عیسی آزاده : کاسۀ گدایی فرقه رجوی برای شوی پاریس

0
944

کاسۀ گدایی فرقه رجوی برای شوی پاریس

عیسی آزاده، پیوند رهایی، دوم ژوئن ۲۰۱۷:…  فرقۀ رجوی از دو هفته قبل توسط مزدوران شناخته شده اش در میان ایرانیان پناهنده و سایر ملیت ها با استخدام تعدادی پناهندۀ فارسی زبان برای بسیج سیاهی لشکر جهت شوی امسال مریم قجر در ویلپن پاریس دست بکار شده است. سران فرقه با تیتر زدن «برای شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان در فرانسه با ما تماس بگیرید» برای بسیج نیرویی وارد کار شده اند. نکته قابل توجهی که در این فراخوان ها مشاهده میشود … 

سخنران کرایه ای رجوی به جرم بچه بازی دستگیر شدخیمه شب بازی ویلپنت و حضور وقیحانه دشمنان ایران

مسعود رجوی، مهدی ابریشمچی، ژنرال حبوش و کشتار اکراد عراقی

لینک به منبع

کاسۀ گدایی فرقه رجوی برای شوی پاریس

نوشتۀ عیسی آزاده عضو قدیمی مرکزیت و از فرماندهان سابق سازمان مجاهدین خلق

فرقۀ رجوی از دو هفته قبل توسط مزدوران شناخته شده اش در میان ایرانیان پناهنده و سایر ملیت ها با استخدام تعدادی پناهندۀ فارسی زبان برای بسیج سیاهی لشکر جهت شوی امسال مریم قجر در ویلپن پاریس دست بکار شده است. سران فرقه با تیتر زدن «برای شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان در فرانسه با ما تماس بگیرید» برای بسیج نیرویی وارد کار شده اند.

 نکته قابل توجهی که در این فراخوان ها مشاهده میشود این است که فرقه از ترس بی اعتنایی مردم اسمی از مریم قجر و فرقه در این فراخوانها نمی آورد بلکه با برچسب گردهمایی ایرانیان در فرانسه تور فریب را پهن کرده است تا به این وسیله پناهندگان بلاتکلیف را که با مشکلات جدی اقتصادی مواجه هستند با وعده تور پاریس با هزینه هتل و خورد و خوارک مجانی و هم چنین مبلغی بعنوان حق الزحمه به فرانسه گسیل کند. ذیلا به چند نمونه از فراخوان های آنها توجه کنید:

سلام دوستان

اگر عزیزی از کشور آلمان قصد همکاری و همراهی و سفر برای گردهمایی بزرگ ایرانیان در یولی ۲۰۱۷ را دارد لطفا در مسنجر با بنده تماس بگیرد
به امید ایرانی آزاد و بدور از آخوند

سلام هموطنان وفارسی زبانان

برای شرکت در گردهمایی ایرانیان وفارسی زبانان در پاریس در ماه یولی در پیام خصوصی با من تماس بگیرید تا ترتیبات سفر شما را بیان کنم .

پاسخ هموطنان:

یک هموطن : چه گردهمایی؟ برای کی؟

یک هموطن :مال کی هست؟

یک هموطن :نکند شما از مجاهدین هستید

چرا مردم را فریب می دهید؟

یک هموطن :آزادی و دموکراسی که با اسلحه بدست بیاید اون هم از طرف مسلمونهای مجاهد نوبر ،،، از کی تا حالا دموکراسی با مبارزه مسلحانه بدست میاید!
من به عنوان یک ایران دوست بدنبال آزادی و دموکراسی نیستم ، من به دنبال تمامیت ارضی وایران یکپارچه هستم و این حضرات تجزیه طلب و مجاهدین متوهم با شعار آزادی و…و.
من بارها با این جوجه مجاهدین در پاریس بحث کردم و هر کدامشان ژست روشنفکری میگیرند ، در آخر هم نتیجه گفتگو به سیفون کشیدن اسلام مدرنیته از نوع مسعود رجبی ختم میشود،،،
یعنی آنترناتیو های حال حاضر اپوزوسیون ما چه سوژه خندهایی شدند؟،
مریم رجبی برای برپایی گردهمایی در پاریس دیگر از ایرانیان نا امید شده و با پولهای سعودی دست به دامان آریانایی ها (افغان) شده و با وعده و وعید جمعیت برای خود جمع میکند.
التماس تفکر

یک هموطن :مریم رجوی یکی از مهره های بکار گرفته شده در تجزیه ایران است ،
شما هموطن گرامی اگر که نا آگاهانه در این مسیر افتاده ایی به شما حق میدهم که از سر ناچاری است

یک وطن : ببین اقا! مجاهدینی وجود نداره بنویس نوکران ترامپ و سعودی چرا فریب اینها را میخورید؟. اینها یک باند مافیایی ابزار جنگ طلب های أمریکا وإسرائیل و سعودی هستند بی خود برای اینها تبلیغ نکنید.

این گدایی هم اکنون در کشورهای آلمان وهلند و بلژیک وسوئد از سوی نفرات استخدامی فرقه رجوی شروع شده است و بدینگونه فرقۀ رجوی در حال فریب پناهندگان برای آماده کردنشان در شوی مریم قجر می باشد.

فرقه برای نفرات خارج از فرانسه هتل و اتوبوس های دربستی اختصاص داده است و قرار شده است که به هر نفر هم هفتاد یورو پول توجیبی داده شود و برای کسانیکه بتوانند یک اتوبوس چهل نفره نیرو آماده کنند پانصد یورو بعنوان حق الزحمه داده می شود. علاوه بر این برای کلیۀ نفرات شرکت کننده یک تی شرت یک کلاه و یک چتر هم هدیه داده میشود.

هموطنان عزیز در جریان تحریم انتخابات مردم یک تو دهنی بزرگی به فرقه رجوی و فراخوان مریم قجر زدند. فرقه رجوی برای جبران این شکستش و خوش رقصی در برابر جنگ طلبان آمریکایی و ارباب منطقه ای خود یعنی عربستان سعودی می خواهد با آمار و ارقام نجومی پول بیشتری را به جیب بزند.

از طرف دیگر دستگاه فرقه در صدد است تا با یک زد و بند با مقامات دولت آلبانی و با کمک سفارت امریکا تعداد زیادی از اسیران را که فاقد پاسپورت و مدارک مسافرت هستند پاسپورت جور کند و آنها را برای شعر و شعار همانند جلسات رهبری فرقه در عراق به فرانسه بیاورد تا برای مریم قجر بازار گرمی کنند.

 این کار کثیف فرقه در حالی است که بیش از دویست نفر از فرقه جدا شده اند و منتظرند که کمیساریا و دولت آلبانی برای خروج این اسیران مدارک سفر و یا اقامت به آنها بدهند. فرقه می خواهد چند صد نفر که فاقد هیچ گونه مدرک و پاسپورتی هستند به فرانسه بیاورد که البته فرقه از ترس فرار و یا جدا شدن این نفرات با غربال و بررسی پرونده نفرات کسانی را که چند مسئول تعهد بدهند و تأیید کنند برای این خمیه شب بازی بیاورند.

هموطنان گرامی فرقۀ رجوی برای جمع آوری فله ای افراد پناهنده که عمده انها ایرانی هم نیستند خرج های نجومی میکند که یک خیمه شب بازی که هیچ ارزش سیاسی هم ندارد هزینه می کند و از انطرف حقوق افراد جدا شده در البانی را که ماهیانه ۵۰۰ یورو بود ه را به دویست و بیست یورو کاهش داده است و بیشرمانه خواهان کمک مالی هم از انها شده است.در صورتیکه این دویست و بیست یوروفقط کفاف ۱۵ روز زندگی بخور و نمیر انها را تامین میکند.

 فرقه رجوی بابت سخنران اجاره ای دقیقه ای ده هزار دلار هزینه می کند ولی برای جلوگیری از جدا شدن اسیران از فرقه حقوق انها را به کمتر ازنصف رسانده است و هر روز هم به بهانه ای واهی یکی یکی حقوق انها را قطع کرده است و هر روز هم دنبال جور کردن یک بهانه ای برای قطع کردن همین مبلغ که ناچیز است.

به همه هموطنان هشدار داده میشود که فریب این جنایتکاران را نخورید شرکت در شوی فرقه رجوی مهر تاییدی بر جور و ستم و اعمال ضد انسانی و ضد حقوق بشری است که این فرقه بر علیه اعضای اسیر اعمال میکند.

و هم جنین مهر تاییدی است بر جفا و جنابت فرقه رجوی بر علیه خانواده هایی که فرقه به آنها اجازۀ یک ملاقات با فرزندانشان را نمی دهد.

فرقه از ترس جدا شدن اسیران ارتباط آنها را با دنیای ازاد قطع کرده است و اجازه استفاده از اینترنت و تلفن و حق ملاقات و حتی تماس را از آنها دریغ کرده است.

شرکت در شوی فرقۀ رجوی در پاریس مهر تأییدی است بر حمایت از جنگ طلبان امریکایی و حمایت از سعودی برای تجزیۀ ایران است.

بنابر این با تحریم شوی فرقه رجوی و افشای مزدوری این فرقه ضد ایرانی صف خود را از دشمنان ایران جدا نمایید.

عیسی آزاده

پاریس  اول ژوئن ۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید