نادر کشتکار : فرقه رجوی وحکایت کفن دزد

0
626

فرقه رجوی وحکایت کفن دزد

Keshtkar-Naderنادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، سی و یکم می ۲۰۱۷:… اما همه درد سازمان تنها فاصله روزافزون اعضا از کادر رهبری سازمان و وعده هایشان نیست، درد اصلی جدایی توده مردم ایران از این فرقه است.هیچ برنامه ای را نمیتوان در دنیای مجازی پیدا کرد که در باره فرقه رجوی بحثی یا گزارشی را تهیه کرده باشد وبا کامنتهای منفی وابراز انزجار مردم ایران مواجه نشده باشد .و این در حالیست که همه کسانیکه با این فرقه کار کرده اند بخوبی میدانند این فرقه بخشی دارد که تنها … 

مریم رجوی در حال مزخرف گوییزمین گیر شدن مریم رجوی در آلبانی و واکنشی از سر استیصال

لینک به منبع

فرقه رجوی وحکایت کفن دزد

مدتیست بحث بر سر نفرات اسیر در چنگال فرقه رجوی در آلبانی در سایتهای موافق و مخالف این جریان داغ است.اخباری که بعضأ بسیار ناراحت کننده و دردناک هستند.وضعیت تشکیلاتی فرقه آنچنان در حال فروپاشیست که دیگر سران این فرقه را مجبور کرده که در برابر اعتراضات و انتقادات اعضا به تهدید های مستقیم رو آورند.البته این روند اعتراضی بعد از سقوط حکومت صدام بطور جدی و عریان شروع شد ودر طی این سالیان سیری هر چند کند، اما صعودی را طی کرده است.

اما همه درد سازمان تنها فاصله روزافزون اعضا از کادر رهبری سازمان و وعده هایشان نیست، درد اصلی جدایی توده مردم ایران از این فرقه است.هیچ برنامه ای را نمیتوان در دنیای مجازی پیدا کرد که در باره فرقه رجوی بحثی یا گزارشی را تهیه کرده باشد وبا کامنتهای منفی وابراز انزجار مردم ایران مواجه نشده باشد .و این در حالیست که همه کسانیکه با این فرقه کار کرده اند بخوبی میدانند این فرقه بخشی دارد که تنها وظیفه و کارشان حضور در دنیای مجازی و فعالیت به نفع این فرقه بطور مستقیم و غیر مستقیم است و از این بابت هم کم هزینه نمیکنند.

نوع برخورد مردم و سطح تنفرشان از این فرقه وعملکردشان در طول این سالیان مرا بیاد حکایت کفن دزد می اندازد،اما قبل از آن توجه شما خوانندگان عزیز را به یک چشمه از نقطه نظرات و واکنش مردم در دنیای مجازی در رابطه با این فرقه جلب میکنم.

https://youtu.be/zRy5zLXvE1k

Toni
Tonivor 8 Monaten
خانم هوادار شما هم در توهم توطئه به سر میبرید. این سازمان سالهاست که مرده و واقعا دیگر جدی نیست. اگر حنیف ، سعید محسن و ….. بودند نمیدانم چگونه امروز را تحمل میکردند. سالهاست این سازمان شکست خورده و محاسباتش غلط و مردود است.

Antworten 7
nader Y.S
آخه کسی‌ نیست که از این وطن فروش‌ها بپرسه در این ۵۰ سال کدام کار مثبت را برای ایران و ایرانی‌ انجام داده اید
جاسوسی و خیانت به ایران و ایرانی‌ را افتخار حساب می‌کنید
کشتن مردم بیگناه را در خیابان‌ها که چون شباهت به پاسدار‌های رژیم داشتنند را افتخار می‌نامید
شکنجه و کشتن سرباز‌های اسیر ایرانی‌ در عراق که حاضر به همکاری با شما نبودنند را افتخار می‌نامید

nader Y.Svor 1 Jahr
Antworten 5 Cyrus Keyvanfer
Cyrus Keyvanfervor 6 Monaten

MOJAHEDIN DAR ZAMAN JANG NOWKARE Arabha BUDAND,,,,,,,,,MARYAM AWALESH Girlfreid SADDAM BUD BAD BA YEK ARAB SOUDI,,,,,,,SARE O RA HAM KHORD,,,,,,,,,MARYAM KHAN KOSESH SAF SHODEH,,,,,BE MOFT HAM NEMIARZAD,,,,,,IN ZAN HAM AZ AN KHANOMHAYE VELGARD AST,,,,,,,,,,TOF BE GHABRE PEDRETAN

Antworten 2 sam jade
sam jadevor 1 Jahr

Bunch of freaking lairs she is full of it …do they think people are stupid ? .. she has no response for the gentleman ..instead she keep on repeating how many mojahed was killed ,…Not why they strategies and planes did not work

Antworten 1
olagh
olaghvor 8 Monaten

be-nazare man baraye aksare mardome Iran ba vojoodike az oon akhoondhaye dozde chakhanchie moftkhor motanaferand va mikhand sayeye oon akhoondhaye kesafato harche zoodtar as sare Iran kam konan hemayat az Sazemane Mojahedine Khalgh baad az inke tooye jeeb Saddam Hosein raftand va badesh tooye jeebe CIA va MOSSAD va tazegiha jeebe Arabestan Saudi gheire momken hast. Motaessefane rahbarane in sazeman be aazaye sazeman khianat kardand va oon hame fadakaryhaye aazaye sazeman be hadar raft. Dorost mesle khianate aghaye khomeini be mardome Iran ke oonhame fadakari haye mardome Iran ro be hadar dad. Man motmaenam ke mardame Iran yek regime dastneshandeye CIA-MOSSAD-Arabestane Saudi ro hich vaght ghabool nakhahand kard no matter how much they dislike or hate those akhoondhaye dozde kesafat. Be-nazare man hatta CIA_MOSSAD va Arabestane Saudi ham vaghean rooye MKO hesab nemikonand be onvane yek viable alternative. Oonha faghat az MKO estefade mikonand baraye dardesar dorost kardan baraye regime OH Khodajoon mordam az khande
hehehehehe

Weniger anzeigen

حکایت کامنتهای بالا حکایت آن کفن دزدیست که با دزدیدن کفن مردگان گذران زندگی میکرد،این کار روح و جان مردم آن ناحیه را بشدت آزار میداد .سالیان زیادی مردم با ترفندهای مختلف سعی در به دام انداختن کفن دزد میکردند،اما هیچکدام نتیجه نمیداد و همچنان کفن دزد پیروز داستان بود.تا اینکه بعد از مدتی کفن دزد فوت کرد و پسرش جنازه پدر را شسته و آماده خاکسپاری کرد.مردم که متوجه شده بودند جنازه درحال خاکسپاری،در واقع جنازه همان فرد کفن دزد است،بجای دعای خیربه او لعنت فرستاده و دشنام میدادند،پسرک ازمردمانی که از آنجا عبور میکردند چیزی جز لعنت نمی شنید ،از اینرو بر سر خاک پدر، با وی عهدی بست.پسر به پدر گفت ،پدر جان کاری میکنم که این جماعتی که اینچنین آشکار و بی پروا به تو دشنام داده و لعنت میکنند،هرگاه از کنار مزارت رد شوند برای تودعای خیر کرده و از خدا طلب آمرزش کنند.
بعد از آن پسر کار پدرش را دنبال کرده وشروع کرد به دزدیدن کفن کسانی که فوت میکردند،اما وی علاوه بر دزدیدن کفن مردگان،جنازه هایشان را نیز از خاک بیرون میآورد و با چماق حسابی خرد میکرد،دندانهای طلا مردگان را با بی رحمی تمام شکسته و میدزدید وهزار و یک کار دیگر.
کارهای کفن دزد جدید چنان شنیع و آزاردهنده بود که بعد از مدتی هر کسی از کنار قبر کفن دزد اول رد میشد میگفت،خدا رحمتت کند که تو فقط کفن را میبردی و……..
حالا حکایت فرقه رجوی با مردم ایران شده حکایت کفن دزد اول و دوم.کامنتهای فوق حکایت برخورد مردم با کفن دزد دوم که همان فرقه رجوی باشد است.
استراتژی غلط به همراه خیانتهای بزرگی چون مزدوری برای دشمنان ایران و ایرانی ، که همچنان ادمه دارد،وبجای بازگشت و اصلاح گذشته به زیر بیرق کسانی رفتن و نوکری و خوش رقصی کردن، که ایران و ایرانی راتنها بخاطر حب علی ، کافر و واجب القتل میدانند،و هزار و یک اشتباه دیگر که در طی چهل سال گذشته رهبر این فرقه آقای مسعود رجوی مرتکب شد،آنها را برای همیشه نزد ملت ایران به کفن دزد دوم تبدیل کرد.تنفری که آثار آن را حتی میتوان در اسیران این فرقه در آلبانی و نوع تنظیم فرقه با این نیروها بوضوح دید،و شکی نیست که با گذشت زمان این تنفر آشکار و آشکارتر خواهد شد.صدای آخرین مراحل خرد شدن تشکیلات مافیا گونه رجوی و همپالگیهایش را میتوان شنید.

نادر کشتکار
آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید