علی جهانی: نگاهی به ترفند های فرقه رجوی جهت جمع آوری نیرو برای مراسم سالانه

0
944

نگاهی به ترفند های فرقه رجوی جهت جمع آوری نیرو برای مراسم سالانه 

 Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه، پنجم ژوئن ۲۰۱۷:…  همانطور که می دانید فرقه رجوی همه ساله در سالن اجاره ای ویلپنت پاریس مراسم سالانه بزرگداشت سالروز ترور و خشونت را برگزار می کند . این مراسم تکراری که تنها فعالیت جدی این فرقه تروریستی در طی سال هست ؛ هر سال بی رونق تر و مسخره تر و کسادتر از سال قبل برگزار می شود . و  سران فرقه همه ساله از یکی دو ماه مانده به این مراسم رسوا  با خرجهای کلان …

لینک به منبع

نگاهی به ترفند های فرقه رجوی جهت جمع آوری نیرو برای مراسم سالانه

همانطور که می دانید فرقه رجوی همه ساله در سالن اجاره ای ویلپنت پاریس مراسم سالانه بزرگداشت سالروز ترور و خشونت را برگزار می کند . این مراسم تکراری که تنها فعالیت جدی این فرقه تروریستی در طی سال هست ؛ هر سال بی رونق تر و مسخره تر و کسادتر از سال قبل برگزار می شود . و  سران فرقه همه ساله از یکی دو ماه مانده به این مراسم رسوا  با خرجهای کلان نیروهای خود را بسیج کرده تا با ترفند های مختلف سیاهی لشکر این خیمه شب بازی را تامین کنند .

لذا بر همین اساس امسال هم طبق روال همه ساله نیروهایش را بسیج کرده تا تعدادی را به این مراسم بکشاند و به همین خاطر می خواستم نگاهی داشته باشیم به ترفند های جمع آوری نیرو و بازار گرمی برای این شوی  تکراری و مسخره و رسوا که همه ساله برگزار می کند .

یکم) از آنجاییکه سی خرداد سال شصت یاد آور شروع خشونت و ترور توسط این فرقه می باشد و در اذهان مردم خشونت گرایی و اقدامات تروریستی این گروه را تداعی می کند بنابر این سران فرقه در تبلیغات و فراخوان های شان برای این مراسم از سی خرداد حرفی نمی زنند و این مراسم را جشن ملی مقاومت می نامند و حتی این مراسم را در روز سی خرداد برگزار نمی کنند و همه ساله ده روز جلوتر یا ده روز عقب تر برگزار می کنند تا با این ترفند یک تعدادی از مردم را به این مراسم بکشاند .

دوم) یکی دیگر از ترفند های شان اینست که از ماهها قبل نیروها را به کمپ های پناهندگی در کشور ها گسیل می کند تا پناهندگان تازه وارد ایرانی را که هنوز جواب نگرفته و از شرایط کمپ خسته شده اند با وعده و وعید دادن کیس پناهندگی و برای گردش در پاریس و هتل و تور و گشت و گزار در پاریس سعی می کنند عده ای را به این مراسم بکشانند که در این زمینه ایرانیان پناه جو بایستی هوشیار باشند و در دام ترفند های این گروه تروریستی نیافتند .

سوم) یکی دیگر از ترفند های این گروه این هست که برای جمع آوری سیاهی لشکر و جذب و کشاندن آفریقایی ها و عرب ها به این مراسم سعی می کند یک سری گروههای موزیک در این کشور ها که زیاد هم معروف نیستند با خرج کلان به این مراسم دعوت می کند تا با اجرای کنسرت و موسیقی عده ای از شهروندان خود را به این مراسم بکشانند .

چهارم) یکی دیگر از این ترفند ها اینست که پناه جویان افغانی را که جویای کار هستند  با دادن پول به این مراسم می کشاند.

پنجم) یکی دیگر از بازار گرمی های این فرقه برای گرم کردن تنور این مراسم با خرجهای کلان یک سری سخنران اجاره ای را به این سالن کرایه ای بیاورد تا متن دیکته شده شان را تحت عنوان سخنرانی در این مراسم بلغور کنند.که عمده این سخنرانان از لابی های صهیونیستی این فرقه در آمریکا مانند مکین و جان بولتون و جولیانی هستند که با دریافت پول کلان در این مراسم شرکت کرده و ضمن سور چرانی از این گروه حمایت می کنند .

ششم) امسال هم یک ترفند جدید شان این است همانطور قبلا که در عراق بودند و یک سری از شیوخ را به مراسم خود شان می آوردند تا برای خود شان سمپاتی ایجاد کنند . اکنون که دیگر از عراق اخراج شده اند و در کشور آلبانی مستقر شده اند و این ترفند دیگر موضعیتی ندارد . لذا امسال سعی می کنند با ترفند های گوناگون ؛  یک تعدادی از شهر وندان آلبانی و مقامات این کشور را با خرجهای کلان به این مراسم بکشانند تا برای خودشان سمپاتی ایجاد کنند که در این زمینه لازم هست به شهروندان آلبانی یاد آوری شود که فریب ترفند های این گروه تروریستی بد نام را نخورده و در این مراسم بزرگداشت ترور و خشونت شرکت نکنند .

هفتم) یکی دیگر از این ترفند امسال این است که اکنون در ماه مبارک رمضان مریم رجوی با خرجهای کلان و سور چرانی تحت عنوان ضیافت های افطار برای این مراسم تبلیغ کند و عده ای را به این مراسم بکشاند .

هشتم) یکی دیگر از ترفند های این گروه اینست که به بهانه حمایت از مردم سوریه عده ای از سران گروههای تروریستی را به مراسمش می آورد و با مظلوم نمایی کردن برای مردم سوریه عده ای از پناهندگان سوری را به این مراسم بکشاند .

البته همه ایرانیان آزاده در خارج کشور نسبت به این ترفند های شناخته شده فرقه اشراف دارند و به همین دلیل ایرانیان آزاده در این مراسم تکراری شرکت نمی کنند و به همین دلیل هم هست که سران فرقه همه ساله سعی می کنند از کشور دیگر مثل افغا نی ها و عرب ها و آفریقایی ها و دانشجویان لهستانی را به این مراسم بکشاند تا سیاهی لشکر را تامین کند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید