چند نامه سرگشاده به رئیس جمهور فرانسه

0
1009

چند نامه سرگشاده به رئیس جمهور  فرانسه

آقایان رزاقی، ناصری و فتاحیان، پاریس، اول ژوئن ۲۰۱۷:… من محمد رزاقی هستم که به مدت بیست سال از بهترین دوران عمرم را در اسارت ذهنی و جسمی فرقه رجوی گذرانده ام . این فرقه هم اکنون بنام فرقه رجوی داعشی شناخته می شود . رجوی داعشی زمانیکه زیر حمایت صدام ملعون ( دیکتاتور سابق عراق ) بود. قانون فرقه گرایانه خود را بر اعضاء اعمال می کرد و هیچ عضوء فرقه حق خروج ازادانه از اردوگاههای این فرقه را نداشت و من نزدیک به ۲۰ سال …

نامه آقای محمد رزاقی به رئیس جمهور فرانسه

وبلاگ رزاقی، پاریس، اول ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

 محمد رزاقیآقای امانوئل ماکرون ریئس جمهور محترم فرانسه .

با تبریک انتخاب شما بعنوان رئیس جمهور فرانسه  وبا احترام به ملت و دولت فرانسه

و با ارزوی بهترینها برای شما در کارها و زندگیتان

اقای امانوئل ماکرون

من محمد رزاقی هستم که به مدت بیست سال از بهترین دوران عمرم را در اسارت ذهنی و جسمی فرقه رجوی گذرانده ام . این فرقه هم اکنون بنام فرقه رجوی داعشی شناخته می شود .

 رجوی داعشی زمانیکه زیر حمایت صدام ملعون ( دیکتاتور سابق عراق ) بود. قانون فرقه گرایانه خود را بر اعضاء اعمال می کرد و هیچ عضوء فرقه حق خروج ازادانه از اردوگاههای این فرقه را نداشت و من نزدیک به ۲۰ سال در مناسبات و تشکیلات این فرقه بودم که شاهد جنایات سران فرقه علیه مردم ایران ؛ عراق و حتا اعضاء خود بودم .

با وارد شدن نیروهای امریکائی به داخل کشورعراق و سقوط صدام  رجوی داعشی پدر معنوی و بزرگترین حامی خود را از دست داد و ما در ان زمان از فرصت استفاده کرده از مقر فرقه ( اردوگاه بد نام اشرف ) به کمپ  ارتش امریکا فرار کردیم . که البته ماندن در کمپ امریکائیها به مدت ۴ سال داستان خودش را دارد .

آقای امانوئل ماکرون

من بعنوان کسی که ۲۰ سال سابقه عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران که با قوانین فرقه گرایانه توسط مسعود رجوی معروف به رجوی داعشی و مریم رجوی معرووف به مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه کنترل می شود از ماهیت تروریستی و مافیائی رهبران فرقه شناخت کافی را دارم و همچنین از شگردهای ؛ اعزام تیمهای تروریستی ؛ پولشوئی ، قاچاق انسان ؛ و …

آقای امانوئل ماکرون

من تک ؛ تک  تروریستها ی فرقه رجوی داعشی را که برای ساختن بمب و کشتن انسا ن نزد فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون اموزش دیده اند از نزدیک می شناسم و هم اکنون عده زیادی از این تروریستها خطر ناک دراردوگاه اور سوراواز و عده ای هم در خانه های امن در فرانسه و دیگر کشورهای اروپا مثل آلمان ؛ هلند ؛ نروژ سوئد و …  تحت فرماندهی مریم رجوی ( مریم قجر داعشی ) قرار دارند .

بدستور مریم رجوی داعشی  تروریستهای اموزش دیده فدائیان صدام در اروپا بطور خاص در فرانسه چندین بار برای ترور و ضرب وشتم ؛ آدم ربائی به خیاباهای پاریس و دیگر شهرها ی اروپا اعزام شده اند  که تمامی اسناد ان هم در نزد پلیس فرانسه و … موجود است .

فرقه رجوی داعشی تحت نامهای مختلف و گول زننده و پوششی  در نظر دارد  یک گردهمائی به مناسبت شروع ترور و کشتاری که در ایران راه انداخته با اوردن افریقایئها ؛ افغانیها ؛ بی خانمانها و بطور خاص اوردن عربهای سوریه ای و عراقی های بعثی که بخشی از داعشی های وحشی هستند را به بهانه میتینگ از کشورهای مختلف اروپا جمع کرده به فرانسه بیاورد !

آقای امانوئل ماکرون

فرقه رجوی داعشی که روابط مناسبات نزدیکی با تروریستهای داعشی در عراق و سوریه دارد در صدد اینکه عده ای از همان تروریستهای وحشی را به فرانسه منتقل کند .

شما بهتر می دانید که تروریستهای داعشی در چند سال گذشته چه جنایتهای وحشتناکی در خاک فرانسه  و دیگر کشورهای اروپائی مرتکب شده اند و بصورت وحشی انسانهای بی گناه به خاک و خون کشیده اند که اخرین نمونه ان در خاک اروپا عملیات انتحاری عضو تروریستهای داعشی در منچستر انگلیس بود .

آقای امانوئل ماکرون

من به شما پیشنهاد می کنم جلو ورود جنایتکاران و تروریستهای وحشی را با تمام قوا بگیرید و اجازه ندهید مریم رجوی داعشی با سوء استفاده از قوانین و دمکراسی ؛ ازادی کشورتان یک مشت تروریست ؛ قاتل ؛ بمب ساز و بمب گذار انتحاری را وارد فرانسه بطور خاص پاریس کند .

همچنین یاد اوری می کنم مریم قجر داعشی یک عده از پناهجویان فاقد مدرک سفر را فریب داده انها را هم از کمپ های مختلف بعنوان سیاهی لشگر به جلسه خود می اورد تا وانمود کند که گویا ایرانیها در جلسه مریم رجوی داعشی شرکت کرده اند !

آقای امانوئل ماکرون

سران فرقه رجوی داعشی بطور خاص مریم قجر که در فرانسه به اسم مریم رجوی در اور سوراواز اردوگاهی شبیه اردوگاههای زمان صدام را در خاک فرانسه برپا کرده با پرداخت دلارهای خونین به یک مشت سیاستمدارهای از دور خارج و با سوء استفاده از قوانین دمکراتیک کشور فرانسه اقداماتی انجام می دهد که تمامآ به ضرر دولت و ملت فرانسه هست و امنیت کشور و ملت فرانسه را تهدید می کند .

به اطلاع شما میرسانم برپائی این متینگ بهانه ای هست تا تروریستهای وحشی بدون کنترل وبا خیال راحت با هم ملاقات کنند و قرار های خود را بصدرت حضوری انجام بدهند .

علاوه بر این  در این جابجائی از کشورهای مختلف به پاریس که گویا از طرف سرویسهای امنیتی کشورهای اروپائی هم اکی می شود هر ساله چندین کیلو مواد مخدر رد و بدل می شود  همچنین جابجائی پناهجویانی که بدون مدرک از کشوهای مختلف می خواهند جابجا شوند یعنی این تردد از کشورهای مختلف به فرانسه تبدیل به قاچاق انسان شده که هر ساله هم تکرار می شود .

لذا از شما تقاضا می کنم برای امنیت کشور مردم و کشور فرانسه جلو این ترددات و تجمع تروریستها را به هر شکل ممکن بگیرید .

مطمئن هستم در غیر اینصورت خطر حضور تروریستهای داعشی بیشتر از هر زمان دیگر کشور فرانسه را تهدید خواهد کرد .

رو نوشت :

ــ وزارت کشور فرانسه

ــ وزارت خارجه فرانسه

ــ مقامات ذی صلاح امنیت فرانسه

پاریس : محمد رزاقی

نامه سعید ناصری به رئیس جمهور فرانسه

یاران ایران، اول ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

 رئیس جمهور محترم فرانسه

با سلام قبل از هر چیز میخواهم اندکی در باره سوابق سازمان مجاهدین که از روز بنیانگذاری تا همکنون که در کشور فرانسه هستند را به عرض شما برسانم

سازمان مجاهدین از روز بنیانگذاری دنبال قدرت بوده وبرای بدست اوردن این قدرت از هیج جنایاتی فرو گذار نکرده حتی به اعضا وکادرهای خودش هم رحم نکرده است این سازمان وقتی که مقاومت ساواک شاه ومردم قرار گرفت خط مبارزاتی خود را عوض کرد وبعد از چندی وارد خاک عراق شده واقدام به کشتن مردم بیگناه ایران کردند با عملیاتهای انتحاری عملیاتهای مرزی در خاک ایران وعراق در شهر های مرزی را با خمپاره اقدام به عملیات میکردند دخالت در کشتن واواره کردن کردهای عراق نقش بسیار مهمی را برای صدام بازی میکرد دخالت در امور داخلی عراق راه اندازی جنگهای داخلی بین سنی وشیعه تشکیل حزب های عربی برای نا امن کردن کشور عراق درست کردن شکنجه گاه وزندان در اشرف برای سر به نیست کردن اعضایی که میخواستند جدا شوند ویا مایل به ادامه مبارزه نبودند

این سازمان که در کشورهای اروپایی مشغول به کار است وبرای رسیدن به قدرت اقداماتی انجام میدهد که باعث بهم ریختن اوضاع داخلی کشور ها میشود وامروز ه بیشتر انها در کشور البانی وفرانسه مشغوا به کار هستند همانطور که همگان میدانند امروزه کشور البانی دچار مشکلاتی شده است که نظیر ان در عراق همین مجاهدین انجام داده ودر انجا به دنبال درست کردن پادگانهای مثل اشرف میباشد اما در کشور فرانسه ازادانه به انجام همین کارها ادامه میدهند این سازمان که برای شما پیام تبریک فرستاده است بدانید که سلام گرگ بی طمع نبوده ونیست زیرا در اوایل انتخابات سنگ کسی دیگر را به سینه میزدند اما وقتی که دیدند شما انتخاب وپیروز شدی رنگ عوض کرده وحمایت کردند زیرا فکر میکنند با این کار میتوانند کاری را در عراق والبانی انجام داده نیز در فرانسه هم میتوانند انجام دهند

به همین خاطر از شما رئیس جمهور محترم تقاضا داریم که نگذارید کشور بزرگ وازادیخواه فرانسه محل تاخت وتاز این سازمان شود وهر کاری را که دلشان بخواهند مانند عراق انجام دهند این سازمان باید بداند که دیگر در هیج جایی محبوبیت نداشته وندارد باید بدانند وبه انها گفته شود که زمان برده داری به پیان رسیده وباید به اعضای دربندش این اختیار را بدهد که خودشان ازادانه مسیر زندگی خود را انتخاب کنند

با تشکرات فروان

سعید ناصری انجمن یاران ایران

نامۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین به رئیس جمهور فرانسه

پیوند رهایی، اول ژوئن ۲۰۱۷
لینک به منبع

 غفور فتاحیانآقای رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون

انتخاب شما را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک می گویم و موفقیت شما را در خدمت به مردم شریف فرانسه آرزو دارم.

آقای رئیس جمهور؛

عملیات تروریستی منچستر و کشتار نوجوانان و کودکان و همچینن به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی گناه در خیابانهای پاریس غم و اندوهی است که هیچ گاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

جنایت خیابانهای پاریس در سال گذاشته دل هر انسان شرافتمند و ازاده را به درد می آورد و همۀ انسانهای شرافتمند، خود را شریک این غم و اندوه می دانند.

آقای رییس جمهور؛

گروهی دیگری مشابه داعش  با تظاهر به مدرنیسم در نزدیکی همین پاریس مقر علنی دارد به رهبری مریم رجوی و مقر مرکزی آن در اورسور اوازدر استان والدواز در نزدیکی پاریس قرار دارد.

این گروه موسوم به سازمان مجاهدین خلق با ماهیت تروریستی و فرقه گرایانه اش و با ویترین سیاسی و بیرونی اش به نام شورای ملی مقاومت به رهبری مسعود و مریم رجوی فرقه ای بسیار خطرناک تر از داعش  است که یک آتش زیر خاکستر می باشد. لذا اگر همین امروز بساط این فرقه برچیده نشود فردا خیلی خیلی دیر خواهد شد.

من به عنوان یک عضو سابق این فرقه یاد آور می شوم که سازمان مجاهدین اولین گروه در منطقه خاورمیانه بود که دست به دهها عملیات انتحاری در سال ۱۹۸۱ و سالهای بعد در ایران زد که دیگر گروههای افراطی و تروریست منطقه از جمله داعش و القاعده عملیات انتحاری را از آن یاد گرفتند.

 آقای رئیس جمهور؛

اینجانب از اعضای قدیمی همین سازمان مجاهدین بودم که اکنون در فرانسه پناهنده هستم و با تمام شگردها و روشهای آن کاملا آشنایی دارم از جمله فاکتها و نمونه هایی را که خودم شاهد آن بودم برای شناخت بهتر و بیشتر ماهیت این سازمان تروریستی و ضدبشری در زیر

می آورم:

در اواخر سال۱۹۸۷ دولت فرانسه در زمان نخست وزیری آقای ژاک شیراک چند تن از مسئولان این سازمان را به اتهام اعمال خشونت و قصد انجام عملیات تروریستی و اخاذی از مردم فرانسه دستگیر کرده به کشور گابن تبعید کرد.

بلافاصله در مقر نظامی این سازمان در عراق موسوم به پادگان اشرف به دستور شخص مسعود و مریم رجوی یک تظاهرات مسلحانه در خیابانهای پادگان برگزار شد و مسئولان سازمان با بلند کردن سلاحهای خود فریاد می زدند: «قسم به خون شهدا شیراک تورا می کشیم»!! و «فرانسه را به خاک خون می کشیم».

و حتی این تظاهرات مسلحانه در تلویزیون همین سازمان به نام سیمای مقاومت بطور مستقیم پخش شد.

این تهدیدها تا آنجا پیش رفت که مسعود رجوی در نشستهای درونی خود بارها دولت فرانسه را تهدید می کرد و می گفت در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی و حاکم شدن ما در ایران اولین کارمان بستن سفارت فرانسه در تهران و بیرون انداختن دیپلماتهای فرانسوی به بدترتن شکل ممکن از ایران می باشد.

و حتی بعد از دستگیری مریم رجوی توسط پلیس ضد تروریست فرانسه در بهار سال ۲۰۰۳ همسرش مسعود رجوی رهبر سازمان در یک پیام درونی خطاب به مسئولین سازمانش گفت: دولت فرانسه در آینده ای نه چندان دور تاوان این کارش را پس خواهد داد!!.

حتی تلویزیون همین سازمان برنامه های طنز برای رئیس جمهور فرانسه آقای شیراک درست کرده بود و او و وزیر خارجه اش را مسخره و تهدید می کرد که حتی کلیپهای آنرا در یوتیوب هم گذاشته بودند.

آقای رئیس جمهور؛

این سازمان ماهیت بسیار خطرناک و فرقه گرایانه دارد و نمونۀ بارز آن در۱۷ ژوئن سال ۲۰۰۳ در خیابانهای پاریس خود را نشان داد آنجا که به دنبال دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه عده ای از پیروان مغز شویی شدۀ این فرقه خود را در خیابانهای پاریس در جلوی چشم مردم فرانسه به اتش کشیدند.

اقای رئیس جمهور؛

اینجانب حرف برای گفتن زیاد دارم ولی در یک جمله بگویم آیا می دانید تمام کسانی که در داخل همین فرقه درنزدیکی پاریس هستند هیچ کدام حق ازدواج ندارند و این دستور مریم رجوی است که طبق آن تشکیل خانواده برای همۀ افراد سازمان از جمله آنها که در آلبانی هستند ممنوع است.

حال می توان عمق فاجعه را در این فرقۀ تروریستی دریافت.

آقای رئیس جمهور؛

با توجه به موارد فوق، در خواست دارم برای حفظ امنیت کشورتان هم که شده جلوی فعالیتهای این فرقه جنایت کار را بگیرید و رهبران آن را از خاک فرانسه اخراج کنید، فرقه ای که رهبرش مسعود رجوی همۀ ما جدا شدگان و ایرانیان دیگر مخالف خودش که مقیم فرانسه و یا دیگر کشورهای اروپایی هستیم از جمله آقای ابو الحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران را که مقیم فرانسه می باشد به قتل تهدید کرده و علنا و با پخش این تهدیدات با صدای خودش از رسانه های این فرقه دستور اجرای این قلتها را به همسرش مریم رجوی مقیم فرانسه داده است.

از این رو نگذارید داعش دیگری با نام مستعار سازمان مجاهدین خلق ایران ویا ویترین سیاسی اش به نام شورای ملی مقاومت تهدیدی برای فرانسه و بلکه جامعۀ بشری باشد.

آقای رئیس جمهور؛

آنچه را که در بالا گفتم آماده ام در هر کجا و در مقابل هر دادگاهی اظهار کرده و آنها را ثابت کنم.

غفور فتاحیان – پاریس

۱ ژوئن ۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید