بازگشت رئوف فرامرزی عضو سابق فرقه مجاهدین به کانون پر مهر خانواده اش

0
1070

بازگشت رئوف فرامرزی به کانون پر مهر خانواده اش 

 انجمن نجات، مرکز کردستان، بیست و چهارم می ۲۰۱۷:…  تلاش خانواده فرامرزی برای باز پس گرفتن فرزندشان از بند رجوی بالاخره پس از ۲۹ سال نتیجه داد. پس از سالها خانواده فرامرزی بسیار خوشحالند که با تلاششان، احساسات فرزندشان رئوف دوباره بیدار شد . احساساتی که سازمان همیشه قصد کشتن آن را در درون اعضایش دارد . ایشان با کمک خانواده توانست از پس از ۲۹ سال مسیر اشتباهی را که انتخاب کرده بود و به دام این گروه تروریستی افتاده بود، رها کند … 

Mccain_Rajavi_Albania_Terrorism_Mojahedin_Khalq‘McCain is using terrorist group MEK as his proxy war ally in the US covert war against Iran’ (Mojahedin Khalq, Rajavi cult)

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی

بازگشت رئوف فرامرزی به کانون پر مهر خانواده اش

انجمن نجات مرکز کردستان چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶

رئوف فرامرزی نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی

تلاش خانواده فرامرزی برای باز پس گرفتن فرزندشان از بند رجوی بالاخره پس از ۲۹ سال نتیجه داد. پس از سالها خانواده فرامرزی بسیار خوشحالند که با تلاششان، احساسات فرزندشان رئوف دوباره بیدار شد . احساساتی که سازمان همیشه قصد کشتن آن را در درون اعضایش دارد . ایشان با کمک خانواده توانست از پس از ۲۹ سال مسیر اشتباهی را که انتخاب کرده بود و به دام این گروه تروریستی افتاده بود، رها کند .

گرفتار شدن در فرقه رجوی مصیبت کمی نیست . زمانی که رئوف در البانی متوجه شد از کمترین حقوق زندگی و انسانی توسط سران این گروه محروم شده به خود آمده و برای اولین بار وقتی صدای برادر کوچکش را از پشت خط تلفن شنید تصمیم مهمی در زندگی خود گرفت و آن کشیدن خط ابطال بر تمام دروغها ، نیرنگ ها و حیله های مسعود و مریم رجوی بود و حال که قلب رئوف مالامال از عشق و رافت شده همانند مرغ عشقی بی قرار از قفس تنگ و تاریک پرواز کرد و به سوی خانواده پر کشید.

رئوف فرامرزی نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی

و امروز در آغوش گرم پر محبت پدر و مادرش و تمامی اعضای خانواده آرام گرفته است بدون هیچ نگرانی .

وی در صحبتهایش اشاره می کند که چقدر مردم ایران و کردستان خوبند! ای کاش این را زوتر می فهمیدم.

رئوف فرامرزی نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی

انجمن نجات نیز تولد دوباره ایشان را تبریک گفته . باشد که روزی تمامی افراد در بند فرقه رجوی ریسمان ذهنی خود را پاره کرده و مفهوم واقعی آزادی را درک کنند و لذت این آزادی و آغوش گرم خانواده را حتی برای یک روز هم که شده بچشند .

به امید آن روز

———————————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید