آمادگاه یا درمانگاه رجوی، در تیرانا

0
807

آمادگاه یا درمانگاه رجوی، در تیرانا

م. خ. بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم ژوئن ۲۰۱۷:…  با سلام خدمت همه عزیزانی که به نوشته های یک جدا شده از سازمان مجاهدین خلق توجه میکنید، چون این برای ما و همه مهمه که به همه بگیم این سازمان چکار میکنه و بطور خاص سران اون مسعود رجوی و مریم رجوی الان چه بلایی دارند سر افراد خودشون میارند. حالا بپردازیم به مطلب جدید. در همه پیام هائی که مسعود رجوی برای افراد خودش در تیرانا … 

Elona Gjebrea_Maryam RajaviAlbania’s Anti-Trafficking Coordinator Elona Gjebrea praises Maryam Rajavi for keeping modern slaves in Tirana

Maryam Rajavi Saddam's private army NCRICouncil of Foreign Relations, 2014: Mujahadeen-e-Khalq (MEK). Backgrounders

لینک به منبع

آمادگاه یا درمانگاه رجوی، در تیرانا

مقاله ای از م. خ. جداشده در آلبانی

با سلام خدمت همه عزیزانی که به نوشته های یک جدا شده از سازمان مجاهدین خلق توجه میکنید، چون این برای ما و همه مهمه که به همه بگیم این سازمان چکار میکنه و بطور خاص سران اون مسعود رجوی و مریم رجوی الان چه بلایی دارند سر افراد خودشون میارند. حالا بپردازیم به مطلب جدید.

در همه پیام هائی که مسعود رجوی برای افراد خودش در تیرانا فرستاده بود و من خودم به آنها بارها گوش کردم، بحث ”آمادگاه” آورده شده، اینکه اینجا (آلبانی) آمادگاه ما برای عملیات هست، در صورتیکه این حرف اصلا درست نیست، چون اینجا بیشتر به درمانگاه شبیه هست.

حالا خوب است به تعریف آمادگاه بپردازیم. آمادگاه به محلی گفته میشه که برای افراد در یک ارتش برای عملیات، خواربار و پوشاک لازم در اونجا آماده و فراهم میشه. به عبارت دیگر، محل انجام خدمات پشتیبانی رزمی مربوط به افراد قبل از عملیات می باشد.

ولی درمانگاه به محلی گفته میشه که افراد در اونجا معاینه و درمان میشند، که در حال حاضر مجاهدین خلق مستقر در تیرانا بیشتر در حال مداوای خودشون هستند، چون واقعیت اینکه اونا دیگر پیر و فرسوده شدند و به دلیل شرایط سخت عراق به مدت طولانی درگیر انواع بیماری ها هستند.

و از طرفی متاسفانه همین امتیاز درمان براساس میزان سر سپاری که افراد به سازمان دارند و سازمان به اونا اعتماد داره تعلق میگیره و بمحض اینکه سازمان احساس کنه که این نفری که الان در نوبت درمان هست احتمال داره از سازمان خارج بشه اون رو از نوبت خارج میکنه، حتی اگر اون نفر بیشتر از بقیه نیاز به این داشته باشه و دکتر نیز این رو تایید کرده باشه. برای سازمان اصلا مهم نیست که افراد جدا شده چه بلایی سرشون میاد و حتی مستمری پناهندگی آنها را هم قطع میکنه و از خدا می خواد که نفر از گرسنگی بمیره.

تنها چیزی که برای رجوی مهمه اینکه فقط به نفرات وابسته خودش برسه که بتونه از اونا بیشتر کار بکشه تا به اهداف شوم و البته توهمی خودش برسه که من خودم شاهد بودم و همین الان چند تا رو میشناسم که از این بابت درد میکشند چون نوبتشون رو سازمان ازشون گرفت.

حالا بگذریم و به سوال اصلی بپردازیم، و سوال اینکه، چرا مسعود رجویی از این جور عبارات استفاده میکنه؟ بعنوان مثال زمانیکه ما در لیبرتی بودیم میگفت رزمگاه ولی برعکس قتلگاه بود که این رو من خودم با گوشت و پوست و استخوان لمس کردم و حالا میگه آمادگاه ولی برعکس درمانگاهه و ….

جواب خیلی ساده و روشنه و اون هم اینکه، مسعود رجوی میدونه که نباید واقعیت رو گفت، چون بمحض فهمیدن اون، دیگه کسی برای مسعود رجوی کار نمیکنه، و اون رو بعنوان رهبر خودش قبول نمی کنه، بخاطر همین با گفتن اینگونه عبارات، افراد رو از خود بی خود میکنه و فکر می کنند که خبری هست و به نوعی میخواد روحیه بده و اونا رو از واقعیت بن بست مرگبار سازمان به دور میکنه، در صورتیکه واقعیت سر سخت تر از این حرفاست و هر طور شده آدم ها به اون پی میبرند و در آینده بیشتر این چیزها روشن میشه و این آینده رو ما با هم، میتونیم برای نسل های آینده، هر چه روشن و روشن تر کنیم و این مسئولیت ماست.

با تشکر از همه شما عزیزان

م . خ. عضو جدا شده مجاهدین – تیرانا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید