رضا صادقی : آخرین حربۀ رجوی برای در اسارت نگهداشتن اعضا

0
385

آخرین حربۀ رجوی برای در اسارت نگهداشتن اعضا

رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، بیست و ششم می ۲۰۱۷:…  ولی واقیعت این است که از سر استیصال و درماندگی محض است که اکنون برای بستن دهان اسیران فرقه مریم قجر ناچار شده ناگهان بعد از اینهمه سال به یاد رستم و سهراب و ابو علی سینا بیفتد و خلیج فارس و جزایر سه گانه را فراموش کند. ولی اکنون در نظر دارد مراسم بعدی را که برای برگزاری آن هر ساله با فریبکاری از کمپ های پناهندگان افغان و عرب تا دانشجویان کشورهای فقیر اروپای شرقی … 

رحوی اعضای مجاهدین خلقچه کسی باید به چه کسی اعتماد کند؟

لینک به منبع

آخرین حربۀ رجوی برای در اسارت نگهداشتن اعضا

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

در چند روز گذشته با تعدادی از همرزمان سابق که هنوز در مناسبات تشکیلاتی فرقۀ رجوی هستند صحبت میکردم مواردی را برایم نقل کردند که می خواهم با توجه به اینکه بعضی از اطلاعات در رده های بالاتر مطرح شده و برای لو نرفتن دوستانم به بعضی از موارد اشاره کنم.

همگی به یاد داریم که رجوی مرحوم کرده شده همیشه در نشست های درونی چقدر علیه گذشتگانمان صحبت میکرد از کورش کبیر تا فردوسی و رستم و سهراب و هر آنچه که شایستۀ خودش و همسرش بود را با تحریف تاریخ به خورد اعضا می داد. همه می دانند که رجوی هیچکس را به جز خودش قبول نداشت ولی یکی از دوستان میگفت وقتی مریم قجر گفت امسال عکسهای فردوسی و ابو علی سینا و رستم وسهراب را بالا ببرید! اول سرم سوت کشید و بعد با خودم گفتم خدایا دوباره چی شده و اینبار این عربستان چه کسی را مرحوم کرده یا میخواهد بکند! آخر ما کجا و رستم و سهراب و سینا کجا؟ تا دیروز که می گفتید مسعود و مریم و کسی جرات نمیکرد اسمی بجز اینها را به زبان بیاورد.

ولی واقیعت این است که از سر استیصال و درماندگی محض است که اکنون برای بستن دهان اسیران فرقه مریم قجر ناچار شده ناگهان بعد از اینهمه سال به یاد رستم و سهراب و ابو علی سینا بیفتد و خلیج فارس و جزایر سه گانه را فراموش کند.

ولی اکنون در نظر دارد مراسم بعدی را که برای برگزاری آن هر ساله با فریبکاری از کمپ های پناهندگان افغان و عرب تا دانشجویان کشورهای فقیر اروپای شرقی سابق سیاهی لشکر جمع می کند  نمایش هر ساله را هم در پاریس و هم در آلبانی اجرا کند! نگران پولش نباشید ارباب وهابی  و بچه کش عربستان قولش را به خواهر مریم داده است!

فکر کردید چرا رجوی هر گز در رابطه با جزایر سه گانۀ ایران که هر چند وقت یکبار چند کشور عربی محفلی برگزار و ادعای مالکیت آنها را می کنند موضع نگرفت؟

در رابطه با بمباران روزانه  و کشتن کودکان یمنی چی؟

ای برادران و خواهران اسیرم

شنیدم که در نشستهای مریم قجر با چه رشادتی از وی پرسیدید که چرا و چه شده که سازمان حنیف که با شعار خلق های ستمدیده و محروم اوج گرفت اکنون شریک وهابیون عربستان و آدمکشان مرتجع بنیادگرا شده ایم.

همچنین در نشست به اصطلاح برادران رده بالا به مریم قجر انتقاد شده که چرا با وجود ۶ میلیون ایرانی و اکثرا پناهنده در برنامه های ما فقط یک تعداد محدود آنها شرکت می کنند و بقیه غیر ایرانی هستند. و چقدر خوب گفته یکی از آنان که پرسیده خواهر مریم چطور میشود که از میان انبوه ایرانی در اروپا و فرانسه حتی یکنفر از هنرمندان و پزشکان و خلاصه یک ایرانی که همه بشناسند هر گز در مراسم ما شرکت نکرده و  نمی کند و اینها هم که هستنند چهره های تکراری همیشگی هستند؟

یکی دیگر از بچه ها می گفت مریم قجر قرار بود یک هفته در آلبانی باشد ولی آنقدر وضع تشکیلات خراب بود که شد حدود سه ماه ولی باز هم در همان ایام خیلی ها جدا شدند.

 همرزمان سابق عزیزم

اشتباه استراتژیک رجوی از سی خرداد ۶۰ شروع و با شعبدۀ فریبکارانۀ انقلاب ایدئولوژیک به عنوان پوشی برای ازدواجها و بعد هم حرمسرا سازیهایش  تبدیل به یک فرقۀ مذهبی شد و با رفتن به عراق و همدست شدن با دشمن ایران  وطن فروش  و با رفتن زیر دست  وهابیون بچه کش عربستان  ضد ایران و ایرانی گردید و تبدیل به یک هرزۀ| سیاسی شد و بهمین دلیل هیچ شخصی در تاریخ معاصر ایران به اندازۀ رجوی دستش به این اندازه به خون آلوده نشده بود چرا که همگی شاهد بودیم ۱۵ میلیون به رئیسی جانی رأی دادند ولی حاضر به حمایت از رجوی در ۳۶ ساله گذشته نبودند و نشدند و نیستند چرا؟

همانطوریکه خودتان هم در صحبتهایتان به خوبی گفتید این شعبده بازیها دیگر اثر ندارد حالا چه مجسمه ابو علی سینا و یا فردوسی و رستم و سهراب بسازید و یا بخواهید خوانندۀ قبرسی فرانسوی خانم واکیا استاورو را به شوی پاریس و تیرانا بیاورید دیگر فایده ای برای شما رجویها ندارد چرا که خانه از پای بست ویران است.

به امید رهایی همگی از چنگال فرقۀ رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید