ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش در تهران را محکوم می کند. همه محکوم کرده اند، جز سه دسته، چرا؟

0
1471

اول ـ دونالد ترامپ از آغاز  عملیات فرقه تروریستی داعش در صبح امروز تاکنون که 10 ساعت گذشته است همچنان سکوت کرده است، به نظر می رسد وی نیز مثل یکی از مقامات وزارت خارجه اش که در مقابل سوال خبرنگار آسوشیتدپرس که  پرسیده بود در عربستان دمکراسی هست یا ایران و…  شوکه شده است چه بگوید. این مقام وزارت خارجه آمریکا 20 ثانیه طول کشید تا بر اوضاع مسلط شود تا جواب خبرنگار را بدهد. باید ببینیم ترامپ چقدر طول می کشد تا موضع گیری کند. دوم ـ عربستان سعودی که تغذیه ایدئولوژیکی فرقه داعش را برعهده دارد و دیدگاه سلفی مشترک با فرقه تروریستی داعش دارد و تقریبا همه کارشناسان بر این امر تاکید دارند، بیانیه فرقه گرایانه داعش برای این عملیات تروریستی و تهدید مرم ایران نیز نشان از این دیدگاه سلفی فرقه داعش دارد و  عربستان نیز هنوز نمی داند چه کند. سوم : فرقه مجاهدین خلق می باشد که رهبری ان  هم سکوت کرده است، نه تنها سکوت ، بلکه  با شوق و ذوق از ” عملیات مسلحانه  علیه مجلس ارتجاع و قبر خمینی ” یاد می کند بدون انکه اشاره کند ده ها آدم بی گناه در این عملیات تروریستی بی گناه کشته شده اند. نکته غم انگیز این است که فرقه تروریستی مجاهدین خجالت می کشد در رسانه های خود اعلام کند که همزاد سلفی اش فرقه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است. چرا که احتمالا نمی تواند پاسخ اعضای خود را بدهد که پس فرق ما با داعش چیست؟iran ghalam 2

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

همه محکوم کرده اند ، جز سه دسته ، چرا؟

07.06.201

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

همه محکوم کرده اند ، جز سه دسته ، چرا؟

خبرگزاری‌های ایران و رسانه های بین المللی گزارش داده اند که ساعت 10 صبح امروز ، 17 خرداد 1396 ، دو حمله تروریستی در تهران صورت گرفته است . در این عملیات تروریستی مجلس ایران و آرامگاه آیت الله خمینی مورد تهاجم قرار گرفته است و در این ارتباط 12 تن از میهنان کشته و بیش از 40 نفر مجروح شده اند. فرقه تروریستی داعش ساعاتی قبل  با انتشار ویدئویی که تروریست ها از ساختمان داخلی مجلس ایران گرفته بودند، مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت. در بیانیه بعدی فرقه داعش نیز که آسوشیتندپرس آن را گزارش داد اعلام کرد 5 نفر از تروریست های این گروه در این حملات کشته شده اند و 60 نفر از مردم بی گناه ایران را نیز کشته شده اند و در این بیانیه  مردم این را به دلیل شیعه بودن تهدید کرده و تاکید کرده که در آینده نیز این عملیات تروریستی را ادامه خواهد داد. کانون ایران قلم ضمن اظهار هم دردی با خانواده های قربانیان ، این اقدام وحشیانه تروریستی فرقه داعش را به شدت محکوم می کند.

از ساعت 10 صبح که  عملیات تروریستی فرقه داعش آغاز شده  تقریبا همه اقشار ملت ایران در شبکه های اجتماعی ، از یک طرف با اتحاد کامل همدردی خود را با قربانیان اعلام کرده اند، و از طرف دیگر یکپارچه فرقه تروریستی داعش را محکوم کرده اند.

دبیر کل سازمان ملل متحد و اعضای شورای عالی امنیت سازمان ملل یک دقیقه به احترام قربانیان حمله تروریستی سکوت کردند، تقریبا اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل این اقدام تروریستی را محکوم کرده اند، ولی تنها سه دسته سکوت کرده اند.

اول ـ دونالد ترامپ از آغاز  عملیات فرقه تروریستی داعش در صبح امروز تاکنون که 10 ساعت گذشته است همچنان سکوت کرده است، به نظر می رسد وی نیز مثل یکی از مقامات وزارت خارجه اش که در مقابل سوال خبرنگار آسوشیتدپرس که  از او پرسیده بود در عربستان دمکراسی هست یا ایران و…  شوکه شده است چه بگوید. این مقام وزارت خارجه آمریکا 20 ثانیه طول کشید تا بر اوضاع مسلط شود تا جواب خبرنگار را بدهد. باید ببینیم ترامپ چقدر طول می کشد تا موضع گیری کند.

دوم ـ عربستان سعودی که تغذیه ایدئولوژیکی فرقه داعش را برعهده دارد و دیدگاه سلفی مشترک با فرقه تروریستی داعش دارد و تقریبا همه کارشناسان بر این امر تاکید دارند که تروریسم القاعده و داعش از عربستان و دیدگاه های سلف و وهابی آنها شکل گرفته است. بیانیه فرقه گرایانه داعش برای این عملیات تروریستی و تهدید مرم ایران نیز نشان از همین دیدگاه سلفی  دارد ،  عربستان نیز هنوز نمی داند چه کند.

سوم : فرقه مجاهدین خلق می باشد که رهبری ان سکوت کرده است، نه تنها سکوت ، بلکه  با شوق و ذوق از ” عملیات مسلحانه  علیه مجلس ارتجاع و قبر خمینی ” یاد می کند بدون انکه اشاره کند ده ها آدم بی گناه در این عملیات تروریستی بی گناه کشته شده اند. چرا مردم ایران کشته شده اند؟ نکته غم انگیز این است که فرقه تروریستی مجاهدین خجالت می کشد در رسانه های خود اعلام کند که همزاد سلفی اش فرقه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است، چرا که احتمالا نمی تواند پاسخ اعضای خود را در مقابل این پرسش بدهد که پس فرق ما با داعش چیست؟ چرا ما باید مزدور دوره ای باشیم مدتی برای صدام حسین و حالا هم برای عربستان.

در پایان بار دیگر حملات تروریستی فرقه داعش در ایران را محکوم می کنیم و با خانواده های قربانیان بی گناه اظهار همردردی می کنیم و آروز می کنیم که قدرت های جهانی تروریسم را به خوب و بد تقسیم نکنند تا خشونت و ترور از جامعه جهانی رخت بر بندد.

کانون ایران قلم

—————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید