که می خواهم از آنان جدا شوم و آنان به من گفتند که صبر کن تا مسئله پناهندگی شما را حل می کنیم و بعد برو . این مسئله که پیگیر کارم باشند یک سال طول کشید ولی خبری از رفتن نبود و متوجه شدم که می خواهند مرا سر کار بگذارند به همین خاطر وقتی به کشور آلبانی آمدم از فرقه تروریستی رجوی جدا شدم .

بعد از مدتی با خانواده ام که بیست و هفت سال فرقه رجوی مانع تماس من با آنها شده بود توانستم با برادرانم صحبت کنم و بعد از آن توانستم برای خودم تصمیم بگیرم و به ایران بازگردم که در این مسیر به سفارت ایران در کشور آلبانی رفتم و با هماهنگی کمیساریای پناهندگی به ایران بازگشتم .

البته در مورد کارهایی که فرقه تروریستی رجوی در مورد نفرات جدا شده انجام می دهد بعداً توضیح خواهم داد و اکنون اگر خانواده ای سئوالی دارد من در خدمت شما هستم ولی قبل از آن باید به خانواده ها تبریک گفت که شما بودید که با استواری و پایداری تان باعث شدید که رجوی مجبور شود از اشرف خارج شود چون مسئولین فرقه شاهد بودند که وقتی صدای خانواده ها به گوش نفرات می رسید می دیدم که نفر چگونه پایش برای ماندن در مناسبات جهنمی فرقه تروریستی رجوی شل می شود و رابطه عاطفی که رجوی می خواست با تمام وجود آنرا از بین ببرد چگونه برقرار می شد .

آقای کرمعلی شعبانپور که برادرش سرنوشتی مانند آقای محمد پور داشت از وی سئوال نمود آیا افراد با وجود رفتن به کشور آلبانی آزاد هستند که به شهر تردد کنند یا خیر ؟ یا مانند اشرف هنوز در حصار تشکیلاتی قرار دارند ؟

آقای محمد پور توضیح دادند که اگر فرد توی تشکیلات فرقه تروریستی رجوی باشد همه حرکات او با اجازه تشکیلات است فرقه تروریستی رجوی سعی می کند همان شرایطی که در اشرف بر مناسبات حاکم کرده بود را در کشور آلبانی بر قرار نماید و به همین خاطر کسی بدون اجازه حق ندارد از آپارتمان خارج شود و اگر فردی از محوطه مشخص شده خارج شود یعنی مرز سرخ رده کرده و دیگر از فرقه نیست .

در ادامه فشار تشکیلاتی فرقه تروریستی رجوی برای اینکه مانع تردد افراد به بیرون شود فروشگاهی در همان جا درست کرده تا افراد مجبور نباشند برای خرید به بیرون تردد کنند اگر چه مسئولین فرقه سعی دارند با ایجاد این موانع کاری نمایند تا افراد به چیز دیگری فکر نکنند ولی با تناقضات انبوه افراد چکار خواهد کرد ؟ مگر با ایجاد فروشگاه و مانع شدن برای تردد به بیرون و ایجاد نشست های مختلف برای مغزشویی می شود جلوی ریزش نیرو را بگیرد که مطمئن هستم این کار امکان پذیر نیست و همانگونه که خبر دارید تا کنون تعداد زیادی از مناسبات جدا شدند . تفاوت اشرف و لیبرتی با آلبانی در این است که افراد برای خروج دیگر مشکلی ندارند و هر موقع تصمیم بگیرند به راحتی می توانند به دنیای آزاد قدم بگذارند .

در ادامه آقای نیکزاد برادر ناتنی محمد رضا قنبر زاده که همیشه و در همه حال به فکر برادر خود بودند از آقای محمد پور سئوال نمودند که آیا فرقه رجوی به شما که جدا شدید پول می دادند ؟

آقای محمد پور بیان داشتند که فرقه تروریستی رجوی برای اینکه افراد را در چمبره تشکیلات خود نگهدارد و دست به افشاگری علیه فرقه نزنند به افراد پول می دادند یعنی با کمیساریا هماهنگی کرده بودند تا حقوق ماهیانه ما که ۳۵۰ دلار بود فرقه به ما ۵۰۰ دلار می داد یعنی ۱۲۰ دلار بیشتر تا ما دست به افشاگری نزنیم ولی وقتی متوجه می شد که ما با خانواده خود تماس گرفته و یا با نفرات دیگر ارتباط داریم این حقوق را قطع می کرد که این مسئله در مورد من هم صادق بود و به همین خاطر به دفتر کمیساریا مراجعه کرده و حقوق ماهیانه من که ۳۸۰ دلار بود از آنان می گرفتم یعنی مرزم را با رجوی تروریست جدا کردم و حاضر نشدم برای مقداری پول روی واقعیت های موجود در مناسبات فرقه رجوی را بپوشانم . من بعد از هشت ماه از فرقه جدا شدم و به همراه دو تن از دوستانم خانه جداگانه ای برای خودمان گرفتیم و به زندگی به دور از حصارهای تشکیلاتی ادامه دادیم تا اینکه مسئله رفتن به داخل کشور و زندگی در کنار خانواده ام حل شد

……ادامه دارد

رجوی ملعون باید بداند خانواده ها نفرات خود را از دست او نجات خواهند داد – قسمت دوم

انجمن نجات مرکز مازندران یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
 لینک به منبع

آقای سید محمد یعقوبی که دل پری از مناسبات رجوی داشت ، گفت فرقه تروریستی رجوی طوری خواهرم هاجر یعقوبی را مغزشویی کرده که در سیمای نفاق همه حرفهایش دروغ بود در حالی که وی قبلاً دروغگو نبوده است این هم از کارکردهای فرقه تروریستی رجوی است !

وی در رابطه با صحبت های آقای محمد پور اظهار داشت با توجه به توضیحاتی که در مورد عدم آزاد بودن افراد برای تردد به بیرون در کشور آلبانی دادید ما را به یاد حرفهای دوستان شما می اندازد وقتی در عراق بودند هم این شرایط حاکم بود پس این افراد تا کی می خواهند در این شرایط باقی بمانند ؟ فرقه رجوی تا کی می تواند جلوی این اعضای خود را بگیرد که به بیرون تردد نکنند ؟

آقای محمد پور بیان داشتند تمام ترس رجوی فریبکار این است که اجازه ندهد حتی پای یک نفر به بهانه ای به بیرون از محوطه آپارتمانی محل استقرار خودشان باز شود چون می داند اگر اجازه این کار را بدهد دیگر نیرویی برایش باقی نمی ماند . چشم افراد به دنیای بیرون باز خواهد شد . به همین خاطر وقتی فردی اگر مجبور شود برای کاری مانند بیماری به بیرون تردد کند باید سه نفره باشد و همدیگر را بپایند یا وقتی فردی قصد تماس گرفتن با خانواده اش در داخل کشور را نداشته باشد و یک موقع دست از پا خطا نکند همه تلاش فرقه این است که افراد را ایزوله نگه دارد تا همواره در جهل و نادانی تحت کنترل فرقه باشند .

 آقای اردشیری سئوال نمود با توجه به شرایطی که در کشور آلبانی وجود دارد اکنون با چند دسته از نفرات فرقه تروریستی رجوی مواجه هستیم که اگر می شود این مسئله را برای ما روشن کنید ؟

آقای محمد پور اظهار داشتند اکنون در کشور آلبانی با سه طیف از نیروها مواجه هستیم . طیف اول کسانی هستند که هنوز در اسارت فرقه رجوی قرار دارند یعنی هنوز به آن درجه از آگاهی از خیانت رجوی نرسیدند که بخواهند زنجیرها و موانع را کنار زده و به دنیای بیرون گام بگذارند که این طیف را می توان از جنبه های مختلفی هم مورد بررسی قرار داد که اگر زمان بود برای شما باز خواهم کرد .

طیف دوم نفراتی هستند که از فرقه تروریستی جدا شدند ولی به خاطر مسئله اقتصادی که حربه جدید رجوی در کشور آلبانی است در مقابل جنایات رجوی سکوت کردند یعنی حاضر نیستند دست به افشاگری بزنند و این افراد در محل دیگری جدای از نفرات اصلی فرقه زندگی می کنند این افراد به بیرون تردد دارند و سعی می کنند اخباری را که از بیرون بدست می آورند خصوصاً نفرات جدا شده به مسئولین فرقه بدهند . این طیف فقط به خاطر مسایل مالی می باشد که هنوز تحت پوشش تشکیلات رجوی قرار دارند . فرقه رجوی به این طیف گفته بود تا وقتی با ایران تماس نگرفتید و یا علیه ما موضع نگرفتید ما به شما حقوق می دهیم اما همین که بفهمیم شما با ایران تماس داشتید حقوق شما قطع خواهد شد یعنی حق السکوت می دادند تا کسی علیه آنان دست به افشاگری نزد کار کثیفی که اکنون فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی در پیش گرفته است .

یک نمونه ای را در همین رابطه برای شما تعریف کنم یکی از دوستانم که بچه رشت بود با من هم خانه شد فرقه رجوی وقتی فهمید او با من هم خانه شده حقوق او را هم قطع کرد .

طیف سوم نفراتی هستند که مرزهای خود را با رجوی مشخص کردند و حاضر نیستند به خاطر چند دلار باز هم به سکوت علیه فرقه ادامه دهند البته این افراد در ساختمانهایی که اجاره می کنند بصورت چند نفره با هم زندگی می کنند و می توانند به همه جا تردد نموده و آزاد می باشند . این طیف حتی با خانواده های خود تماس دارند .

اقای کریم پور سئوال نمود تفاوت فرقه رجوی در عراق با کشور آلبانی در چیست ؟

آقای محمد پور توضیح دادند هیچ فرقی بین مناسبات تشکیلاتی در عراق و آلبانی نیست و هم چنان مسئولین فرقه سعی می کنند همان فشارهای تشکیلاتی را اجرا کنند ولی تفاوت اصلی در این است که نفراتی که به کشور آلبانی رفتند دیگر از بمب و موشک خبری نیست و جان کسی در خطر نمی باشد و این مسئله می تواند در دراز مدت به ضد فرقه باشد چون دیگر از جان افراد نمی تواند به بهانه های مختلف استفاده کند .

افراد در کشور آلبانی بعد از مدت کوتاهی دچار تناقض خواهند شد که ما در کشور آلبانی چکار می کنیم ؟ مگر قرار ما به اصطلاح سرنگونی نبود ؟ و هزاران سئوال بی جواب دیگر … ولی فرد بعد از مدتی دیگر نمی تواند جوابی برای هزاران تناقضی که در ذهن وی می باشد پیدا کند به همین خاطر تصمیم می گیرد که از فرقه رجوی جدا شود و زندگی جدیدی را آغاز نماید .

آقای عسکر شعبانپور که همیشه از خانواده های فعال استان مازندران بوده و بارها در مراجعه به اشرف توسط عوامل فرقه تروریستی رجوی با سنگ آسیب دیدند سئوال نمود با توجه به توضیحات کامل شما آیا فضای بچه ها در آلبانی تغییر کرده یا هنوز در فضای عراق و حرفهای دروغین رجوی هستند ؟

آقای محمد پور توضیح داد که بله فضای آلبانی دیگر فضای عراق نیست فضای بچه ها خیلی تغییر کرده است این تغییر فضا را می شد حتی در کمپ لیبرتی هم دید چرا که بیشتر ذهن بچه ها رفتن از عراق بود و هر بار که کار اخراج به کشور آلبانی با کار شکنی فرقه رجوی عقب می افتاد شاهد بودم که چگونه افراد مسئله دار می شدند و هر بار تکرار می کردند که پس نوبت ما کی فرا خواهد رسید و به همین خاطر است که می توان گفت که ذهن افراد دیگر عراق نیست و تغییر کرده است . حتی خبرهایی داشتیم که تعدادی از نفرات جدا شده از فرقه به کشور آمریکا رفتند و اکنون هم شاهد هستیم که تعداد زیادی از فرقه تروریستی رجوی جدا شدند که در میان آنها نیز زنان به اصطلاح شورای مرکزی هم حضور دارند . اگر اکنون این افراد دست به افشاگری نمی زنند به خاطر مسائل اقتصادی است که فرقه تروریستی رجوی سعی نموده با این حربه دهان شان را ببندد ولی این حربه نمی تواند تا ابد کار ساز باشد چون هر چه که جلوتر می رویم ریزش نیرو بیشتر شده است .

در ادامه نشست آقای مصطفی فرد سئوال نمود که آیا خبرهای دنیای آزاد به افراد در درون مناسبات فرقه رجوی می رسد یا خیر ؟ یا مانند اشرف هم چنان در غار زندگی می کنند ؟

آقای محمدپور قبل از جواب دادن به این سئوال به آقای مصطفی فرد گفت که من برادرت یعنی مهدی را کاملاً می شناسم و با هم مدت زیادی در یک قسمت بودیم وقتی شما را دیدم متوجه شدم که شما برادر مهدی فرد باید باشید . آقای فرد گفت که از اینکه خبری از سلامتی برادرم به من دادید خیلی مرا خوشحال کردید و امیدوارم روزی وی نیز مانند شما از جهنم رجوی آزاد شود .

در ادامه آقای محمدپور در جواب سئوال اظهار داشتند که هنوز خبرهای بیرون به افراد درون تشکیلات نمی رسد . هنوز همان فشار های تشکیلاتی که در اشرف بر مناسبات حاکم بود در کشور آلبانی نیز بر افراد اعمال می شود هیچ کسی به رسانه های بیرونی دسترسی ندارد ، نه رادیو و نه اینترنت و نه امکان دیگری برای افراد مهیا نیست چیزی که هست فقط مسئولین بالای تشکیلات تلفن همراه با خود دارند و بقیه از همه امکانات به دور می باشند .

در کشور آلبانی مانند اشرف به تلویزیون خودشان گوش می دهند یعنی باید گفت با توجه به اینکه در کشور آلبانی زندگی می کنند ولی هنوز در غار بسر می برند و این خواست رجوی است که افراد باید این گونه به زندگی ادامه دهند چون می داند که اگر ذره ای آگاهی به افراد برسد دیگر خبری از نیرو برای تشکیلات نیست .
خانم صبورا شعبانی که همیشه در همه اعزام ها به عراق حضور داشت و بسیار دنبال آزادی برادرش محسن می باشد از آقای محمد پور سئوال نمود آیا نفراتی که در کشور آلبانی از مناسبات فرقه ای جدا می شوند باز هم در برنامه های آنان شرکت می کنند ؟ اگر اینگونه است پس می توانند با نفرات دیگر فرقه هم رابطه برقرار کنند ؟

آقای محمدپور اظهار داشت قبل از اینکه به این سئوال جواب بدهم باید به خانم شعبانی بگویم که من برادرت را کاملاً می شناسم و سالیان با هم کار می کردیم و بسیار دوست داشتنی ولی نکته ای که هست اسیر مغزشویی فرقه رجوی قرار دارد و مطمئن هستم که دیر یا زود او هم به واقعیت های موجود در فرقه پی خواهد برد و از آنان جدا می شود . در رابطه با جواب سئوال شما باید بگویم که افرادی که از فرقه تروریستی رجوی جدا شدند و دست به افشاگری علیه آنها نزدند می توانند در برنامه هایشان شرکت کنند مسئولین فرقه هم از خدای شان باشد چون برای تبلیغات به سیاهی لشکر نیاز دارند و در تبلیغات شان وانمود کنند که ما هنوز هستیم و به قول خودشان هزار اشرف را بر پا کردیم … این امکان وجود دارد که اگر کسی بخواهد می تواند تحت چنین شرایطی در برنامه آنها شرکت کند و این که فرد بتواند با نفرات دیگر فرقه رابطه برقرار کند بعید است چون مسئولین فرقه طوری سازماندهی می کنند که افراد جدا شده با نفرات تشکیلاتی برخوردی نداشته باشند تا بدین وسیله جلوی ریزش نیرو را بگیرند .

خانم صبورا شعبانی از آقای محمدپور تشکر نمود از اینکه اطلاعاتی از برادرش محسن داد و گفت که این خبر را به خانواده ام خواهم گفت و بقیه نیز از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد خصوصاً مادرم که هر لحظه چشم انتظار فرزندش محسن می باشد .

  ادامه دارد …

رجوی ملعون باید بداند خانواده ها نفرات خود را از دست او نجات خواهند داد – قسمت سوم

انجمن نجات مرکز مازندران سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
 لینک به منبع

وقتی بحث به آشنایی محمدپور با نفرات فرقه رجوی رسید آقای اردشیری سئوال نمود که آیا برادرم یعنی موسی را می شناسید ؟ آیا او قصد جدا شدن ندارد ؟

آقای محمدپور گفت که من با موسی مثل برادر بودیم و سالیان در یک مقر بودیم و با هم زندگی کردیم اگر حساب کنید مدتی که نزد شما بوده کمتر از زمانی است که ما با همدیگر در مناسبات بودیم به تمام خصوصیات وی اشراف دارم .

آقای اردشیری سئوال کرد ایا با برادرم موسی در ارتباط بودید وی را می شناختید یا نه ؟

آقای عباس در پاسخ گفتند بله من با موسی برادرت در یک مقر بودیم سالیان سال با هم در یک یکان کار می کردیم من با او عین برادر بودیم .

اینکه از فرقه رجوی جدا شود یا خیر باید گفت که فرقه شرایطی را بر مناسبات خود در کشور آلبانی حاکم کرده که باید فرد خودش تصمیم بگیرد و اکنون هم که مریم قجر به آلبانی رفته حتماً به مغزشویی ادامه خواهد داد چون می داند که شرایط در آنجا بسیار حساس است و نمی تواند جلوی کسی را با فشارهای تشکیلاتی برای جدا نشدن بگیرد . در مورد موسی هم این شرایط حاکم است مهم این است که ذهن وی در مقابل هزاران تناقض در درون سازمان چه وقت جواب بدهد ولی باید گفت که زمان زیادی نخواهد گذشت چون وضعیت درونی تشکیلات فرقه تروریستی رجوی خرابتر از آن است که بخواهیم در موردش حرف بزنیم .

آقای گلدوست سئوال نمودند آیا نفراتی که قصد جدا شدن از فرقه تروریستی رجوی را دارند مورد اذیت و آزار فرقه قرار نمی گیرند ؟

آقای محمدپور توضیح دادند که کشور آلبانی مانند اشرف و لیبرتی نیست آنجا کشور آزادی می باشد فرقه جرات نمی کند افراد جدا شده را اذیت و آزار کند حتی نمی تواند روی نفرات خودش هم فشار بیاورد چون می داند اگر قدری فشار را بیشتر کند ریزش نیرو بیشتر خواهد شد به همین دلیل سعی می کند به نفراتی که جدا شدند پول بدهد تا سکوت کنند یک نمونه را به شما می گویم محمد اقبال یکی از افراد مفلس فرقه رجوی در عراق بود که حتی به قدری مرزهای وقاحت رجوی را طی کرده بود که به خواهر خودش هم توهین می کرد وی بعد از مدتی که به کشور آلبانی آمد ساز مخالفت با سازمان را کوک کرد و تشکیلات فرقه که این را نمی خواست او را به کشور فرانسه برد و با دادن یک خانه و چیزهای دیگر یعنی حق السکوت به او داد تا او دهان باز نکند و هم چنان به پاچه گیری علیه نفرات مخالف فرقه رجوی ادامه دهد . شک نکنید اگر فرقه رجوی درکشور آلبانی جرات داشت که افراد را تحت فشار قرار دهد حتماً این کار را می کرد و اکنون که جرات این کار را ندارد سعی می کند با دادن پول و خریدن ماشین افراد معترض را به سکوت وا دارد و البته این مسئله هم موقتی خواهد بود و روزی شاهد خواهیم بود که ابعاد دیگری از ماهیت جنایت کارانه رجوی رو خواهد شد .

در ادامه برنامه نشست آقای اکبرنیا که برادرش اصغر هنوز به خاطر سیستم مغزشویی فرقه تروریستی رجوی در چنگال مناسبات گرفتار است از آقای محمد پور سئوال نمود که اگر کسی خودش بخواهد می تواند به راحتی از تشکیلات رجوی جدا شود یا خیر ؟

آقای محمد پور جواب دادند که اگر کسی بخواهد می تواند جدا شود ما نمونه های زیادی داشتیم بطور مثال آقای منوچهری که از دانشجویان آمریکا بود به بهانه گذاشتن کیسه زباله دم درب پایگاه بیرون رفت و دیگر بازگشت نگشت و خودش را به کمیساریا معرفی نمود و اعلام کرد که از فرقه رجوی جدا شده و در شهر برای خودش خانه ای کرایه کرده تا مسئله رفتن او به آمریکا حل شود . این یک نمونه است که برای شما بیان کردم همانگونه که گفتم شرایط درکشور آلبانی با عراق بسیار متفاوت است .

آقای حسین ثابت رستمی که به همراه پدر و مادر پیرش در نشست حضور یافته بود ابتدا عنوان نمود که من به این خاطر پدر و مادرم را آوردم وقتی آقای محمدپور از وضعیت برادرم محمد مهدی می گوید اطلاع یابند تا شاید قدری از ناراحتی که سالیان همراه آنان است کم شود و اکنون که برادرم را می شناسد خیلی می تواند کمک کار ما باشد و در روحیه پدر و مادرم تاثیر بگذارد و هم این پیام را به برادرم بدهیم که او را رها نمی کنیم و همیشه به فکر او هستیم .

 در ادامه سئوال نمودکه برای ما مشخص است که وقتی نفرات در اشرف بودند تا زمانی که سلاح داشتند برنامه هایشان را مسئولین پر می کردند و وقتی خلع سلاح شدند جدا شدگان از فرقه برای ما توضیح دادند که چگونه مسئولین فرقه تروریستی رجوی برای اینکه وقت افراد را پر کنند برنامه های مسخره ای ردیف می کردند اکنون که در کشور آلبانی هستند و در آپارتمان زندگی می کنند برنامه روزانه شان به چه صورت است ؟

آقای محمد پور عنوان داشت برای مسئولین فرقه تروریستی رجوی فرقی نمی کند در کدام شرایط حضور دارند در کشور عراق با سلاح و بعد از آن به صورت راه اندازی کلاسهای آموزشی افراد را مشغول می کردند و اکنون در کشور آلبانی هم برنامه هایی مانند آموزش کامپیوتر و آموزش زبان و … در ادامه هم برنامه نشست های عملیات جاری و غسل هفتگی و سایر نشست های تشکیلاتی که حتماً نفرات باید فاکت بنویسند که چرا مریم را به جای بردن به تهران به فرانسه و یا خودشان به جای اینکه از عراق به تهران بروند سر از آلبانی در آوردند و بقیه برنامه های مسخره و سر کاری دیگر . چیزی که کاملاً روشن است پر کردن وقت افراد بیکار در مناسبات است تا کسی ذهنش سر خط و خطوط فرقه نرود و افراد زمانی برای فکر کردن نداشته باشند .

در این رابطه آقای محمد رضا گلی اظهار داشت بعد از سرنگونی صدام برای اینکه وقت افراد را پر کنند یک محلی به نام دانشگاه راه اندازی کردند و یک تعداد استاد عراقی را جهت آموزش وارد اشرف کردند و به آنها سفارش شده بود تا می توانید به افراد تکلیف بدهید تا بعد از پایان کلاس وقت فکر کردن هم نداشته باشند در این رابطه موفق هم بودند ما به عشق درس خواندن و یاد گرفتن تمام ذهن مان درگیر آموزش بود و زمانی برای فکر کردن به دیگر مسائل نداشتیم حتماً این شیوه ها را به گفته آقای محمدپور در آلبانی پیاده خواهند کرد چون تجربه آنرا در اشرف داشتند .

آقای میرگل موسوی برادر یعقوب موسوی ابتدا در مورد برادرش از آقای محمدپور سئوال نمود که وضعیت وی در مناسبات فرقه ای رجوی چگونه است و سئوال دیگر اینکه با توجه به رفتن همه افراد به کشور آلبانی آیا تحولی در بچه ها ایجاد شده یا خیر ؟

اقای محمد پور گفت که ابتدا در مورد برادرتان بگویم که وضعیت او خوب است و مشکلی ندارد او هم مانند بقیه افراد فرقه تروریستی رجوی اسیر زنجیرهایی است که به پایشان وصل کردند اگر قدری از مناسبات بیرون و جامعه اطلاع می داشت و اگر قدری ترس جدا شدن از اینکه بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد را می دانست مطمئن هستم او مانند بقبه راه جدا شدن از فرقه را در پیش می گیرد . اما در مورد سئوال دومتان باید بگویم که تحول در افراد جدی است و این تحول بعد از رفتن اولین سری از عراق به کشور آلبانی شروع شد و شاهد بودیم که وقتی اولین سری به کشور آلبانی رفتند ریزش نیرو شروع شد و هر چقدر جلوتر می رویم خودش را بیشتر نشان می دهد یعنی اینکه خزان فرقه تروریستی رجوی استارت خورده است .

ادامه دارد

رجوی ملعون باید بداند خانواده ها نفرات خود را از دست او نجات خواهند داد – قسمت پایانی

انجمن نجات مرکز مازندران سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
 لینک به منبع

آقای سید محمد یعقوبی سئوال نمود که وضعیت خانم ها در کشور آلبانی چگونه است ؟ آیا آنان هم شرایط شان با مردان یکی است ؟
در این رابطه آقای محمد پور توضیح دادند که به لحاظ حقوق کمیساریا با مردان فرق دارد آنان از حقوق بالاتری برخوردار هستند و تعدادی که هم جدا شدند دو یا سه نفره با هم منزلی را کرایه کرده و با همدیگر زندگی می کنند اگر در تشکیلات باشند شرایط شان هیچ فرقی با دیگر افراد ندارند هم مرز سرخ هایی که تشکیلات می گوید باید رعایت کنند .

البته باید به این مسئله اشاره نمود که کندن زنان از تشکیلات به نسبت مردان سخت تر است چون با تبلیغاتی که رجوی در مناسبات کرده زنان فکر می کنند که اگر پای به دنیای آزاد بگذارند مورد ستم قرار می گیرند و فشار زیادی به آنها می آید به همین خاطر با توجه به سن بالای اکثر زنان ترجیح می دهند در همان مناسبات بسته و خشک به زندگی ادامه دهند .

یکی از خانواده ها به نام حسن آهنگر که برادرش عبدالحسین که وقتی دخترش کوچک بود دیگر او را ندید وقتی دخترش به نام نسیبه بزرگ شد و خواست با پدرش ملاقاتی داشته باشد باز هم این مزدوران رجوی بودند که با توهین کردن و گفتن ناسزا و زدن سنگ مانع از ملاقات این دختر شدند آنان فکر می کردند که می تواند با زدن سنگ و توهین کردن این رابطه عاطفی را از بین ببرند ولی چه سود که رجوی قادر به درک این شرایط نیست چون او اصلاً عاطفه ندارد و فقط به فکر قدرت طلبی و زن بارگی خودش می باشد .

وی سئوال نمود که  آیا برادرش عبدالحسین را می شناسد ؟ در جواب آقای محمدپور اظهار داشتند که من برادرت را می شناسم او هم شرایطش مثل بقیه افراد توی تشکیلات است باید به او کمک کرد چون وقتی فرد در چمبره تشکیلات گیر کرده باشد دیگر راه بازگشتی از درون خود ندارد باید از بیرون به او کمک کرد .

وقتی بحث داغ شد آقای گلدوست برادر انسیه گلدوست سئوال نمود که با توجه به اینکه شما در تشکیلات بودید آیا رجوی زنده است یا مرده ؟ که در این رابطه آقای محمدپور توضیح دادند که هیچ نمی داند که رجوی مرده است یا زنده چون کسی در درون مناسبات فرقه جرات سئوال کردن در این مورد را ندارد و آنرا مرز سرخ اعلام کردند .

اینکه رجوی زنده یا مرده باشد فرقی ندارد وقتی وی جرات نشان دادن خودش را ندارد و حتی نمی تواند پیامی هم بدهد چه فرقی می کند که زنده باشد یا مرده ؟ ایکاش زنده می بود تا جواب تمام جنایتش را بدهد چون می خواهد با نشان ندادن خود جواب خیلی از سئوالات را بدهد و اینکه اکنون چگونه به کاسه لیسی شیوخ عربستانی و افراد جنگ طلب امریکایی و اسرائیلی مشغول است در ضمن اینکه ترکی الفیصل در برنامه خرداد فرقه رجوی در فرانسه عنوان نمود که رجوی مرده است می توان از جنبه های مختلف این حرف وی را مورد بررسی قرار داد ولی خدا کند که زنده و جواب خیانت هایش را در همین دنیا بدهد .

در تایید حرف آقای محمد پور مسئول نشست بیان نمود یکسری از سئوالات در درون مناسبات فرقه ای رجوی مرز سرخ اعلام شده و کسی نباید آنرا بیان کند یکی از علت مخفی شدن رجوی و اینکه چرا خودش را نشان نمی دهد ؟ چرا خلع سلاح شدیم مگر قرار نبود بعد از شروع جنگ امریکا علیه عراق نیروهای فرقه رجوی به سمت ایران حرکت کنند ؟ وقتی سازمان خلع سلاح شد شما کاری به این کار نداشته و هر چه که مسئولین زن می گویند انجام دهید ؟ چرا اشرف را ترک کردیم مگر سنگر به اصطلاح تمام آزادی خواهان دنیا نبود و انبوهی از سئوالاتی که وقتی مسئولین نمی توانستد جواب بدهند مرز سرخ نامیده می شد تا بتواند بر سرکوب افسار گسیخته در درون تشکیلات ادامه دهند و به همین خاطر است که افراد جرات نمی کنند آن سئوالات را بکنند چون می دانند اگر دوباره یک سئوال پرسیده شود باید منتظر نشست تشکیلاتی و خاص باشند که البته همه از ان گونه نشست ها فراری هستند .

خانم حیدرزاده و خانواده محترمشان چندین بار برای دیدار با برادرشان به نام پرویز به اشرف رفته بودند ولی متاسفانه با خیره سری رجوی فریبکار نتوانستند ملاقاتی داشته باشند از آقای محمد پور سئوال نمود که آنهایی که  در تشکیلات هستند با وجود این که در آلبانی هستند هنوز نفهمیدند که دنیای بیرون با دنیای درون تشکیلات و بسته چه فرقی می کند ؟

آقای محمدپور اظهار داشت بله همین طور است تا وقتی افراد در داخل تشکیلات باشند مطیع آن سیستم هستند و در واقع با آن محیط بسته خو گرفتند چرا که سالیان با آن قواعد و قوانینی که رجوی برقرار نموده بود زندگی کردند اعضای بطور مستمر تحت مغزشوئی رهبران فرقه می باشند اما همین که جدا شوند ذهنیت آنها تغییر می کند در آن صورت می توانند به خودشان بیایند و خودشان را بشناسند و هویت کسب کنند . به همین خاطر است که رجوی فریبکار سعی می کند باز همه حصارهای تشکیلاتی را سفت تر کند و کسی نتواند به واقعیت های بیرون دسترسی داشته باشد . تا وقتی اعضای فریب خورده در درون مناسبات فرقه گیر کرده باشند و اطلاعی از اخبار بیرون نداشته باشند همین گونه باقی خواهند ماند و تفاوت دو دنیا را نخواهند فهمید .

شاید برای شما این گفتار زیاد قابل فهم نباشد رجوی فریبکار به ما گفته بود اگر شما با خانواده خود تماس بگیرید اداره اطلاعات خانواده شما را مورد اذیت و آزار قرار خواهد داد به همین خاطر خیلی از نفرات به خاطر اینکه خانواده شان دچار مشکل نشوند تماس نمی گیرند . از طرف دیگر به ما می گفتند که تمام خانواده ها اطلاعاتی هستند یعنی اینکه دستگاه تبلیغاتی فرقه تروریستی رجوی سعی می کرد ارتباط اعضای خود را با خانواده هایشان قطع کند .

شما خانواده های محترم این گونه فرض کنید وقتی فردی بطور شبانه روز و بطور مستمر تحت مغزشویی قرار می گیرد دیگر قدرتی برای فکر کردن ندارد وقتی هر روز به او می گویند که جمهوری اسلامی در حال به اصطلاح سرنگونی است آن فرد هم باورش می شود که نکند خبری است و یا اینکه وقتی مارک می زند که خانواده ها اطلاعاتی هستند فرد در درون مناسبات خبری از وضعیت خانواده خود ندارد و به طبع تحت فشار تشکیلات باید قبول کند و انواع حیله و فریبکاری دیگر .. . با این وضعیت است که باید گفت که نفرات هنوز تفاوت میان دنیای درون فرقه با بیرون را تشخیص ندادند .

در ادامه آقای مجید یونسی سئوال نمود چطور فرقه رجوی با جدا شدن شما موافقت نمود ؟

آقای محمد پور اظهار داشت وقتی می گوئید که فرقه رجوی چگونه با جدا شدن من موافقت نمود به این سادگی هم نبود من حدود یک سال قبل در لیبرتی از مسئولین فرقه خواسته بودم که می خواهم از مناسبات جدا شوم ولی آنان با وعده های دروغین مبنی بر اینکه برای شما وکیل می گیریم و یا مسئله پناهندگی شما را حل کرده و به یکی از کشورهای اروپایی می فرستیم تا در کنار انجمن های فرقه کار کنی و یا اینکه ما در حال مذاکره با کمیساریا پناهندگی هستیم و انواع دروغ های دیگر ، مسئولین فرقه سعی کردند با طولانی کردن زمان و ردیف کردن یک مشت دروغ می خواستند مرا منصرف کنند ولی من در حرفی که زده بودم استوار بودم و به همین خاطر وقتی به کشور آلبانی آمدیم دیگر ماندن در مناسبات فرقه رجوی را مناسب ندیدم و از آنان جدا شدم فرقه رجوی دیگر تشکیلاتش قدرت عراق را نداشت و نمی توانست جلوی کسی را بگیرد.

یکی دیگر از خانواده ها به نام خانم سهرابی سئوال نمود که ما چطور می توانیم برای ملاقات اقدام نمائیم ؟ در این رابطه آقای محمد پور و مسئول نشست راههای مختلف برای دیدار با نفرات شان در کشور آلبانی مورد بررسی قرار گرفت و خانواده ها نیز در این رابطه توجیه شدند ولی به خاطر مسائل امنیتی اکنون نمی خواهیم در این مورد چیزی نوشته شود باشد که در آینده نزدیک شاهد ملاقات خانواده با اعضای گرفتار خود در کشور آلبانی بانشد .

ولی باید این توضیح را داد که دست سازمان در کشور آلبانی بسته است رجوی فکر می کند هنوز با شانتاژ و فریبکاری مانع ملاقات شود آنان هنوز فکر می کنند در عراق مستقر می باشند و قدرتی داشته باشند ولی دیگر نه آن عراق است و نه اینکه کشور آلبانی را تبدیل به عراق دیگری برای افراد نمود !

آقای شیرگاهی سئوال نمود که اگر تماسی از طرف اعضای خانواده خود داشتم چگونه می توانم وی را متقاعد کنم که آقای محمد پور جواب داد: بگذارید این تماس وصل شود آن وقت شیوه های جلب اعتماد راهش را باز می کند . شاید رجوی فریبکار توانسته تا کنون رابطه عاطفی را قطع کند ولی این رابطه پدر به فرزند و فرزند به پدر و مادر هیچ وقت و هیچ کس نمی تواند از بین ببرد . باید به فرد تماس گیرنده امیدواری داد و اینکه در بیرون تشکیلات دنیای دیگری هم وجود دارد و زندگی ادامه دارد و …

در ادامه اظهار داشتند اگر اعتماد در لحظه بوجود نمی آید چیز غلطی نیست چرا که اولین خیانت رجوی پای مال کردن اعتماد اعضای خانواده به همدیگر بود اکنون در کشور آلبانی فضای بی اعتمادی ایجاد کرده هیچ کس حتی به کنار دستی خودش هم اعتماد ندارد به شیوه های مختلف مسئولین فرقه سعی دارند از نفرات جدا شده علیه همدیگر استفاده کنند و در مقابل پول افراد را هنوز در چمبره خود داشته باشند .

آنقدر فرقه در داخل مجتمع مسکونی فضای پلیسی ایجاد کرده که بچه ها با وجود این که همدیگر را می دیدند و سالیان با هم در اشرف زندگی کردند اعتمادی به همدیگر ندارند و راز خودشان را نمی توانستند به دوست خودش هم بگوید چون می داند اگر این حرف را بزند حقوقی که فرقه رجوی به عنوان همکاری به افراد جدا شده می دهد قطع خواهد شد و به همین خاطر است که وقتی فشارهای تشکیلاتی و ضرب و شتم های عراق در کشور آلبانی کارساز نباشد به شیوه های دیگر مانند خریدن افراد روی آوردند تا بتوانند جلوی تشکیلاتی که در حال فروپاشی است را بگیرند ولی این خام خیالی خواهد بود که بگوئیم مسئولین فرقه در این کار موفق خواهند بود چرا که با توجه به شناختی که از نفرات داخل مناسبات دارم همه افراد مسئله دار، منتظر فرصت برای فرار از تشکیلات جهنمی رجوی می باشند.
خانم منیژه فرخی برادر بهزاد فرخی سئوال نمود آقای محمدپور وقتی به ایران آمدید با شما برخورد نشد و مشکلی تا کنون نداشتید ؟

آقای محمد پور اظهار داشت چیزی که من تاکنون شاهد بودم از برخورد مسئولین و خانواده ام و بقیه افراد اگر چند سال قبل به این مسئله اشراف داشتم مطمئن باشید خیلی زودتر از اینها به کشور باز می گشتم و من هم مانند بقیه جدا شده ها به زندگی عادی خود مشغول هستیم و مانند یک شهروند از حقوق شهروندی برخوردار هستیم و خدا را شکر می کنم که اکنون زندگی جدیدی را در کنار خانواده آغاز نمودم .

خانم خمیسی خواهر محمد رضا خمیسی اظهار داشت که با توجه به توضیحات بسیار خوب آقای محمدپور کاملاً روشن شد که رجوی فریبکار در کشور آلبانی دست از سر نفرات ما بر نمی دارد و توضیحاتی هم که در مورد شیوه ارتباط برقرار کردن با نفرات فرقه بیان داشتید ذهنم را باز کرد و راههای مختلفی اکنون به ذهنم زده است که باید آنها را بکار بگیرم چرا که من مطمئن هستم اگر ملاقاتی با برادرم محمد رضا داشته باشم وی از تشکیلات جهنمی فرقه رجوی جدا خواهد شد .
مسئول نشست در پایان ضمن تشکر از حضور آقای محمد پور در جمع خانواده های استان مازندران و روشنگری در رابطه با ماهیت پلید فرقه رجوی عنوان نمود که حرفهای دوستمان بسیار مفید بود و ما را به اشراف رساند که هنوز فرقه تروریستی رجوی دست از توطئه و شانتاژ علیه افراد خود بر نمی دارد.
خانواده های استان نیز ضمن تشکر از حضور وی به رسم مازندرانی از وی خواستند که در منزل شان پذیرای وی باشند چیزی که رجوی ملعون از درک آن نیز عاجز است .

حاصل نشست دیدار آقای محمد پور با خانواده های استان ، نشان دادن ماهیت و وضعیت کنونی فرقه رجوی در کشور آلبانی و بررسی راههای مختلف برای رهایی افراد خود از تشکیلات فرقه بود .

در ضمن همه خانواده های حاضر در نشست هم قسم شدند که تا رهایی کامل افراد گرفتار در فرقه رجوی دست از فعالیت و کوشش بر ندارند . باید به رجوی خیانت کار این پیام را داد که او فکر نکند که به کشور آلبانی دیپورت شده از دست ما رهایی یافته است در کشور آلبانی نیز مانند عراق بر سرش آوار خواهیم شد حال هر چقدر مریم قجر داعشی در کشور آلبانی به مغزشویی خود ادامه دهد و از جنگ طلبان غربی برای گرفتن عکس یادگاری در کنار همدیگر به کشور آلبانی دعوت کند . برای ما کاملاً روشن است که این حرکات زبونانه نشان از وضعیت بسیار خراب در درون تشکیلات است که به زودی شاهد ریزش زیاد نیرو خواهیم بود .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید