میلاد آریایی: سیرک سعودی ها با بازیگری مریم رجوی علیه ایران و ایرانی

0
604

سیرک سعودی ها با بازیگری مریم رجوی علیه ایران و ایرانی

Milad Aryaeeمیلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، چهارم مارس ۲۰۱۷:…  پر واضح جریان دریوزگی سیاسی و وابستگی رنگارنگ مجاهدین هرگز نخواهد توانست در خاک ایران ریشه کند و سالهاست که مجاهدین رجوی بیشتر رنگ و رخ عراقی را به خود گرفته اند تا ایرانی چرا که بیشتر تاریخ زندگی ننگ آلود خود را در خارج از خاک ایران بسر برده اند . خیمه شب بازی و نقش منجی ایرانیان را با دلار های سعودی بازی کردن مدت هاست … 

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانشهید فروشی (اهدای کتاب شهدای مجاهد خلق به جان مک کین)ا

لینک به منبع

سیرک سعودی ها با بازیگری مریم رجوی علیه ایران و ایرانی

در شرایطی که سعودی ها با پرداخت رشوه ۴۰۰ میلیارد دلاری به ترامپ و جنگ طلبان آمریکایی و نزدیک به یک میلیارد دلار فقط هدیه شخصی چون کشتی تفریحی ۸۰۰ میلیون دلاری  و شمشیر ۲۵ کیلویی از طلا  به شخص ترامپ و دخترش ، در تلاشی دیوانه وار خواهان نقش پر رنگ تری در خاورمیانه و رهبری دول عرب دارند .

مجاهدین خاکستر نشین به رهبری مریم رجوی چون سالیان گذشته قصد برگزاری مراسم سالیانه در فرانسه بوده چرا که  بهترین گزینه مزدوری و تبلیغ علیه ایران و ایرانی هستند و از سویی دیگر هیچ ایرانی وطن‌پرستی در خارج از کشور این چنین خود را به حراج طمع کنندگان خاک ایران  نگذاشته است.

مجاهدین دربدر تلاش دارند تا بادعوت از پناهندگان درمانده افغانی و تاجیک و سوری و همچنین دانشجویان رومانی و لهستانی از شرق اروپا با بهایی اندک همگی آنان را برای لقمه نانی و گردشی در شهر پاریس به اسم مردم ایرانی و قطعا با فریب بی مانند به مراسم خود کشیده و بلافاصله هزینه این خیمه شب بازی خسته کننده را از شیخ‌نشینان سعودی دریافت کنند .

جریان ضد ملی مجاهدین اکنون رسوا تر از همیشه به عنوان مزدور پیشانی سفید آمریکاییان بیشتر و بیشتر تحت حمایت مالی و لجستیکی قرار گرفته و خوشبختانه رهبری مریم رجوی با کودنی سیاسی و مادر زادی اش  بیشتر وبیشتر این جریان رسوا شده برای ایران و ایرانی را به قعر گرداب نابودی سوق میدهد.

ما جدا شدگان از این جریان دروغ و تزویر و وابستگی مشمئزکننده کننده بار دیگر خدا برای رهایی از چنگال خونریز این جانیان به خلق شکر گذاری نموده و تمام تلاش خود را افشای چهره بزک کرده آنان در برابر نمایندگان غرب و بویژه جوانان ایرانی به رشته تحریر در خواهیم آورد .

این تنها دین ما به مردم ایران و تاریخ سراسر شکوه و عظمت ایرانی است که در طول تاریخ زهر وابستگی را از خود ستوده و تاریخ پر از مهر و مهربانی خود را در دستان خود گرفته است .

پر واضح جریان دریوزگی سیاسی و وابستگی رنگارنگ مجاهدین هرگز نخواهد توانست در خاک ایران ریشه کند و سالهاست که مجاهدین رجوی بیشتر رنگ و رخ عراقی را به خود گرفته اند تا ایرانی چرا که بیشتر تاریخ زندگی ننگ آلود خود را در خارج از خاک ایران بسر برده اند .

خیمه شب بازی و نقش منجی ایرانیان را با دلار های سعودی بازی کردن مدت هاست که رنگ باخته و مردم ایران بویژه جوانان سالیان از که از آنان دست شسته اند. و تاریخ دمکراسی و دمکراسی طلبی خود را در مسیری به غیر از وابستگی و مزدوری جستجو میکنند .

نمایندگان و دولت مردان غربی بویژه فرانسه نیز بدانند که حمایت از حقوق بگیران سعودی و پذیرایی آنان در خاک شان تاکنون ضربات و صدمات جبران پذیری در دوستی و مودت با مردم ایران زده است و البته تاریخ آینده بهترین قاضی برای روابط گذشته ملت های ایران و فرانسه بوده وهست .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید