حسین نژاد: فرقۀ رجوی یاد هویت و ملیت ایرانی افتاده است!!ا

0
840

فرقۀ رجوی یاد هویت و ملیت ایرانی افتاده است!!ا 

 قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، دوم ژوئن ۲۰۱۷:…  طبق اطلاعاتی که از طریق دوستان قدیممان در داخل تشکیلات رجوی در آلبانی به دستمان رسیده است فرقۀ رجوی قصد دارد در شوی سالانۀ اول ژوئیۀ امسال خود در سالن ویلپن پاریس با بهره‌گیری از تصاویر شخصیت‌هاو چهره ها و مفاخر ملی تاریخی ایران و ایرانی مانند فردوسی، ابوعلی سینا، رستم و سهراب و سیاوش و… نمایشنامه‌ای را به اصطلاح در خصوص “نبرد خیر و شر” البته در حقیقت با الهام از … 

مریم رجوی بزرگداشت قتل و ترور در فرانسه مریم رجوی، تفاوت خیمه شب بازی تکراری ویلپنت امسال با سال های قبل چیست؟ (سرنگونی؟!)

لینک به منبع

به اقتضای زمان و همرنگی با جماعت!!

فرقۀ رجوی یاد هویت و ملیت ایرانی افتاده است!!

قبل از برگزاری شو؛ فرقه تعداد شرکت کننده را «صدهزار پناهنده»!! اعلام کرده است!!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد مترجم ارشد عربی سابق در بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

طبق اطلاعاتی که از طریق دوستان قدیممان در داخل تشکیلات رجوی در آلبانی به دستمان رسیده است فرقۀ رجوی قصد دارد در شوی سالانۀ اول ژوئیۀ امسال خود در سالن ویلپن پاریس با بهره‌گیری از تصاویر شخصیت‌هاو چهره ها و مفاخر ملی تاریخی ایران و ایرانی مانند فردوسی، ابوعلی سینا، رستم و سهراب و سیاوش و… نمایشنامه‌ای را به اصطلاح در خصوص “نبرد خیر و شر” البته در حقیقت با الهام از فرمایشات ارباب و صاحبخانۀ جدیدش ترامپ که به تازگی در عربستان دم از «نبرد خیر و شر» زد به اجرا دربیاورد.

باید پرسید چه شده که فرقۀ رجوی که سالیان خودش را یک سازمان ایدئولوژیک معتقد به اسلام و تشیع می داند و ایدئولوژی را پایه  و اساس تمام اندیشه ها و اعمال خود می شمارد و در تمام سالیانی که در تشکیلات آن بودیم در گوش ما خواندند که هر گونه اصالت دادن به ایران و ملیت و هویت ملی و هر گونه ناسیونالیسم و ملیت گرایی دوری از ایدئولوژی است چه شده که حالا اینگونه عاشق سمبلهای ملی ایرانی شده است؟!

بدیهی است که اینگونه اقدامات از یک سو به هدف اعمال مشغولیت و محدودیت و کنترل اذهان اعضاء که به دنبال خروج کامل آنها از عراق به شدت مسأله دار شده اند صورت می گیرد و از سوی دیگر دم جنباندنی دگرباره برای اربابان آمریکایی اش می باشد تا در زمانه ای که موج بیزاری از تروریسم و خشونت تحت نام مذهب و اسلام جهان را فراگرفته و جنایات وحشتناک تروریستی داعش در جهان به نام مذهب و اسلام جهانیان از جمله ایرانیان را از هرگونه فعالیت و مبارزۀ مذهبی و ایدئولوژیک متنفر کرده است ویژگی ایدئولوژیک و مذهبی خودش را تحت پوش ایرانیت و هویت و ملیت ایرانی که امروز شعار اکثر گروههای اپوزیسیون حتی مذهبی در داخل و خارج کشور شده کمرنگ جلوه بدهد. یادآوری می شود که طی چند ماه گذشته، برخی از اعضاء در جلسات و نشست‌های فرقه اظهار داشته‌اند که روند اقدامات و موضع‌گیری‌های سران  بسیار ضعیف‌تر از قبل شده به طوریکه مسائلی از قبیل شرکت کم ایرانیان و در عوض حضور تعداد زیادی از افغانی‌ها و اعراب در شوهای سالیانه‌ی گذشته، همچنین سیاست نزدیکی به عربستان سعودی و گروههای تروریستی مذهبی افراطی از قبیل داعش و سکوت در قبال جزایر سه‌گانه، و … موجب انتقاد و نارضایتی پنهانی اعضای تشکیلات و نیز هواداران خارج کشوری فرقۀ رجوی وحتی سایر گروههای اپوزیسیون از از این فرقه شده و موج جدایی از این فرقه را بویژه در آلبانی شدت بخشیده است.

به همین دلیل در یک جلسۀ داخلی کادرهای فرقۀ رجوی مقرر گردیده که برای حل این مسأله و کاهش انتقادات درون تشکیلاتی و نیز هواداران خارج کشوری و حتی برخی نیروهای اپوزیسیون، اقدام به اجرای طرح فوقدر مراسم امسال خود نمایند و الا فرقه ای که به رهبری رجوی همیشه متکی به بیگانه بوده و هم تاکتیکها و هم استراتژیهای آن همواره مبتنی بر کسب حمایت بدترین و جنایتکارترین رژیمهای خارجی و حتی امپریالیستهای دشمن خلقها و بدترین دشمنان ایران و ایرانی بوده است از جمله رژیم صدام حسین که در حال جنگ با ایران بود و به دست دادن با او و قرارگرفتن به عنوان بخشی از ارتش متجاوز او و حمله به خاک و مردم ایران دوش به دوش ارتش او افتخار می کرده و می کند و فرقه ای که در بزرگترین تجمعها و شوهایش حتی یک شخصیت سخنران ایرانی وجود ندارد و مدیحه سرایانش تماما بیگانگان سردمدار ستم و جنایت علیه خلقها و کشورها می باشند و حمایتهای مالی و سیاسی منطقه ای خود را تماما از مرتجعترین دشمنان ایران و ایرانی و در رأس آنها عربستان سعودی می گیرد و از جنایتکارترین تروریستهای جهان و منطقه یعنی داعش تحت نام «انقلابیون عراق» و «عشایر انقلابی» دفاع و حمایت می کند، به هیچوجه نمی تواند بطور واقعی و صادقانه دم از تاریخ و هویت ایرانی و سمبلها و چهره های ایرانی بزند.

از سوی دیگر فرقۀ رجوی در یک آگهی پولی خودش که به روزنامۀ انگلیسی دیلی تلگراف داده به صورت خنده داری به نقل از خود روزنامۀ تلگراف!! آورده که: «در پاریس روز اول ژوئیه شورای ملی مقاومت یک گردهمایی با ۱۰۰هزار پناهنده در خارج از کشور را برگزار خواهد کرد، این گردهمایی توسط گلچینی از شخصیتهای سیاسی از سراسر جهان، و به‌خصوص بسیاری از شخصیتهای ارشد از آمریکا نظیر جان بولتون و مدیرکل سابق اف بی‌آی و ژنرالهای ارتش آمریکا که در عراق خدمت کردند، را شامل می‌شود». عین متن را در لینگ زیر در یکی از حسابهای فیس بوکی خود فرقۀ رجوی بخوانید:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748633942011410&set=a.267923900082419.1073741828.100005944338064&type=3&theater

بدینگونه دم خروس از زیر دامن مریم قجر بیرون زده که از همین حالا به فکر جمع آوری پناهندگان خارج کشور آن هم بدون طرح ملیت آنان زیرا ننوشته پناهندۀ ایرانی!! (عجب ادعای احترام به هویت و ملیت ایرانی؟؟!) می باشند آن هم با اعلام قبلی تعدادشان! که مشخص می کند بعد از برگزاری مانند همۀ سالهای گذشته اعلام خواهند کرد صد هزار نفر در این گردهمایی شرکت داشتند!! و از همین حالا تعداد دروغ را خودشان لو داده اند!! آن هم به قول و به اعتراف خودشان با شرکت فرماندهان جنایتکار آمریکایی که به عراق و عراقیان «خدمت»!! کرده اند!!…

(پایان)

***

رادیو فردا: سفر به پاریس، از جیب سازمان مجاهدین خلق؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید