محمد رزاقی: قیام و شورش ؛ تجمع در میدان آزادی چه شد ؟

0
709

قیام و شورش ؛ تجمع در میدان آزادی چه شد ؟

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، بیست و دوم می ۲۰۱۷:… قبلا هم نوشته بودم نه شخص رجوی داعشی سواد درست حسابی برای تحلیل داشت و نه مریم قجر داعشی و این یک حقیقت انکار ناپذیری که اگر؛ شیادی و کلاشی ؛ رنگ و لعاب و حرفهای قلمبه سلمبه بکار رفته در ان اطلاعیه و سخنرانی ها این مخ پوسیده ها را کنار بزنیم می توان به این حقیقت پی برد . زمانی که رجوی داعشی در کنار صدام ملعون بود روی سن در اوج نئشگی تند ؛ تند رژیم سرنگون می کرد در … 

رحوی اعضای مجاهدین خلقانتخابات ایران و وعده های مریم رجوی

لینک به منبع

قیام و شورش ؛ تجمع در میدان آزادی چه شد ؟

در استانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران سایتهای مختلف فرقه رجوی داعشی مدعی شده بود که انتخابات به قیام و شورش و در نتیجه رژیم سرنگون خواهد شد !

ملکی مفلوک هم با دستوری که  از رجوی داعشی گرفته بود چند روز قبل ازانتخابات اطلاعیه داده و خواهان تحریم انتخابات شده بود و خواسته بود کسانی که رای نمی دهند در میدان آزادی تجمع و اعتراض کنند !

این بدبخت مفلوک روز انتخابات حتا از اطاق خانه اش بیرون نیامد چه برسد به تجمع در میدان ازادی فقز برای اینکه شما جیره اقا زاده اش در اروپا تعمین کنید مثل بوزینه پشتک وارونه می زند وسلام .

البته با شناخت و تجربه ۲۰ ساله درمقاله قبلی به شیوه کثیف فرقه رجوی داعشی در قبل از انتخابات و روز انتخابات و بعد از ان اشاره کرده بودم که رجوی داعشی مو به مو  مثل همیشه همان شیوه پوسیده را بصورت احمقانه و با سفسطه زیاد , یاوه گوئی به نمایش گذاشت .

http://www.razaghi13.blogfa.com/post-490.aspx

قبلا هم نوشته بودم نه شخص رجوی داعشی سواد درست حسابی برای تحلیل داشت و نه مریم قجر داعشی و این یک حقیقت انکار ناپذیری که اگر؛ شیادی و کلاشی ؛ رنگ و لعاب و حرفهای قلمبه سلمبه بکار رفته در ان اطلاعیه و سخنرانی ها  این مخ پوسیده ها را کنار بزنیم می توان به این حقیقت پی برد .

زمانی که رجوی داعشی در کنار صدام ملعون بود روی سن در اوج نئشگی تند ؛ تند رژیم سرنگون می کرد در استانه هر انتخاباتی روی سن یک مشت یاوه سرائی  می کرد و اخر می گفت من که نمی دانم نتیجه چه می شود ولی یک چیزی می شود !

بعد هم برای اینکه اعضاء نگون بخت به این باور برساند که یاوه هائی که چند روز چند هفته روی سن بلغور کرده درست و دقیق رد خور ندارد اماده باش صادر می کرد اعضاء نگون بخت با کارهای پوشالی مثل سمبه زدن و رنگ زدن توپ و تانک و … مشغول می کرد .

حال که رجوی داعشی ریق رحمت سر کشیده مریم قجر ادامه دهنده راه شوهر مفقود القبرش می باشد با یک مشت یاوه گوئی اعضاء نگون بخت در اسارت نگه داشته با این تفاوت که رجوی در اوج نئشگی یاوه سرائی می کرد الان مریم قجر بعنوان عروس هزار داماد در کنار اقا داماد ها و بعد از خوش گذرانی سیر شدن از دیدار با سناتور سابق ؛ نماینده سابق ؛ کاندید سابق ؛ وکیل سابق ؛ سرهنگ سابق و …با هوا کردن بادکنک در آلبانی می خواهد رژیم سرنگون کند !

مریم قجر داعشی و سران مخ پوسیده تحلیلشان این بود که با کنار گذاشتن احمدی نژاد و امدن رئیسی حتما می خواهند روحانی کنار بگذارند و رئیسی را به مقام ریاست جمهوری برسانند ! در خیالهای پنبه دانه ای و ابلهانه خود فکر می کردند که حتما طرفداران اصلاحات هم بعد از اعلان نتایج انتخابات به خیابانها خواهند ریخت و در نتیجه مسائلی شبیه سال ۸۸ رخ خواهد داد و فرقه رجوی تمام تخم مرغهای گندیده خوش را در این سبد گذاشته بود روی همین تخم مرغهای گندیده نشستند تا شاید جوجه ای بیرون بیاید .

  یک مشت مخ پوسیده هم دور مریم قجر داعشی جمع شده اند که مخ هایشان ۴۰ سال پیش استوپ خورده مفنگ تشریف دارند و مطالبی که به اسم مریم قجر می نویسند بیشتر مایه ابرو ریزی و سر افکندگی  برای مریم قجر و کل فرقه رجوی داعشی می باشد  . واقعا حیف به نانی که اینها می خورند یونجه هم برای این مخ پوسیده ها زیادی والله  .

http://www.razaghi13.blogfa.com/post-489.aspx

اما بعد از اینکه انتخابات تمام شد و حتا از دماغ یک نفر هم خون نیامد پرت و پلا گوئی و یاوه سرائی همیشگی مریم قجر و سران فرقه در قالب اطلاعیه شورای دست ساز رجوی  به اسم مریم قجر عمق سوزش و خالی بودن دست فرقه رجوی داعشی و بی اعتنائی مردم ایران به فراخوانهای صد بار تکراری رجوی داعشی ثابت کرد که  در داخل ایران به یاوه های رجوی داعشی و جیره خواران رجوی هیچ کس توجه ندارد .

اما مریم قجرداعشی و دیگر سران مخ پوسیده به  یاوه هائی که سالیان سال طوطی وار تکرار می کنند رو اورده اند دوباره مدعی شده اند با انتخاب روحانی رژیم ضعیف شده بس به سرنگونی نزدیک شده !

باید به مریم قجر داعشی و مخ پوسیده های اور سوراز ؛ البانی نشین بگویم کسی که بتواند احمدی نژادی که ۸ سال ریاست یک مملکتی مثل ایران به عهده داشت با تمام اطرافیانش مثل بقائی و مشائی کنار بگذارد ؛ رژیمی که بتواند جناح اصلاح طلب بر خلاف میل باطنی خودش قبول کند این از قدرتش می باشد یا ضعف اش ؟ شما چرا عادت دارید سورنا را از سر گشادش بزنید ؟

ما یک مثل داریم که می گوید :

موغاندا بوغدادان قالدون . ( دستت به گندم مغان نمی رسد )

بغدادا خورمادان قالدون . ( دستت به خرمای بغداد نمی رسد )

نتیجه این انتخابات دقیقا برای رجوی داعشی اینطور شد . سران فرقه ارزو می کرد که رئیسی انتخاب شود که نشد !

انتظار داشت که یک شورشی بعد از انتخابات بوجود بیاد که ان هم اتفاق نه افتاد هیچ بلکه مردم به جشن و پایکوبی هم پرداختند !

البته نا گفته نماند شما یک تشکر به احمدی نژاد بدهکار هستید چون همین اقا با یکسری سیاستهای غلط باغث شد اول انگلیس و سپس اروپئیها برای لولو خور نشان دادن جلو احمد ی نژاد شما را از لیست تروریستی در بیاورند و خارج شدن از این لیست  سیاه را مدیون احمدی نژاد هستید .

اما باید گفت :

برای سوزش مریم قجرکمی مرهم بیارید .

برایش سماق اعلاء از هندوستان بیارید .

برای مخ پوسیده های دور مریم .

از ورامین روغن کرچک بیارید .

برای چند مفلوک زوار در رفته .

از ان ور چند پالان ایکی قاش بیارید .

پاریس : محمد رزاقی

*** 

Elona Gjebrea_Maryam Rajaviایلونا جبریا هماهنگ کننده مبارزه با قاچاق انسان در آلبانی، برده داری مریم رجوی را ستایش می کند

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29421

وحشت مریم قجر داعشی از انتخابات در ایران .

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هجدهم می ۲۰۱۷:… البته از هر جناح انتخاب شود باز مریم قجر ادعا خواهد کرد برای جلو گیری از گسترش ونفوذ محبوبیت فرقه رجوی داعشی و ارتش ازادیبخش نداشته اش می باشد . اخر سر هم نتیجه خواهد گرفت با این انتخابات رژیم به سرنگونی نزدیک شده یا در مرحله سرنگونی یا در فاز سرنگونی یا استارت سرنگونی ؛ یا اغاز سرنگونی ؛ زنگ … 

انتخابات ریاست جمهوری ایران مجاهدین خلق فرقه رجویباز هم سرفصل انتخابات (نامه وارده، تیرانا، آلبانی)ا

لینک به منبع

وحشت مریم قجر داعشی از انتخابات در ایران .

با رسیدن انتخابات ریاست جمهوری در ایران طبق روال همیشگی مریم قجر داعشی و دفتر شورا دست ساز رجوی داعشی در اوج شیادی و کلاشی اطلاعیه های مختلفی از قبل اماده صدور کرده این روش شناخته شده در فرقه رجوی داعشی می باشد که ما جدا شده ها بهتر از هر کس با شیوه های کثیف رجوی داعشی اشنا هستیم  .

طبق معمول تمام اطلاعیه هائی که قرار صادر شود  ۳ قسمت خواهد بود  .

ــ فعالیت هواداران نداشته رجوی داعشی در ایران به نفع مریم قجر !

البته نا گفته نماند رجوی داعشی چند جاسوس پولکی در داخل ایران دارد که با پرداخت دلار به این چند نفر که مشخصا بعضی از انها هم از خانواده اعضاء فرقه رجوی می باشد برای فرقه رجوی داعشی جاسوسی می کنند وگر نه به غیر ان هیچ ایرانی با شرافت وطن پرستی با فرقه رجوی داعشی ارتباط ندارد و مردم ایران از رجوی داعشی نفرت شدید دارند .

اما از حق نگذریم در داخل ایران یکی هست بنام ملکی مفلوک که رجوی  داعشی سعی داشته از طریق این شخص به رده های پائین اصلاحات چی ها نفوذ کند که با افشاگری جد اشده ها و ارائه اسناد مشخص مبنی بر همکاری ملکی مفلوک با رجوی داعشی این ارتباط هم قطع شد و ملکی مفلوک ماند و رجوی مفلوک که هر ۲ انتخابات تحریم کرده اند .

البته نا گفته نماند که ملکی مفلوک ادعا کرده روز انتخابات همراه با کسانی که انتخابات تحریم کرده اند قرار یک گردهمائی در میدان ازادی برگزار کند ! خخ

اطلاعیه ملکی مفلوک درج شده در سایت فرقه رجوی داعشی :

دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب ضدسلطنتی طی مصاحبه‌یی به تحریم نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی فراخواند.

وی گفت: شرایط در جهان با سرعت در حال تغییر است و سال ۹۶ سال بسیار متفاوتی است. من از مردم می‌خواهم که تحت تاثیر شرایطی که برایشان درست می‌کنند قرار نگیرند و در این انتخابات شرکت نکنند، پیشنهاد من این است که در روز انتخابات کسانی که در رأی‌گیری شرکت نمی‌کنند در مکانی مانند میدان آزادی تجمع کنند.

کوری عصا کش کور دیگر شده . ملکی مفلوک عصا کش رجوی مفلوک شده انهم به خاطر اینکه خرج اقا زاده اش در اروپا توسط فرقه رجوی تامین شود وسلام …

روز انتخابات خواهیم دید که علی مانده با حوض اش رجوی مفلوک کانده با ملکی مفلوک مردم ایران به اینها چخه هم نخواهند گفت … اما اینها به پارس کردن در حالت دراز کش عادت دارند و ترک عادت هم موجب مرش است .

قسمت دوم : تلویزیون رجوی داعشی معروف به  سیمای اسارت  چند تا عکس توسط همان جاسوسان رجوی داعشی صبح اول وقت از شعبه ها ی خلوت گرفته شده اعلام خواهد کرد مردم ایران در انتخابات شرکت نکرده اند و انتخابات تحریم کرده انند !

تماس های ساختگی ( از ساختمان یا از خانه های امن که تروریستهای رجوی داعشی در اروپا در ان خانه ها مستقر هستند با تلوییزیون فرقه رجوی داعشی تماس خواهند گرفت و ادعا خواند که گویا از داخل ایران تماس می گیرند و حامی مریم قجر داعشی هستند و انتخابات تحریم کرده اند و ….

قسمت سوم : حال که رجوی داعشی ریق رحمت سرکشیده و الان رجوی داعشی  با صدام ملعون در طبقه هفتم جهنم هم اطاق هستند مریم قجر داعشی اقدام به پخش پیام خواهد کرد و ادعا خواهد کرد ملت ایران انتخابات تحریم کردند مشارکت زیر ۵۰ درصد بوده و اماری که از طرف رژیم ایران اعلام شده ساختگی هست و ایشان امار دقیق دارد !

اگر در این انتخابات از اصولگراها انتخاب شد ادعا خواهد کرد رژیم مجبور شده دست به جراحی بزند یعنی حرف عوض نمی شود فقط رنگ لباس و بزک دوزک ؛ رنگ لنز چشم مریم قجر عوض خواهد شد  وگرنه حرفها تکراری که مفت گران .

اگر هم نماینده اصلاح طلبها انتخاب شود باز مریم قجر ادعا خواهد کرد که ولایت فقیه مجبور شده جام زهر بنوشد !

البته از هر جناح انتخاب شود باز مریم قجر ادعا خواهد کرد برای جلو گیری از گسترش ونفوذ محبوبیت فرقه رجوی داعشی و ارتش ازادیبخش نداشته اش می باشد .

اخر سر هم نتیجه خواهد گرفت با این انتخابات رژیم به سرنگونی نزدیک شده یا در مرحله سرنگونی یا در فاز سرنگونی یا استارت سرنگونی ؛ یا اغاز سرنگونی ؛ زنگ سرنگونی ؛ و …

که تمامی این یاوه سرائی سفسطه بازیها به خاطر اینکه بتواند اعضاء نگون بخت که از خبرهای واقعی جامعه دور هیتند در اسارت ذهنی و جسمی نگه دارد تا از انها سوء استفاده کرده بعنوان ارتش ازادیبخش از مرتجعین عرب و موساد جیره ماهیانه اش را بگیرد و خودش در کنار رود اوور سوراواز در ویلا به زندگی خفیف خائنانه و عروس بازی با هزار داماد ادامه بدهد .

مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه بهتر از هر کس می دانند هر انتخابات در داخل ایران یعنی اینکه میخی بر تابوت رجوی داعشی و به فراموشی سپرده شدن در زباله دان تاریخ و بس و مریم قجر از ترس ؛ وحشت به یاوه گوئی ؛ اطلاعیه سازی و امار سازی می پردازد و لا غیر .

اما یک خواسته منطقی که میدانم مریم قجر داعشی هیچ وقت نخواهد پذیرفت چون خودش بهتر از هر کس می داند در داخل ایران از ۸۰ ملیون ایرانی ۸۰ نفر هم هوادار ندارد .

ولی باز برای اینکه همه چیز روشن و مشخص شود این خواست هرا تکرار می کنم .

بنا بر امارهائی که در سسایتهای خبری دیدم در ایران نزدیک به ۵۶ ملیون نفر حق رای دارند مریم قجر داعشی  این همه هارت و پورت کنار بگذارد .

یک تجمع ۵۶ نفره با عکس و پلاکارد و شعار های مشخص در یکی از میدانهای تهران برگزار کند تا سیه رو شود هر که در او غش باشد .

از انجا که ملکی مفلوک به نمایندگی از رجوی داعشی در داخل ایران فراخوان داده خواهیم دید چند نفر به نماینده رجوی داعشی در میدان ازادی خواهند پیوست ! خخ

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید