نگاهی به پیام رسوای مریم رجوی به کنفرانس سران مرتجع عرب و ترامپ

0
628

نگاهی به پیام رسوای مریم رجوی به کنفرانس سران مرتجع عرب و ترامپ

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، بیست و سوم می ۲۰۱۷:…  آیا شرکت کنندگان این کنفرانس هستند که باید حقوق مردم ایران را برسمیت بشناسند ؟! اگر جواب مثبت است و آنها چیزی ازحقوق مردم سرشان میشود، چرا این حقوق را درمورد شهروندان خود مرعی نمیدارند؟! شهروندان بیچاره ای که وضع حقوق بشری شان آنقدر فاجعه آمیز است که باید به حال ایرانی هایی با برخورداری ازاین سطح موجود حقوق بشری ، غبطه بخورند!! اتفاقا برسمیت شناختن … 

مزدور مریم رجوی و ترکی الفیصل اربابشبازخوانی “استراتژی تغار” ده سال بعد، نوشته آقای قاسم قزی، نروژ، سال ۲۰۰۷

عربستان سعودی اسرائیل مجاهدین خلق فرقه رجویشاهزاده ترکی الفیصل رابط مریم رجوی با اسرائیل هم شد!!

http://iran-interlink.org

نگاهی به پیام رسوای مریم رجوی به کنفرانس سران مرتجع عرب و ترامپ

۰۲/۰۳/۱۳۹۶

برابر اعلام رسانه های باند رجوی ، کنفرانس سران مرتجع عرب ، درزیر سایه ی دونالد ترامپ و کسانی که به پول عربستان احتیاج دارند، پایان یافت وبیانیه ی بشدت مداخله جویانه ی این کنفرانس رسوا نیز توسط این فرقه ی ضد ملی منتشر وتایید شد.

درقسمتی از بیانیه آمده است :

” سران و مقامات عالیرتبه ۵۵ کشور عربی و اسلامی و آمریکا- در بیانیه پایانی اجلاس ریاض سیاست صدور تروریسم و مداخلات رژیم آخوندی در منطقه به شدت محکوم شد… رهبران حاضر در اجلاس بر رد قاطعانه اقدامات رژیم ایران به‌منظور متزلزل کردن امنیت و ثبات منطقه و جهان و استمرار حمایت آن از تروریسم و افراط‌گرایی تأکید کردند. آنها به افزایش تلاش‌هایشان برای نظارت بر امنیت منطقه و جهان و مقابله قاطعنامه با فعالیت‌های توطئه‌گرانه و مخرب رژیم ایران در داخل کشورهایشان و از طریق هماهنگی مشترک متعهدند. آنها هم‌چنین بر خطر برنامه موشک‌های بالیستیک رژیم ایران تأکید کردند و استمرار نقض کنوانسیون وین درباره روابط دیپلماتیک توسط رژیم ایران را محکوم کردند.رهبران حاضر در نشست ریاض مواضع خصمانه رژیم ایران و استمرار دخالت رژیم ایران در امور داخلی دیکر کشورها را، که نقض صریح قوانین بین‌المللی و اصول حسن همجواری است، محکوم کرده و بر ضرورت مقابله با این اقدامات تاکید کردند. در بیانیه پایانی اجلاس ریاض هم‌چنین، آمده است: رهبران کشورها… تأکید کردند که این اجلاس سران، یک دگرگونی تاریخی در روابط عربی-اسلامی با ایالات متحده است… رهبران بر تعهد قاطع کشورهای خود برای مقابله با تروریسم در همه اشکال آن… تأکید کردند “.

اولا هیچ دلیلی برای اقدامات متزلزل کننده ی ایران درمنطقه ارائه نشده و این ادعا خالی ازهرگونه اعتبار حقوقی است و حکم تهمت زنی دارد.

ثانیا گردانندگان اصلی این کنفرانس ، خود متهم درجه اول برهم زننده ی امنیت منطقه وجهان با دستور سران آمریکا میباشند ومثل ” رطب خورده منع رطب کی کند ” درمورد آنها بیش از همه صدق میکند!

مگر جهادیون تکفیری منطقه با پول های عربستان تاسیس وتجهیز نشده اند وآیا دراین مورد، ایران کوچکترین همکاری ای با عربستان وقطر ،آمریکا  و …دراین مورد داشته است ؟؟!!

ثالثا وقتی عربستان تروریزم پرور ، آزاد است که هر سال دهها وصدها میلیارد دلار سلاح فوق مدرن دریافت دارد وایران محروم ازاین خریدها، آیا ایران چاره ای جز تولید موشک های بازدارنده میتواند داشته باشد؟؟

ایران درموقعیتی که ” سگ را بازگذاشته اند وسنگ را بسته ” ، چکار منطقی تری میتواند انجام دهد که نداده است ؟؟

رابعا ، ایران درکجای جهان بدون اجازه ی دولت قانونی کشوری ، وارد خاک آن شده که باید محکوم شود؟!

چگونه است که  به حضورغیر قانونی آمریکا در سوریه ، یمن و …اعتراضی وارد نیست وایران بخاطر اقدامات کاملا قانونی اش مورد اعتراض قرار میگیرد ؟!

چرا بطورصریح نمیگویید که راهمان را برای تجزیه ی سوریه و راحت نمودن خیال اسرائیل ، آمریکا و متحدان اروپائی اش ، بازکنید؟

خامسا ، بقول رئیس جمهور ایران ، این کنفرانس حکم نمایشنامه ای را داشت .

منهم اضافه میکنم که این کشورها ازبدو تاسیس درحوزه ی آمریکا بودند و هیچ چیز تازه ای اتفاق نیافتاده و مثلا کشور و یا نیروی جدیدی از جناح مقابل به این صف نپیوسته و اگر حادثه ی خاصی اتفاق افتاده ، همان فروش ۱۱۰ میلیاردی سلاح از طرف آمریکا به عربستان بوده که ازاین سلاح ها فقط میتواند درکشتن کودکان گرسنه ومحاصره شده ی یمنی استفاده کند وما را درتولید موشک های تدافعی مصمم تر سازد !!

خانم مریم رجوی ، از این بیانیه ی این کنفرانس کذائی ومداخله گرانه دفاع کرده است خواننده ی محترم!!

این خانم ، پیرایه هایی هم براین بیانیه افزوده ومیگوید :

” خانم رجوی تأکید کرد: راه‌حل نهایی بحرانی که سراسر منطقه را دربرگرفته، سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه به دست مردم و مقاومت ایران است. آزادی و جایگزینی حاکمیت مردم ایران به جای حاکمیت ملایان، خواست عموم مردم ایران است … به‌رسمیت شناختن خواست مردم ایران ضرورت صلح و آرامش در منطقه و از الزامات امنیت بین‌المللی است “.

آیا شرکت کنندگان این کنفرانس هستند که باید حقوق مردم ایران را برسمیت بشناسند ؟!

اگر جواب مثبت است و آنها چیزی ازحقوق مردم سرشان میشود، چرا این حقوق را درمورد شهروندان خود مرعی نمیدارند؟!

شهروندان بیچاره ای که وضع حقوق بشری شان آنقدر فاجعه آمیز است که باید به حال ایرانی هایی با برخورداری ازاین سطح موجود حقوق بشری ، غبطه بخورند!!

اتفاقا برسمیت شناختن بیشتر خواست مردم ایران بدانجا منتهی میشود که به دولت خود فشار آورند که برای حفظ امنیت آنها، برخورد قاطعانه تری با دشمنان فطری مردم ایران- ازجمله باند رجوی- داشته باشند!!!

حاضرید باین معامله تن دهید؟؟!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید